Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт підліткового клубу «Мустанг» по Старокостянтинівському шосе, 8 в м. Хмельницькому
Очікувана вартість
713 797,00 UAH
UA-2021-01-12-004022-a 995e11b3d0ce44c5b0a5f3bab01fa8c0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мар'яна ХАРКЕВИЧ

+380382795474
+380963649821
crdp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міський центр по роботі з дітьми та підлітками за місцем проживання
Код ЄДРПОУ: 22986740
Вебсайт: https://molod-sport.khm.gov.ua/
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Соборна, 31
Контактна особа: Мар'яна ХАРКЕВИЧ
+380382795474,+380963649821
crdp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2021 17:00
Початок аукціону: 22 січня 2021 14:09
Очікувана вартість: 713 797,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 137,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


"Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв
Оцінка пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна пропозиції.
Питома вага цінового критерію – 100 %.
Оцінка пропозицій проводиться за цінами пропозицій з врахування податку на додану вартість* (з ПДВ).
* Пропозиція учасника, який не є платником ПДВ, не потребує донарахування ПДВ. За результатами оцінки пропозицій (аукціону), пропозиція учасника, який не є платником ПДВ вважається такою, що не включає ПДВ.
Методика оцінки:
Найбільш економічно вигідною пропозицією визнається пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки пропозицій відповідно до статті 29 Закону. Всі пропозиції, оцінені згідно з критерієм оцінки, шикуються по мірі зростання значень показника критерію оцінки.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведена в приєднаному файлі"
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт підліткового клубу «Мустанг» по Старокостянтинівському шосе, 8 в м. Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, Старокостянтинівському шосе, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  30 червня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплату “Замовник” здійснює поетапно в міру виконання робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, протягом 15-ти днів з дати їх підписання за умови надходження коштів на розрахунковий рахунок “Замовника” Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2021 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 17:22
Оголошення СП капремонт Мустанг.doc
12 січня 2021 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 17:22
Оголошення СП капремонт Мустанг.doc
12 січня 2021 16:59
Оголошення СП капремонт Мустанг.doc
12 січня 2021 16:22
Оголошення СП капремонт Мустанг 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-12-004022-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АгроБудГруп, Код ЄДРПОУ:43000449
Дата подання: 13 січня 2021 11:55
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику, вимагаємо скасувати додатково надання у складі пропозиції наступних документів: пункт 8, а саме: "Оригінал або копію сертифікату, чинного на дату розкриття пропозицій та виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності), про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015), стосовно будівництва будівель та/або будівельно-монтажних робіт." Ця вимога є дискримінаційною, оскільки для виконання робіт предмету закупівлі достатньою є наявність Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Законодавчий обов’язок на отримання сертифіката ISO 9001:2015 відсутній.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 січня 2021 09:56
Уповноважена особа МІСЬКОГО ЦЕНТРУ ПО РОБОТІ З ДІТЬМИ ТА ПІДЛІТКАМИ ЗА МІСЦЕМ ПРОЖИВАННЯІ уважно розглянула Ваше питання щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) та повідомляє наступне.
Наявність в учасника сертифікату про відповідність про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015), стосовно будівництва будівель та/або будівельно-монтажних робіт, гарантує якість виконання будівельних робіт, оскільки одним з основних принципів побудови якості системи менеджменту відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості.
Наявність в учасника сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) свідчитиме про те, що на підприємстві правильно побудовані бізнес-процеси та приймаються найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливають на якість виконуваних будівельних робіт.
Звертаємо увагу, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту. Обов’язковою умовою для отримання зазначеного сертифікату суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для виконання робіт матеріально-технічну базу. Таким чином, вимога щодо надання учасниками спрощеної закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням Закону.
Номер вимоги: UA-2021-01-12-004022-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕПРЕМБУДМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:37972124
Дата подання: 13 січня 2021 20:41
Дискримінаційна вимога
Доброго дня! Згідно умов ТД Замовник в якості обов'язкової вимоги висуває наявність сертифікатів ISO 9001 :2015 Вимога цих сертифікатів є дискримінаційною і створює неправомірну перевагу одних учасників над іншими,є умовою недобросовісної конкуренції.Дані сертифікати не є обов'язковими при наданні будівельних послуг на внутрішньому ринку України. Оскільки вимога надання даних сертифікатів не є обов'язковою також і для участі в переважній більшості тендерів, то більшість учасників і не замовляє ці сертифікати, які нічого не варті і ніяк не впливають на якість робіт при наданні будівельних послуг,а лиш коштують певну суму немалих коштів.
Просимо внести зміни та усунути дискримінаційні умови, та дотримуватися самих принципів та завдань системи державних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 січня 2021 09:57
повноважена особа МІСЬКОГО ЦЕНТРУ ПО РОБОТІ З ДІТЬМИ ТА ПІДЛІТКАМИ ЗА МІСЦЕМ ПРОЖИВАННЯІ уважно розглянула Ваше питання щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) та повідомляє наступне.
Наявність в учасника сертифікату про відповідність про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015), стосовно будівництва будівель та/або будівельно-монтажних робіт, гарантує якість виконання будівельних робіт, оскільки одним з основних принципів побудови якості системи менеджменту відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості.
Наявність в учасника сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) свідчитиме про те, що на підприємстві правильно побудовані бізнес-процеси та приймаються найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливають на якість виконуваних будівельних робіт.
Звертаємо увагу, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту. Обов’язковою умовою для отримання зазначеного сертифікату суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для виконання робіт матеріально-технічну базу. Таким чином, вимога щодо надання учасниками спрощеної закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням Закону.
Номер вимоги: UA-2021-01-12-004022-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО", Код ЄДРПОУ:41303113
Дата подання: 26 січня 2021 16:00
Оскарження дискваліфікації
Доброго дня,
В протоколі №14 засідання тендерного комітету Міського центру по роботі з дітьми та підлітками за місцем проживання вирішено відхилити пропозицію ПП «Райремцентр Нове село» на підставі невідповідності довідки про працівників критеріям та вимогам тендерної документації. Учасник вказує, що подана ним довідка відповідає вимогам викладеним Замовником. Додатково, інформація з довідки підтверджена наказами про прийняття на роботу та цивільно правовими угодами. Навіть якщо подана учасником довідка не спевнює норм встановлених Замовником, відповідно до частини 16 статті 29 Закону України про Публічні закупівлі: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону … Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей…» Відповідно до статті 16 Закону як теж згідно з тендерною документацією Замовника: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;…» З цього виникає, що в разі виявлення недоліків даного виду Замовник зобов’язаний викликати учасника до усунення недоліків, а не відхиляти тендерну пропозицію.
Другою підставою відхилення, на думку Замовника, послужило не дотримання правил діловодства, в довідках та листах, а також в інших документах відсутні реєстраційні данні. Поминаючи факт, що згідно з вимогою Замовника довідки повинні бути складені в довільній формі, учасник вказує що згідно з наказом Міністерства юстиції України з 18.06.2015 № 1000/5 Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, в додатку №4 (перелік документів, що не підлягають реєстрації службою діловодства) в пкт.2 вказано, що не підлягають реєстрації зведення та інформація надіслані до відома, а такими документи довідкового характеру подані Учасником. Навіть у випадку, якщо документація учасника не відповідають вимогам Замовника в поданому значенні, Замовник відповідно до пкт.19 частини 2 статті 22 Закону повинен вказати, які помилки будуть вважатися за несуттєві, чого Замовник не виконав: «У тендерній документації зазначаються такі відомості: 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.» Евентуальні похибки (технічні помилки) Учасника щодо реєстрації документів є несуттєвими помилками, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Додатково, Замовник замістив на платформі протокол щодо прийняття рішення стосовно Учасника в роздільній здатності, яка в значний спосіб ускладнює відтворення текстової варстви документу, що може унеможливити діяльність контролюючим органам.
В зв’язку з вищесказаним просимо переглянути рішення щодо правомірності дій Тендерного комітету. Додатково, просимо вказати властивість (адресу та дані) окружного адміністративного суду, куди буде внесена скарга на дії Замовника відповідно до частини 24 статті 18 Закону.
З повагою, Керівництво ПП «Райремцентр Нове село»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2021 16:23
Уповноважена особа Міського Центру по роботі з дітьми та підлітками за місцем проживання (далі — Міський Центр) уважно розглянула Ваше оскарження дискваліфікації та повідомляє наступне.
Міський Центр по роботі з дітьми та підлітками за місцем проживання є юридичною особою, яка згідно з п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону як установа забезпечує потреби територіальної громади при тому, що така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності, зокрема, такої ознаки - юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Міський Центр визначив для закупівлі робіт з “капітального ремонту підліткового клубу “Мустанг” по Старокостянтинівському шосе, 8 у м. Хмельницькому” застосувати спрощену закупівлю відповідно до абзацу 3 пункту 5 частини 2 статті 4 Закону для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини 1 статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі робіт менше ніж - 1,5 мільйона гривень. Тому, проведення спрощених закупівель здійснюється за вимогами ст. 14 Закону.
Звертаю увагу на те, що статті 22 та 29 Закону належать до розділу IV “ВІДКРИТІ ТОРГИ” та регулюють процедуру їх проведення. Відповідно до оголошення Замовника UA-2021-01-12-004022-a проводиться спрощена закупівля, яка регламентується статтею 14 Закону, в якій відсутні посилання на ст. ст. 22 та 29 Закону. В зв'язку з цим, їх використання є безпідставним.
Відповідно до п. 2 Розділу І Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015р. №1000/5 (далі -Правил), реквізит службового документа - обов’язковий елемент, зафіксований в документі для його ідентифікації, організації обліку та надання йому юридичної сили;
службовий документ - офіційно зареєстрований службою діловодства або відповідним чином засвідчений документ, що одержаний чи створений установою у процесі її діяльності та має відповідні реквізити.
Посилання Вами на додаток 4 пункту 2 зазначених Правил є хибним, так як витребувані Замовником довідки та листи не є зведенням та інформацією, яка надсилається до відома, адже відноситься до офіційних документів, що містять відомості по суті вимог до предмету закупівлі згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-01-12-004022-a.
Щодо властивості окружного адміністративного суду, до якого Ви бажаєте звернутися, то повідомляю наступне. Дану інформацію Ви можете знайти у Главі 2 КАС України, на офіційному сайті судової влади та відповідного суду безпосередньо, так як вона є загальнодоступною.
Крім того, згідно з вимогами до предмета оголошеної спрощеної закупівлі UA-2021-01-12-004022-a, встановлено невідповідність поданих Вами документів до п. п. 18.1 та 18.2 “Вимоги до предмета закупівлі”.
У зв'язку з цим, Вас як учасника було дискваліфіковано згідно з п. 1 ч. 13 статті 14 Закону.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2021 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" 592 257,00
UAH з ПДВ
592 257,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ" 695 498,56
UAH з ПДВ
639 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гневуш Олег Станіславович 708 019,99
UAH з ПДВ
640 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «РБК «Поділля» 678 281,64
UAH з ПДВ
651 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ Промбуд-1 712 942,16
UAH з ПДВ
656 724,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 " 697 510,88
UAH з ПДВ
697 510,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2021 14:37
Електронний підпис
21 січня 2021 13:45
83_Кошторис30.pdf
21 січня 2021 13:45
82_Кошторис29.pdf
21 січня 2021 13:45
81_Кошторис28.pdf
21 січня 2021 13:45
80_Кошторис27.pdf
21 січня 2021 13:45
79_Кошторис26.pdf
21 січня 2021 13:45
78_Кошторис25.pdf
21 січня 2021 13:45
77_Кошторис24.pdf
21 січня 2021 13:45
76_Кошторис23.pdf
21 січня 2021 13:45
75_Кошторис22.pdf
21 січня 2021 13:45
74_Кошторис21.pdf
21 січня 2021 13:45
73_Кошторис20.pdf
21 січня 2021 13:45
72_Кошторис19.pdf
21 січня 2021 13:45
71_Кошторис18.pdf
21 січня 2021 13:45
70_Кошторис17.pdf
21 січня 2021 13:45
69_Кошторис16.pdf
21 січня 2021 13:45
68_Кошторис15.pdf
21 січня 2021 13:45
67_Кошторис14.pdf
21 січня 2021 13:45
66_Кошторис13.pdf
21 січня 2021 13:45
65_Кошторис12.pdf
21 січня 2021 13:45
64_Кошторис11.pdf
21 січня 2021 13:45
63_Кошторис10.pdf
21 січня 2021 13:45
62_Кошторис9.pdf
21 січня 2021 13:45
61_Кошторис8.pdf
21 січня 2021 13:45
60_Кошторис7.pdf
21 січня 2021 13:45
59_Кошторис6.pdf
21 січня 2021 13:45
58_Кошторис5.pdf
21 січня 2021 13:45
57_Кошторис4.pdf
21 січня 2021 13:45
56_Кошторис3.pdf
21 січня 2021 13:45
55_Кошторис2.pdf
21 січня 2021 13:45
54_Кошторис1.pdf
21 січня 2021 13:45
48_сплата податків.pdf
21 січня 2021 13:45
47_довкілля.pdf
21 січня 2021 13:45
47_довідка санкції.pdf
21 січня 2021 13:45
46_персональні дані.pdf
21 січня 2021 13:45
41б_Договір Додаток 2.pdf
21 січня 2021 13:45
41а_сертифікат ISO.pdf
21 січня 2021 13:45
35_статут.pdf
21 січня 2021 13:45
34_довідка статут.pdf
21 січня 2021 13:45
33_паспорті дані.pdf
21 січня 2021 13:45
30б_дані про учасника2.pdf
21 січня 2021 13:45
30а_дані про учасника1.pdf
21 січня 2021 13:45
30_відгук с.Нове село.pdf
21 січня 2021 13:45
14г_Договір оренди3.pdf
21 січня 2021 13:45
14в_Договір оренди2.pdf
21 січня 2021 13:45
14б_Договір оренди.pdf
21 січня 2021 13:45
04_ліцензія.pdf
21 січня 2021 13:45
03_відомості з ЄДРПОУ.pdf
21 січня 2021 13:45
02_витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

21 січня 2021 12:53
Електронний підпис
21 січня 2021 12:46
цінова пропозиція.PDF
21 січня 2021 12:46
статут копія.PDF
21 січня 2021 12:46
стаття 17.PDF
21 січня 2021 12:46
сертифікати копія.PDF
21 січня 2021 12:46
свідоцтво ПДВ копія.PDF
21 січня 2021 12:46
рішення №14.PDF
21 січня 2021 12:46
рішення №2 копія.PDF
21 січня 2021 12:46
рішення №1.PDF
21 січня 2021 12:46
протокол 1-14.PDF
21 січня 2021 12:46
проект договору.PDF
21 січня 2021 12:46
Опис статут.PDF
21 січня 2021 12:46
наказ Балан копія.PDF
21 січня 2021 12:46
ліцензія копія.PDF
21 січня 2021 12:46
лист код доступу.PDF
21 січня 2021 12:46
дозвола.PDF
21 січня 2021 12:46
договірна ціна.PDF
21 січня 2021 12:46
довідка ціна.PDF
21 січня 2021 12:46
довідка субпідряд.PDF
21 січня 2021 12:46
довідка про учасника.PDF
21 січня 2021 12:46
довідка підпис.PDF
21 січня 2021 12:46
дані працівники.pdf

Публічні документи

21 січня 2021 12:17
Електронний підпис
21 січня 2021 12:16
Електронний підпис
21 січня 2021 12:15
Електронний підпис
21 січня 2021 12:13
Договір Мустан 16.pdf
21 січня 2021 12:12
Договір Мустан.pdf
20 січня 2021 17:32
Електронний підпис
20 січня 2021 17:29
Витяг 11-2020-4.pdf
20 січня 2021 17:29
Копія Труд.д.Гуц.1.pdf
20 січня 2021 17:29
Витяг 11-2020-1.pdf
20 січня 2021 17:29
Виписка пл.ПДВ 2020.PDF
20 січня 2021 17:29
Копія МБ КБ-2 3.pdf
20 січня 2021 17:29
Копія Труд.д.Гуц.2.pdf
20 січня 2021 17:29
Копія Труд.д.Шим.1.pdf
20 січня 2021 17:29
Ліцензія 2020 1.PDF
20 січня 2021 17:29
Копія дог.Хмг.2.pdf
20 січня 2021 17:29
Копія Труд.д.Ан.1.pdf
20 січня 2021 17:29
Копія дог.Хмг.3.pdf
20 січня 2021 17:29
Копія дог.Хмг.1.pdf
20 січня 2021 17:29
Копія Труд.д.Бол. 2.pdf
20 січня 2021 17:29
Копія Труд.д. Шевч.1.pdf
20 січня 2021 17:29
Копія ТД Кр.1.pdf
20 січня 2021 17:29
Копія Труд.д.Вороб.2.pdf
20 січня 2021 17:29
Витяг 11-2020-3.pdf
20 січня 2021 17:29
Копія Труд.д.Ан.2.pdf
20 січня 2021 17:29
Копія МБ КБ-2 2.pdf
20 січня 2021 17:29
Копія МБ КБ-3.pdf
20 січня 2021 17:29
Копія Труд.д.Шевч.2.pdf
20 січня 2021 17:29
Копія Труд.д.Вороб.1.pdf
20 січня 2021 17:29
66_ДЦ_ИВР.pdf
20 січня 2021 17:29
Паспорт 3.PDF
20 січня 2021 17:29
Ліцензія 2020 2.PDF
20 січня 2021 17:29
Витяг 11-2020-2.pdf
20 січня 2021 17:29
66_ДЦ_ДЦ_3.pdf
20 січня 2021 17:29
Копія Труд.д Кр.1.pdf
20 січня 2021 17:29
66_СД_ЛС1_2-1-1.pdf
20 січня 2021 17:29
Лист-відгук Пр.2020.PDF
20 січня 2021 17:28
66.imd
20 січня 2021 17:28
Копія МБ КБ-2 4.pdf
20 січня 2021 17:28
Копія МБ КБ-2 1.pdf
20 січня 2021 17:28
Довідка МТР 2021.pdf
20 січня 2021 17:28
Копія Труд.д.Шим.2.pdf
20 січня 2021 17:28
Копія Труд.д.Бол.1.pdf
20 січня 2021 17:28
Паспорт1.PDF
20 січня 2021 17:28
66_СД_ОПРЛС_2-1-1.pdf

Публічні документи

21 січня 2021 15:20
Електронний підпис
21 січня 2021 15:18
Фіат.PDF
21 січня 2021 15:18
Установчі_ ліцензія.PDF
21 січня 2021 15:18
сертифікат.PDF
21 січня 2021 15:18
паспорт_ Газель.PDF
21 січня 2021 15:18
лист -згода.PDF
21 січня 2021 15:18
Копії тех паспортів.pdf
21 січня 2021 15:18
ітр_рабітники.PDF
21 січня 2021 15:18
договора аренди.PDF
21 січня 2021 15:18
довідка механізми.PDF
21 січня 2021 15:18
Відгук.pdf
21 січня 2021 15:18
_трудові книжки.PDF

Публічні документи

21 січня 2021 15:02
Електронний підпис
21 січня 2021 15:01
Тендер Мустанг.rar

Публічні документи

21 січня 2021 13:47
Електронний підпис
21 січня 2021 13:46
18. Ліцензія (pdf.io) (33).pdf
21 січня 2021 13:46
88.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО"

ТОВ "8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ"

ФОП Гневуш Олег Станіславович

ТОВ «РБК «Поділля»

ТДВ Промбуд-1

ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО"
#41303113
Відхилено 592 257,00
UAH з ПДВ
26 січня 2021 10:09
ТОВ "8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ"
#37152281
Переможець 639 900,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 19:21

Документи

26 січня 2021 10:09
Електронний підпис
26 січня 2021 10:08
протокол001.pdf

Документи

01 лютого 2021 19:21
Електронний підпис
01 лютого 2021 19:20
протокол 16.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 19:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ"
#37152281
639 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2021 19:21
Електронний підпис
01 лютого 2021 19:20
протокол 16.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 11:24
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 14:22
ТОВ 8 Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ_0001.pdf укладений
10 лютого 2021 14:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 639 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 106 650,00 UAH)