Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (жаровня, гастроємкість, піднос, каструля, обробна дошка, відро)
Очікувана вартість
54 172,00 UAH
UA-2021-01-13-002801-a 0e01e77e510e487eafb6ecf7fff98906
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Болюта Надія

+380679891641 tendep_zp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАПОРІЗЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 1 " ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20511659
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Котельникова, буд. 16
Контактна особа: Болюта Надія
+380679891641
tendep_zp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2021 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 08:00
Початок аукціону: 28 січня 2021 11:43
Очікувана вартість: 54 172,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 270,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
код ДК 021:2015 – 39221000-7 Кухонне приладдя (жаровня)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Котельникова,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
2 штуки
код ДК 021:2015 – 39221000-7 Кухонне приладдя (гастроємкість)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Котельникова,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
11 штуки
код ДК 021:2015 – 39221000-7 Кухонне приладдя (каструля)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Котельникова,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
15 штуки
код ДК 021:2015 – 39221000-7 Кухонне приладдя (піднос з нержавіючої сталі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Котельникова,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
10 штуки
код ДК 021:2015 – 39221000-7 Кухонне приладдя (обробна дошка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Котельникова,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
40 штуки
код ДК 021:2015 – 39221000-7 Кухонне приладдя (відро)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Котельникова,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2021 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2021 14:37
ОГОЛОШЕННЯ зміни.docx
13 січня 2021 13:17
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
16 січня 2021 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2021 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2021 14:37
ОГОЛОШЕННЯ зміни.docx
13 січня 2021 13:17
ОГОЛОШЕННЯ.docx
13 січня 2021 13:17
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 18 січня 2021 10:48
Доброго дня, Шановний замовник! Яка кришка потрібна на каструлю 4л (№7 технічних вимог) - металева чи скляна? Дякуємо!
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ 29 999,00
UAH з ПДВ
29 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМАРТТОРГ" 50 757,00
UAH з ПДВ
49 938,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Романова Світлана Володимирівна 53 840,00
UAH з ПДВ
50 212,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 січня 2021 13:06
Електронний підпис
19 січня 2021 13:05
СЕС_2.jpg
19 січня 2021 13:05
СЕС_1.jpg
19 січня 2021 13:05
Додаток_3.jpg
19 січня 2021 13:05
Нержавейка-2 Zauberg.jpg
19 січня 2021 13:05
Нержавейка-1 Zauberg.jpg
19 січня 2021 13:05
1 008-1 відгук.jpg
19 січня 2021 13:05
1 007 - накладна.jpg
19 січня 2021 13:05
1 003.jpg
19 січня 2021 13:05
1 002.jpg
19 січня 2021 13:05
1 001 (1).jpg

Публічні документи

25 січня 2021 13:25
Електронний підпис
25 січня 2021 13:22
26.Виписка з ЄДР.pdf
25 січня 2021 13:22
25.Витяг ПДВ.pdf
25 січня 2021 13:22
23.Наказ 1 директор.pdf
25 січня 2021 13:22
22.Рішеня № 1.pdf
25 січня 2021 13:22
17.Дoговір Богодухів.pdf
25 січня 2021 13:22
15.Договір Вишгород.pdf
25 січня 2021 13:22
9.Маркування товару.pdf
25 січня 2021 13:22
2.Документи якості.pdf

Публічні документи

26 січня 2021 17:01
Електронний підпис
26 січня 2021 17:01
Гігієнічні висновки.rar
26 січня 2021 17:01
Відгуки.rar
26 січня 2021 17:01
ФОП Романова С.В. ІПН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ

ТОВ "СМАРТТОРГ"

ФОП Романова Світлана Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ
#3646003258
Переможець 29 999,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 14:54

Документи

02 лютого 2021 14:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ
#3646003258
29 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 лютого 2021 14:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2021 11:50
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 13:40
Додаткова угода.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 13:39
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 14:31
Договір.pdf укладений
15 лютого 2021 14:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 02-1-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 28 649,00
UAH