Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сосиски та фарш домашній
Очікувана вартість
199 500,00 UAH
UA-2021-01-14-000422-b d4391587568e4008a75ad49ce4c9eb7e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільчук Оксана Анатоліївна

+380432560257 vin_mkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"
Код ЄДРПОУ: 05484126
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, 96
Контактна особа: Ільчук Оксана Анатоліївна
+380432560257
vin_mkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2021 11:46
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2021 11:51
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2021 11:51
Початок аукціону: 26 січня 2021 11:58
Очікувана вартість: 199 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 997,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кг
Сосиска
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м Вінниця, вул Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
1000 кг
Фарш домашній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м Вінниця, вул Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2021 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2021 11:47
Додаток 4 - ПРОЄКТ Договору.docx
14 січня 2021 11:47
Додаток 3 - Цінова пропозиція.docx
14 січня 2021 11:47
Додаток 2 - Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо продукції
Дата подання: 14 січня 2021 11:51
Дата відповіді: 14 січня 2021 12:35
Добрий день! сосиски та фаш відносяться до різних клафисікаторів!
Відповідь: Фарш та сосиски (ковбасні вироби) відносяться до одного коду 15130000-8 "М'ясопродукти", в т.ч. 15131620-7 Фарш яловичий (домашній містить с собі яловичий) та 15131130-5 ковбасні вироби (сосиски)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-14-000422-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОВІНЬКО-КОВБАСИ", Код ЄДРПОУ:32811992
Дата подання: 28 січня 2021 08:38
оскарження
Згідно вимог тендерної документації Замовника п. 14:
- довідка, що містить інформацію про наявність в Учасника власних або залучених працівників (водіїв та експедиторів) відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю (інформація має бути підтверджена учасником шляхом надання у складі пропозиції наступних документів: трудові книжки; або накази про призначення на посаду) – переможець надав довідку, але щодо водія – експедитора згідно договору перевезень в якому не зазначено про даного працівника на якій офіційній посаді він перебуває;
- копії чинних особових медичних книжок водіїв та експедиторів оформлених відповідно до чинного законодавства, що вказані в довідці надані наданій учасником, з відмітками про проходження цими працівниками обов’язкового профілактичного медичного огляду- тільки надана медична книжка на водія, медична книжка на водія – експедитора не надана.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 січня 2021 09:46
В складі тенедерної пропозиції наявні документи на водія, за якими зрозуміло, що водій Кручок М.П. надаватиме послуги за договором перевезення, укладеним між ФОП Рудь та ФОП Якимець (виробником продукції) та працює водієм у ФОП Якимець, що зазначено в медичні книжці водія та відповідно до довідки ФОП Рудь має достатній довсід надання таких послуг. Оскільки ми в нашому оголошені не виписали всі можливі форми підтвердження наявного досвіду, обмежившись лише двома документами, то задля запобігання дискримінації, вважаємо за можливе прийняти документи, наведені ФОП Рудь щодо досвіду водія достатніми.
Номер вимоги: UA-2021-01-14-000422-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОВІНЬКО-КОВБАСИ", Код ЄДРПОУ:32811992
Дата подання: 28 січня 2021 08:43
щодо ДСТУ
згідно ДСТУ: є назва товару та сорт, чому виробник не зазначив в декларації яку завантажив на дану закупівлю???
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 січня 2021 10:24
Учасник зазначив лише найменування продукту. Разом з тим, відповідно до ДСТУ, зазначеного в декларації всі деталі товару можливо визначити.
Номер вимоги: UA-2021-01-14-000422-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОВІНЬКО-КОВБАСИ", Код ЄДРПОУ:32811992
Дата подання: 28 січня 2021 09:03
щодо кваліфікації працівників
Згідно класифікатора професій - професії водій-експедитор немає.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 січня 2021 10:07
Питання неправильності застосування класифікатора професій та неправильності ведення кадрового обліку Учасниками стосується Учасників.
Разом з тим, навіть за відсутності посади водій-експелитор в класифікаторі професій, водій може виконувати функції експедитора із відповідним оформленням документів його роботодавцем, законодавством це не заборонено.
Номер вимоги: UA-2021-01-14-000422-b.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОВІНЬКО-КОВБАСИ", Код ЄДРПОУ:32811992
Дата подання: 28 січня 2021 11:57
прохання переглянути своє рішення
В складі тенедерної пропозиції наявні документи на водія, водій Кручок М.П. надаватиме послуги за договором перевезення, укладеним між ФОП Рудь та ФОП Якимець – надайте відповідь - де зазначено, що даний водій працює у ФОП Якімець, ФОП Рудь не були надані трудові книжки або накази про призначення на посаду де Ви зазначали у своїй тендерній пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 січня 2021 17:02
Відповідь була надана у складі відповіді на Ваше перше запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2021 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Рудь Віта Вікторівна" 166 000,00
UAH з ПДВ
153 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОВІНЬКО-КОВБАСИ" 168 000,00
UAH з ПДВ
153 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вінпродтрейд" 197 040,00
UAH з ПДВ
197 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2021 09:59
Електронний підпис
25 січня 2021 09:58
31. Проект договору.PDF
25 січня 2021 09:58
30. Висновок СЕС.PDF
25 січня 2021 09:58
5. Довідка 4 ОПП.PDF
25 січня 2021 09:58
4. Виписка з ЄДР.PDF
25 січня 2021 09:58
2. Цінова пропозиція.PDF
25 січня 2021 09:58
1. Реєстр.PDF

Публічні документи

23 січня 2021 14:40
Електронний підпис
23 січня 2021 14:39
установчі документи.pdf
23 січня 2021 14:39
пропозиція.pdf
23 січня 2021 14:39
проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Рудь Віта Вікторівна"

ТОВ "КОВІНЬКО-КОВБАСИ"

ТОВ "Вінпродтрейд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Рудь Віта Вікторівна"
#3258718686
Переможець 153 400,00
UAH з ПДВ
27 січня 2021 12:20

Документи

27 січня 2021 12:20
Електронний підпис
27 січня 2021 12:19
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2021 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Рудь Віта Вікторівна"
#3258718686
153 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 січня 2021 12:20
Електронний підпис
27 січня 2021 12:19
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 14:18
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 12:19
Договір 10-с.PDF укладений
01 лютого 2021 12:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 153 400,00
UAH