Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
догляд за об'єктами благоустрою зеленого господарства розташованими на бульварних частинах та бокових частинах в. м. Миколаєві
care of objects of improvement of green economy located on boulevard parts and lateral parts in Mykolayevi
care of objects of improvement of green economy located on boulevard parts and lateral parts in Mykolayevi
Очікувана вартість
7 690 000,00 UAH
UA-2021-01-12-003708-a ● 4ce8c488028e40aabd5af90268c9f345
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 |
Контактна особа: |
Сапожник Артем Анатолійович Depgkh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Departament zhitlovo-komunalnogo gospodarstva Mikolayivskoyi miskoyi radi |
National ID: | 03365707 |
Contact point: |
Sapozhnyk Artem Anatolievich Depgkh@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 січня 2021 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2021 14:51 |
Очікувана вартість: | 7 690 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 76 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 230700 UAH |
Publication date: | 12 січня 2021 15:54 |
Enquiries until: | 05 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 лютого 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 7 690 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 76 900 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Scope of the procurement
мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації. категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа) . умови надання забезпечення тендерної пропозиції згідно з додатком 5 тендерної документації. номенклатурні позиції: 1. догляд за деревами - ДК 2015 (77210000-5) - лісозаготівельні послуги. 2. догляд за хвойними чагарниками - ДК 2015 (77340000-5) - послуги з підрізання дерев і живих огорож. 3. утримання водопроводу - ДК 2015 (45330000-9) - водопроводні та санітарно-технічні роботи.
Розгорнути
Згорнути
language in which tender proposals should be prepared: Ukrainian and taking into account the requirements of tender documentation. customer category: local government (budgetary institution). conditions for providing security for the tender offer in accordance with Annex 5 of the tender documentation. nomenclature positions: 1. care of trees - DK 2015 (77210000-5) - logging services. 2. care for coniferous shrubs - DK 2015 (77340000-5) - services for pruning trees and hedges. 3. maintenance of water supply - SC 2015 (45330000-9) - plumbing and sanitary works.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
233709.6 метри квадратні
догляд за об'єктами благоустрою зеленого господарства розташованими на бульварних частинах та бокових частинах в. м. Миколаєві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, об’єкти благоустрою зеленого господарства розташовані на бульварних частинах та бокових частинах
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
care of objects of improvement of green economy located on boulevard parts and lateral parts in Mykolayevi
CPV: 77310000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих послуг (Акту приймання-передачі наданих послуг) перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% грошових коштів фактично наданих Послуг на підставі пред’явленого Виконавцем рахунку на оплату. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2021 10:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2021 10:53 |
2.ТД - бульварні частини - нова редакція - 2.doc | |
05 лютого 2021 10:52 |
1. протокол ЗТД - 2.doc | |
28 січня 2021 09:59 |
2.ТД - бульварні частини - нова редакція - 1.doc | |
28 січня 2021 09:59 |
1. протокол ЗТД - 1.doc | |
20 січня 2021 10:15 |
2.ТД - бульварні частини - нова редакція.doc | |
20 січня 2021 10:15 |
1. протокол ЗТД.doc | |
12 січня 2021 15:54 |
2.ТД - бульварні частини.doc |
05 лютого 2021 10:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
05 лютого 2021 10:53 |
2.ТД - бульварні частини - нова редакція - 2.doc
|
|||||||||
05 лютого 2021 10:52 |
1. протокол ЗТД - 2.doc
|
|||||||||
28 січня 2021 09:59 |
2.ТД - бульварні частини - нова редакція - 1.doc
|
|||||||||
28 січня 2021 09:59 |
1. протокол ЗТД - 1.doc
|
|||||||||
20 січня 2021 10:15 |
2.ТД - бульварні частини - нова редакція.doc
|
|||||||||
20 січня 2021 10:15 |
1. протокол ЗТД.doc
|
|||||||||
12 січня 2021 15:54 |
2.ТД - бульварні частини.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог до банківської гарантіії
Дата подання: 21 січня 2021 15:46
Дата відповіді: 26 січня 2021 13:19
12.01.2021 року Замовником оголошено закупівлю з: ДК 021:2015: (77310000-6) - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об’єктами благоустрою зеленого господарства розташованими на бульварних частинах та бокових частинах в м. Миколаєві).
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Так, тендерна документація повинна містити, зокрема розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Згідно з абзацом другим частини першої статті 25 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 3 Додатку № 5 тендерної документації у тексті банківської Гарантії обов’язково повинно бути зазначено, зокрема:
- умови, за яких можна вносити зміни до тексту банківської гарантії Принципалом, Бенефіціаром, Банком-Гарантом: виключно за письмовою згодою із Бенефіціаром.
Просимо надати роз’яснення які саме зміни до тексту банківської гарантії необхідно письмово погоджувати із Бенефіціаром та у яких випадках.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: будь-які зміни, що вносяться до тексту банківської гарантії після її надання Банком-гарантом Принципалу, мають бути письмово погоджені з Бенефіціаром.
ЩОДО ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, А ГОЛОВНЕ ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ
Дата подання: 29 січня 2021 11:32
Дата відповіді: 03 лютого 2021 10:05
Вимагаємо повідомити, чи затверджені Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів у відповідності до вимог чинного законодавства України? Також, вимагаємо повідомити де на власному веб-сайті Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради оприлюднено ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, А ГОЛОВНЕ ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ тощо, яке повинно було бути оприлюднено у відповідності до вимог чинного законодавства України протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ДК 021:2015: (77310000-6) - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об’єктами благоустрою зеленого господарства розташованими на бульварних частинах та бокових частинах в м. Миколаєві) UA-2021-01-12-003708-a?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
ваша вимога не є ані зверненням щодо роз’яснення тендерної документації ані вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
з огляду на вищевикладене Замовник не надає роз’яснень та не відповідає на вимоги, не пов’язані з тендерною документацією або з усуненням порушення під час проведення тендеру.
окрім того, вважаємо за доцільне аби фізичні та юридичні особи, які звертаються до замовника за роз’ясненнями або з вимогами щодо процедури закупівлі попередньо знайомились з приписами Закону України «Про публічні закупівлі», який є спеціальною нормою права у сфері здійснення публічних закупівель, аби уникнути в подальшому необґрунтованих та непередбачених Законом питань.
ваша вимога не є ані зверненням щодо роз’яснення тендерної документації ані вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
з огляду на вищевикладене Замовник не надає роз’яснень та не відповідає на вимоги, не пов’язані з тендерною документацією або з усуненням порушення під час проведення тендеру.
окрім того, вважаємо за доцільне аби фізичні та юридичні особи, які звертаються до замовника за роз’ясненнями або з вимогами щодо процедури закупівлі попередньо знайомились з приписами Закону України «Про публічні закупівлі», який є спеціальною нормою права у сфері здійснення публічних закупівель, аби уникнути в подальшому необґрунтованих та непередбачених Законом питань.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-12-003708-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1, Код ЄДРПОУ:34889374
Дата подання: 25 січня 2021 13:21
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
В розділ ІV. Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст.16 Закону п.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати: «Окрім того, учасник, який в період з 2017 по 2020 роки виступав стороною за договорами укладеними з департаментом житлово-комунального господарства ММР, додатково повинен надати відгук від департаменту житлово-комунального господарства ММР, який має містити інформацію про відсутність ведення претензійно-позовної роботи щодо учасника. Вказаний відгук стосується вже виконаних договорів та повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель..» Включене дискримінаційне положення, яке суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель. Зазначимо, що виходячи зі змісту вищевказаної вимоги ТД, відгук від департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради , буде містити інформацію про констатацію факту ведення претензійно-позовної роботи, в разі її наявності, без зазначення відомостей про обґрунтованість відповідних актів-претензій про порушення умов договору або про не задоволення позовних вимог Замовника. В зв’язку з чим виходячи зі змісту вищевказаної вимоги ТД, лише сам факт наявності ведення претензійно-позовної роботи буде вважатися невідповідністю Учасника кваліфікаційним вимогам Замовника. Створюючи такі вимоги в ТД, Замовник завідомо створює перевагу для інших суб’єктів господарювання, відносно якості роботи яких не складались акти-претензії або ж які взагалі не співпрацювали з Замовником. Аналогічна позиція міститься у рішенні ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №918-р/пк-пз від 19.01.2021.
З метою усунення дискримінаційних умов вимагаємо від Замовника вилучити даний пункт з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
З метою усунення дискримінаційних умов вимагаємо від Замовника вилучити даний пункт з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 січня 2021 08:59
найближчим часом до тексту тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 лютого 2021
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2021 16:46
|
Фізична особа — підприємець МИРОНЕНКО АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ПІВДЕНЬАГРОХІМСЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2021 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬАГРОХІМСЕРВІС" |
5 998 000,00
UAH з ПДВ
|
4 999 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1 |
7 299 999,00
UAH з ПДВ
|
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа — підприємець МИРОНЕНКО АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ |
7 323 800,00
UAH з ПДВ
|
7 323 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬАГРОХІМСЕРВІС" #41214338 |
Переможець |
4 999 550,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2021 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2022 12:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 травня 2022 12:32
|
ДУ № 8 від 11.05.2022.pdf | зміни до договору |
11 травня 2022 12:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2022 09:22
|
ДУ №7 від 31.01.2022.PDF | зміни до договору |
02 лютого 2022 09:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:41
|
ДУ №6 від 31.12.2021.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:38
|
ДУ №5 від 30.12.2021.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 10:03
|
ДУ №2 від 24.11.2021.PDF | зміни до договору |
24 листопада 2021 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2021 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2021 15:26
|
ДУ №1 від 22.03.2021.PDF | зміни до договору |
22 березня 2021 15:25
|
ДУ №1 від 22.03.2021.PDF | зміни до договору |
22 березня 2021 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2021 08:44
|
Договір №117 від 15.03.2021.PDF | укладений |
17 березня 2021 08:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 117 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 117 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 117 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 117 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума 20% додаткової угоди 851285.36 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 117 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема зменшення 20% додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 117 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |