Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15510000-6 Молоко та вершки (молоко пастеризоване, вершки, молоко згущене)
Очікувана вартість
148 800,00 UAH
UA-2021-01-12-004498-a 55c8e37cca3d4c429cb317c1a23ef450
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Цвик

+380680863774 hoti_amu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хотинська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04062205
Вебсайт: http://khotynmr.cv.ua/
Місцезнаходження: 60000, Україна , Чернівецька обл., м. Хотин, вул. Незалежності, 52
Контактна особа: Галина Цвик
+380680863774
hoti_amu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до п.1 ч.2 ст 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Замовником було проведено процедури відкритих торгів, а саме:
ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-11-25-005021-b - ДК 021:2015: : 15510000-6 Молоко та вершки – відмінено 11 грудня 2020 , - підстава відміни - подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій – абзац 2 пункту 1 частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»;
ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-11-016197-c- ДК 021:2015: : 15510000-6 Молоко та вершки– відмінено 27 грудня 2020, - підстава відміни - подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій – абзац 2 пункту 1 частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 18:14
Оскарження наміру укласти договір: 23 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


(молоко пастеризоване, вершки, молоко згущене)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5475 літр
15511000-3 Молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька область, м.Хотин, вул. Незалежності, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко
480 літр
15512200-2 Жирні вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька область, м.Хотин, вул. Незалежності, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 15512200-2 — Жирні вершки
110 літр
15511600-9 Згущене молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька область, м.Хотин, вул. Незалежності, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 15511600-9 — Згущене молоко

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

12 січня 2021 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мудрий Володимир Володимирович
#35214110474
Переможець 148 800,00
UAH
12 січня 2021 18:14

Документи

12 січня 2021 18:14
Електронний підпис
12 січня 2021 18:14
IMG_0003.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2021 18:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мудрий Володимир Володимирович
#35214110474
148 800,00
UAH
Документи

Документи

12 січня 2021 18:14
Електронний підпис
12 січня 2021 18:14
IMG_0003.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 13:46
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 13:46
IMG_0005.pdf зміни до договору
02 червня 2021 13:44
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 16:21
молоко.pdf зміни до договору
30 березня 2021 16:20
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 09:34
29.pdf укладений
25 січня 2021 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з виникненням обєктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобовязання в строки передбачені договором - на підставі запровадження дистанційного навчання, чим обмежело виконання обовязків між Сторонами
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2021 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 127 530,40
UAH