Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК021-2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (юридичні послуги)
Очікувана вартість
108 540,00 UAH
UA-2021-01-13-005551-a 35a0f2dee1da488cbd089d00f086c912
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Дубчук

+380661183501 zacupivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ № 1"
Код ЄДРПОУ: 38796247
Вебсайт: http://lcpmsd1.lutsk.ua/
Місцезнаходження: 43017, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Бенделіані, буд. 7
Контактна особа: Людмила Дубчук
+380661183501
zacupivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2021 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2021 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2021 01:00
Очікувана вартість: 108 540,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 542,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
юридичні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43017, Україна, Волинська область, м. Луцьк, Бенделіані, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2021 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2021 16:36
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-13-005551-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ЮРІЯ КАРПУХІНА", Код ЄДРПОУ:42281515
Дата подання: 14 січня 2021 12:03
Щодо дискримінаційних вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Шановний Замовник, зазначаємо, що при вивченні Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ДК 021-2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (юридичні послуги) нами були виявлені вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме:
1. "Лист-гарантія на виконання послуг згідно предмету закупівлі цих електронних торгів виключно за місцезнаходженням Замовника, не менше 36 годин на місяць" в частині виконання послуг за місцезнаходженням Замовника;
2. пункт 6 Додатку №3: "6. Обов’язковою умовою є надання послуг виключно за місцезнаходженням Замовника";
3. Пункт 1.4 Додатку №4 (проект договору): "1.4. Виконавець зобов’язаний надавати послуги, розробляти та оформляти всі документи за місцезнаходженням Замовника.";
4. Пункт 4.2.5 Додатку №4 (проект договору): "4.2.5. Надавати послуги Замовнику за його місцезнаходженням."
Зазначені вимоги штучно обмежують конкуренцію та дискримінують потенційних учасників. Послуги, що є предметом цієї закупівлі, можуть бути надані за допомогою телефонного, поштового, відеозв'язку (ZOOM, Skype тощо), за допомогою електронної пошти тощо. Представництво в судах може бути забезпечене в режимі відеоконференції, подання документів з процесуальних документів може бути здійснене засобами "Електронного суду".
Крім того, наголошуємо, що на сьогодні встановлено карантин та запроваджено обмежувальні протиепідемічні заходи з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, тому надання зазначених послуг в онлайн-режимі є пріоритетним.
Тому вимагаємо внести відповідні зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та виключити з нього зазначені дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2021 11:12
Шановний Учаснику, зазначаємо, що 14.01.21 № UA-2021-01-13-005551-a.b1була подана вами вимога в якій Ви зазначили, що нами були встановленні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме: 1. "Лист-гарантія на виконання послуг згідно предмету закупівлі цих електронних торгів виключно за місцезнаходженням Замовника, не менше 36 годин на місяць" в частині виконання послуг за місцезнаходженням Замовника; 2. пункт 6 Додатку №3: "6. Обов’язковою умовою є надання послуг виключно за місцезнаходженням Замовника"; 3. Пункт 1.4 Додатку №4 (проект договору): "1.4. Виконавець зобов’язаний надавати послуги, розробляти та оформляти всі документи за місцезнаходженням Замовника."; 4. Пункт 4.2.5 Додатку №4 (проект договору): "4.2.5. Надавати послуги Замовнику за його місцезнаходженням." Зазначені вимоги штучно обмежують конкуренцію та дискримінують потенційних учасників. Послуги, що є предметом цієї закупівлі, можуть бути надані за допомогою телефонного, поштового, відеозв'язку (ZOOM, Skype тощо), за допомогою електронної пошти тощо. Представництво в судах може бути забезпечене в режимі відеоконференції, подання процесуальних документів може бути здійснене засобами поштового зв'язку або через "Електронний суд". Крім того, наголошуємо, що на сьогодні встановлено карантин та запроваджено обмежувальні протиепідемічні заходи з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, тому надання зазначених послуг в онлайн-режимі є пріоритетним. Тому вимагаємо внести відповідні зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та виключити з нього зазначені дискримінаційні вимоги.
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
КП «Луцький ЦПМСД 1» є закладом охорони здоров’я, який здійснює надання первинної медичної допомоги населенню.
Отже, діяльність Підприємства нерозривно пов’язана з документацією, що містить медичну інформацію про пацієнтів (медичну таємницю), персональними даними працівників, іншою інформацією, яка є конфіденційною.
З огляду на викладене, з метою забезпечення прав пацієнтів на медичну таємницю, інших норм законодавства, Підприємство вимагає здійснювати роботу з документами виключно за його місцезнаходженням, без можливості копіювання, інших засобів відтворення документів.
Постійне пересилання медичної та іншої документації різними видами зв’язку, зокрема електронною поштою, не гарантує збереження інформації з обмеженим доступом.
Крім того, законодавством не встановлено обмежень для безпосереднього залучення надавача послуг.
Слід також додати, що жодний надавач послуг не може гарантувати надійності та безперервності зв’язку з Підприємством, що, в свою чергу, ставить під загрозу оперативність у прийнятті рішень.
Відтак, вимога є безпідставною, необґрунтованою та такою, що задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2021-01-13-005551-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ЮРІЯ КАРПУХІНА", Код ЄДРПОУ:42281515
Дата подання: 14 січня 2021 12:06
Щодо дискримінаційних вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Шановний Замовник, зазначаємо, що при вивченні Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ДК 021-2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (юридичні послуги) нами були виявлені вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме:
1. "Лист-гарантія на виконання послуг згідно предмету закупівлі цих електронних торгів виключно за місцезнаходженням Замовника, не менше 36 годин на місяць" в частині виконання послуг за місцезнаходженням Замовника;
2. пункт 6 Додатку №3: "6. Обов’язковою умовою є надання послуг виключно за місцезнаходженням Замовника";
3. Пункт 1.4 Додатку №4 (проект договору): "1.4. Виконавець зобов’язаний надавати послуги, розробляти та оформляти всі документи за місцезнаходженням Замовника.";
4. Пункт 4.2.5 Додатку №4 (проект договору): "4.2.5. Надавати послуги Замовнику за його місцезнаходженням."
Зазначені вимоги штучно обмежують конкуренцію та дискримінують потенційних учасників. Послуги, що є предметом цієї закупівлі, можуть бути надані за допомогою телефонного, поштового, відеозв'язку (ZOOM, Skype тощо), за допомогою електронної пошти тощо. Представництво в судах може бути забезпечене в режимі відеоконференції, подання процесуальних документів може бути здійснене засобами поштового зв'язку або через "Електронний суд".
Крім того, наголошуємо, що на сьогодні встановлено карантин та запроваджено обмежувальні протиепідемічні заходи з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, тому надання зазначених послуг в онлайн-режимі є пріоритетним.
Тому вимагаємо внести відповідні зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та виключити з нього зазначені дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2021 11:13
Шановний Учаснику, зазначаємо, що 14.01.21 № UA-2021-01-13-005551-a.b2 була подана вами вимога в якій Ви зазначили, що нами були встановленні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме: 1. "Лист-гарантія на виконання послуг згідно предмету закупівлі цих електронних торгів виключно за місцезнаходженням Замовника, не менше 36 годин на місяць" в частині виконання послуг за місцезнаходженням Замовника; 2. пункт 6 Додатку №3: "6. Обов’язковою умовою є надання послуг виключно за місцезнаходженням Замовника"; 3. Пункт 1.4 Додатку №4 (проект договору): "1.4. Виконавець зобов’язаний надавати послуги, розробляти та оформляти всі документи за місцезнаходженням Замовника."; 4. Пункт 4.2.5 Додатку №4 (проект договору): "4.2.5. Надавати послуги Замовнику за його місцезнаходженням." Зазначені вимоги штучно обмежують конкуренцію та дискримінують потенційних учасників. Послуги, що є предметом цієї закупівлі, можуть бути надані за допомогою телефонного, поштового, відеозв'язку (ZOOM, Skype тощо), за допомогою електронної пошти тощо. Представництво в судах може бути забезпечене в режимі відеоконференції, подання процесуальних документів може бути здійснене засобами поштового зв'язку або через "Електронний суд". Крім того, наголошуємо, що на сьогодні встановлено карантин та запроваджено обмежувальні протиепідемічні заходи з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, тому надання зазначених послуг в онлайн-режимі є пріоритетним. Тому вимагаємо внести відповідні зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та виключити з нього зазначені дискримінаційні вимоги.
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
КП «Луцький ЦПМСД 1» є закладом охорони здоров’я, який здійснює надання первинної медичної допомоги населенню.
Отже, діяльність Підприємства нерозривно пов’язана з документацією, що містить медичну інформацію про пацієнтів (медичну таємницю), персональними даними працівників, іншою інформацією, яка є конфіденційною.
З огляду на викладене, з метою забезпечення прав пацієнтів на медичну таємницю, інших норм законодавства, Підприємство вимагає здійснювати роботу з документами виключно за його місцезнаходженням, без можливості копіювання, інших засобів відтворення документів.
Постійне пересилання медичної та іншої документації різними видами зв’язку, зокрема електронною поштою, не гарантує збереження інформації з обмеженим доступом.
Крім того, законодавством не встановлено обмежень для безпосереднього залучення надавача послуг.
Слід також додати, що жодний надавач послуг не може гарантувати надійності та безперервності зв’язку з Підприємством, що, в свою чергу, ставить під загрозу оперативність у прийнятті рішень.
Відтак, вимога є безпідставною, необґрунтованою та такою, що задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2021-01-13-005551-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ОЛЕКСАНДРА ЛЮДВИ "СТАТУС", Код ЄДРПОУ:42317073
Дата подання: 15 січня 2021 15:58
Щодо дискримінаційних вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
При вивченні Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ДК 021-2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (юридичні послуги) було виявлені вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме:
- у Розділі «Кваліфікаційні вимоги до Учасника та спосіб їх підтвердження» зазначено наступне:
«Для підтвердження відповідності класифікаційним критеріям Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати наступні документи в електронному (сканованому) вигляді:
- Копії договорів (не менше двох), що підтверджують надання аналогічних послуг закладам охорони здоров’я комунальної форми власності.»
Зазначена вимога є дискримінаційною стосовно інших учасників закупівлі у розумінні ч. 4 ст. 5, ч. 1 ст. 12, ч. 5 ст. 14, ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч. 4 ст. 5 Закону);
- Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам (ч 1 ст. 12 Закону);
- Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 5 ст. 14 Закону);
- Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону).
Антимонопольний комітет України з даного приводу зазначає наступне:
- Як і більшість кількісних показників у кваліфікаційних критеріях до учасників, Замовник повинен обґрунтовано довести, що для виконання умов договору за процедурою закупівлі учасники повинні мати саме встановлену кількість аналогічних договорів. У більшості випадків Колегія визначає таку умову дискримінаційною.
Це підтверджується наступними рішеннями АМКУ, а саме:
- Рішення від 28.05.2019 № 6770-р/пк-пз;
- Рішення від 03.07.2019 №8841-р/пк-пз;
- Рішення від 10.12.2019 №18296-р/пк-пз
та інші.
Таким чином, вимога Замовника про надання Копій договорів (не менше двох), що підтверджують надання Учасником аналогічних послуг закладам охорони здоров’я комунальної форми власності, є дискримінаційною.
Крім того, оскільки дана закупівля відбувається за спрощеною процедурою, що позбавляє Учасника певних засобів стосовно її оскарження, а тому потенційний Учасник закупівлі вправі скористатися засобами Громадського контролю держзакупівель (https://dozorro.org/) шляхом розміщення відповідної інформації про невідповідність даної закупівлі вимогам Закону, а також скористатися можливістю оскарження результатів аукціону як до Антимонопольного комітету України, так і в судовому порядку.
На підставі викладеного, прошу внести відповідні зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та виключити з нього зазначені дискримінаційні вимоги або відмінити тендер.
Заздалегідь вдячний за вчасну обгрунтовану відповідь на дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2021 15:47
Шановний Учаснику, зазначаємо, що 15.01.21 № UA-2021-01-13-005551-a.a3 була подана Вами вимога, в якій Ви зазначили, що Замовником встановленні вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме: у Розділі «Кваліфікаційні вимоги до Учасника та спосіб їх підтвердження» зазначено наступне: «Для підтвердження відповідності класифікаційним критеріям Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати наступні документи в електронному (сканованому) вигляді: - Копії договорів (не менше двох), що підтверджують надання аналогічних послуг закладам охорони здоров’я комунальної форми власності.» На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно. Замовник в тендерній документації вимагає: надати копії аналогічних договорів, що підтверджують надання аналогічних послуг закладам охорони здоров’я комунальної форми власності. КП «Луцький ЦПМСД 1» є комунальним закладом охорони здоров’я, який здійснює надання первинної медичної допомоги населенню.
Надання допомоги закладу охорони здоров’я вимагає наявність знань в галузі охорони здоров’я, зокрема, ліцензування господарської діяльності з медичної практики, акредитація закладу охорони здоров’я, наказів МОЗ України щодо діяльності закладу охорони здоров’я та медичних працівників під час надання медичної допомоги, клінічних протоколів, організація і регулярне проведення закупівель.
З огляду на викладене, вимагається досвід учасника саме у юридичному супроводі діяльності закладів охорони здоров’я.
Відтак, вимога є безпідставною, необґрунтованою та такою, що задоволенню не підлягає.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2021 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Медкрафт" 108 000,00
UAH з ПДВ
108 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Медкрафт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Медкрафт"
#42406321
Переможець 108 000,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 09:07

Документи

22 січня 2021 09:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 09:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Медкрафт"
#42406321
108 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2021 09:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 16:53
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2021 10:22
Додаткова угода.pdf зміни до договору
16 липня 2021 09:37
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 10:21
2021-01-28_085118 108,000.pdf укладений
28 січня 2021 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 63 000,00
UAH