Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
The road maintenance services
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Мирослава Яворська +380567207234 departamentblag@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of improvement and infrastructure of the Dnipro city council |
National ID: | 40506232 |
Contact point: |
Yavorska Myroslava +380567207234 departamentblag@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2021 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2021 14:00 |
Очікувана вартість: | 399 968 877,93 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 999 688,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 13 січня 2021 17:02 |
Enquiries until: | 06 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 лютого 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 399 968 878 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 999 689 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2021 18:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2021 18:28 |
перелік змін 2.doc | |
08 лютого 2021 18:28 |
Тендерна документація від 08.02.2021 2.docx | |
08 лютого 2021 17:59 |
Тендерна документація від 08.02.2021.docx | |
08 лютого 2021 17:59 |
перелік змін.doc | |
13 січня 2021 17:02 |
Тендерна документація.docx |
08 лютого 2021 18:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 лютого 2021 18:28 |
перелік змін 2.doc
|
||||||
08 лютого 2021 18:28 |
Тендерна документація від 08.02.2021 2.docx
|
||||||
08 лютого 2021 17:59 |
Тендерна документація від 08.02.2021.docx
|
||||||
08 лютого 2021 17:59 |
перелік змін.doc
|
||||||
13 січня 2021 17:02 |
Тендерна документація.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 23 лютого 2021 22:58
Дата подання: 20 березня 2021 12:14
Дата подання: 14 квітня 2021 19:13
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-18-000002 ● 142e8ade23bf4af8836d42194992b275
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2021 11:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.06.2021 № 374
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
17.06.2021 № 374
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-01-13-005896-a 13.01.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-22 10:39:57
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-24 16:23:55
Відповідь
У зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської (далі- Департамент) розміщується на сайті Дніпровської міської ради (за посиланням https://dniprorada.gov.ua) Департамент не має власного веб-сайту.
Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування.
Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro.
Таким чином, 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta)
Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги:
Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг)
Сплата за Домене ім’я понад 200,00 грн./рік
Сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік
Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн . (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності).
Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі кошти територіальної громади лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266.
Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-blagoustroyu-ta-infrastrukturi-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснюється на підставі показників попередніх періодів з урахуванням індексу споживчих цін (рекомендовано листом від 17.07.2020 № 2/13-267) Дніпровської міської ради, та звернень громадян м. Дніпро (на підставі звернень Департаментом проводяться обстеження об’єктів та, відповідно визначення об’ємів необхідних послуг).
Затвердженим кошторисом на 2021 року Департаменту встановлені повноваження на взяття зобов’язань та здійснення платежів для досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.
Обґрунтування кількісних характеристик здійснювалось на підставі Рішення Дніпровської міської ради від 21.10.2020 № 6/62 «Про внесення змін до програми реформування та розвитку комунального господарства міста Дніпра на 2020 – 2024 роки, з урахуванням звернень громадян м. Дніпро.
Обґрунтування якісних характеристик здійснювалось на підставі
- Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» від 23.09.2003 р. №154.
ДСТУ 3587-97 «Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди»
Закон України «Про автомобільні дороги» від 08.09.2005 № 2862-IV
Обґрунтування очікуваної вартості здійснювалось на підставі методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Департаменту, яка затверджена наказом від 21.04.2020 № 97.
Замовником направлено 3 письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де
Ц - очікувана вартість
Ц1 - ціни,
отримані за результатами запитів К – кількість запитів.
Очікувана вартість закупівлі становить: 399 968 877,93 грн з ПДВ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення абзац 5 частини 1 статті 5, частину 12 статті 29 Закону № 922-VIII)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | 15.07.2021 департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради подано до суду Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель |
Дата публікації: | 15 липня 2021 |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
КОНСОРЦІУМ "ЗА МАЙБУТНЄ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
КОНСОРЦІУМ "ЗА МАЙБУТНЄ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2021 20:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
КОНСОРЦІУМ "ЗА МАЙБУТНЄ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2021 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ" |
399 853 833,94
UAH з ПДВ
|
395 854 140,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" |
399 928 800,00
UAH з ПДВ
|
395 929 110,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ" #42890735 |
Переможець |
395 854 140,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2021 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2021 11:36
|
Ду 4 17.05-1.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2021 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2021 10:01
|
Ду 3 17.05-1.pdf | зміни до договору |
24 червня 2021 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2021 18:19
|
Ду 2 17.05-1.pdf | зміни до договору |
19 травня 2021 17:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2021 16:16
|
Ду 1 17.05-1.pdf | зміни до договору |
17 травня 2021 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2021 15:49
|
17.05-1.pdf | укладений |
17 травня 2021 15:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 17/05-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 17/05-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 17/05-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 17/05-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |