Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДК 021:2015: код 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (Овочі та фрукти свіжі: Цибуля – код 03221113-1 «Цибуля», Морква – код 03221112-4 «Морква», Капуста – код 03221410-3 «Капуста качанна», Буряк – код 03221111-7 «Буряк», Помідори – код 03221240-0 «Помідори», Огірок – код 03221270-9 «Огірки», Яблука – код 03222321-9 «Яблука», Лимон код – 03222210-8 «Лимони», Банани – код 03222111-4 «Банани», Апельсин – код 03222220-1 «Апельсини»)
Очікувана вартість
192 744,00 UAH
UA-2021-01-13-005883-a e60fdacb432d417babda3715894ab0d0
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпова Тетяна

+380986546962 osvita_lub@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛЮБИМІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КАХОВСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42296060
Місцезнаходження: 74822, Україна , Херсонська обл., смт. Любимівка, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, буд. 38
Контактна особа: Карпова Тетяна
+380986546962
osvita_lub@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 192 744,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 927,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 42296060.
4. Місцезнаходження замовника: 74822, Херсонська обл., Каховський район, смт. Любимівка, вул. Центральна, буд. 38.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Карпова Тетяна Леонідівна, уповноважена особа, телефон +380986546962, e-mail: Osvita_lub@ukr.net..
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Овочі та фрукти свіжі.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – відсутні).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 03221113-1 «Цибуля», ДК 021:2015: код 03221112-4 «Морква», ДК 021:2015: код 03221410-3 «Капуста качанна», ДК 021:2015: код 03221111-7 «Буряк», ДК 021:2015: код 03221240-0 «Помідори», ДК 021:2015: код 03221270-9 «Огірки», ДК 021:2015: код 03222321-9 «Яблука», ДК 021:2015: код 03222210-8 «Лимони», ДК 021:2015: код 03222111-4 «Банани», ДК 021:2015: код 03222220-1 «Апельсини».
10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.
11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
1) Цибуля – 2000 кг;
2) Морква – 2000 кг;
3) Капуста – 2400 кг;
4) Буряк – 1800 кг;
5) Помідори – 450 кг;
6) Огірок – 300 кг;
7) Яблука – 1800 кг;
8) Лимон – 100 кг;
9) Банани – 500 кг;
10) Апельсин – 60 кг.
12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Повна назва закладу Адреса (місцезнаходження)
Любимівський заклад дошкільної повної загальної середньої освіти №1 Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області 74822, смт. Любимівка, вул. Шкільна, 52, Каховський район, Херсонська область
Любимівський заклад дошкільної повної загальної середньої освіти №1 Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області (молодший корпус ) 74822, смт. Любимівка, вул. Гагаріна, 4 , Каховський район, Херсонська область
Любимівський заклад дошкільної повної загальної середньої освіти №1 Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області
Заклад дошкільної освіти «Малятко» 74822, смт. Любимівка, вул. Шкільна, 30, Каховський район, Херсонська область
Любимівський заклад дошкільної повної загальної середньої освіти №2 Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області 74822, смт. Любимівка, вул. В.Сухомлинського, 20, Каховський район, Херсонська область
Любимівський заклад дошкільної повної загальної середньої освіти №2 Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області
Заклад дошкільної освіти «Колосок», 74822, смт. Любимівка, вул.Мелітопольська, 66, Каховський район, Херсонська область
Василівський заклад повної загальної середньої освіти Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області 74820, с. Василівка, провулок Шкільний, 6, Каховський район, Херсонська область
Заклад дошкільної освіти «Дзвіночок» 74820, с. Василівка, вул. Шевченка, 37 Каховський район, Херсонська область
Софіївська початкова школа Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області 74821, с. Софіївка, вул. Шкільна, 1 , Каховський район Херсонська область
13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 192 744,00 грн. (сто дев’яносто дві тисячі сімсот сорок чотири гривні 00 копійок) з ПДВ.
16. Період уточнення інформації про закупівлю: «19» січня 2021 року час 0000 год.
17. Кінцевий строк подання пропозицій: «22» січня 2021 року час 0000 год.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
19. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
20. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається.
21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
22. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограми
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
2000 кілограми
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
2400 кілограми
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
1800 кілограми
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
450 кілограми
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221240-0 — Помідори
300 кілограми
Огірок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки
1800 кілограми
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
100 кілограми
Лимон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222210-8 — Лимони
500 кілограми
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани
60 кілограми
Апельсин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2021 17:03
Електронний цифровий підпис
13 січня 2021 17:01
Додаток_4.doc
13 січня 2021 17:01
Додаток_3.docx
13 січня 2021 17:01
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
13 січня 2021 17:01
Додаток_5.doc
13 січня 2021 17:01
Додаток_1.doc
13 січня 2021 17:01
Додаток_2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 191 976,00
UAH з ПДВ
191 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2021 23:29
sign.p7s
21 січня 2021 23:26
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
21 січня 2021 23:26
Статут.pdf
21 січня 2021 23:26
Рішення про призн..pdf
21 січня 2021 23:26
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
21 січня 2021 23:26
Копія Статуту.pdf
21 січня 2021 23:26
Медична книжка водія.pdf
21 січня 2021 23:26
Довідка з банку.pdf
21 січня 2021 23:26
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
Переможець 191 976,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 11:02

Документи

22 січня 2021 11:02
sign.p7s
22 січня 2021 11:00
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
191 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2021 11:02
sign.p7s
22 січня 2021 11:00
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 січня 2021 13:26
договір № 18 від 27.01.2021 року.PDF укладений
27 січня 2021 13:23

Актуальні тендери

До пошуку