Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Конверти поштові
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2021-01-13-000801-a ● 13d8c272bf764531bb396991e5fe3d7f
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ" |
Код ЄДРПОУ: | 02568360 |
Місцезнаходження: | 18002, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Гоголя, буд. 278 |
Контактна особа: |
Наталія Кучеренко +380472330708 zakupka@st.ck.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2021 10:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2021 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 26 січня 2021 14:49 |
Очікувана вартість: | 6 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5780 штуки
Конверти поштові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18002, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, буд. 278
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі, шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію товару. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2021 10:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2021 10:12 |
Оголошення.pdf | |
13 січня 2021 10:12 |
Додаток 3 Документи від учасників.doc | |
13 січня 2021 10:12 |
Додаток 4 Проект Договору.docx | |
13 січня 2021 10:12 |
Додаток 1 Технічні вимоги.doc | |
13 січня 2021 10:12 |
Додаток 2 Цінова пропозиція.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ПДВ
Дата подання: 19 січня 2021 08:51
Дата відповіді: 19 січня 2021 10:35
Ви є платником ПДВ. У закупівлі можуть брати участь як платники, так і неплатники ПДВ. Тож, якщо Ви оголошуєте закупівлю з ПДВ, це означає, що якщо за сумою з ПДВ виграє платник ПДВ, Ви отримаєте податковий кредит (20%), що фактично зменшує на цю суму Ваши витрати і бюджет закупівлі (за Вашим переліком) складе 5000 грн., за рахунок компенсації у вигляді податкового кредиту. Наприклад, пропозиція платника ПДВ 6000 грн. Пропозиція неплатника ПДВ 5700 грн. Але закупівля у платника ПДВ надає Вам право на податковий кредит - 1000 грн., який зменшує на цю суму Ваши податкові зобов'язання з ПДВ. Приймаючи пропозицію неплатника ПДВ Ви не отрімуєте податкового кредиту, що фактично означає, що після подачі декларації з ПДВ Ви додатково сплатите 950 грн. до бюджету та загальні витрати з ПДВ складуть 6650 грн.
1. Тож, може Вам краще встановити бюджет закупівль без ПДВ, як зазичай роблять платники ПДВ, що оголоують закупівлі за власні кошти?
2, Яку пропозицію з цих двох Ви вважаетє вигінішою? Порадьтесь, будь ласка, з бухгалтером по ПДВ, та роз'ясніть яким чином буде визначатися найбільш вигідна пропозиція, таі яка пропозиція з наведенного прикладу буде для Вас найбільш вигідною? Це ж гроші Вашого підприємства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за Ваше запитання.
Замовник під час оголошення закупівлі керувався положеннями статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в якій визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та їх недискримінація.
Замовник під час оголошення закупівлі керувався положеннями статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в якій визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та їх недискримінація.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ФІЯЛКО ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ" #2202613576 |
Переможець |
2 316,10
UAH з ПДВ
|
27 січня 2021 09:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2021 11:03
|
договір з перемоцем.pdf | укладений |
03 лютого 2021 11:02
|