Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
83 750,00 UAH
UA-2021-01-12-003698-a 2bdfc7b764404f67afa8f71bfd7dde6b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузнєцова Діана

380459749380 shool5fss@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бучанська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов Бучанської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 22208965
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., Буча, Вокзальна 104
Контактна особа: Кузнєцова Діана
380459749380
shool5fss@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 83 750,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 418,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
517 метри кубічні
ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник, здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на умовах оплати платежу протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Виконавця актів наданих Послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2021 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 15:55
Проект договору Утилізація сміття.docx
12 січня 2021 15:54
Документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРАМАР ЕКО" 82 006,54
UAH
82 006,54
UAH
Документи

Публічні документи

18 січня 2021 14:34
Електронний підпис
18 січня 2021 14:34
Цінова пропозиція.pdf
18 січня 2021 14:34
Проект договору.pdf
18 січня 2021 14:34
Ліцензія ТОВ Ківач.rar
18 січня 2021 14:34
Оригінал Витяг ПДВ.PDF
18 січня 2021 14:34
Витяг ЄДР 28.12.2020.pdf
18 січня 2021 14:34
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРАМАР ЕКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРАМАР ЕКО"
#36173955
Переможець 82 006,54
UAH
20 січня 2021 09:37

Документи

20 січня 2021 09:37
Протокол УО 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2021 09:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРАМАР ЕКО"
#36173955
82 006,54
UAH
Документи

Документи

20 січня 2021 09:37
Протокол УО 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 13:56
Дод угода 2.PDF зміни до договору
23 листопада 2021 13:55
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 13:46
Дод угода 1.PDF зміни до договору
23 листопада 2021 13:44
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 12:07
Договір Крамар.pdf укладений
28 січня 2021 12:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1.3 даного Договору Сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягу надання послуг та зменшення суми договору залежно від реального фінансування видатків
Номер договору про закупівлю: 28/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.11.1, п.11.2 Договору для досягнення підвищення ефективності господарської діяльності, підвищення якості послуг, а також на підставі рішення № 556 від 17 серпня 2021 року виконавчого комітету Бучанської міської ради про встановлення тарифу на послугу поводження з побутовими відходами (вартість вивозу та утилізації 1 м.куб ТПВ складає 239,80 грн.)
Номер договору про закупівлю: 28/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 28 603,33
UAH (в тому числі ПДВ 4 767,22 UAH)