Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код CPV за ДК 021:2015 – 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Проведення технічного нагляду по об'єкту: «Заходи з озеленення, а саме: реконструкція парку культури і відпочинку ім. М.О. Гурова, пр. Металургів, 148 у Кальміуському районі м. Маріуполя» (без електропостачання) (коригування) ІI черга, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
1 656 840,88 UAH
UA-2021-01-13-005746-a ● 11100b931109419497ae90ff5eb6757e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва |
Код ЄДРПОУ: | 03361845 |
Місцезнаходження: | 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87 |
Контактна особа: |
Вероніка Савощенко +380976069926 nikasavoshchenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2021 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2021 11:57 |
Очікувана вартість: | 1 656 840,88 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 284,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
до 31 грудня 2022 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення технічного нагляду по об'єкту: «Заходи з озеленення, а саме: реконструкція парку культури і відпочинку ім. М.О. Гурова, пр. Металургів, 148 у Кальміуському районі м. Маріуполя» (без електропостачання) (коригування) ІI черга, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр. Металургів,148, Кальміуський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за здійснення технічного нагляду проводиться «Замовником» в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок «Виконавця» зазначений у Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Актів виконаних робіт. У випадку затримки бюджетного фінансування коштів, виділених під оплату даного зобов’язання, розрахунок здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2021 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2021 16:01 |
Договір технагляд парк Гурова (Додаток № 4 до ТД) зі змінами.docx | |
19 січня 2021 16:01 |
протокол №34 від 19.01.21 зміни до ТД.pdf | |
19 січня 2021 16:01 |
Тендерна документація технічний нагляд зі змінами.doc |
19 січня 2021 16:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 січня 2021 16:01 |
Договір технагляд парк Гурова (Додаток № 4 до ТД) зі змінами.docx
|
||||||
19 січня 2021 16:01 |
протокол №34 від 19.01.21 зміни до ТД.pdf
|
||||||
19 січня 2021 16:01 |
Тендерна документація технічний нагляд зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
адміністративний персонал
Дата подання: 13 січня 2021 17:59
Дата відповіді: 15 січня 2021 08:50
"..наявність адміністративного персоналу (наявність бухгалтерської служби, на чолі з головним бухгалтером, для ведення бухгалтерського обліку, економічного аналізу та оприлюднення фінансової звітності на веб-сайтах)".
А как же отдел кадров (не менее пяти человек), завхоза, экономистов, двух уборщиц, водителя директора - как без них осуществлять технадзор на объекте? Или будущие победители торгов, которые вам прописали эти условия, не имеют их в штате?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Всі вимоги викладені в тендерній документації.
щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 15 січня 2021 12:16
Дата відповіді: 16 січня 2021 15:56
"..наявність адміністративного персоналу (наявність бухгалтерської служби, на чолі з головним бухгалтером, для ведення бухгалтерського обліку, економічного аналізу та оприлюднення фінансової звітності на веб-сайтах)" - прошу написати нормативний документ на який посилається Замовник при викладені даної вимоги до тендерної документації, адже дана вимога свідчить про порушення ст. 5 Закону України про публічні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Наявність адміністративного персоналу не суперечить ст.5 Закону України про публічні закупівлі, відповідно не є порушенням.
корупція
Дата подання: 16 січня 2021 19:56
Дата відповіді: 19 січня 2021 16:10
Какой откат в "Маріупольськом комунальном підприємстві зеленого будівництва", если в условиях прописывают такую херню, процентов 30 или больше?
Відповідь: Доброго дня, Шановний учасник. В ТД внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення
повторне запитання щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 17 січня 2021 19:30
Дата відповіді: 19 січня 2021 16:13
Повторно вимагаємо написати нормативний документ на який посилається Замовник при викладені даної вимоги "..наявність адміністративного персоналу (наявність бухгалтерської служби, на чолі з головним бухгалтером, для ведення бухгалтерського обліку, економічного аналізу та оприлюднення фінансової звітності на веб-сайтах)"!!!
Дана вимога свідчить про порушення ст. 5 Закону України про публічні закупівлі адже відповідно ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно, Замовник знехтував даними принципами при підготовці оголошення закупівлі.
Дана вимога може свідчити про корупцію зі сторони Замовника. Адже дані вимоги не передбачені жодним нормативним документо в т.ч. у галузі будівництва. У разі, якщо Замовник і надалі ігноруватиме та маніпулюватиме Законодавством змушені будемо звернутися до правоохоронних органів, з метою встановлення правомірності дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний учасник. В ТД внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-13-005746-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія", Код ЄДРПОУ:38914550
Дата подання: 18 січня 2021 16:22
Неправомірна вимога
Замовником Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва оголошено закупівлію UA-2021-01-13-005746-a «код CPV за ДК 021:2015 – 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Проведення технічного нагляду по об'єкту: «Заходи з озеленення, а саме: реконструкція парку культури і відпочинку ім. М.О. Гурова, пр. Металургів, 148 у Кальміуському районі м. Маріуполя» (без електропостачання) (коригування) ІI черга, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)».
Відповідно до частини 4.1 Розділу І Тендерної документації педметом закупівлі є: «Проведення технічного нагляду по об'єкту: «Заходи з озеленення, а саме: реконструкція парку культури і відпочинку ім. М.О. Гурова, пр. Металургів, 148 у Кальміуському районі м. Маріуполя» (без електропостачання) (коригування) ІI черга, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 71520000-9 (Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт).».
В той же час згідно частини 2.1 Додатку №1 до Тендерної документації Замовник вимагає, Довідка про наявність, кваліфікацію, досвід працівників згідно форми у Додатку №2, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
До переліку обов’язково мають входити:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС2 (кваліфікаційний сертифікат повинен мати термін дії, дійсний впродовж всього періоду здійснення технічного нагляду на об’єкті будівництва Замовника. Скан-копію оригіналу кваліфікаційного сертифікату учасник надає у складі тендерної пропозиції). Разом із групою з технічного нагляду повинні бути інженер- технолог, інженер-електрик, спеціаліст-кошторисник та інженер проектно-технічного відділу;
- адміністративний персонал (наявність бухгалтерської служби, на чолі з головним бухгалтером, для ведення бухгалтерського обліку, економічного аналізу та оприлюднення фінансової звітності на веб-сайтах).
Учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування працівника(-ів). Надається повідомлення о працевлаштуванні працівників.
Звертаємо увагу, що Замовником встановлено неправомірну вимогу, а саме: «Разом із групою з технічного нагляду повинні бути інженер- технолог, інженер-електрик та інженер проектно-технічного відділу;», оскільки інженер- технолог, інженер-електрик та інженер проектно-технічного відділу, не мають жодного відношення до виконання робіт з технічного нагляду, що є предметом закупівлі.
Здійснення технічного нагляду виконується у відповідності із Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про містобудівну діяльність», Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженим постановою Кабінету міністрів України від 11 липня 2007 року за № 903.
Чинним законодавством передбачені чіткі вимоги та умови, згідно яких на технічний нагляд виділяється не більше 1,5% від загальної кошторисної вартості об’єкту. В той же час, роботи для яких необхідний інженер- технолог, інженер-електрик та інженер проектно-технічного відділу не відносяться до технічного нагляду і повинні бути передбачені лише для ген-підрядника.
Сертифіковані інженера з технічного нагляду володіють всіма необхідними знаннями щодо технологій виробництва будівельних матеріалів, технологій проведення всіх етапів будівництва, являються професійними користувачами програм АВК -5, тому вимога щодо наявності інших спеціалістів, є цілком неправомірною та дискримінаційною.
Вимагаємо внести зміни, та видалити з тендерної документації наступну вимогу, що разом із групою з технічного нагляду повинні бути інженер- технолог, інженер-електрик та інженер проектно-технічного відділу, оскільки дана вимога є прямим порушенням частини 4 Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та частини 4 Статті 22 цього ж Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до частини 4.1 Розділу І Тендерної документації педметом закупівлі є: «Проведення технічного нагляду по об'єкту: «Заходи з озеленення, а саме: реконструкція парку культури і відпочинку ім. М.О. Гурова, пр. Металургів, 148 у Кальміуському районі м. Маріуполя» (без електропостачання) (коригування) ІI черга, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 71520000-9 (Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт).».
В той же час згідно частини 2.1 Додатку №1 до Тендерної документації Замовник вимагає, Довідка про наявність, кваліфікацію, досвід працівників згідно форми у Додатку №2, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
До переліку обов’язково мають входити:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС2 (кваліфікаційний сертифікат повинен мати термін дії, дійсний впродовж всього періоду здійснення технічного нагляду на об’єкті будівництва Замовника. Скан-копію оригіналу кваліфікаційного сертифікату учасник надає у складі тендерної пропозиції). Разом із групою з технічного нагляду повинні бути інженер- технолог, інженер-електрик, спеціаліст-кошторисник та інженер проектно-технічного відділу;
- адміністративний персонал (наявність бухгалтерської служби, на чолі з головним бухгалтером, для ведення бухгалтерського обліку, економічного аналізу та оприлюднення фінансової звітності на веб-сайтах).
Учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування працівника(-ів). Надається повідомлення о працевлаштуванні працівників.
Звертаємо увагу, що Замовником встановлено неправомірну вимогу, а саме: «Разом із групою з технічного нагляду повинні бути інженер- технолог, інженер-електрик та інженер проектно-технічного відділу;», оскільки інженер- технолог, інженер-електрик та інженер проектно-технічного відділу, не мають жодного відношення до виконання робіт з технічного нагляду, що є предметом закупівлі.
Здійснення технічного нагляду виконується у відповідності із Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про містобудівну діяльність», Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженим постановою Кабінету міністрів України від 11 липня 2007 року за № 903.
Чинним законодавством передбачені чіткі вимоги та умови, згідно яких на технічний нагляд виділяється не більше 1,5% від загальної кошторисної вартості об’єкту. В той же час, роботи для яких необхідний інженер- технолог, інженер-електрик та інженер проектно-технічного відділу не відносяться до технічного нагляду і повинні бути передбачені лише для ген-підрядника.
Сертифіковані інженера з технічного нагляду володіють всіма необхідними знаннями щодо технологій виробництва будівельних матеріалів, технологій проведення всіх етапів будівництва, являються професійними користувачами програм АВК -5, тому вимога щодо наявності інших спеціалістів, є цілком неправомірною та дискримінаційною.
Вимагаємо внести зміни, та видалити з тендерної документації наступну вимогу, що разом із групою з технічного нагляду повинні бути інженер- технолог, інженер-електрик та інженер проектно-технічного відділу, оскільки дана вимога є прямим порушенням частини 4 Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та частини 4 Статті 22 цього ж Закону.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2021 16:50
Доброго дня, шановний учасник. Згідно п.2 Порядку здійснення технічного нагляду підчас будівництва об’єкта архітектури затвердженого Постановою КМУ №903 від 11 липня 2007р. технічний нагляд забезпечує Замовник протягом усього періоду будівництва об’єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт. Так Замовник визначає механізм здійснення технічного нагляду на об’єкті будівництва. А саме, технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат та мають право підпису документів. Для забезпечення належного ведення технічного нагляду, Замовник вважає необхідним включення до складу групи технічного нагляду коло фахівців різного профілю, у залежності від складності, видів і обсягів будівельно-монтажних робіт.
У зв’язку з тим, що об’єкт: «Заходи з озеленення, а саме: реконструкція парку культури і відпочинку ім. М.О. Гурова, пр. Металургів, 148 у Кальміуському районі м. Маріуполя» (без електропостачання) (коригування) ІI черга» охоплює масштабну територію парку, до складу будівельно-монтажних робіт входять роботи вузьких спеціалізацій, таких як: електроосвітлення, реконструкція фонтану тощо. У зв’язку з чим, ведення технічного нагляду за виконанням зазначених робіт потребує чималих витрат людського ресурсу, знань та досвіду у кожному з видів будівельно-монтажних робіт, заявлених у закупівлі, що зокрема обґрунтовує необхідність залучення інженера-електрика.
Також, у зв’язку з виникненням у процесі будівництва уточнень проектно-кошторисної документації та необхідністю перевірки вартості будівництва, цін на трудові та матеріально-технічні ресурси при визначенні вартості виконаних робіт були включені до складу технічного завдання працівники з відповідною кваліфікацією, а саме: інженер- технолог та інженер проектно-технічного відділу.
Дякуємо за звернення!
У зв’язку з тим, що об’єкт: «Заходи з озеленення, а саме: реконструкція парку культури і відпочинку ім. М.О. Гурова, пр. Металургів, 148 у Кальміуському районі м. Маріуполя» (без електропостачання) (коригування) ІI черга» охоплює масштабну територію парку, до складу будівельно-монтажних робіт входять роботи вузьких спеціалізацій, таких як: електроосвітлення, реконструкція фонтану тощо. У зв’язку з чим, ведення технічного нагляду за виконанням зазначених робіт потребує чималих витрат людського ресурсу, знань та досвіду у кожному з видів будівельно-монтажних робіт, заявлених у закупівлі, що зокрема обґрунтовує необхідність залучення інженера-електрика.
Також, у зв’язку з виникненням у процесі будівництва уточнень проектно-кошторисної документації та необхідністю перевірки вартості будівництва, цін на трудові та матеріально-технічні ресурси при визначенні вартості виконаних робіт були включені до складу технічного завдання працівники з відповідною кваліфікацією, а саме: інженер- технолог та інженер проектно-технічного відділу.
Дякуємо за звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП Міське управління капітального будівництва |
1 546 384,82
UAH з ПДВ
|
1 546 384,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальність "Донбудперспектива" |
1 656 840,88
UAH з ПДВ
|
1 656 840,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП Міське управління капітального будівництва #04011733 |
Переможець |
1 546 384,82
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2021 16:25
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись умовами п.6.3 Договору на здійснення технічного нагляду № 68 від «09» березня 2021 р. (далі - Договір), Сторони дійшли згоди викласти розділ 8 «Адреси, реквізити і підписи Сторін та печатки» «Замовник» в наступній редакції: «8. Адреси, реквізити і підписи Сторін та печатки ЗАМОВНИК: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва 87548, м. Маріуполь, вул. Зелінського, 87 р/р UA228201720344341018100020704 в ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 03361845 ІПН 033618405812 Cв-во 08498499 Тел: (0629)58-84-91 e-mail:zakupki.mkpzelen@meta.ua |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п. 3.4. договору. |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись умовами п.6.3 Договору на здійснення технічного нагляду № 68 від «09» березня 2021 р. (далі - Договір), Сторони дійшли згоди викласти п.3.4 розділу 3 «Оплата послуг та порядок їх приймання» в наступній редакції: «3.4. Обсяг послуг на 2021 рік визначений згідно з виділеним фінансуванням і складає 444 194,24 грн. (чотириста сорок чотири тисячi сто дев`яносто чотири гривнi 24 коп.), у тому числі ПДВ 74 032,37 грн., за рахунок коштів місцевого бюджету та 444 034,93 грн. (чотириста сорок чотири тисячi тридцять чотири гривнi 93 коп.), у тому числі ПДВ 74 005,82 грн. , за рахунок місцевого субвенція з обласного бюджету. Обсяг послуг на 2021 рік збільшити на 162 327 грн. 65 коп., у тому числі ПДВ 27 054 грн. 61 коп. за рахунок коштів місцевого бюджету та місцевого субвенція з обласного бюджету». Додаток №1 до Договору на здійснення технічного нагляду № 68 від «09» березня 2021 р. викласти у редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п. 6.3 Договору та Додатку № 1 до договору. |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись умовами п.6.3 Договору на здійснення технічного нагляду № 68 від «09» березня 2021 р. (далі - Договір), Сторони дійшли згоди викласти п.3.4 розділу 3 «Оплата послуг та порядок їх приймання» в наступній редакції: «3.4. Обсяг послуг на 2021 рік визначений згідно з виділеним фінансуванням і складає 519 114,63 грн. (п`ятсот дев`ятнадцять тисяч сто чотирнадцять гривень 63 коп.), у тому числі ПДВ 86 519,11 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету та 620 099,11 грн. (шістсот двадцять тисяч дев'яносто дев'ять гривень 11 коп.), у тому числі ПДВ 103 349,85 грн. , за рахунок місцевого субвенція з обласного бюджету. Обсяг послуг на 2021 рік збільшити на 176 064 грн. 18 коп., у тому числі ПДВ 29 344 грн. 03 коп. за рахунок коштів місцевого субвенція з обласного бюджету». Додаток №1 до Договору на здійснення технічного нагляду № 68 від «09» березня 2021 р. викласти у редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись умовами п.6.3 Договору на здійснення технічного нагляду № 68 від «09» березня 2021 р. (далі - Договір), Сторони дійшли згоди викласти п.3.4 розділу 3 «Оплата послуг та порядок їх приймання» в наступній редакції: «3.4. Обсяг послуг на 2021 рік визначений згідно з виділеним фінансуванням і складає 519 114,63 грн. (п`ятсот дев`ятнадцять тисяч сто чотирнадцять гривень 63 коп.), у тому числі ПДВ 86 519,11 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету та 746 099,11 грн. (сiмсот сорок шiсть тисяч дев`яносто дев`ять гривень 11 коп.), у тому числі ПДВ 124 349,85 грн. , за рахунок місцевого субвенція з обласного бюджету. Обсяг послуг на 2021 рік збільшити на 126 000 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ 21 000 грн. 00 коп. за рахунок коштів місцевого субвенція з обласного бюджету». 2.Додаток №1 до Договору на здійснення технічного нагляду № 68 від «09» березня 2021 р. викласти у редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |