Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15220000-6 - Fish, fish fillets and other meat of frozen fish (ocean fish (hake), frozen, gutted, without head))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02145725 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Трибрат Оксана Євгенівна +380532573136 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Educational Department of the Executive Committee of Poltava City Council |
National ID: | 02145725 |
Contact point: |
Tribrat Oksana Eugene +380532573136 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2021 20:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2021 20:06 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2021 11:23 |
Очікувана вартість: | 4 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 140000 UAH |
Publication date: | 13 січня 2021 20:01 |
Enquiries until: | 04 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 лютого 2021 20:06 |
Information
Estimated total value: | 4 800 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 24 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату Товару по факту поставки Товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2021 10:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2021 10:17 |
Зміни (30).docx | |
05 лютого 2021 10:17 |
ТД риба змінена.docx | |
13 січня 2021 20:01 |
Проєкт договору риба.docx | |
13 січня 2021 20:01 |
Оголошення 1.docx |
05 лютого 2021 10:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 лютого 2021 10:17 |
Зміни (30).docx
|
|||
05 лютого 2021 10:17 |
ТД риба змінена.docx
|
|||
13 січня 2021 20:01 |
Проєкт договору риба.docx
|
|||
13 січня 2021 20:01 |
Оголошення 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
І) В протоколі відхилення учасника ТОВ «КОМПАНІЯ КРОК ТРЕЙД» вказано, що учасник надав загальний ветеринарний документ та митна декларація надані не у відповідності до декларації якості на товар, що надана у складі пропозиції учасника ТОВ "КОМПАНІЯ КРОК ТРЕЙД" : партія від іншого виробника, на інші дати виробництва, іншої кількості. Однак пунктом 13 Додатку 2 тендерної документації не встановлено такої вимоги, на яку посилається замовник відхиляючи нашу тендерну пропозицію. Таким чином дії замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАНІЯ КРОК ТРЕЙД» в даній частині є неправомірними.
ІІ) В обґрунтування відхилення нашої тендерної пропозиції замовник наводить таку підставу, як «В складі пропозиції учасника ТОВ "КОМПАНІЯ КРОК ТРЕЙД" відсутній документ, передбачений п. 14 Додатку 2 тендерної документації: «Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України на потужності учасника у 2020 або 2021 роках». Однак відповідно до до останнього абзацу Додатку 2 тендерної документації у разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний подавати, якийсь з вказаних документів, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Згідно з пунктом 10 Додатку 2 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканований оригінал акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України на потужності учасника у 2020 або 2021 роках.
Згідно з вимогами Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» № 2042-VIII від 18 травня 2017 року (далі - Закон), Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів:
- розробляє та виконує довгостроковий план державного контролю, щороку звітує Кабінету Міністрів України про стан його виконання;
- затверджує щорічний план державного контролю та щорічний план державного моніторингу;
- здійснює державний контроль за впровадженням постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР;
- встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів;
Під час здійснення заходів державного контролю державні інспектори та державні ветеринарні інспектори мають право зокрема проводити аудит постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, за умови наявності відповідної підготовки.
Згідно з п. 5 статті 18 Закону періодичність здійснення планових заходів державного контролю кожної потужності визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу та має враховувати:
1) визначені ризики, пов’язані з тваринами, харчовими продуктами, кормами, операторами ринку, використанням харчових продуктів або кормів, процесів, матеріалів, речовин, здійсненням діяльності або операцій, які можуть справити негативний вплив на безпечність харчових продуктів та/або кормів, здоров’я та благополуччя тварин;
2) результати здійснення попередніх заходів державного контролю;
3) ефективність процедур, які застосовуються оператором ринку з метою дотримання законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин;
4) інформацію, яка може свідчити про невідповідність.
Також відповідно до пункту 2 частини другої статті 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку зобов’язані, зокрема розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Також відповідно до статті 18 Закону не у всіх операторів, які впровадили постійно діючи процедури, засновані на принципах НАССР проводились заходи з державного контролю, щодо додержання операторами ринку вимог стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках та не всі оператори мають відповідні акти державного аудиту Держпродспоживслужби.
Згідно п.5.2. розділу 5 «Витягу з процедури Порядок проведення наглядових аудитів і
повторної сертифікації систем управління якістю та систем управління безпечністю
харчових продуктів (П ОС СУ - 9.3-01-16)», далі - Витяг «Наглядовий Аудит повинен
проводитися щонайменше один раз на рік. Дата першого Наглядового Аудиту, після
первинної сертифікації не повинна перебільшувати 12 місяців від дати прийняття
рішення щодо сертифікації.» Тобто, після проведення Первинної Сертифікації та
складання Звіту остаточного оцінювання, проводиться через 12 місяців Наглядовий
Аудит, та складається звіт за результатами цього аудиту, а через 24 місяці – наступний
Наглядовий Аудит та звіт за його результатами, і так далі.
Первинна сертифікація на принципах НАССР проведена та сертифікат відповідності на систему управління безпечністю харчових продуктів отриманий учасником ТОВ «КОМПАНІЯ КРОК ТРЕЙД» 08.02.2021 року. На підприємстві діє та впроваджена система керування безпекою харчових продуктів НАССР. Тобто, після проведення первинної сертифікації та
складання звіту остаточного оцінювання, наглядовий аудит проводиться через 12 місяців, та складається звіт за результатами цього аудиту. Оскільки первинна сертифікація проведена 08.02.2021 року, наглядовий аудит органами Держпродспоживслужби ще не проводився.
У зв’язку вище викладеним, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАНІЯ КРОК ТРЕЙД» не надано сканований оригінал акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України на потужності учасника у 2020 або 2021 роках. Таким чином Замовник неправомірно відхилив пропозицію учасника з даної підстави
ІІІ) Також Замовник, відхиляючи пропозицію учасника ТОВ «КОМПАНІЯ КРОК ТРЕЙД» зазначив, що «в складі пропозиції учасника ТОВ "КОМПАНІЯ КРОК ТРЕЙД" відсутній документ, передбачений п 3.4 Додатку 4 тендерної документації: «копії заключених угод з акредитованими лабораторіями для дослідження якості харчових продуктів». З даною аргументацією замовника не можна погодитися, оскільки ми, як учасник, надали у складі тендерної пропозиції сканований оригінал договору з Полтавською обласною державною лікарнею ветеринарної медицини, предметом якого є послуги з дослідження якості харчових продуктів. Сканкопія даного договору міститься в файлі «Договір з ветслужбою (для дослідження якості продуктів).PDF». Таким чином, дії замовника щодо відхилення нашої пропозиції з вище викладеної підстави є неправоміпними.
ІV) Замовник, відхиляючи тендерну пропозицію учасника ТОВ "КОМПАНІЯ КРОК ТРЕЙД", зазначив, що у складі пропозиції відсутній документ, передбачений п 3.6 Додатку 4 тендерної документації: «довідку Полтавської торгово-промислової палати про рівень середньо ринкових цін, що склалися у Полтавському регіоні станом на лютий 2021 року». Дана підстава відхилення є необгрунтованою, оскільки в складі нашої пропозиції надано документ: «Довідка ТПП на рибу.pdf». Тобто і в даному випадку учасник необгрунтовано вказав на невідповідність пропозиції учасника ТОВ "КОМПАНІЯ КРОК ТРЕЙД".
Додатково хочемо звернути увагу, що замовник рішенням тендерного комітету Управління освіти Полтавської міської ради від 18.02.2021 року учасників Фізичну особу-підприємця Марченко Віту Олександрівну та Фізичну особу-підприємця Випущенко Людмилу Миколаївну на етапі прекваліфікації допущено до аукціону
Дане рішення прийнято всупереч тому, що тендерні пропозиції даних учасників відповідно до абз. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «По публічні закупівлі» не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації встановлено вимоги до фасування, а саме продукція повинна бути фасована у ящики картонні, пакети в тарі виробника з маркуванням на кожній пакувальній одиниці згідно з чинним нормативними документами.
Відповідно до п 11. Додатку 2 тендерної документації учасники повинні були надати у складі тендерної пропозиції оригінал (або нотаріально завірена копія) висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на споживчу тару. Однак у складі пропозиції учасника Марченко В.О.
відсутній вказаний висновок на ящики картонні та відповідно до п. 12 додатку 2 тендерної документації відсутній та оригінал (або нотаріально завірена копія, або копія, завірена виробником продукції) сертифікату якості або декларації на картонні ящики.
Окрім того, у складі тендерної пропозиції ФОП Марченко В.О. у файлі «03. Якісні тара.pdf» надано висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на пакети та мішки поліетиленові та паспорт на дану тару. Однак п 12. Додатку 2 тендерної документації вимагався не паспорт якості, а оригінал (або нотаріально завірена копія, або копія, завірена виробником продукції) сертифікату якості або декларації на споживчу тару. Тобто учасник ФОП Марченко В.О. у складі своєї тендерної пропозиції не надала оригінал (або нотаріально завірена копія, або копія, завірена виробником продукції) сертифікату якості або декларації на споживчу тару, а саме на мішки та на пакети та мішки поліетиленові, чим порушила п 12. Додатку 2 тендерної документації.
Окрім того, виявлено невідповідність інформації наданої у складі пропозиції ФОП Марченко В.О. А саме: у складі тендерної пропозиції учасника надано акт про проведення дезінфекційних заходів приміщення площею 586 кв.м. (у файлі «16 акт склад 21.02.2021.jpg»), а в акті, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України 2020 році на обстеження приміщень для збереження товарів(складських приміщень) , вказано площу обстежуваних приміщень – до 400 кв.м. З цього можна зробити висновок, що учасником ФОП Марченко В.О. надано викривлену інформацію, щодо проведення дезінфекційних заходів, що можна вважати порушенням положення тендерної документації про надання учасником у складі пропозиції сканованого оригіналу договору на проведення робіт із дезінфекції, дератизації та дезінсекції приміщень для збереження товарів(складських приміщень) учасника та документи, що підтверджують проведення робіт (акт про надання послуг).
У складі тендерної пропозиції ФОП Випущенко Л.М. надано файли «висновок сес. тара.pdf» та «декларація виробника тара.pdf». У наданих файлах містяться: висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на пакети та мішки поліетиленові та оригінал сертифікату якості/декларації на мішки поліетиленові та картонні ящики. Однак у складі тендерної пропозиції учасник ФОП Випущенко Л.М не надав висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на ящики картонні, чим порушив п. 11 додатку 2 тендерної документації.
Відповідно до п. 15 Додатку 2 тендерної документації ненадання учасником документів передбачених Додатком 2 тендерної документації або надання актів, згідно форм затверджених наказами Міністерства аграрної політики та продовольства України № 446 та № 447 від 08.08.2019 року, з виявленими порушеннями призведе до відхилення пропозиції учасника, як такої що не відповідає умовам пункту 2 частини 1 ст. 31 ЗУ Про публічні закупівлі.
З огляду на вище викладене, учасники Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна та Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна у складі своїх пропозицій не надали документів передбачених Додатком 2. З огляду на це вимагаємо дискваліфікувати даних учасників на підставі до абз. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «По публічні закупівлі», так як їх тендерні пропозиції не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
1. Щодо невідповідності документів по якості товару.
Згідно умов пункту 10 додаток 2 міститься вимога щодо надання в складі пропозиції: «Оригінал (або нотаріально завірена копія, або копія, завірена виробником продукції) декларації виробника або сертифікат якості на товар».
«Загальний ветеринарний документ на ввезення (документ встановленої форми, що складається з двох частин, у першій з яких оператор ринку зазначає (декларує) інформацію про вантаж з продуктами, який підлягає ввезенню (пересиланню) на митну територію України через призначений прикордонний інспекційний пост, у тому числі про вид, країну і потужність походження, місце призначення вантажу, а у другій частині державний ветеринарний інспектор зазначає інформацію про результати державного контролю такого вантажу) та зазначити в товаросупроводжувальних документах код УКТЗЕД Товару, номер та дату митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення Товару та надати належним чином засвідчені копії (відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003) митних декларацій».
Згідно вимог вказаних пунктів умовами тендерної документації вимагались документи на підтвердження якості та відповідності товару вимогам замовника та чинного законодавства України. Розмитнення імпортованого товару проводиться на підставі документів, що підтверджують якість та походження товару. Декларація виробника товару або сертифікат якості на товар є складовою процедури митного та ветеринарного контролю. Інформація про вказані документи заноситься до ветеринарного документу (розділ 10) та до розділу 44 митних декларацій «додаткові документи, подані документи: сертифікати та дозволи», враховуючи доповнення до митної декларації за формою МД-6. Згідно із наданою митною декларацією наявна інформація про те, що процедура розмитнення була проведена на товар із декларацією виробника INDEPENDENT SEAFOOD CANADA CORPORATION FV RAW SPIRIT (декларація без номера від 09.09.2020 року). А в складі пропозиції Вами було надано декларацію виробника FV Northern alliance (select seafoods Canada ltd) оформлену 30 вересня 2020 року.
2. Щодо відсутності акту аудиту.
Згідно умов пункту 14 додаток 2 міститься вимога щодо надання в складі пропозиції: «Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України на потужності учасника у 2020 або 2021 роках».
Згідно умов додатку 2 зазначено: «В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний подавати, якийсь з вказаних документів, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів».
На підставі викладених умов тендерної документації повідомляємо, що в складі Вашої пропозиції відсутній документ, передбачений пунктом 14 додатку 2 тендерної документації та відсутній лист-роз`яснення, в якому були б зазначені законодавчі підстави ненадання вище зазначеного документу», а тому Ваша пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
До зазначеного додаємо, що проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, відбувається як планово(враховуючи вимоги ПКМУ № 896 від 31.10.2018 року) так і позапланово, в т.ч. за заявою суб’єкта господарювання. Всі бажаючи суб’єкти господарювання мають змогу подати до Держпродспоживслужби заяву про проведення заходу державного контролю та за результатами даного заходу можуть отримати акт аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, а тому законодавчі підстави для ненадання в складі пропозиції документу, передбаченого п.14 додатку 2 тендерної документації відсутні.
Щодо посилань, зазначених у Вашій вимозі на Порядок проведення наглядових аудитів і повторної сертифікації систем управління якістю та систем управління безпечністю повідомляємо, що наглядові аудити згідно вказаного Порядку проводять органи сертифікації після закінчення річного терміну з дня видачі сертифіката, а вимогами тендерної сертифікації було передбачено проведення заходу державного контролю аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України, а тому посилання на терміни проходження наглядового аудиту є безпідставними.
3. Щодо відсутності угоди з лабораторією для дослідження якості харчових продуктів.
Згідно умов пункту 3.4 додаток 4 міститься вимога щодо надання в складі пропозиції: «Надати копії заключених угод з акредитованими лабораторіями для дослідження якості харчових продуктів».
У вимозі Ви повідомили, що на виконання умов пункту 3.4 додаток 4 тендерної документації надали договір з Полтавською обласною державною лікарнею ветеринарної медицини, предметом якого є дослідження якості харчових продуктів.
Зазначене Вами у вимозі не відповідає дійсності, а надання подібного документу не відповідає умовам тендерної документації. По-перше, договір, що надано в складі Вашої пропозиції, укладено із Полтавською обласною державною лікарнею ветеринарної медицини, а не із акредитованою лабораторією, як вимагалось у тендерній документації. По-друге, предметом наданого Вами договору є надання ветеринарних послуг, а не дослідження якості харчових продуктів, як вимагалось у тендерній документації.
4. Щодо відсутності довідки Полтавської торгово-промислової палати.
Згідно умов пункту 3.6 додаток 4 міститься вимога щодо надання в складі пропозиції: «Ціна пропозиції учасника не повинна перевищувати середній рівень цін на відповідний товар у Полтавській області. На підтвердження в складі документів пропозиції учасники повинні надати довідку Полтавської торгово-промислової палати про рівень середньо ринкових цін, що склалися у Полтавському регіоні станом на лютий 2021 року».
У вимозі Ви повідомили, що на виконання умов пункту 3.6 додаток 4 тендерної документації надали довідку Полтавської торгово-промислової палати та послалися на файл «Довідка ТПП на рибу.pdf». Зазначене Вами у вимозі не відповідає дійсності, а надання вказаного документу не відповідає умовам тендерної документації.
У файлі «Довідка ТПП на рибу.pdf» міститься довідка Полтавської торгово-промислової палати про рівень середньо ринкових цін, що склалися у Полтавському регіоні станом на січень 2021 року, умовами пункту 3.6 додаток 4 тендерної документації передбачено надання відповідної довідки станом на лютий 2021 року.
5. Щодо зауважень до пропозицій інших учасників.
У вимозі опублікованій Вами на сайті уповноваженого органу у розділі закупівлі містилися посилання на невідповідність пропозицій інших учасників процедури закупівлі. Повідомляємо Вам, що у відповідності до частини 3 Ст. 31 Про публічні закупівлі передбачено: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Викладене означає, що замовник уповноважений відповідно до ч.3 ст. 31 ЗУ про публічні закупівлі надавати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції учасника, якого було відхилено, та не уповноважений надавати відповідь стосовно пропозицій інших учасників
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-04-000083 ● e830f8782462403f9f06a48ec848afd0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2021 18:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.06.2021 № 248
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 04.06.2021 № 248
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17. UA-2021-01-13-001323-b, 13.01.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департамент освіти Полтавської міської ради, розглянувши висновок від 22.06.2021 року повідомляє наступне, що відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Метою Закону України «Про публічні закупівлі», (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Своїм рішенням, згідно моніторингу UA-M-2021-06-04-000083 від 04.06.2021 року Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за результатами аналізу питання аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та частини першої статті 27 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; відповідності договору та додаткових угод законодавству; відповідність умов договору тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що у тендерній документації замовник (пункт 1 розділу І тендерної документації) зазначив: «…Тендерну документацію складено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIІI від 25.12.2015 р. в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 р..». Проте, на момент оголошення замовником процедури закупівлі чинною була редакція Закону від 20.12.2020 № 1026-IX. Отже, в тендерній документації замовника наявна інформація, яка не передбачена законодавством, чим порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону. Моніторингом встановлено порушення частини першої статті 27 Закону, в частині невідповідності вимог тендерної документації замовника вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15.12.2004 № 639 та постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про застосування електронного підпису в банківській системі України» від 14.08.2017 № 78, в частині застосування в тендерній документації замовника та додатках до неї неіснуючих термінів «безвідклична» та «безумовна» банківська гарантія. Зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовник взяв до уваги зауваження Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області та в майбутньому не допустить їх в подальшому у роботі.
2021-06-23 15:07:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Зобовʼязання надані у висновку: «…здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому…». Замовником розміщено документи та проінформовано в електронній системі закупівель: «Замовник взяв до уваги зауваження Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області та в майбутньому не допустить та їх в подальшому у роботі».
2021-08-20 11:26:02
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02145725 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Соборності, 36 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ КРОК ТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2021 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна |
4 788 000,00
UAH з ПДВ
|
4 788 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
4 798 800,00
UAH з ПДВ
|
4 798 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна #3578004346 |
Переможець |
4 788 000,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2021 13:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 15:27
|
ДУ 6 до Дог 50Т 10032021.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2021 10:43
|
ДУ 5 до Дог 50Т 10032021.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2021 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2021 10:44
|
ДУ 4 до Дог 50Т 10032021.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2021 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2021 12:32
|
3 50т.pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2021 16:03
|
ДУ 2 до Дог. _50 Т від 10.03.21.PDF | зміни до договору |
17 травня 2021 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 17:16
|
ДУ_1 до Д_50Т від 10.03.2021.PDF | зміни до договору |
15 березня 2021 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2021 17:52
|
Договір №50Т від 10.03.2021 | укладений |
10 березня 2021 17:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з переходом Постачальника на іншу систему оподаткування, яке підтверджується Витягом з реєстру платників податку на додану вартість №2116114500003 від 01.03.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 50Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 50Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (зміна прізвища Постачальника) |
Номер договору про закупівлю: | 50Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 50Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 50Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 50Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |