Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт підліткового клубу «Мустанг» по Старокостянтинівському шосе, 8 в м. Хмельницькому
Очікувана вартість
713 797,00 UAH
UA-2021-01-12-004022-a ● 995e11b3d0ce44c5b0a5f3bab01fa8c0
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міський центр по роботі з дітьми та підлітками за місцем проживання |
Код ЄДРПОУ: | 22986740 |
Вебсайт: | https://molod-sport.khm.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Соборна, 31 |
Контактна особа: |
Мар'яна ХАРКЕВИЧ +380382795474,+380963649821 crdp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2021 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2021 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 22 січня 2021 14:09 |
Очікувана вартість: | 713 797,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 137,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
"Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв
Оцінка пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна пропозиції.
Питома вага цінового критерію – 100 %.
Оцінка пропозицій проводиться за цінами пропозицій з врахування податку на додану вартість* (з ПДВ).
* Пропозиція учасника, який не є платником ПДВ, не потребує донарахування ПДВ. За результатами оцінки пропозицій (аукціону), пропозиція учасника, який не є платником ПДВ вважається такою, що не включає ПДВ.
Методика оцінки:
Найбільш економічно вигідною пропозицією визнається пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки пропозицій відповідно до статті 29 Закону. Всі пропозиції, оцінені згідно з критерієм оцінки, шикуються по мірі зростання значень показника критерію оцінки.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведена в приєднаному файлі"
Розгорнути
Згорнути
Оцінка пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна пропозиції.
Питома вага цінового критерію – 100 %.
Оцінка пропозицій проводиться за цінами пропозицій з врахування податку на додану вартість* (з ПДВ).
* Пропозиція учасника, який не є платником ПДВ, не потребує донарахування ПДВ. За результатами оцінки пропозицій (аукціону), пропозиція учасника, який не є платником ПДВ вважається такою, що не включає ПДВ.
Методика оцінки:
Найбільш економічно вигідною пропозицією визнається пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки пропозицій відповідно до статті 29 Закону. Всі пропозиції, оцінені згідно з критерієм оцінки, шикуються по мірі зростання значень показника критерію оцінки.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведена в приєднаному файлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт підліткового клубу «Мустанг» по Старокостянтинівському шосе, 8 в м. Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, Старокостянтинівському шосе, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2021
—
30 червня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплату “Замовник” здійснює поетапно в міру виконання робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, протягом 15-ти днів з дати їх підписання за умови надходження коштів на розрахунковий рахунок “Замовника” | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2021 17:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2021 17:22 |
Оголошення СП капремонт Мустанг.doc |
12 січня 2021 17:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 січня 2021 17:22 |
Оголошення СП капремонт Мустанг.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-12-004022-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АгроБудГруп, Код ЄДРПОУ:43000449
Дата подання: 13 січня 2021 11:55
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику, вимагаємо скасувати додатково надання у складі пропозиції наступних документів: пункт 8, а саме: "Оригінал або копію сертифікату, чинного на дату розкриття пропозицій та виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності), про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015), стосовно будівництва будівель та/або будівельно-монтажних робіт." Ця вимога є дискримінаційною, оскільки для виконання робіт предмету закупівлі достатньою є наявність Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Законодавчий обов’язок на отримання сертифіката ISO 9001:2015 відсутній.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 січня 2021 09:56
Уповноважена особа МІСЬКОГО ЦЕНТРУ ПО РОБОТІ З ДІТЬМИ ТА ПІДЛІТКАМИ ЗА МІСЦЕМ ПРОЖИВАННЯІ уважно розглянула Ваше питання щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) та повідомляє наступне.
Наявність в учасника сертифікату про відповідність про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015), стосовно будівництва будівель та/або будівельно-монтажних робіт, гарантує якість виконання будівельних робіт, оскільки одним з основних принципів побудови якості системи менеджменту відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості.
Наявність в учасника сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) свідчитиме про те, що на підприємстві правильно побудовані бізнес-процеси та приймаються найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливають на якість виконуваних будівельних робіт.
Звертаємо увагу, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту. Обов’язковою умовою для отримання зазначеного сертифікату суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для виконання робіт матеріально-технічну базу. Таким чином, вимога щодо надання учасниками спрощеної закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням Закону.
Наявність в учасника сертифікату про відповідність про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015), стосовно будівництва будівель та/або будівельно-монтажних робіт, гарантує якість виконання будівельних робіт, оскільки одним з основних принципів побудови якості системи менеджменту відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості.
Наявність в учасника сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) свідчитиме про те, що на підприємстві правильно побудовані бізнес-процеси та приймаються найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливають на якість виконуваних будівельних робіт.
Звертаємо увагу, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту. Обов’язковою умовою для отримання зазначеного сертифікату суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для виконання робіт матеріально-технічну базу. Таким чином, вимога щодо надання учасниками спрощеної закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням Закону.
Номер вимоги: UA-2021-01-12-004022-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕПРЕМБУДМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:37972124
Дата подання: 13 січня 2021 20:41
Дискримінаційна вимога
Доброго дня! Згідно умов ТД Замовник в якості обов'язкової вимоги висуває наявність сертифікатів ISO 9001 :2015 Вимога цих сертифікатів є дискримінаційною і створює неправомірну перевагу одних учасників над іншими,є умовою недобросовісної конкуренції.Дані сертифікати не є обов'язковими при наданні будівельних послуг на внутрішньому ринку України. Оскільки вимога надання даних сертифікатів не є обов'язковою також і для участі в переважній більшості тендерів, то більшість учасників і не замовляє ці сертифікати, які нічого не варті і ніяк не впливають на якість робіт при наданні будівельних послуг,а лиш коштують певну суму немалих коштів.
Просимо внести зміни та усунути дискримінаційні умови, та дотримуватися самих принципів та завдань системи державних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Просимо внести зміни та усунути дискримінаційні умови, та дотримуватися самих принципів та завдань системи державних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 січня 2021 09:57
повноважена особа МІСЬКОГО ЦЕНТРУ ПО РОБОТІ З ДІТЬМИ ТА ПІДЛІТКАМИ ЗА МІСЦЕМ ПРОЖИВАННЯІ уважно розглянула Ваше питання щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) та повідомляє наступне.
Наявність в учасника сертифікату про відповідність про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015), стосовно будівництва будівель та/або будівельно-монтажних робіт, гарантує якість виконання будівельних робіт, оскільки одним з основних принципів побудови якості системи менеджменту відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості.
Наявність в учасника сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) свідчитиме про те, що на підприємстві правильно побудовані бізнес-процеси та приймаються найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливають на якість виконуваних будівельних робіт.
Звертаємо увагу, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту. Обов’язковою умовою для отримання зазначеного сертифікату суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для виконання робіт матеріально-технічну базу. Таким чином, вимога щодо надання учасниками спрощеної закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням Закону.
Наявність в учасника сертифікату про відповідність про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015), стосовно будівництва будівель та/або будівельно-монтажних робіт, гарантує якість виконання будівельних робіт, оскільки одним з основних принципів побудови якості системи менеджменту відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості.
Наявність в учасника сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) свідчитиме про те, що на підприємстві правильно побудовані бізнес-процеси та приймаються найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливають на якість виконуваних будівельних робіт.
Звертаємо увагу, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту. Обов’язковою умовою для отримання зазначеного сертифікату суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для виконання робіт матеріально-технічну базу. Таким чином, вимога щодо надання учасниками спрощеної закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням Закону.
Номер вимоги: UA-2021-01-12-004022-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО", Код ЄДРПОУ:41303113
Дата подання: 26 січня 2021 16:00
Оскарження дискваліфікації
Доброго дня,
В протоколі №14 засідання тендерного комітету Міського центру по роботі з дітьми та підлітками за місцем проживання вирішено відхилити пропозицію ПП «Райремцентр Нове село» на підставі невідповідності довідки про працівників критеріям та вимогам тендерної документації. Учасник вказує, що подана ним довідка відповідає вимогам викладеним Замовником. Додатково, інформація з довідки підтверджена наказами про прийняття на роботу та цивільно правовими угодами. Навіть якщо подана учасником довідка не спевнює норм встановлених Замовником, відповідно до частини 16 статті 29 Закону України про Публічні закупівлі: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону … Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей…» Відповідно до статті 16 Закону як теж згідно з тендерною документацією Замовника: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;…» З цього виникає, що в разі виявлення недоліків даного виду Замовник зобов’язаний викликати учасника до усунення недоліків, а не відхиляти тендерну пропозицію.
Другою підставою відхилення, на думку Замовника, послужило не дотримання правил діловодства, в довідках та листах, а також в інших документах відсутні реєстраційні данні. Поминаючи факт, що згідно з вимогою Замовника довідки повинні бути складені в довільній формі, учасник вказує що згідно з наказом Міністерства юстиції України з 18.06.2015 № 1000/5 Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, в додатку №4 (перелік документів, що не підлягають реєстрації службою діловодства) в пкт.2 вказано, що не підлягають реєстрації зведення та інформація надіслані до відома, а такими документи довідкового характеру подані Учасником. Навіть у випадку, якщо документація учасника не відповідають вимогам Замовника в поданому значенні, Замовник відповідно до пкт.19 частини 2 статті 22 Закону повинен вказати, які помилки будуть вважатися за несуттєві, чого Замовник не виконав: «У тендерній документації зазначаються такі відомості: 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.» Евентуальні похибки (технічні помилки) Учасника щодо реєстрації документів є несуттєвими помилками, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Додатково, Замовник замістив на платформі протокол щодо прийняття рішення стосовно Учасника в роздільній здатності, яка в значний спосіб ускладнює відтворення текстової варстви документу, що може унеможливити діяльність контролюючим органам.
В зв’язку з вищесказаним просимо переглянути рішення щодо правомірності дій Тендерного комітету. Додатково, просимо вказати властивість (адресу та дані) окружного адміністративного суду, куди буде внесена скарга на дії Замовника відповідно до частини 24 статті 18 Закону.
З повагою, Керівництво ПП «Райремцентр Нове село»
Розгорнути
Згорнути
В протоколі №14 засідання тендерного комітету Міського центру по роботі з дітьми та підлітками за місцем проживання вирішено відхилити пропозицію ПП «Райремцентр Нове село» на підставі невідповідності довідки про працівників критеріям та вимогам тендерної документації. Учасник вказує, що подана ним довідка відповідає вимогам викладеним Замовником. Додатково, інформація з довідки підтверджена наказами про прийняття на роботу та цивільно правовими угодами. Навіть якщо подана учасником довідка не спевнює норм встановлених Замовником, відповідно до частини 16 статті 29 Закону України про Публічні закупівлі: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону … Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей…» Відповідно до статті 16 Закону як теж згідно з тендерною документацією Замовника: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;…» З цього виникає, що в разі виявлення недоліків даного виду Замовник зобов’язаний викликати учасника до усунення недоліків, а не відхиляти тендерну пропозицію.
Другою підставою відхилення, на думку Замовника, послужило не дотримання правил діловодства, в довідках та листах, а також в інших документах відсутні реєстраційні данні. Поминаючи факт, що згідно з вимогою Замовника довідки повинні бути складені в довільній формі, учасник вказує що згідно з наказом Міністерства юстиції України з 18.06.2015 № 1000/5 Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, в додатку №4 (перелік документів, що не підлягають реєстрації службою діловодства) в пкт.2 вказано, що не підлягають реєстрації зведення та інформація надіслані до відома, а такими документи довідкового характеру подані Учасником. Навіть у випадку, якщо документація учасника не відповідають вимогам Замовника в поданому значенні, Замовник відповідно до пкт.19 частини 2 статті 22 Закону повинен вказати, які помилки будуть вважатися за несуттєві, чого Замовник не виконав: «У тендерній документації зазначаються такі відомості: 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.» Евентуальні похибки (технічні помилки) Учасника щодо реєстрації документів є несуттєвими помилками, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Додатково, Замовник замістив на платформі протокол щодо прийняття рішення стосовно Учасника в роздільній здатності, яка в значний спосіб ускладнює відтворення текстової варстви документу, що може унеможливити діяльність контролюючим органам.
В зв’язку з вищесказаним просимо переглянути рішення щодо правомірності дій Тендерного комітету. Додатково, просимо вказати властивість (адресу та дані) окружного адміністративного суду, куди буде внесена скарга на дії Замовника відповідно до частини 24 статті 18 Закону.
З повагою, Керівництво ПП «Райремцентр Нове село»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2021 16:23
Уповноважена особа Міського Центру по роботі з дітьми та підлітками за місцем проживання (далі — Міський Центр) уважно розглянула Ваше оскарження дискваліфікації та повідомляє наступне.
Міський Центр по роботі з дітьми та підлітками за місцем проживання є юридичною особою, яка згідно з п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону як установа забезпечує потреби територіальної громади при тому, що така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності, зокрема, такої ознаки - юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Міський Центр визначив для закупівлі робіт з “капітального ремонту підліткового клубу “Мустанг” по Старокостянтинівському шосе, 8 у м. Хмельницькому” застосувати спрощену закупівлю відповідно до абзацу 3 пункту 5 частини 2 статті 4 Закону для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини 1 статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі робіт менше ніж - 1,5 мільйона гривень. Тому, проведення спрощених закупівель здійснюється за вимогами ст. 14 Закону.
Звертаю увагу на те, що статті 22 та 29 Закону належать до розділу IV “ВІДКРИТІ ТОРГИ” та регулюють процедуру їх проведення. Відповідно до оголошення Замовника UA-2021-01-12-004022-a проводиться спрощена закупівля, яка регламентується статтею 14 Закону, в якій відсутні посилання на ст. ст. 22 та 29 Закону. В зв'язку з цим, їх використання є безпідставним.
Відповідно до п. 2 Розділу І Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015р. №1000/5 (далі -Правил), реквізит службового документа - обов’язковий елемент, зафіксований в документі для його ідентифікації, організації обліку та надання йому юридичної сили;
службовий документ - офіційно зареєстрований службою діловодства або відповідним чином засвідчений документ, що одержаний чи створений установою у процесі її діяльності та має відповідні реквізити.
Посилання Вами на додаток 4 пункту 2 зазначених Правил є хибним, так як витребувані Замовником довідки та листи не є зведенням та інформацією, яка надсилається до відома, адже відноситься до офіційних документів, що містять відомості по суті вимог до предмету закупівлі згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-01-12-004022-a.
Щодо властивості окружного адміністративного суду, до якого Ви бажаєте звернутися, то повідомляю наступне. Дану інформацію Ви можете знайти у Главі 2 КАС України, на офіційному сайті судової влади та відповідного суду безпосередньо, так як вона є загальнодоступною.
Крім того, згідно з вимогами до предмета оголошеної спрощеної закупівлі UA-2021-01-12-004022-a, встановлено невідповідність поданих Вами документів до п. п. 18.1 та 18.2 “Вимоги до предмета закупівлі”.
У зв'язку з цим, Вас як учасника було дискваліфіковано згідно з п. 1 ч. 13 статті 14 Закону.
Міський Центр по роботі з дітьми та підлітками за місцем проживання є юридичною особою, яка згідно з п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону як установа забезпечує потреби територіальної громади при тому, що така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності, зокрема, такої ознаки - юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Міський Центр визначив для закупівлі робіт з “капітального ремонту підліткового клубу “Мустанг” по Старокостянтинівському шосе, 8 у м. Хмельницькому” застосувати спрощену закупівлю відповідно до абзацу 3 пункту 5 частини 2 статті 4 Закону для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини 1 статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі робіт менше ніж - 1,5 мільйона гривень. Тому, проведення спрощених закупівель здійснюється за вимогами ст. 14 Закону.
Звертаю увагу на те, що статті 22 та 29 Закону належать до розділу IV “ВІДКРИТІ ТОРГИ” та регулюють процедуру їх проведення. Відповідно до оголошення Замовника UA-2021-01-12-004022-a проводиться спрощена закупівля, яка регламентується статтею 14 Закону, в якій відсутні посилання на ст. ст. 22 та 29 Закону. В зв'язку з цим, їх використання є безпідставним.
Відповідно до п. 2 Розділу І Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015р. №1000/5 (далі -Правил), реквізит службового документа - обов’язковий елемент, зафіксований в документі для його ідентифікації, організації обліку та надання йому юридичної сили;
службовий документ - офіційно зареєстрований службою діловодства або відповідним чином засвідчений документ, що одержаний чи створений установою у процесі її діяльності та має відповідні реквізити.
Посилання Вами на додаток 4 пункту 2 зазначених Правил є хибним, так як витребувані Замовником довідки та листи не є зведенням та інформацією, яка надсилається до відома, адже відноситься до офіційних документів, що містять відомості по суті вимог до предмету закупівлі згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-01-12-004022-a.
Щодо властивості окружного адміністративного суду, до якого Ви бажаєте звернутися, то повідомляю наступне. Дану інформацію Ви можете знайти у Главі 2 КАС України, на офіційному сайті судової влади та відповідного суду безпосередньо, так як вона є загальнодоступною.
Крім того, згідно з вимогами до предмета оголошеної спрощеної закупівлі UA-2021-01-12-004022-a, встановлено невідповідність поданих Вами документів до п. п. 18.1 та 18.2 “Вимоги до предмета закупівлі”.
У зв'язку з цим, Вас як учасника було дискваліфіковано згідно з п. 1 ч. 13 статті 14 Закону.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2021 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" |
592 257,00
UAH з ПДВ
|
592 257,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ" |
695 498,56
UAH з ПДВ
|
639 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гневуш Олег Станіславович |
708 019,99
UAH з ПДВ
|
640 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «РБК «Поділля» |
678 281,64
UAH з ПДВ
|
651 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ Промбуд-1 |
712 942,16
UAH з ПДВ
|
656 724,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 " |
697 510,88
UAH з ПДВ
|
697 510,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" #41303113 |
Відхилено |
592 257,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2021 10:09
|
ТОВ "8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ" #37152281 |
Переможець |
639 900,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2021 19:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2021 14:22
|
ТОВ 8 Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ_0001.pdf | укладений |
10 лютого 2021 14:21
|