Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021 2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів, охоронників (пости) щодо ведення цілодобового спостереження, охорони порядку та майна)
Очікувана вартість
361 804,80 UAH
UA-2021-01-13-006042-a ● 2adaf5381518409ab528bb39ebee3458
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти "Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Зоряний" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 20307568 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул Лешко-Попеля,1 |
Контактна особа: |
Марина Кривоносова +380563772014,+380984296340 bnrc@online.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2021 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2021 12:21 |
Очікувана вартість: | 361 804,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 618,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021 2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів, охоронників (пости) щодо ведення цілодобового спостереження, охорони порядку та майна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Лешко-Попеля,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2021 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2021 16:23 |
протокол 4 002.jpg | |
19 січня 2021 16:23 |
протокол 4 001.jpg | |
19 січня 2021 16:23 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ОХОРОНА 2021 зі змінами.doc |
19 січня 2021 16:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 січня 2021 16:23 |
протокол 4 002.jpg
|
|||
19 січня 2021 16:23 |
протокол 4 001.jpg
|
|||
19 січня 2021 16:23 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ОХОРОНА 2021 зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-13-006042-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "КАМРАТ", Код ЄДРПОУ:42001001
Дата подання: 14 січня 2021 16:06
Дискримінаційна вимога
У документації наявна вимога надати довідку, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації
Співробітники учасника, які безпосередньо будуть надавати охоронні послуги мають бути у трудових відносинах між учасником та працівниками, мати свідоцтва (сертифікати, дипломи) проходження курсів охоронців професійної охорони, посвідчення робітничої кваліфікації не менш ІІІ розряду, що підтверджує кваліфікацію, знання та досвід охоронника. Чому НЕ менш ІІІ розряду?
Відповідно до законодавства України а саме: Згідно Наказу Міністерства соціальної політики України № 1090 від 26 Грудня 2014 р. (Випуск 1 „Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” (розділ 2 „Професії робітників”) Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затверджений наказом Мінпраці від 29.12.2004 № 336, в тому числі характеристика „Охоронник” у редакції наказу Мінсоцполітики від 26.12.2014 № 1090) змінено кваліфікаційні вимоги до Охоронників. Так, на сьогоднішній день охоронникам присвоюється один із чотирьох розрядів (раніше їх було шість), що різняться за ступенем ризику об’єкта, який вони охороняють. Також змінено й вимоги щодо освіти охоронників. Загалом розділ «кваліфікаційні вимоги» кваліфікаційної характеристики професії «Охоронник» наразі викладено у такій редакції: 1-й розряд* : Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві, без вимог до стажу роботи. Або стаж роботи за професією, захист громадського порядку, боротьба зі злочинністю, охорона об'єктів та майна, - не менше 1 року. Охорона об'єктів з низьким ступенем ризику. 2-й розряд* : Вимоги до освіти аналогічні як до 1 розряду. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 1 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією, захист громадського порядку, боротьба зі злочинністю, охорона об'єктів та майна, - не менше 2 років. Охорона об'єктів із середнім ступенем ризику. За умови наявності законодавчих підстав передбачається використання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями снарядами несмертельної дії. Примітки: *За професією „охоронник 1 розряду” та „охоронник 2 розряду” можуть працювати особи, які підтвердили результати неформального професійного навчання згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15.05.2013 № 340 „Про затвердження Порядку підтвердження результатів неформального професійного навчання осіб за робітничими професіями” та наказом Мінсоцполітики України від 23.12.2013 № 886 „Про затвердження Переліку робітничих професій, за якими здійснюється підтвердження результатів неформального професійного навчання осіб за робітничими професіями”. Охоронники 3-го та 4-го розряду мають право на охорону об’єктів з високим ступенем ризику. За умови наявності законодавчих підстав передбачається використання вогнепальної зброї.
Вимагаємо виправити на підтвердження наявність працівників відповідної кваліфікації (I-II розряду) або законне підтвердження того, що об’єкт охорони з високим ступенем ризику, де дійсно потрібно не менш ІІІ розряду!
Розгорнути
Згорнути
Співробітники учасника, які безпосередньо будуть надавати охоронні послуги мають бути у трудових відносинах між учасником та працівниками, мати свідоцтва (сертифікати, дипломи) проходження курсів охоронців професійної охорони, посвідчення робітничої кваліфікації не менш ІІІ розряду, що підтверджує кваліфікацію, знання та досвід охоронника. Чому НЕ менш ІІІ розряду?
Відповідно до законодавства України а саме: Згідно Наказу Міністерства соціальної політики України № 1090 від 26 Грудня 2014 р. (Випуск 1 „Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” (розділ 2 „Професії робітників”) Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затверджений наказом Мінпраці від 29.12.2004 № 336, в тому числі характеристика „Охоронник” у редакції наказу Мінсоцполітики від 26.12.2014 № 1090) змінено кваліфікаційні вимоги до Охоронників. Так, на сьогоднішній день охоронникам присвоюється один із чотирьох розрядів (раніше їх було шість), що різняться за ступенем ризику об’єкта, який вони охороняють. Також змінено й вимоги щодо освіти охоронників. Загалом розділ «кваліфікаційні вимоги» кваліфікаційної характеристики професії «Охоронник» наразі викладено у такій редакції: 1-й розряд* : Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві, без вимог до стажу роботи. Або стаж роботи за професією, захист громадського порядку, боротьба зі злочинністю, охорона об'єктів та майна, - не менше 1 року. Охорона об'єктів з низьким ступенем ризику. 2-й розряд* : Вимоги до освіти аналогічні як до 1 розряду. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 1 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією, захист громадського порядку, боротьба зі злочинністю, охорона об'єктів та майна, - не менше 2 років. Охорона об'єктів із середнім ступенем ризику. За умови наявності законодавчих підстав передбачається використання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями снарядами несмертельної дії. Примітки: *За професією „охоронник 1 розряду” та „охоронник 2 розряду” можуть працювати особи, які підтвердили результати неформального професійного навчання згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15.05.2013 № 340 „Про затвердження Порядку підтвердження результатів неформального професійного навчання осіб за робітничими професіями” та наказом Мінсоцполітики України від 23.12.2013 № 886 „Про затвердження Переліку робітничих професій, за якими здійснюється підтвердження результатів неформального професійного навчання осіб за робітничими професіями”. Охоронники 3-го та 4-го розряду мають право на охорону об’єктів з високим ступенем ризику. За умови наявності законодавчих підстав передбачається використання вогнепальної зброї.
Вимагаємо виправити на підтвердження наявність працівників відповідної кваліфікації (I-II розряду) або законне підтвердження того, що об’єкт охорони з високим ступенем ризику, де дійсно потрібно не менш ІІІ розряду!
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 січня 2021 15:55
Шановний учасник! В зв'язку з тим що на об'єкті цілодобово знаходяться діти з вадами розумової та фізичної діяльності, а також, враховуючи значну територію закладу, що потребує охороні, вимога, щодо підтвердження проходження курсів охоронців професійної охорони, посвідчення робітничої кваліфікації не менше ІІІ розряду є обґрунтованою. Адже ми повинні пересвідчитись в наявності досвіду роботи за професією (службовою діяльністю), пов’язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю , охороною об’єктів та майна не менше ніж 3 (три) роки.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-13-006042-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:38434049
Дата подання: 16 січня 2021 13:27
Стосовно документів щодо оподаткування
Шановний Замовнику!
Відповідно до п.4. Додатку 3 Тендерною документацією вимагається: «Копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість, у разі сплати Учасником ПДВ, або сканована копія Витягу з реєстру платників єдиного податку, у разі сплати Учасником єдиного податку, виданого у 2020 році і завіреного підписом учасника та печаткою (у разі наявності);»
Звертаємо Вашу увагу на те, що при обранні певної системи оподаткування Учасники отримують витяг: або платника ПДВ, або ж витяг з реєстру платників єдиного податку, строк дії такого витягу діє до моменту зміни ФОП або ЮО статусу платника податку, або групи платника єдиного податку. Зазначена Вами вимога ніяк не підтверджує (не)відповідність учасника вимогам закупівлі. Також слід зазначити, що при поданні будь-яким учасником витягу, що виданий раніше 2020 року - Ви, як Замовник, маєте можливість перевірити актуальність такої інформації через електронні реєстри. Додатково наголошуємо, що неподання вищезазначеного документи не є причиною відхилення учасників процедури закупівлі виходячи з вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Враховуючи вищенаведене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме видалити пункт про дату видачі такого документу, а саме 2020 рік.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.4. Додатку 3 Тендерною документацією вимагається: «Копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість, у разі сплати Учасником ПДВ, або сканована копія Витягу з реєстру платників єдиного податку, у разі сплати Учасником єдиного податку, виданого у 2020 році і завіреного підписом учасника та печаткою (у разі наявності);»
Звертаємо Вашу увагу на те, що при обранні певної системи оподаткування Учасники отримують витяг: або платника ПДВ, або ж витяг з реєстру платників єдиного податку, строк дії такого витягу діє до моменту зміни ФОП або ЮО статусу платника податку, або групи платника єдиного податку. Зазначена Вами вимога ніяк не підтверджує (не)відповідність учасника вимогам закупівлі. Також слід зазначити, що при поданні будь-яким учасником витягу, що виданий раніше 2020 року - Ви, як Замовник, маєте можливість перевірити актуальність такої інформації через електронні реєстри. Додатково наголошуємо, що неподання вищезазначеного документи не є причиною відхилення учасників процедури закупівлі виходячи з вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Враховуючи вищенаведене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме видалити пункт про дату видачі такого документу, а саме 2020 рік.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 січня 2021 18:26
Внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2021-01-13-006042-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:38434049
Дата подання: 05 лютого 2021 14:08
Щодо неправомірного визначення Переможця Закупівлі
1. Учасником ФОП Могильний О.І. у складі пропозиції було надано довідку вих. №117 (№139 поновлену) Економічне обгрунтування витрат, в якому засвідчив заробітну плату відповідно до Кодексу законів про працю України, Закон України "Про оплату праці".
Зазначаємо, що ФОП Могильний О.І. є платником єдиного податку 3 група за ставкою 5%, відповідно мінімальна сума ЄСВ з 01 січня 2021 р. складає 22% мінімальної заробітної плати, тобто 36,11 грн./год*22%=7,94. Єдиний податок складає 5%, це 39,00 грн./год*5%=1,95. В загальній сумі повинно виходити 7,94+1,95=9,89
Відповідно до строки 3 Економічного обґрунтування Учасника ФОП Могильний О.І. «Податки та збори» зазначив загальну вартість 2,64 грн.
Враховуючи вищезазначене, Учасник надав занадто низьку ціну та не в рамках чинного законодавства України.
2. Відповідно до п.2 п.п.2.3 Додатку 2 до ТД Замовником вимагалося:
«Оригінал відгуку від Замовника (не менше двох), з яким укладено договір, копію якого подає учасник на виконання пункту 2.2.» із зазначенням наступної інформації, а саме: Відгук надається на фірмовому бланку Замовника за підписом керівника Замовника та завіреного печаткою із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості, строків надання послуг та що договір не було розірвано з причини неналежного виконання зобов’язань з боку Учасника.
Вивчивши документацію учасника, жоден з наданих листів- відгуків не містить в собі інформацію про те що договір не було розірвано з причини неналежного виконання зобов’язань з боку Учасника. Натомість Учасником було самостійно прописано дане формулювання у довідці з вих.№62.
3. Учасник ФОП Могильний О.І. у складі пропозиції надав довідку з вих. №111, в якій зазначив, що працівники мають медичні книжки, натомість у файлі «Довідка наявн мед комісії_ висновки мед.комісії.pdf» надав висновки медичної комісії.
4. Учасник ФОП Могильний О.І. у складі пропозиції надав довідку з вих. №75 зазначив інформацію, яка не відповідає, постанові ВР України, а саме:
Відповідно до п.5 і п.6 частини першої статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (Відомості Верховної Ради України, 2019 р., № 45, ст. 289) слова "злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний", "злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний" замінити словами "кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане".
5. Замовником відповідно до п.2 п.п. 2.2 Додатку 2 до ТД вимагалося наступне:
«Копії аналогічних договорів стосовно надання послуг у відповідності до предмету закупівлі (не менше двох).» та розшифрування «Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір за період з 2019-2020 роки.».
Учасником ФОП Могильний О.І. у складі пропозиції було надано 3 аналогічних договори, проте Договір №1 викладено російською мовою. У Р.ІІ п.7 Установлено наступний критерій «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.» Таким чином, учасник ФОП Могильний не виконав дану. Також, наголошуємо, що Договір №1 має термін дії з 2018 р., що суперечить вимогам Тендерної документації.
Факт виконання робіт (надання послуг) підтверджують відповідним актом, в даному випадку це акти надання послуг, які теж не було додано у складі пропозиції.
6. Розглянувши пропозицію Учасника ФОП Могильний О.І. встановлено невиконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. №2297-VІ, а саме відсутні особисті підписи працівників ФОП Могильний О.І., зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тобто відсутня згода зазначених працівників на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (Додаток 2.1 до ТД)
7. Замовником у ТД вимагалося надання копій документів, а саме: п.4 Додатку 3 ТД Копію Витягу з реєстру платників єдиного податку, копія ліцензії, копії аналогічних договорів, натомість Учасник ФОП Могильний І.О. знехтував даною вимогою та надав у складі пропозиції оригінали вищевказаних документів.
8. Учасник ФОП Могильний О.І. надав у складі пропозиції Виписку з реєстру ЄДР не засвідчену підписом та печаткою уповноваженої особи. Документ, наданий без печатки, ставить під сумнів його справжність.
Вважаємо признання переможцем ФОП Могильний О.І. з порушеннями та вважаємо, що пропозиція Учасника-переможця, не відповідає вимогам тендерної документації. Просимо Замовника переглянути рішення
У разі ігнорування Замовником даної вимоги, ми будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Зазначаємо, що ФОП Могильний О.І. є платником єдиного податку 3 група за ставкою 5%, відповідно мінімальна сума ЄСВ з 01 січня 2021 р. складає 22% мінімальної заробітної плати, тобто 36,11 грн./год*22%=7,94. Єдиний податок складає 5%, це 39,00 грн./год*5%=1,95. В загальній сумі повинно виходити 7,94+1,95=9,89
Відповідно до строки 3 Економічного обґрунтування Учасника ФОП Могильний О.І. «Податки та збори» зазначив загальну вартість 2,64 грн.
Враховуючи вищезазначене, Учасник надав занадто низьку ціну та не в рамках чинного законодавства України.
2. Відповідно до п.2 п.п.2.3 Додатку 2 до ТД Замовником вимагалося:
«Оригінал відгуку від Замовника (не менше двох), з яким укладено договір, копію якого подає учасник на виконання пункту 2.2.» із зазначенням наступної інформації, а саме: Відгук надається на фірмовому бланку Замовника за підписом керівника Замовника та завіреного печаткою із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості, строків надання послуг та що договір не було розірвано з причини неналежного виконання зобов’язань з боку Учасника.
Вивчивши документацію учасника, жоден з наданих листів- відгуків не містить в собі інформацію про те що договір не було розірвано з причини неналежного виконання зобов’язань з боку Учасника. Натомість Учасником було самостійно прописано дане формулювання у довідці з вих.№62.
3. Учасник ФОП Могильний О.І. у складі пропозиції надав довідку з вих. №111, в якій зазначив, що працівники мають медичні книжки, натомість у файлі «Довідка наявн мед комісії_ висновки мед.комісії.pdf» надав висновки медичної комісії.
4. Учасник ФОП Могильний О.І. у складі пропозиції надав довідку з вих. №75 зазначив інформацію, яка не відповідає, постанові ВР України, а саме:
Відповідно до п.5 і п.6 частини першої статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (Відомості Верховної Ради України, 2019 р., № 45, ст. 289) слова "злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний", "злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний" замінити словами "кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане".
5. Замовником відповідно до п.2 п.п. 2.2 Додатку 2 до ТД вимагалося наступне:
«Копії аналогічних договорів стосовно надання послуг у відповідності до предмету закупівлі (не менше двох).» та розшифрування «Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір за період з 2019-2020 роки.».
Учасником ФОП Могильний О.І. у складі пропозиції було надано 3 аналогічних договори, проте Договір №1 викладено російською мовою. У Р.ІІ п.7 Установлено наступний критерій «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.» Таким чином, учасник ФОП Могильний не виконав дану. Також, наголошуємо, що Договір №1 має термін дії з 2018 р., що суперечить вимогам Тендерної документації.
Факт виконання робіт (надання послуг) підтверджують відповідним актом, в даному випадку це акти надання послуг, які теж не було додано у складі пропозиції.
6. Розглянувши пропозицію Учасника ФОП Могильний О.І. встановлено невиконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. №2297-VІ, а саме відсутні особисті підписи працівників ФОП Могильний О.І., зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тобто відсутня згода зазначених працівників на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (Додаток 2.1 до ТД)
7. Замовником у ТД вимагалося надання копій документів, а саме: п.4 Додатку 3 ТД Копію Витягу з реєстру платників єдиного податку, копія ліцензії, копії аналогічних договорів, натомість Учасник ФОП Могильний І.О. знехтував даною вимогою та надав у складі пропозиції оригінали вищевказаних документів.
8. Учасник ФОП Могильний О.І. надав у складі пропозиції Виписку з реєстру ЄДР не засвідчену підписом та печаткою уповноваженої особи. Документ, наданий без печатки, ставить під сумнів його справжність.
Вважаємо признання переможцем ФОП Могильний О.І. з порушеннями та вважаємо, що пропозиція Учасника-переможця, не відповідає вимогам тендерної документації. Просимо Замовника переглянути рішення
У разі ігнорування Замовником даної вимоги, ми будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 лютого 2021 17:52
Задовольнити вимогу частково
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-БЕЗПЕКА" |
361 804,80
UAH з ПДВ
|
261 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Могильний Олександр Іванович |
299 520,00
UAH з ПДВ
|
299 520,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" |
360 960,00
UAH з ПДВ
|
357 273,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-БЕЗПЕКА" #42829922 |
Відхилено |
261 120,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2021 12:34
|
|
ФОП Могильний Олександр Іванович #2083115214 |
Рішення скасоване |
299 520,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 17:52
|
|
ФОП Могильний Олександр Іванович #2083115214 |
Переможець |
299 520,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 18:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 лютого 2021 17:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 18:23
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 14:53
|
охорона.pdf | укладений |
22 лютого 2021 14:52
|