Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яйця курячі
Очікувана вартість
182 325,00 UAH
UA-2021-01-13-005523-a 85f09d4c9e364ac8833bd0e86629347d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Гнилянська

+380976911835 uoosvitalad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25945998
Місцезнаходження: 24321, Україна , Вінницька обл., м. Ладижин, вул. ПЕТРА КРАВЧИКА, 4
Контактна особа: Людмила Гнилянська
+380976911835
uoosvitalad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2021 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2021 17:00
Очікувана вартість: 182 325,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 823,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Місцезнаходження замовника: Вінницька обл., м. Ладижин, вул. Будівельників, 57 Категорія замовника: передбачено пунктом 3 частини 4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі»), а саме установа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі- передбачений абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону спрощена закупівля.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46750 штуки
Яйця курячі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03142500-3 — Яйця

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленого Товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 банківських днів після поставки Товару та пред’явлення Постачальником рахунку та видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставку Товару здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2021 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2021 16:34
Проект договору.docx
13 січня 2021 16:34
Оголошення_ ЯЙЦЯ_з_додатком.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Вінпродтрейд" 179 520,00
UAH з ПДВ
179 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Вінпродтрейд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Вінпродтрейд"
#34886897
Переможець 179 520,00
UAH з ПДВ
27 січня 2021 11:06
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Вінпродтрейд" #34886897

№ рішення у справі

72/32-р/к

Дата рішення у справі

21.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/30-р/к

Дата рішення у справі

19.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

27 січня 2021 11:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2021 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Вінпродтрейд"
#34886897
179 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 січня 2021 11:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 березня 2022 11:11
Дод.уг. 3 до дог.24.PDF укладений
21 березня 2022 11:11
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2022 11:08
Дод.уг. 3 до дог.24.PDF зміни до договору
21 березня 2022 11:01
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2022 15:51
Дод.угода 2 до дог.24.PDF зміни до договору
19 січня 2022 15:49
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 17:35
Дод.уг.1 до дог. 24.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 17:34
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 12:07
Договір 24.PDF укладений
08 лютого 2021 12:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного Кодексу України та пункту 11.3. Договору №24 від 08.02.2021 р. Сторони дійшли згоди продовжити дію цього Договору на термін достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме до 31.03.2022р.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного Кодексу України ,ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 11.3. Договору №24 від 08.02.2021 р. Сторони дійшли згоди збільшити ціну цього Договору на суму, що не перевищує 20 % від суми визначеної в Договорі, а саме – 35712,00 грн. (Тридцять п’ять тисяч сімсот дванадцять грн.. 00 коп. ), в т.ч. ПДВ -5952,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного Кодексу України , пунктів 11.1. та 11.3 Договору №24 від 08.02.2021 р. Сторони дійшли згоди в зв’язку із припиненням дії договору зменшити суму договору на 41625,60 грн. в т.ч. ПДВ., у тому числі на 3571,20 грн. в т.ч. ПДВ за січень-лютий 2022р. та внести зміни в пункт 3.1. Договору, виклавши в наступній редакції: п.3.1. Ціна цього Договору становить 173606,40 грн. (Сто сімдесят три тисячі шістсот шість грн. 40 коп.), в т.ч. ПДВ -28934,40 грн .
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 173 606,40
UAH (в тому числі ПДВ 28 934,40 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до ч.1 ст. 651 ЦК України , пунктів 11.1. та 11.3 Договору №24 від 08.02.2021 р. Сторони дійшли згоди в зв’язку із припиненням дії договору зменшити суму договору на 41625,60 грн. в т.ч. ПДВ., у тому числі на 3571,20 грн. в т.ч. ПДВ за січень-лютий 2022р. та внести зміни в пункт 3.1. Договору, виклавши в наступній редакції: п.3.1. Ціна цього Договору становить 173606,40 грн. (Сто сімдесят три тисячі шістсот шість грн. 40 коп.), в т.ч. ПДВ -28934,40 грн .