Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (Овочі та фрукти свіжі: Цибуля – код 03221113-1 «Цибуля», Морква – код 03221112-4 «Морква», Капуста – код 03221410-3 «Капуста качанна», Буряк – код 03221111-7 «Буряк», Помідори – код 03221240-0 «Помідори», Огірок – код 03221270-9 «Огірки», Яблука – код 03222321-9 «Яблука», Лимон код – 03222210-8 «Лимони», Банани – код 03222111-4 «Банани», Апельсин – код 03222220-1 «Апельсини»)
Очікувана вартість
192 744,00 UAH
UA-2021-01-13-005883-a ● e60fdacb432d417babda3715894ab0d0
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛЮБИМІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КАХОВСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42296060 |
Місцезнаходження: | 74822, Україна , Херсонська обл., смт. Любимівка, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, буд. 38 |
Контактна особа: |
Карпова Тетяна +380986546962 osvita_lub@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2021 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 192 744,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 927,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 42296060.
4. Місцезнаходження замовника: 74822, Херсонська обл., Каховський район, смт. Любимівка, вул. Центральна, буд. 38.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Карпова Тетяна Леонідівна, уповноважена особа, телефон +380986546962, e-mail: Osvita_lub@ukr.net..
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Овочі та фрукти свіжі.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – відсутні).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 03221113-1 «Цибуля», ДК 021:2015: код 03221112-4 «Морква», ДК 021:2015: код 03221410-3 «Капуста качанна», ДК 021:2015: код 03221111-7 «Буряк», ДК 021:2015: код 03221240-0 «Помідори», ДК 021:2015: код 03221270-9 «Огірки», ДК 021:2015: код 03222321-9 «Яблука», ДК 021:2015: код 03222210-8 «Лимони», ДК 021:2015: код 03222111-4 «Банани», ДК 021:2015: код 03222220-1 «Апельсини».
10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.
11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
1) Цибуля – 2000 кг;
2) Морква – 2000 кг;
3) Капуста – 2400 кг;
4) Буряк – 1800 кг;
5) Помідори – 450 кг;
6) Огірок – 300 кг;
7) Яблука – 1800 кг;
8) Лимон – 100 кг;
9) Банани – 500 кг;
10) Апельсин – 60 кг.
12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Повна назва закладу Адреса (місцезнаходження)
Любимівський заклад дошкільної повної загальної середньої освіти №1 Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області 74822, смт. Любимівка, вул. Шкільна, 52, Каховський район, Херсонська область
Любимівський заклад дошкільної повної загальної середньої освіти №1 Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області (молодший корпус ) 74822, смт. Любимівка, вул. Гагаріна, 4 , Каховський район, Херсонська область
Любимівський заклад дошкільної повної загальної середньої освіти №1 Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області
Заклад дошкільної освіти «Малятко» 74822, смт. Любимівка, вул. Шкільна, 30, Каховський район, Херсонська область
Любимівський заклад дошкільної повної загальної середньої освіти №2 Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області 74822, смт. Любимівка, вул. В.Сухомлинського, 20, Каховський район, Херсонська область
Любимівський заклад дошкільної повної загальної середньої освіти №2 Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області
Заклад дошкільної освіти «Колосок», 74822, смт. Любимівка, вул.Мелітопольська, 66, Каховський район, Херсонська область
Василівський заклад повної загальної середньої освіти Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області 74820, с. Василівка, провулок Шкільний, 6, Каховський район, Херсонська область
Заклад дошкільної освіти «Дзвіночок» 74820, с. Василівка, вул. Шевченка, 37 Каховський район, Херсонська область
Софіївська початкова школа Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області 74821, с. Софіївка, вул. Шкільна, 1 , Каховський район Херсонська область
13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 192 744,00 грн. (сто дев’яносто дві тисячі сімсот сорок чотири гривні 00 копійок) з ПДВ.
16. Період уточнення інформації про закупівлю: «19» січня 2021 року час 0000 год.
17. Кінцевий строк подання пропозицій: «22» січня 2021 року час 0000 год.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
19. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
20. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається.
21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
22. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути
Згорнути
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 42296060.
4. Місцезнаходження замовника: 74822, Херсонська обл., Каховський район, смт. Любимівка, вул. Центральна, буд. 38.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Карпова Тетяна Леонідівна, уповноважена особа, телефон +380986546962, e-mail: Osvita_lub@ukr.net..
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Овочі та фрукти свіжі.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – відсутні).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 03221113-1 «Цибуля», ДК 021:2015: код 03221112-4 «Морква», ДК 021:2015: код 03221410-3 «Капуста качанна», ДК 021:2015: код 03221111-7 «Буряк», ДК 021:2015: код 03221240-0 «Помідори», ДК 021:2015: код 03221270-9 «Огірки», ДК 021:2015: код 03222321-9 «Яблука», ДК 021:2015: код 03222210-8 «Лимони», ДК 021:2015: код 03222111-4 «Банани», ДК 021:2015: код 03222220-1 «Апельсини».
10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.
11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
1) Цибуля – 2000 кг;
2) Морква – 2000 кг;
3) Капуста – 2400 кг;
4) Буряк – 1800 кг;
5) Помідори – 450 кг;
6) Огірок – 300 кг;
7) Яблука – 1800 кг;
8) Лимон – 100 кг;
9) Банани – 500 кг;
10) Апельсин – 60 кг.
12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Повна назва закладу Адреса (місцезнаходження)
Любимівський заклад дошкільної повної загальної середньої освіти №1 Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області 74822, смт. Любимівка, вул. Шкільна, 52, Каховський район, Херсонська область
Любимівський заклад дошкільної повної загальної середньої освіти №1 Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області (молодший корпус ) 74822, смт. Любимівка, вул. Гагаріна, 4 , Каховський район, Херсонська область
Любимівський заклад дошкільної повної загальної середньої освіти №1 Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області
Заклад дошкільної освіти «Малятко» 74822, смт. Любимівка, вул. Шкільна, 30, Каховський район, Херсонська область
Любимівський заклад дошкільної повної загальної середньої освіти №2 Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області 74822, смт. Любимівка, вул. В.Сухомлинського, 20, Каховський район, Херсонська область
Любимівський заклад дошкільної повної загальної середньої освіти №2 Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області
Заклад дошкільної освіти «Колосок», 74822, смт. Любимівка, вул.Мелітопольська, 66, Каховський район, Херсонська область
Василівський заклад повної загальної середньої освіти Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області 74820, с. Василівка, провулок Шкільний, 6, Каховський район, Херсонська область
Заклад дошкільної освіти «Дзвіночок» 74820, с. Василівка, вул. Шевченка, 37 Каховський район, Херсонська область
Софіївська початкова школа Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області 74821, с. Софіївка, вул. Шкільна, 1 , Каховський район Херсонська область
13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 192 744,00 грн. (сто дев’яносто дві тисячі сімсот сорок чотири гривні 00 копійок) з ПДВ.
16. Період уточнення інформації про закупівлю: «19» січня 2021 року час 0000 год.
17. Кінцевий строк подання пропозицій: «22» січня 2021 року час 0000 год.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
19. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
20. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається.
21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
22. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограми
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
2000 кілограми
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
2400 кілограми
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
1800 кілограми
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
450 кілограми
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221240-0 — Помідори
300 кілограми
Огірок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки
1800 кілограми
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
100 кілограми
Лимон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222210-8 — Лимони
500 кілограми
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани
60 кілограми
Апельсин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2021 17:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2021 17:01 |
Додаток_4.doc | |
13 січня 2021 17:01 |
Додаток_3.docx | |
13 січня 2021 17:01 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf | |
13 січня 2021 17:01 |
Додаток_5.doc | |
13 січня 2021 17:01 |
Додаток_1.doc | |
13 січня 2021 17:01 |
Додаток_2.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Мале Приватне Підприємство "Ритм" #24756872 |
Переможець |
191 976,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2021 11:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 09:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:11
|
18.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2021 09:56
|
додаткова № 1 до договору 18.PDF | зміни до договору |
11 листопада 2021 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2021 13:26
|
договір № 18 від 27.01.2021 року.PDF | укладений |
27 січня 2021 13:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |