Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт приміщення КУ «МПБС м. Запоріжжя» за адресою: м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд.68-А» (СРV ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 403 150,15 UAH
UA-2021-01-13-000285-c ● d93801bde58e4dc1b6f38cacf1690b95
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент культури і туризму Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573471 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Місто Запоріжжя, Вознесенівський р-н, вул.Незалежної України, буд. 68а |
Контактна особа: |
Коноваленко Ксенія Сергіївна +380617077001 uprkult_zptender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2021 10:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2021 10:37 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2021 15:15 |
Очікувана вартість: | 1 403 150,15 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 015,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт приміщення КУ «МПБС м. Запоріжжя» за адресою: м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд.68-А» (СРV ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Незалежної України, буд.68-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2021 10:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2021 10:33 |
Додаток 6.pdf | |
13 січня 2021 10:33 |
Додаток 5.pdf | |
13 січня 2021 10:33 |
Додаток 4.pdf | |
13 січня 2021 10:33 |
Додаток 3.pdf | |
13 січня 2021 10:33 |
Додаток 2.pdf | |
13 січня 2021 10:33 |
Додаток 1.pdf | |
13 січня 2021 10:33 |
Тендерна документація.pdf | |
13 січня 2021 10:33 |
Оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ескіз робіт
Дата подання: 14 січня 2021 16:19
Дата відповіді: 18 січня 2021 17:29
Доброго дня! У складі тендерної пропозиції міститься вимога «Учасник торгів має узгодити дизайн та стиль виконання оздоблювальних робіт із Замовником та надати ескізи у складі тендерної документації» (Додаток 4). Просимо надати роз’яснення, чим обґрунтована ця вимога на етапі подачі пропозицій? . Згідно Закону України "Про публічні закупівлі":"Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель." Закон не допускає інших видів подачі тендерних пропозицій та не дає альтернативних способів спілкування Учасника та Замовника, не містить жодних способів Замовника давати чи не давати дозвіл на участь в тендері та не містить можливості дискваліфікації за неподання ескізів оздоблювальних робіт, погоджених із Замовником. А підписання Замовником та Учасником будь-яких документів до тендеру є корупційна складова для розгляду відповідними органами. Більше того, "Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником." Вимоги Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги порушують принципи здійснення закупівель – відкритість та прозорість, недискримінація учасників та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи наведене, просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На сьогодні департаментом культури і туризму проводиться реформування бібліотечних закладів та закладів культурно-мистецької освіти з метою їх осучаснення, створення комплексних культурних просторів, що задовольнять зростаючі потреби жителів міста в якісному культурному просторі. У зв’язку з цим реконструкція цих закладів проводиться у єдиному розробленому Брендбуком концептуальному стилі. Згідно з ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та на яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо надання ескізів у складі тендерної документації зазначена замовником у зв’язку з виробничою необхідністю оформлення приміщень в єдиному стилі. Ескізи є невід’ємною частиною тендерного завдання і повинні бути надані як складова тендерної пропозиції, для того, щоб замовник визначив спроможність виконання цієї роботи виконавцем, що не суперечить діючому Закону.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-13-000285-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ", Код ЄДРПОУ:41610262
Дата подання: 18 січня 2021 16:38
Дискримінаційні вимоги
Ознайомившись з Тендерною документацією щодо проведення процедури Відкритих торгів на закупівлю UA-2021-01-13-000285-c, нами були виявлені вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та є дискримінаційними, що у свою чергу робить неможливим нашу участь у відповідній процедурі закупівлі.
У Додатку 2 до Тендерної документації встановлена вимога, про надання Ескiзу дизайну та стилю виконання оздоблювальних робіт згідно стилістики Брендбуку бібліотек з яким можна ознайомитись на офіційному сайті за посиланням https://cultura.city/.
В цей же час п.п. 1. та п.п. 3.1. Додатку 4 до Тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ вимагає наступне: «Peмонтні роботи повинні бути виконанні в стилістиці Брендбуку бібліотек, з яким можна ознайомитись на офіційному сайті за посиланням https://cultura.city/. Учасник торгів має УЗГОДИТИ ДИЗАЙН та стилістику виконання оздоблювальних робіт із Замовником та надати ескізи у складі тендерної пропозиції» та «Учасник торгів на стадії прийому тендерних пропозицій має надати зразки устаткування, меблів та інвентарю Замовнику для перевірки якості моделей, розмірів, кольору та іншим технічним вимогам, які встановлені Замовником» відповідно.
Згідно ч.1 ст.12 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Отже законодавством встановлено необхідність додержання конфіденційності щодо інформації про учасників до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Натомість Замовник встановлюючи відповідні вимоги порушує моє право як учасника на конфіденційність інформації про мене, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для моєї участі у тендері я маю отримувати (узгоджувати) якісь листи (ескізи) від Замовника та здійснювати додаткові витрати для участі у закупівлі. Отже встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують мої права та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації у цій частині, шляхом видалення цих вимог з Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
У Додатку 2 до Тендерної документації встановлена вимога, про надання Ескiзу дизайну та стилю виконання оздоблювальних робіт згідно стилістики Брендбуку бібліотек з яким можна ознайомитись на офіційному сайті за посиланням https://cultura.city/.
В цей же час п.п. 1. та п.п. 3.1. Додатку 4 до Тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ вимагає наступне: «Peмонтні роботи повинні бути виконанні в стилістиці Брендбуку бібліотек, з яким можна ознайомитись на офіційному сайті за посиланням https://cultura.city/. Учасник торгів має УЗГОДИТИ ДИЗАЙН та стилістику виконання оздоблювальних робіт із Замовником та надати ескізи у складі тендерної пропозиції» та «Учасник торгів на стадії прийому тендерних пропозицій має надати зразки устаткування, меблів та інвентарю Замовнику для перевірки якості моделей, розмірів, кольору та іншим технічним вимогам, які встановлені Замовником» відповідно.
Згідно ч.1 ст.12 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Отже законодавством встановлено необхідність додержання конфіденційності щодо інформації про учасників до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Натомість Замовник встановлюючи відповідні вимоги порушує моє право як учасника на конфіденційність інформації про мене, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для моєї участі у тендері я маю отримувати (узгоджувати) якісь листи (ескізи) від Замовника та здійснювати додаткові витрати для участі у закупівлі. Отже встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують мої права та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації у цій частині, шляхом видалення цих вимог з Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 січня 2021 08:34
Роз’яснюємо, що на сьогодні департаментом культури і туризму проводиться реформування бібліотечних закладів та закладів культурно-мистецької освіти з метою їх осучаснення, створення комплексних культурних просторів, що задовольнять зростаючі потреби жителів міста в якісному культурному просторі. У зв’язку з цим реконструкція цих закладів проводиться у єдиному розробленому Брендбуком концептуальному стилі. Згідно з ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та на яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо надання ескізів у складі тендерної документації зазначена замовником у зв’язку з виробничою необхідністю оформлення приміщень в єдиному стилі. Ескізи є невід’ємною частиною тендерного завдання і повинні бути надані як складова тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель, для того, щоб замовник визначив спроможність виконання цієї роботи виконавцем, що не суперечить діючому Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КОЖЕМЯКІНА ХРИСТИНА ВОЛОДИМИРІВНА |
1 394 019,00
UAH з ПДВ
|
1 394 019,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС" |
1 401 317,21
UAH з ПДВ
|
1 401 317,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КОЖЕМЯКІНА ХРИСТИНА ВОЛОДИМИРІВНА #3247111125 |
Переможець |
1 394 019,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2021 10:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2022 10:38
|
дод.уг.3 дог.30А.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 09:13
|
дод.уг.1.PDF | зміни до договору |
15 грудня 2021 09:11
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 10:50
|
дод.уг.1.PDF | зміни до договору |
14 грудня 2021 10:46
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2021 15:12
|
Договір 30 А.pdf | укладений |
15 лютого 2021 15:10
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
21 жовтня 2021 13:54
|
285 184,00 UAH | UA048201720344211024100078443 Департамент культури і туризму ЗМР |
UA243133990000026009055776446 ФОП Кожемякiна Х.В. |
Оплачений |
21 жовтня 2021 13:54
|
352 457,00 UAH | UA048201720344211024100078443 Департамент культури і туризму ЗМР |
UA243133990000026009055776446 ФОП Кожемякiна Х.В. |
Оплачений |
15 грудня 2021 12:25
|
649 835,00 UAH | UA048201720344211024100078443 Департамент культури і туризму ЗМР |
UA243133990000026009055776446 ФОП Кожемякiна Х.В. |
Оплачений |
15 грудня 2021 12:25
|
84 274,00 UAH | UA048201720344211024100078443 Департамент культури і туризму ЗМР |
UA243133990000026009055776446 ФОП Кожемякiна Х.В. |
Оплачений |
15 грудня 2021 12:25
|
19 206,00 UAH | UA048201720344211024100078443 Департамент культури і туризму ЗМР |
UA243133990000026009055776446 ФОП Кожемякiна Х.В. |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 30-А |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.5 ст.41 |
Номер договору про закупівлю: | 30-А |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 ч.5 ст.41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 30-А |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |