Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конверти поштові Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2021-01-13-000801-a 13d8c272bf764531bb396991e5fe3d7f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Кучеренко

+380472330708 zakupka@st.ck.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ"
Код ЄДРПОУ: 02568360
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Гоголя, буд. 278
Контактна особа: Наталія Кучеренко
+380472330708
zakupka@st.ck.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2021 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2021 10:00
Початок аукціону: 26 січня 2021 14:49
Очікувана вартість: 6 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5780 штуки
Конверти поштові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, буд. 278
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі, шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію товару. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2021 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2021 10:12
Оголошення.pdf
13 січня 2021 10:12
Додаток 3 Документи від учасників.doc
13 січня 2021 10:12
Додаток 4 Проект Договору.docx
13 січня 2021 10:12
Додаток 1 Технічні вимоги.doc
13 січня 2021 10:12
Додаток 2 Цінова пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ПДВ
Дата подання: 19 січня 2021 08:51
Дата відповіді: 19 січня 2021 10:35
Ви є платником ПДВ. У закупівлі можуть брати участь як платники, так і неплатники ПДВ. Тож, якщо Ви оголошуєте закупівлю з ПДВ, це означає, що якщо за сумою з ПДВ виграє платник ПДВ, Ви отримаєте податковий кредит (20%), що фактично зменшує на цю суму Ваши витрати і бюджет закупівлі (за Вашим переліком) складе 5000 грн., за рахунок компенсації у вигляді податкового кредиту. Наприклад, пропозиція платника ПДВ 6000 грн. Пропозиція неплатника ПДВ 5700 грн. Але закупівля у платника ПДВ надає Вам право на податковий кредит - 1000 грн., який зменшує на цю суму Ваши податкові зобов'язання з ПДВ. Приймаючи пропозицію неплатника ПДВ Ви не отрімуєте податкового кредиту, що фактично означає, що після подачі декларації з ПДВ Ви додатково сплатите 950 грн. до бюджету та загальні витрати з ПДВ складуть 6650 грн. 1. Тож, може Вам краще встановити бюджет закупівль без ПДВ, як зазичай роблять платники ПДВ, що оголоують закупівлі за власні кошти? 2, Яку пропозицію з цих двох Ви вважаетє вигінішою? Порадьтесь, будь ласка, з бухгалтером по ПДВ, та роз'ясніть яким чином буде визначатися найбільш вигідна пропозиція, таі яка пропозиція з наведенного прикладу буде для Вас найбільш вигідною? Це ж гроші Вашого підприємства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за Ваше запитання.
Замовник під час оголошення закупівлі керувався положеннями статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в якій визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та їх недискримінація.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2021 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ФІЯЛКО ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ" 3 319,20
UAH з ПДВ
2 316,10
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Біном" 2 479,20
UAH з ПДВ
2 479,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2021 11:45
Електронний підпис
22 січня 2021 11:43
установчі документи.rar
22 січня 2021 11:43
проект договору.pdf
22 січня 2021 11:43
технічні вимоги.pdf
22 січня 2021 11:43
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

25 січня 2021 01:47
Електронний підпис
25 січня 2021 01:44
АрхівPDF.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ФІЯЛКО ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Біном"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ФІЯЛКО ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2202613576
Переможець 2 316,10
UAH з ПДВ
27 січня 2021 09:43

Документи

27 січня 2021 09:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2021 09:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ФІЯЛКО ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2202613576
2 316,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 січня 2021 09:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 14:16
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 11:03
договір з перемоцем.pdf укладений
03 лютого 2021 11:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 316,10
UAH (в тому числі ПДВ 386,02 UAH)