Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент культури і туризму Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573471 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Місто Запоріжжя, Вознесенівський р-н, вул.Незалежної України, буд. 68а |
Контактна особа: |
Коноваленко Ксенія Сергіївна +380617077001 uprkult_zptender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2021 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2021 14:23 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2021 14:29 |
Очікувана вартість: | 1 348 753,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 743,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2021 14:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2021 14:19 |
Додаток 6.pdf | |
13 січня 2021 14:19 |
Додаток 5.pdf | |
13 січня 2021 14:19 |
Додаток 4.pdf | |
13 січня 2021 14:19 |
Додаток 3.pdf | |
13 січня 2021 14:19 |
Додаток 2.pdf | |
13 січня 2021 14:19 |
Додаток 1.pdf | |
13 січня 2021 14:19 |
Тендерна документація.pdf | |
13 січня 2021 14:19 |
Оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
У Додатку 2 до Тендерної документації встановлена вимога, про надання Ескiзу дизайну та стилю виконання оздоблювальних.
В цей же час п.п. 1. та п.п. 3.1. Додатку 4 до Тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ вимагає наступне: «Учасник має УЗГОДИТИ ДИЗАЙН та стиль виконання оздоблювальних робіт із Замовником та надати ескізи у складі тендерної пропозиції» та «Учасник торгів на стадії прийому тендерних пропозицій має надати зразки устаткування, меблів та інвентарю Замовнику для перевірки якості моделей, розмірів, кольору та іншим технічним вимогам, які встановлені Замовником» відповідно.
Згідно ч.1 ст.12 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Отже законодавством встановлено необхідність додержання конфіденційності щодо інформації про учасників до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Натомість Замовник встановлюючи відповідні вимоги порушує моє право як учасника на конфіденційність інформації про мене, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для моєї участі у тендері я маю отримувати (узгоджувати) якісь листи (ескізи) від Замовника та здійснювати додаткові витрати для участі у закупівлі. Отже встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують мої права та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації у цій частині, шляхом видалення цих вимог з Тендерної документації.
Звернення до Держаудитслужби
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-11-000004 ● cd6a32e03cdf4a69bd3479453c4b8a91
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2021 11:53 |
НАКАЗ
10.02.2021 № 64
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2021-01-13-003497-a, ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні робот («Капітальний ремонт приміщення філії художнього відділення Запорізької дитячої школи мистецтв №2 за адресою: м. Запоріжжя, вул. Новокузнецька, буд.4»), яка проводиться Департаментом культури і туризму Запорізької міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь надано у долученому файлі
2021-03-09 16:29:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Номер впровадження 280/2261/21 Адміністративний позов Дата реєстрації 22.03.2021 Позивач: Департамент культури і туризму Запорізької міської ради Відповідач:Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області Суть спору: про визнання протиправним та скасування висновку про результати мониторингу процедури закупівлі |
Дата публікації: | 23 березня 2021 |
Документи:
23 березня 2021 11:56
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОМ'ЯНИЧ АНАТОЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ |
1 340 959,00
UAH з ПДВ
|
1 340 959,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС" |
1 346 425,00
UAH з ПДВ
|
1 346 425,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОМ'ЯНИЧ АНАТОЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ #3412403719 |
Переможець |
1 340 959,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2021 11:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2022 10:31
|
дод.уг.5 дог.33А.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 10:15
|
Дод.уг.1.PDF | зміни до договору |
14 грудня 2021 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2021 17:33
|
Договір 33 А.pdf | укладений |
15 лютого 2021 17:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 33-А |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 ч.5 ст.41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 33-А |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |