Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 05503705 |
Місцезнаходження: | 18028, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210 |
Контактна особа: |
Коваль Олександр +380674849339 gorlik3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2021 01:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 13:07 |
Очікувана вартість: | 810 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2021 21:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2021 21:30 |
зміни.docx | |
25 січня 2021 21:30 |
Тендерна документація із змінами.docx |
25 січня 2021 21:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 січня 2021 21:30 |
зміни.docx
|
|||
25 січня 2021 21:30 |
Тендерна документація із змінами.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-19-000018 ● ca744808a0f34b7db67c1448f0aa52a5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2021 17:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.02.2021 № 151
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 19.02.2021 № 151
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-01-14-000014-a, 14.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-22 10:32:20
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі риби, рибного філе та іншого м’яса риби морожені, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-14-000014-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: чому повідомлення про рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів (протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2021 № 4) оприлюднене в електронній системі закупівель у строк, що більший ніж 1 робочий день з дня прийняття відповідного рішення?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-25 22:45:31
усунення порушення
замовником буде усунуто порушення
Надання інформації про усунення порушення замовником
порушення усунуто, а саме процедура відмінена
2021-03-18 01:41:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Тендер відмінено
2021-03-18 11:21:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КУЛЬОМЗА РОМАН МИКОЛАЙОВИЧ" |
729 000,00
UAH
|
729 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП АНДРІЯШ НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА |
788 400,00
UAH
|
788 400,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Бузун Юлія Анатоліївна" |
810 000,00
UAH
|
810 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КУЛЬОМЗА РОМАН МИКОЛАЙОВИЧ" #2561310735 |
Відхилено |
729 000,00
UAH
|
15 лютого 2021 15:05
|
ФОП АНДРІЯШ НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА #2931607704 |
Переможець |
788 400,00
UAH
|
15 лютого 2021 15:08
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 19:26 |
Кінець періоду оскарження: | 12 березня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 12 березня 2021 00:01 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили |
01 березня 2021 19:26
|
Електронний підпис |
01 березня 2021 19:25
|
Протокол відміна.docx |