Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Буряк, морква, цибуля, капуста білокачанна, яблука
Очікувана вартість
1 745 730,00 UAH
UA-2021-01-13-001295-c ● 9a294d55f5d945388afa8e2c77482790
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40312499 |
Місцезнаходження: | 76019, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Кардинала Любомира Гузара, 15 |
Контактна особа: |
Ковалів Світлана Володимирівна +380342535657 ekonomichnyl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2021 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2021 16:09 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2021 13:19 |
Очікувана вартість: | 1 745 730,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 728,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Закупівля здійснюється для закладів освіти Івано-Франківської МТГ на 2021рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36000 кг
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (згідно додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
25000 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (згідно додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
44900 кг
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (згідно додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
44180 кг
Капуста білокачанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (згідно додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
48300 кг
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (згідно додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2021 16:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2021 16:18 |
Зміни внесені до тендерної документації 1.docx | |
16 січня 2021 16:18 |
Додаток _7 -Проєкт договору нова редакція.docx | |
16 січня 2021 16:18 |
Додаток _6 - Дислокація закладів нова редакція.docx | |
13 січня 2021 16:04 |
Додаток _5- Комерційна (цінова) пропозиція.docx | |
13 січня 2021 16:04 |
Додаток _4 - Довідка_ що містить інформацію про учасника.docx | |
13 січня 2021 16:04 |
Додаток _3- Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
13 січня 2021 16:04 |
Додаток 2 - Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону.docx | |
13 січня 2021 16:04 |
Додаток _ 1-Технічна специфікація.docx | |
13 січня 2021 16:04 |
Тендерна документація.doc |
16 січня 2021 16:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 січня 2021 16:18 |
Зміни внесені до тендерної документації 1.docx
|
|||
16 січня 2021 16:18 |
Додаток _7 -Проєкт договору нова редакція.docx
|
|||
16 січня 2021 16:18 |
Додаток _6 - Дислокація закладів нова редакція.docx
|
|||
13 січня 2021 16:04 |
Додаток _5- Комерційна (цінова) пропозиція.docx
|
|||
13 січня 2021 16:04 |
Додаток _4 - Довідка_ що містить інформацію про учасника.docx
|
|||
13 січня 2021 16:04 |
Додаток _3- Лист-згода на обробку персональних даних.docx
|
|||
13 січня 2021 16:04 |
Додаток 2 - Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону.docx
|
|||
13 січня 2021 16:04 |
Додаток _ 1-Технічна специфікація.docx
|
|||
13 січня 2021 16:04 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-13-001295-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3073606757
Дата подання: 10 лютого 2021 15:59
Невідповідність пропозиції
Згідно п.5 Розділу ІІІ тендерної документації "Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством." - "Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі."
У складі пропозиції ФОП ОЛІЙНИК Д. І. відсутня інформація, яка підтверджує відсутність підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону. Враховуючи зазначене пропозиція ФОП ОЛІЙНИК не відповідає вимогам тендерної документації.
Також повідомляємо, що згідно п. 1.4 розділу ІІІ "Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис з використанням засобу КЕП учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації."
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, ФОП ОЛІЙНИЙК Д. І. у складі Пропозиції було розміщено, зокрема, наступні файли: "sign.p7s".
За результатами перевірки файлі "sign.p7s" на веб-порталі Центрального
засвідчувального органу, було встановлено наступне:
Підписувач
ОЛІЙНИК ДМИТРО ІВАНОВИЧ
П.І.Б.
ОЛІЙНИК ДМИТРО ІВАНОВИЧ
РНОКПП
2161702630
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача)
15:44:19 29.01.2021
Сертифікат виданий
АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер
227D280700000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ-4145
Тип підпису
Удосконалений
Сертифікат
Кваліфікований
Враховуючи вище викладене, відсутній саме кваліфікований електронний підпис, тому учасник не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Просимо Вас переглянути рішення щодо визначення переможця закупівлі, в інакшому випадку для захисту своїх законних прав та інтересів ми будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
У складі пропозиції ФОП ОЛІЙНИК Д. І. відсутня інформація, яка підтверджує відсутність підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону. Враховуючи зазначене пропозиція ФОП ОЛІЙНИК не відповідає вимогам тендерної документації.
Також повідомляємо, що згідно п. 1.4 розділу ІІІ "Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис з використанням засобу КЕП учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації."
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, ФОП ОЛІЙНИЙК Д. І. у складі Пропозиції було розміщено, зокрема, наступні файли: "sign.p7s".
За результатами перевірки файлі "sign.p7s" на веб-порталі Центрального
засвідчувального органу, було встановлено наступне:
Підписувач
ОЛІЙНИК ДМИТРО ІВАНОВИЧ
П.І.Б.
ОЛІЙНИК ДМИТРО ІВАНОВИЧ
РНОКПП
2161702630
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача)
15:44:19 29.01.2021
Сертифікат виданий
АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер
227D280700000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ-4145
Тип підпису
Удосконалений
Сертифікат
Кваліфікований
Враховуючи вище викладене, відсутній саме кваліфікований електронний підпис, тому учасник не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Просимо Вас переглянути рішення щодо визначення переможця закупівлі, в інакшому випадку для захисту своїх законних прав та інтересів ми будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 лютого 2021 13:59
У складі свої тендерної пропозиції Учасником ФОП Олійником Д.І. були подані усі документи згідно з вимогами тендерної документації та відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна пропозиція ФОП Олійника Д.І. містить накладений кваліфікований електронний підпис з використанням КЕП. Відповідно до вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" обов'язковість використання захищених носіїв у своїй діяльності є для органів державної влади, місцевого самоврядування та підприємств державної форми власності.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-13-001295-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3073606757
Дата подання: 17 лютого 2021 10:02
Дата подання: 17 лютого 2021 10:02
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 лютого 2021 12:14
рішення від 19.02.2021 № 3053 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2021 12:14
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.03.2021 № 3922.pdf
Дата публікації: 03 березня 2021 19:07
рішення від 02.03.2021 № 3922.pdf
Дата публікації: 05 березня 2021 19:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасування рішення від 10.02.2021року про визначення переможцем ФОП Олійника Дмитра Івановича переможцем за предметом закупівлі: «ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Буряк, Морква, Цибуля, Капуста білокачанна, Яблука) ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-13-001295-с
Дата виконання рішення замовником: 10 березня 2021 15:35
Номер скарги: UA-2021-01-13-001295-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3073606757
Дата подання: 18 березня 2021 16:50
Дата подання: 18 березня 2021 16:50
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 березня 2021 19:59
рішення від 22.03.2021 №5620+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 22 березня 2021 19:59
Інформація про перенесення розгляду скарги від 31.03.2021 №5044.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2021 10:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.04.2021 №7920.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2021 17:37
рішення від 14.04.2021 №7920.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2021 21:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення оскаржено до суду, відповідно до ч.23 ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата виконання рішення замовником: 20 травня 2021 16:13
Номер скарги: UA-2021-01-13-001295-c.a4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3073606757
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА |
972 062,00
UAH з ПДВ
|
972 062,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Ченька Ігор Васильович |
1 368 822,00
UAH з ПДВ
|
1 291 271,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ОЛІЙНИК ДМИТРО ІВАНОВИЧ" |
1 661 640,00
UAH з ПДВ
|
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ |
1 706 068,00
UAH з ПДВ
|
1 706 068,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА #2812209405 |
Рішення скасоване |
972 062,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 14:04
|
|
ФОП Ченька Ігор Васильович #2225307433 |
Рішення скасоване |
1 291 271,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 14:04
|
|
ФОП "ОЛІЙНИК ДМИТРО ІВАНОВИЧ" #2161702630 |
Рішення скасоване |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 14:04
|
|
ФОП БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА #2812209405 |
Рішення скасоване |
972 062,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2021 16:13
|
|
ФОП Ченька Ігор Васильович #2225307433 |
Рішення скасоване |
1 291 271,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2021 16:13
|
|
ФОП "ОЛІЙНИК ДМИТРО ІВАНОВИЧ" #2161702630 |
Рішення скасоване |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2021 16:13
|
|
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ #3073606757 |
Рішення скасоване |
1 706 068,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2021 16:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2021 13:58
|
ФОП БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА #2812209405 |
Відхилено |
972 062,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2021 15:44
|
|
ФОП Ченька Ігор Васильович #2225307433 |
Відхилено |
1 291 271,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2021 15:55
|
|
ФОП "ОЛІЙНИК ДМИТРО ІВАНОВИЧ" #2161702630 |
Відхилено |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2021 16:01
|
|
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ #3073606757 |
Відхилено |
1 706 068,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2021 16:05
|
Інформація про відміну
Дата відміни
26 травня 2021 16:05
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі