Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оброблені фрукти та овочі різні, ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2021-01-12-004878-a ● 31c8adbfa1d343bb91359a551cad7eb8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ШАБІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ |
Код ЄДРПОУ: | 42045473 |
Місцезнаходження: | 67770, Україна , Одеська обл., Білгород-Дністровський район, село Шабо, вул. Центральна, 63 |
Контактна особа: |
Наталя Яцина +380975930779 osvitashabo2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2021 22:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2021 14:11 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 кілограми
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67770, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський район, заклади Управління освіти, культури, молоді та спорту Шабівської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15332410-1 — Сухофрукти
420 кілограми
Повидло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67770, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський район, заклади Управління освіти, культури, молоді та спорту Шабівської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15332100-5 — Оброблені фрукти
511 кілограми
Паста томатна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67770, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський район, заклади Управління освіти, культури, молоді та спорту Шабівської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331427-6 — Концентроване томатне пюре
530 кілограми
Горошок консервований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67770, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський район, заклади Управління освіти, культури, молоді та спорту Шабівської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331462-3 — Консервований горох
160 кілограми
Квасоля консервована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67770, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський район, заклади Управління освіти, культури, молоді та спорту Шабівської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331463-0 — Консервована квасоля
160 кілограми
Квасоля консервована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67770, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський район, заклади Управління освіти, культури, молоді та спорту Шабівської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331463-0 — Консервована квасоля
850 кілограми
Капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67770, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський район, заклади Управління освіти, культури, молоді та спорту Шабівської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331142-4 — Оброблена капуста
2800 кілограми
Огірки квашені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67770, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський район, заклади Управління освіти, культури, молоді та спорту Шабівської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331142-4 — Оброблена капуста
70 кілограми
Помідори квашені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67770, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський район, заклади Управління освіти, культури, молоді та спорту Шабівської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331000-7 — Оброблені овочі
130 кілограми
Ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67770, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський район, заклади Управління освіти, культури, молоді та спорту Шабівської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331400-1 — Овочеві пресерви та/або консерви
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (більш детально зазначено в Розділі І, п.7 тендерної документації) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2021 11:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2021 22:15 |
Додаток 2 проект договору обробл овочі.doc | |
12 січня 2021 22:15 |
Додаток 1 технiчне завдання обробл овочі.doc | |
12 січня 2021 22:15 |
ТД обробл овочі 11.01.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-12-004878-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ПАВЛЮК АЛЛА ДМИТРІВНА, Код ЄДРПОУ:3262605828
Дата подання: 29 січня 2021 16:47
не надано можливості усунення помилок протягом 24 годин
Шановний Замовнику згідно ЗУ України про Публічні Закупівлі учасник має право виправити помилки протягом 24 годин, але такоъ можливосты надано не було. Постачальник може усунути невідповідності в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.Замовник має чітко зазначити, що саме має виправити в тендерній пропозиції, зазначити в чому невідповідність та якому пункту тендерної документації не відповідає пропозиція.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 лютого 2021 21:52
На вашу вимогу від 29.01.2021 року повідомляємо наступне:
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 19.09.2019 р. №114-IX) зазначено наступне: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Як вбачається з тексту, це стосується виключно кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 та підтвердження права підпису. Але вашу пропозицію було відхилено зовсім з інших підстав, а саме, відповідно до абц.2 п.1 тендерна пропозиція учасника: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства». Оскільки відсутні підстави для застосування ч.16 ст. 29 Закону, то таке повідомлення і не було розміщене в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 19.09.2019 р. №114-IX) зазначено наступне: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Як вбачається з тексту, це стосується виключно кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 та підтвердження права підпису. Але вашу пропозицію було відхилено зовсім з інших підстав, а саме, відповідно до абц.2 п.1 тендерна пропозиція учасника: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства». Оскільки відсутні підстави для застосування ч.16 ст. 29 Закону, то таке повідомлення і не було розміщене в електронній системі закупівель.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-12-004878-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ПАВЛЮК АЛЛА ДМИТРІВНА, Код ЄДРПОУ:3262605828
Дата подання: 29 січня 2021 16:42
не надано можливості усунення помилок протягом 24 годин
Шановний Замовнику згідно ЗУ України про Публічні Закупівлі учасник має право виправити помилки протягом 24 годин, але такоъ можливосты надано не було. Постачальник може усунути невідповідності в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.Замовник має чітко зазначити, що саме має виправити в тендерній пропозиції, зазначити в чому невідповідність та якому пункту тендерної документації не відповідає пропозиція.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 лютого 2021 21:53
На вашу вимогу від 29.01.2021 року повідомляємо наступне:
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 19.09.2019 р. №114-IX) зазначено наступне: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Як вбачається з тексту, це стосується виключно кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 та підтвердження права підпису. Але вашу пропозицію було відхилено зовсім з інших підстав, а саме, відповідно до абц.2 п.1 тендерна пропозиція учасника: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства». Оскільки відсутні підстави для застосування ч.16 ст. 29 Закону, то таке повідомлення і не було розміщене в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 19.09.2019 р. №114-IX) зазначено наступне: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Як вбачається з тексту, це стосується виключно кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 та підтвердження права підпису. Але вашу пропозицію було відхилено зовсім з інших підстав, а саме, відповідно до абц.2 п.1 тендерна пропозиція учасника: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства». Оскільки відсутні підстави для застосування ч.16 ст. 29 Закону, то таке повідомлення і не було розміщене в електронній системі закупівель.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-12-004878-a.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ПП Фенікс-Інком, Код ЄДРПОУ:38425940
Дата подання: 06 лютого 2021 08:46
не відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам тендерної документації
Не відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам тендерної документації.
Скасована
Дата: 06 лютого 2021 08:55
Причина: Не опубликовался документ
Номер вимоги: UA-2021-01-12-004878-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Фенікс-Інком, Код ЄДРПОУ:38425940
Дата подання: 06 лютого 2021 08:54
не відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам тендерної документації
Не відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 лютого 2021 20:24
На вашу вимогу від 06.02.2021 року повідомляємо наступне:
1. Щодо медичної книжки ФОП Костенко В.В.
Додатком 1 до тендерної документації п. 5 встановлений вичерпний перелік документів, який повинен надати учасник закупівлі, а саме:
«5. Учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні документи на вимогу Замовника:
5.1. Копію або оригінал документу, який підтверджує санітарну обробку автотранспорту.
5.2. Копію або оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби учасника, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданий державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів;
- Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.». Як вбачається з тексту, вимоги надати копію медичної книжки не було передбачено тендерною документацією. А зазначена вами частина тексту стосувалась опису загальних якісних вимог до предмету закупівлі, які були зазначені в пунктах 1-4. Отже, це ваш власний висновок, як зазначено вами «що свідчить про необхідність надання Учасниками скан-копій медичних книжок даних осіб у складі своєї тендерної пропозиції».
2. Розділом ІІІ пп. 5.2.1. вимагалось надання довідки в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, а для підтвердження треба було надати:
«- документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого автотранспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом (наприклад, договір оренди спеціалізованого автотранспортного засобу з копією свідоцтва на право власності автотранспортного засобу на орендодавця). Обов’язкова умова проходження санітарної обробки автотранспортного засобу (засобів).». Інших документів для підтвердження інформації, яка містилась в довідці не вимагалось надавати. ФОП Костенко В.В. виконав цю вимогу та надав документи на транспортний засіб відповідно до наданої довідки (файл 6. Реєстрац. машина+сан обробка+сан книжка.pdf). Тобто, підтверджувати інформацію в довідці актами перевірки Держпродспоживслужби та актами за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР взагалі не вимагалось. Одночасно звертаємо увагу, що Замовник не наділений правом та повноваженнями давати правову оцінку та визначати правомірність документів, виданих Держпродспоживслужбою.
3. Розділом ІІІ зазначено наступне «5.4. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.». Під час подання пропозиції учасники повинні були надати заяву, а саме, заповнити відповідні поля електронної форми на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої статті 17 Закону. Замовником не вимагалось надання довідок стосовно ст. 17. ФОП Костенко В.В. виконав цю вимогу, що підтверджується за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-12-004878-a в розділі Реєстр пропозицій, в графі Відповідність критеріям – відповіді учасника.
Виходячи зі змісту пункту 32 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 19.09.2019 р. №114-IX) учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота) відповідно до вимог тендерної документації. Пропозиція учасника ФОП Костенко В.В. подана з дотриманням вимог тендерної документації.
1. Щодо медичної книжки ФОП Костенко В.В.
Додатком 1 до тендерної документації п. 5 встановлений вичерпний перелік документів, який повинен надати учасник закупівлі, а саме:
«5. Учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні документи на вимогу Замовника:
5.1. Копію або оригінал документу, який підтверджує санітарну обробку автотранспорту.
5.2. Копію або оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби учасника, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданий державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів;
- Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.». Як вбачається з тексту, вимоги надати копію медичної книжки не було передбачено тендерною документацією. А зазначена вами частина тексту стосувалась опису загальних якісних вимог до предмету закупівлі, які були зазначені в пунктах 1-4. Отже, це ваш власний висновок, як зазначено вами «що свідчить про необхідність надання Учасниками скан-копій медичних книжок даних осіб у складі своєї тендерної пропозиції».
2. Розділом ІІІ пп. 5.2.1. вимагалось надання довідки в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, а для підтвердження треба було надати:
«- документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого автотранспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом (наприклад, договір оренди спеціалізованого автотранспортного засобу з копією свідоцтва на право власності автотранспортного засобу на орендодавця). Обов’язкова умова проходження санітарної обробки автотранспортного засобу (засобів).». Інших документів для підтвердження інформації, яка містилась в довідці не вимагалось надавати. ФОП Костенко В.В. виконав цю вимогу та надав документи на транспортний засіб відповідно до наданої довідки (файл 6. Реєстрац. машина+сан обробка+сан книжка.pdf). Тобто, підтверджувати інформацію в довідці актами перевірки Держпродспоживслужби та актами за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР взагалі не вимагалось. Одночасно звертаємо увагу, що Замовник не наділений правом та повноваженнями давати правову оцінку та визначати правомірність документів, виданих Держпродспоживслужбою.
3. Розділом ІІІ зазначено наступне «5.4. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.». Під час подання пропозиції учасники повинні були надати заяву, а саме, заповнити відповідні поля електронної форми на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої статті 17 Закону. Замовником не вимагалось надання довідок стосовно ст. 17. ФОП Костенко В.В. виконав цю вимогу, що підтверджується за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-12-004878-a в розділі Реєстр пропозицій, в графі Відповідність критеріям – відповіді учасника.
Виходячи зі змісту пункту 32 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 19.09.2019 р. №114-IX) учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота) відповідно до вимог тендерної документації. Пропозиція учасника ФОП Костенко В.В. подана з дотриманням вимог тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2021 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ПАВЛЮК АЛЛА ДМИТРІВНА |
253 940,00
UAH з ПДВ
|
247 195,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПРОДРЕСУРСЮГ |
288 780,00
UAH з ПДВ
|
247 195,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОСТЕНКО ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ" |
291 471,00
UAH з ПДВ
|
268 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Фенікс-Інком |
269 367,90
UAH з ПДВ
|
269 367,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ПАВЛЮК АЛЛА ДМИТРІВНА #3262605828 |
Відхилено |
247 195,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2021 16:08
|
ТОВ ПРОДРЕСУРСЮГ #40390304 |
Відхилено |
247 195,68
UAH з ПДВ
|
29 січня 2021 16:10
|
ФОП "КОСТЕНКО ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ" #2671712318 |
Переможець |
268 500,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2021 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2022 09:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 11:15
|
13 ду4 подовження 20%.PDF | зміни до договору |
04 січня 2022 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 08:44
|
13 ду 3 зменшення.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 08:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2021 11:13
|
ДУ 2 09.08.21 до дог. 13 від 10.02.21.PDF | зміни до договору |
09 серпня 2021 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 12:21
|
оброблені овочі.PDF | зміни до договору |
02 квітня 2021 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2021 15:45
|
Договір обробл.PDF | укладений |
12 лютого 2021 15:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни до 10% |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | більшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |