Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2021-01-12-004677-a ● cba640b1e44844489b265fa3297136c6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний лікувально-діагностичний кардіологічний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 20761112 |
Місцезнаходження: | 79041, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул.Кульпарківська. 35 |
Контактна особа: |
Давимука Марія Іванівна +380322383085 tendercardio@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2021 18:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2021 14:22 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Учасник закупівлі додатково підтверджує відсутність підстав для відмови згідно ч.2 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт
Антисептичний засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук персоналу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79041, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
300 шт
Антисептичний засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук персоналу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79041, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
500 шт
Антисептичний засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук персоналу у вигляді рідини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79041, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
25 шт
Ферментативний миючий засіб для перед стерилізаційногоочищення виробів медичного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79041, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
5 шт
Засіб для дезінфекції, достерилізаційного очищення, дезінфекції високого рівня та стерилізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79041, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
10 шт
Засіб для дезінфекції та очищення поверхонь, обладнання з чутливих матеріалів засіб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79041, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
20 шт
Засіб для дезінфекції, перед стериліза-ційного очищення , стерилізації медичних інструментів, дезінфекції поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79041, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
30 шт
Дезінфекція та миття шкіри рук, тіла та слизових
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79041, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
300 шт
Засіб для дезінфекції невеликих поверхонь, обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79041, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2021 18:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2021 16:37 |
Рішення про внеcення змін.docx | |
13 січня 2021 16:37 |
Технічна специфікація_нова редакція.docx | |
12 січня 2021 18:26 |
Тендерна документація.doc | |
12 січня 2021 18:26 |
проект договору.docx |
13 січня 2021 18:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 січня 2021 16:37 |
Рішення про внеcення змін.docx
|
|||
13 січня 2021 16:37 |
Технічна специфікація_нова редакція.docx
|
|||
12 січня 2021 18:26 |
Тендерна документація.doc
|
|||
12 січня 2021 18:26 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-12-004677-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 14 січня 2021 17:27
Вимога щодо внесення змін в тендерну документацію.
Шановний Замовнику, в Технічній специфікації (Додаток 2 до Тендерної документації) ви дуже гарно прописали вимоги до засобів, які маєте на меті закупити, але саме такі вимоги порушують Закон України « Про публічні закупівлі», а саме:
п.3 ч.2 ст.22 Закону встановлює, що Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону (Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників);
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
ч. 4 Ст.22 Закону встановлює, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, Замовник буде розглядати еквіваленти, але ж ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. За посиланням до Єдиного державного реєстру дезінфікуючих засобів за 2018-2020р не існує двох однакових засобів, які б відповідали саме такому складу, який зазначений у вимогах. Крім того, вимога до стандартів EN різниться в кожному засобі, а в інших взагалі відсутні (позиції 7,8,9 ), тож чому така вибірковість? Що стосується температури зберігання засобів, то питання полягає в тому що вона різна в кожному конкретному засобі від -10°С до -30 °С. Це що така температура повітря у ваших складських приміщеннях? Як і де при температурі -30 °С може замерзнути засіб, який містить 75% етилового спирту, адже у вас є така вимога: «Засіб не втрачає своїх властивостей після разморожування».
Просимо пояснення іншої вимоги до антисептику: п.11 Наявність пролонгованих бактерицидних властивостей, що зберігаються не менше 3-х годин (у т.ч. не менше 3-х годин під рукавичками); можливість продовжуватися до 5 годин (в залежності від мікробного обсіменіння шкіри). Яким чином визначається можливість продовження пролонгованої дії до 5годин?
Або який іще, окрім заявленого, засіб містить таку вимогу: Засіб стерильно профільтрований (фільтр 0.45 / 0.2 µm) під час виробництва для попередження зараження мікроорганізмами, включаючи бактеріальні спори; - ніякий, бо в цьому не має ніякої необхідності, а вимога штучно створена для відхилення еквівалентів.
Ще одна вимога яку зрозуміти важко: Можливість багаторазового використання розчинів методом занурення для дезінфекції виробів та інструментів протягом 35 діб.
От дуже цікаво навіщо вашому закладу готувати таку кількість робочих розчинів щоб зберігати їх цілий місяць! Бо нам навіть страшно уявити, що ви одним і тим самим розчином багаторазово і у одній і тій самій ємності протягом місяця збираєтеся дезінфікувати медичні вироби та інструменти. Це жах!
Скажіть будь ласка, як ви практично збираєтесь визначати показники діючих речовин, в якій лабораторії прописуючи такі вимоги: У режимі по ВІЧ- інфекції для дезінфекції поверхонь та медичних інструментів 1 л робочого розчину в концентрації 0,05 % - 60 хв. повинен містити: диметилдиоктиламоніум хлориду не менш ніж 0,05 мл; феноксіпропанолу не менш - 0,075 мл; лаурилпропілендіаміну не менш - 0,0475 мл; алкілгуанінацетату - не менш - 0,078 мл.
Вимога яка є надмірною: Робочі розчини засобу повинні мати добрі змочувальні, миючі, емульгуючі та дезодоруючі властивості, не викликати корозії металів, не пошкоджувати вироби з металів, скла, термостабільних і термолабільних матеріалів, гуми, каучуків, полімерних матеріалів (поліетилен, полістирол, поліметил метакрилат, полікарбонат, поліоксіметилен, поліетилен терефталат, поліамід, полісульфон, м’якого та твердого полівініл хлорид, плексигласу, поліефіру, силікону, альгінату, гідроколоїду), гум (натуральний, бутадієнстирольний, нітріловий, ізобутен-ізопреновий, хлоропреновий, фтороуглеродний каучук, етиленпропілендієн, полідиметилсилоксан, поліуретан), штучної шкіри, кахлю, дерева та інших матеріалів; поверхні медичних приладів і устаткування з лакофарбовим, гальванічним і полімерним покриттям;
Прописуючи так конкретно матеріали із яких можуть бути виготовлені вироби медичного призначення ви намагаєтесь використати це для відхилення будь якого засобу, в якому не буде так конкретно розписані всі матеріали, але більше всього ви справді й самі не знаєте більшість перерахованих матеріалів, тож вимога є штучною та дискримінаційною.
Вимоги до стандартів ISO не мають ніякого відношення до якості, призначення та застосування дезінфікуючих засобів, ISO 9001 це вимоги до виробника, відповідність компаній даному стандарту є доказом ефективного управління підприємством, ISO 14001- вимоги відносяться до процесу виробництва продукції, а не безпосередньо продукції, і ставлять за мету впровадження та функціонування у підприємствах та організаціях систем управління щодо ефективної взаємодії підприємства з навколишнім середовищем. Тож, чому така вибірковість цієї вимоги, чому її не має в позиціях 3,4,5,6,7,9, чому в позиції 8 з’явилась вимога ще й до ISO 9001. Якщо вже ставите такі вимоги, чому не до всіх засобів, хоча це питання не до якості засобів а до виробництва засобів і вам це трішечки ні для чого. Отже, викладені вимоги носять упереджений, дискримінаційний характер, прописані під конкретні засоби, враховуючи їх конкретний склад і відповідно завідомого постачальника.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Під час проведення закупівлі Замовник повинен обов’язково керуватися статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, Замовником порушуються статті 6, 8, 15, 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
На підставі вищевикладеного, а також керуюсь ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.ст. 6, 8, 15, 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», вимагаємо від Замовника внести відповідні зміни в Технічну специфікацію (Додаток 2 до Тендерної документації) згідно з вищезазначеними вимогами.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Тендерної документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути
Згорнути
п.3 ч.2 ст.22 Закону встановлює, що Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону (Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників);
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
ч. 4 Ст.22 Закону встановлює, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, Замовник буде розглядати еквіваленти, але ж ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. За посиланням до Єдиного державного реєстру дезінфікуючих засобів за 2018-2020р не існує двох однакових засобів, які б відповідали саме такому складу, який зазначений у вимогах. Крім того, вимога до стандартів EN різниться в кожному засобі, а в інших взагалі відсутні (позиції 7,8,9 ), тож чому така вибірковість? Що стосується температури зберігання засобів, то питання полягає в тому що вона різна в кожному конкретному засобі від -10°С до -30 °С. Це що така температура повітря у ваших складських приміщеннях? Як і де при температурі -30 °С може замерзнути засіб, який містить 75% етилового спирту, адже у вас є така вимога: «Засіб не втрачає своїх властивостей після разморожування».
Просимо пояснення іншої вимоги до антисептику: п.11 Наявність пролонгованих бактерицидних властивостей, що зберігаються не менше 3-х годин (у т.ч. не менше 3-х годин під рукавичками); можливість продовжуватися до 5 годин (в залежності від мікробного обсіменіння шкіри). Яким чином визначається можливість продовження пролонгованої дії до 5годин?
Або який іще, окрім заявленого, засіб містить таку вимогу: Засіб стерильно профільтрований (фільтр 0.45 / 0.2 µm) під час виробництва для попередження зараження мікроорганізмами, включаючи бактеріальні спори; - ніякий, бо в цьому не має ніякої необхідності, а вимога штучно створена для відхилення еквівалентів.
Ще одна вимога яку зрозуміти важко: Можливість багаторазового використання розчинів методом занурення для дезінфекції виробів та інструментів протягом 35 діб.
От дуже цікаво навіщо вашому закладу готувати таку кількість робочих розчинів щоб зберігати їх цілий місяць! Бо нам навіть страшно уявити, що ви одним і тим самим розчином багаторазово і у одній і тій самій ємності протягом місяця збираєтеся дезінфікувати медичні вироби та інструменти. Це жах!
Скажіть будь ласка, як ви практично збираєтесь визначати показники діючих речовин, в якій лабораторії прописуючи такі вимоги: У режимі по ВІЧ- інфекції для дезінфекції поверхонь та медичних інструментів 1 л робочого розчину в концентрації 0,05 % - 60 хв. повинен містити: диметилдиоктиламоніум хлориду не менш ніж 0,05 мл; феноксіпропанолу не менш - 0,075 мл; лаурилпропілендіаміну не менш - 0,0475 мл; алкілгуанінацетату - не менш - 0,078 мл.
Вимога яка є надмірною: Робочі розчини засобу повинні мати добрі змочувальні, миючі, емульгуючі та дезодоруючі властивості, не викликати корозії металів, не пошкоджувати вироби з металів, скла, термостабільних і термолабільних матеріалів, гуми, каучуків, полімерних матеріалів (поліетилен, полістирол, поліметил метакрилат, полікарбонат, поліоксіметилен, поліетилен терефталат, поліамід, полісульфон, м’якого та твердого полівініл хлорид, плексигласу, поліефіру, силікону, альгінату, гідроколоїду), гум (натуральний, бутадієнстирольний, нітріловий, ізобутен-ізопреновий, хлоропреновий, фтороуглеродний каучук, етиленпропілендієн, полідиметилсилоксан, поліуретан), штучної шкіри, кахлю, дерева та інших матеріалів; поверхні медичних приладів і устаткування з лакофарбовим, гальванічним і полімерним покриттям;
Прописуючи так конкретно матеріали із яких можуть бути виготовлені вироби медичного призначення ви намагаєтесь використати це для відхилення будь якого засобу, в якому не буде так конкретно розписані всі матеріали, але більше всього ви справді й самі не знаєте більшість перерахованих матеріалів, тож вимога є штучною та дискримінаційною.
Вимоги до стандартів ISO не мають ніякого відношення до якості, призначення та застосування дезінфікуючих засобів, ISO 9001 це вимоги до виробника, відповідність компаній даному стандарту є доказом ефективного управління підприємством, ISO 14001- вимоги відносяться до процесу виробництва продукції, а не безпосередньо продукції, і ставлять за мету впровадження та функціонування у підприємствах та організаціях систем управління щодо ефективної взаємодії підприємства з навколишнім середовищем. Тож, чому така вибірковість цієї вимоги, чому її не має в позиціях 3,4,5,6,7,9, чому в позиції 8 з’явилась вимога ще й до ISO 9001. Якщо вже ставите такі вимоги, чому не до всіх засобів, хоча це питання не до якості засобів а до виробництва засобів і вам це трішечки ні для чого. Отже, викладені вимоги носять упереджений, дискримінаційний характер, прописані під конкретні засоби, враховуючи їх конкретний склад і відповідно завідомого постачальника.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Під час проведення закупівлі Замовник повинен обов’язково керуватися статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, Замовником порушуються статті 6, 8, 15, 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
На підставі вищевикладеного, а також керуюсь ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.ст. 6, 8, 15, 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», вимагаємо від Замовника внести відповідні зміни в Технічну специфікацію (Додаток 2 до Тендерної документації) згідно з вищезазначеними вимогами.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Тендерної документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 січня 2021 11:58
Шановний Скаржнику, Тендерна документація складена керуючись пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (медико-технічні вимоги Додатку № 2 до Тендерної документації).
Крім того, в п.3.8 Тендерної документації зазначено: «якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, у разі якщо таке посилання є необхідним, то слід розуміти у значені «або еквівалент».
В Додатку № 2 до Тендерної документації вказано: «Усі посилання у даному Додатку на виробника матеріалу, механізму, чи виробу, торговельну марку, тощо, вживаються у значенні «найменування матеріалу/виробу чи механізму із зазначенням виробника, марки, тощо або еквівалент». Еквівалентом в розумінні даної документації є товар, який за якісними характеристиками повністю відповідає товару, що є предметом закупівлі».
Замовник під час формування тендерної документації самостійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, фінансування, тощо. Зазначення медико-технічних вимог жодним чином не є дискримінацією, чи таким що обмежує коло учасників, оскільки Замовником вказано про можливість подачі еквіваленту учасниками, а тому тендерна документація не містить вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Ми замовляємо засоби, які необхідні нам для надання якісної допомоги та забезпечення надійного санітарно-епідеміологічного режиму в нашій установі та запобігання спалаху внутрішньо-лікарняної інфекції, бо Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Що стосується Державного реєстру дезінфекційних засобів, на який посилається скаржник, то тільки за 2020 рік в Державному реєстрі дезінфекційних засобів зареєстровано 1 200 (одна тисяча двісті) засобів, тому твердження про відсутність еквівалентів, є безпідставним.
Крім того, в п.3.8 Тендерної документації зазначено: «якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, у разі якщо таке посилання є необхідним, то слід розуміти у значені «або еквівалент».
В Додатку № 2 до Тендерної документації вказано: «Усі посилання у даному Додатку на виробника матеріалу, механізму, чи виробу, торговельну марку, тощо, вживаються у значенні «найменування матеріалу/виробу чи механізму із зазначенням виробника, марки, тощо або еквівалент». Еквівалентом в розумінні даної документації є товар, який за якісними характеристиками повністю відповідає товару, що є предметом закупівлі».
Замовник під час формування тендерної документації самостійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, фінансування, тощо. Зазначення медико-технічних вимог жодним чином не є дискримінацією, чи таким що обмежує коло учасників, оскільки Замовником вказано про можливість подачі еквіваленту учасниками, а тому тендерна документація не містить вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Ми замовляємо засоби, які необхідні нам для надання якісної допомоги та забезпечення надійного санітарно-епідеміологічного режиму в нашій установі та запобігання спалаху внутрішньо-лікарняної інфекції, бо Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Що стосується Державного реєстру дезінфекційних засобів, на який посилається скаржник, то тільки за 2020 рік в Державному реєстрі дезінфекційних засобів зареєстровано 1 200 (одна тисяча двісті) засобів, тому твердження про відсутність еквівалентів, є безпідставним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2021 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" |
350 748,00
UAH з ПДВ
|
350 748,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОМОДЕЗ" |
595 180,00
UAH з ПДВ
|
595 180,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДЕЗ-2018" |
598 100,00
UAH з ПДВ
|
598 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
350 748,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2021 14:44
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 лютого 2021 00:00
|
ТОВ "ПРОМОДЕЗ" #41932082 |
Переможець |
595 180,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2021 11:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 08:52
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2021 14:43
|
ПРОМОДЕЗ.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2021 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 11:56
|
підписаний договір | укладений |
18 лютого 2021 11:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 1802/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |