Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з супроводу програмного комплексу з бухгалтерського обліку "Crystal Finance Millennium" (надалі Комплекс)
Очікувана вартість
82 200,00 UAH
UA-2021-01-13-001871-a 0e2fc441ca29484aae5d422ab46a6c08
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Іванівна Козлова

+380577381062 natalijkozlova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3"
Код ЄДРПОУ: 02003675
Місцезнаходження: 61068, Україна , Харківська обл., місто Харків, Московський район ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ПАВЛОВА буд. 46
Контактна особа: Наталія Іванівна Козлова
+380577381062
natalijkozlova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2021 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 82 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 411,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги з супроводу програмного комплексу з бухгалтерського обліку "Crystal Finance Millennium" (надалі Комплекс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Академіка Павлова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72261000-2 — Послуги з обслуговування програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата проводиться на поточний рахунок Виконавця не пізніше 5-ти робочих днів з моменту надання послуг, на підставі виставленого рахунку – акту наданих послуг. Під час проведення cпрощеної закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі якщо документ чи інформація , надання яких передбачено цією документацією, складені іншою (ими) мовою (ами), у складі пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом української мовою, який повинен бути зроблений в центрі (Бюро,тощо) перекладів за завірений підписом уповноваженої особи цього центру (бюро тощо). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Уразі відсутності перекладу документа українською мовою, такий документ вважається ненаданим (не розглядається). Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2021 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2021 11:43
Оголошення(програма Кристал).doc
13 січня 2021 11:43
Договор (Дод.№4).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Співак О.Я. 82 200,00
UAH з ПДВ
82 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Співак О.Я.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Співак О.Я.
#2078105980
Переможець 82 200,00
UAH з ПДВ
26 січня 2021 15:35

Документи

26 січня 2021 15:35
Електронний підпис
26 січня 2021 15:31
Протокол №15.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2021 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Співак О.Я.
#2078105980
82 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2021 15:35
Електронний підпис
26 січня 2021 15:31
Протокол №15.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:59
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 14:42
Договір №5-009 від 01.02.2021р..pdf укладений
01 лютого 2021 14:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 82 200,00
UAH