Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупи в асортименті, борошно пшеничне на 2021 рік для потреб закладів освіти Гуманітарного відділу Затурцівської сільської ради Локачинського р-ну Волинської обл. (код ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) - 15610000-7 – продукція борошно-круп’яної промисловості)
Очікувана вартість
116 966,00 UAH
UA-2021-01-13-000475-b 230cad01c3af4d68be2cbaafee18028f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микулич Оксана Володимирівна

+380337497446 osvitazaturcitender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гуманітарний відділ Затурцівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 42439226
Місцезнаходження: 45523, Україна , Волинська обл., Затурці, вул. Липинського, 66
Контактна особа: Микулич Оксана Володимирівна
+380337497446
osvitazaturcitender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2021 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2021 14:00
Початок аукціону: 25 січня 2021 15:26
Очікувана вартість: 116 966,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 584,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4332 кг
Крупи в асортименті, борошно пшеничне на 2021 рік для потреб закладів освіти Гуманітарного відділу Затурцівської сільської ради Локачинського р-ну Волинської обл. (код ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) - 15610000-7 – продукція борошно-круп’яної промисловості)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45523, Україна, Волинська область, с. Затурці Локачинського р-ну, вул. Липинського, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Крупи в асортименті, борошно пшеничне на 2021 рік для потреб закладів освіти Гуманітарного відділу Затурцівської сільської ради Локачинського р-ну Волинської обл. (код ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) - 15610000-7 – продукція борошно-круп’яної промисловості) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2021 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЯРЕМА МИРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА" 100 933,05
UAH з ПДВ
95 914,17
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЖИДАЧЕВСЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" 106 049,00
UAH з ПДВ
95 915,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2021 13:52
Електронний підпис
22 січня 2021 13:51
Лист про НАССР.pdf
22 січня 2021 13:51
Декларація вир пшоно.pdf
22 січня 2021 13:51
Декларація вир рис.pdf
22 січня 2021 13:51
Довідка про повноваж.pdf
22 січня 2021 13:51
Довідка про учасника.pdf
22 січня 2021 13:51
Копія коду 2.12.20.pdf
22 січня 2021 13:51
Витяг з ЄДР ЯММ 06.01.2021.pdf
22 січня 2021 13:51
довідка.zip

Публічні документи

20 січня 2021 19:52
Електронний підпис
20 січня 2021 19:52
потужність.PDF
20 січня 2021 19:52
паспорт.PDF
20 січня 2021 19:52
експлуатац. дозвіл.PDF
20 січня 2021 19:52
Довідки банк.PDF
20 січня 2021 19:52
довідка рахунок.PDF
20 січня 2021 19:52
витяг.PDF
20 січня 2021 19:52
виписка.PDF
20 січня 2021 19:52
виписка (2).PDF
20 січня 2021 19:52
Довідки.PDF
20 січня 2021 19:52
Договір поставки.PDF
20 січня 2021 19:52
Додаток 5.PDF
20 січня 2021 19:52
Додаток3 ст.17.PDF
20 січня 2021 19:52
Додаток4.PDF
20 січня 2021 19:52
Лист-відгук.PDF
20 січня 2021 19:52
Лист-згода.PDF
20 січня 2021 19:52
Листи.PDF
20 січня 2021 19:52
посвідчення якості.PDF
20 січня 2021 19:52
характеристики.PDF
20 січня 2021 19:52
цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЯРЕМА МИРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА"

ФОП "ЖИДАЧЕВСЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЯРЕМА МИРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА"
#2745007960
Переможець 95 914,17
UAH з ПДВ
28 січня 2021 13:59

Документи

28 січня 2021 13:58
Електронний підпис
28 січня 2021 13:56
Повідомлення
28 січня 2021 13:39
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЯРЕМА МИРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА"
#2745007960
95 914,17
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2021 13:58
Електронний підпис
28 січня 2021 13:56
Повідомлення
28 січня 2021 13:39
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2022 04:57
Електронний підпис укладений
05 березня 2022 04:54
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 12:14
дод уг 3 до дог 39.pdf зміни до договору
21 січня 2022 12:14
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 20:31
Додаткова _2 до Дог 39.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 20:31
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 20:29
Додаткова угода _1 до Дог 39.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 20:29
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 18:12
Договір укладений
16 лютого 2021 18:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, відповідно до чинного законодавства України уклали цю Додаткову угоду №1 (далі за текстом – Угода) до Договору про закупівлю №39 від 15 лютого 2021 р. (далі за текстом – Договір) про наступне: Керуючись п. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», частиною 1 статті 651, частиною 1 статті 653 та частиною 1 статті 654 Цивільного кодексу України та пунктом 10.1 розділу 10 «Інші умови» Договору про закупівлю та за взаємною згодою, Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни до пункту 10.9 Розділу 10 «Інші умови» Договору про закупівлю від 15.02.2021 р. №39, доповнивши його (цей Розділ) підпунктом 8 наступного змісту: «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку». 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, відповідно до чинного законодавства України уклали цю Додаткову угоду №2 (далі за текстом – Угода) до Договору про закупівлю №39 від 15 лютого 2021 р. (далі за текстом – Договір) про наступне: Керуючись п. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», частиною 6 статті 256 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 651, частиною 1 статті 653 та частиною 1 статті 654 Цивільного кодексу України та підпунктом 8 пункту 10.9 Розділу 10 «Інші умови» Договору про закупівлю та за взаємною згодою, Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Продовжити термін дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, до 31 березня 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, відповідно до чинного законодавства України уклали цю Додаткову угоду №3 (далі за текстом – Угода) до Договору про закупівлю №39 від 15 лютого 2021 р. (далі за текстом – Договір) про наступне: Керуючись п. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», частиною 6 статті 256 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 651, частиною 1 статті 653 та частиною 1 статті 654 Цивільного кодексу України та підпунктом 8 пункту 10.9 Розділу 10 «Інші умови» Договору про закупівлю та за взаємною згодою, Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Загальна сума додаткової угоди складає 19 087,00 (дев’ятнадцять тисяч вісімдесят сім грн. 00 коп.), що становить 19,9% від ціни договору з ПДВ. 2. У зв’язку із застосуванням п. 1 цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти Додаток 1 (Специфікація) до Договору у новій редакції, яка є невід’ємною частиною цієї Угоди. 3. Всі інші умови Договору про закупівлю товарів за державні кошти №39 від 15.02.2021 року залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, відповідно до чинного законодавства України уклали цю Додаткову угоду №4 (далі за текстом – Угода) до Договору про закупівлю №39 від 15 лютого 2021 р. (далі за текстом – Договір) про наступне: Керуючись п. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», частиною 6 статті 256 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 651, частиною 1 статті 653 та частиною 1 статті 654 Цивільного кодексу України та підпунктом 8 пункту 10.9 Розділу 10 «Інші умови» Договору, Додатковою угодою №3 до Договору про закупівлю та за взаємною згодою, Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 1 Додаткової угоди №3 викласти в наступній редакції: «Загальна сума додаткової угоди складає 9 234,02 (дев’ять тисяч двісті тридцять чотри грн. 02 коп.), що становить 19,6% від ціни договору з ПДВ». 2. У зв’язку із застосуванням п. 1 цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти Додаток 1 (Специфікація) до Договору у новій редакції, яка є невід’ємною частиною цієї Угоди. 3. Всі інші умови Договору про закупівлю товарів за державні кошти №39 від 15.02.2021 року залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу – по одному для кожної Сторони.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2021 — 01 квітня 2022
Сума оплати за договором: 105 148,19
UAH (в тому числі ПДВ 17 524,70 UAH)