Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання пари, гарячої води та пов'язаної продукції
Очікувана вартість
580 737,50 UAH
UA-2021-01-13-002720-a 2edb0d50f1d744bc8225c11ed7ea519c
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Волчко

+380362266887 tender_uoz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони здоров'я Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02013136
Вебсайт: http://www.rouoz.gov.ua/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., М.РІВНЕ , ВУЛ. 16 ЛИПНЯ БУД. 38
Контактна особа: Богдан Волчко
+380362266887
tender_uoz@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Умови застосування переговорної процедури закупівлі: п. 2 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - відсутність конкуренції у тому числі з технічних причин, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України "Про природні монополії" зведений перелік суб`єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України. Згідно листа Антимонопольного комітету України №67-02/895 від 12.12.18 року та зведеного переліку СУБ'ЄКТІВ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ станом на 31.10.2020 опублікованого на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України за посиланням https://amcu.gov.ua/storage/app/sites/1/uploaded-files/%D0%96%D0%9E%D0%92%D0%A2%D0%95%D0%9D%D0%AC%20.pdf ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕТЕПЛОСЕРВІС" є монополістом з централізованого опалення.
Послуги з централізованого опалення за нашим місцезнаходженням можуть бути надані лише певним виконавецм, а саме ПП «РІВНЕТЕПЛОСЕРВІС».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2021 13:17
Оскарження наміру укласти договір: 19 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Закон України "Про публічні закупівлі" передбачає використання скороченої переговорної процедури для закупівлі послуг з централізованого опалення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 гігакалорія
Послуги з централізованого опалення (Теплова енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, 16 липня, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕТЕПЛОСЕРВІС"
#39815181
Переможець 580 737,50
UAH з ПДВ
13 січня 2021 13:17

Документи

13 січня 2021 13:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2021 13:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕТЕПЛОСЕРВІС"
#39815181
580 737,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 січня 2021 13:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 19:41
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 19:35
Протокол 101.PDF зміни до договору
01 лютого 2022 19:18
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 19:37
Додаткова угода.PDF зміни до договору
14 грудня 2021 19:36
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2021 18:37
додаткова угода тепло №8.pdf зміни до договору
22 листопада 2021 18:35
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2021 13:24
Додаткова угода №7 до Договору від 21.01.2021 № 2150 про закупівлю послуг за державні кошти від 07.06.2021.pdf зміни до договору
08 червня 2021 13:22
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2021 19:39
6ДУ Рівнетеплосервіс.pdf зміни до договору
03 червня 2021 17:19
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2021 15:14
ДУ Рівнетеплосервіс.pdf зміни до договору
12 травня 2021 10:21
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 08:30
Договір 2150.PDF укладений
21 січня 2021 08:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з припиненням юридичної особи публічного права-управління охорони здоров'я, відповідно до статті 107 Цивільного кодексу України, розпоряджень голови Рівненської обласної державної адміністрації від 09 березня 2021 року №14-к "Про утворення департаменту цивільного захисту та охорони здоров'я населення Рівненської обласної державної адміністрації" та від 10.03.2021 року №17-к "Про внесення змін до структури Рівненської обласної державної адміністрації" 1.Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1. Договору абзацом наступного змісту: Сума цього Договору становить 355233,81 грн. в т.ч. ПДВ 59 205,63, а саме бюджетні асигнування управління охорони здоров'я встановлені кошторисом на 2021 рік на оплату за надані послуги з постачання пари, гарячої води становлять 218176,09 грн., в т.ч. по ЗФ - 200000 грн, по СФ - 18176,09 грн.; сума надходжень від суборендарів на відшкодування витрат за надані послуги - 137057,72 грн., в т.ч.: сума відшкодованих надходжень суборендарів -137 057,72
Номер договору про закупівлю: 2150
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з припиненням юридичної особи публічного права-управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації, відповідно до статті 107 Цивільного кодексу України, розпоряджень голови Рівненської обласної державної адміністрації від 09 березня 2021 року «14-к «Про утворення департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації» та від 10.03.2021 року № 17-к «Про внесення змін до структури Рівненської обласної державної адміністрації», а також враховуючи те, що Департамент цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації є правонаступником всіх прав та обов’язків Управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації, згідно розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 12 травня 2021 року № 353 «Про затвердження передавального акта, балансових рахунків, майна, активів та зобов’язань управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації до правонаступника - департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації», сторони дійшли згоди: зняти кредиторську заборгованість в сумі 56875,27 грн. з Управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 02013136 та передати її на Департамент цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 44333711; змінити найменування Замовника з Управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації код ЄДРПОУ 02012136 на Департамент цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 44333711; змінити найменування посади особи – Споживача з начальника управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації на директора департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення
Номер договору про закупівлю: 2150
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з припиненням юридичної особи публічного права-управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації, відповідно до статті 107 Цивільного кодексу України, розпоряджень голови Рівненської обласної державної адміністрації від 09 березня 2021 року «14-к «Про утворення департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації» та від 10.03.2021 року № 17-к «Про внесення змін до структури Рівненської обласної державної адміністрації», а також враховуючи те, що Департамент цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації є правонаступником всіх прав та обов’язків Управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації, згідно розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 12 травня 2021 року № 353 «Про затвердження передавального акта, балансових рахунків, майна, активів та зобов’язань управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації до правонаступника - департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації», сторони домовились: припинити дію Додаткової угоди від 31.05.2021 року № 6 до Договору від 21.01.2021 № 2150 про закупівлю послуг за державні кошти; зняти кредиторську заборгованість в сумі 56875, 27 грн (П’ятдесят шість тисяч вісімсот сімдесят п’ять гривень 27 копійок) з Управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 02013136 та передати її на Департамент цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 44333711; змінити найменування Замовника з Управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації код ЄДРПОУ 02013136 на Департамент цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 44333711;
Номер договору про закупівлю: 2150
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди №8 від 19.11.2021
Номер договору про закупівлю: 2150
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди № 9 від 14.12.2021
Номер договору про закупівлю: 2150
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уповноваженою особою під час проведення закупівлі UA-2021-01-13-002720-a, за предметом закупівлі ДК 021:2015- код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при оприлюдненні додаткової угоди № 9 від 14.12.2021, а саме тоді не відкореговано суму договору, що на даному етапі не дає змоги звітувати про виконання договору. у зв'язку із чим :1. Прийняти рішення про допущення Уповноваженою особою технічних (механічних, формальних) помилок під час здійснення закупівлі UA-2021-01-13-002720-a, за предметом закупівлі ДК 021:2015- код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція. У зв’язку з цим вжити наступних заходів, а саме оприлюднити даний протокол, відкорегувати суму договору та звітувати про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 2150
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 580 737,50
UAH (в тому числі ПДВ 96 789,58 UAH)