Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утримання вулично-дорожньої мережі, прибирання, зимове утримання (ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)
Maintenance of street and road network, cleaning, winter maintenance (DK 021: 2015 - 90610000-6 Services for cleaning and sweeping of streets)
Очікувана вартість
14 900 000,00 UAH
UA-2021-01-12-003657-a 907b0dd83bba4afb94797953390de5c4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Варнікова Юлія Олександрівна

+380486860078 OKHIB2005@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ комунального господарства та благоустрою Чорноморської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33647570
Місцезнаходження: 68003, Україна , Одеська область обл., Чорноморськ, Проспект Миру, будинок 33
Контактна особа: Варнікова Юлія Олександрівна
+380486860078
OKHIB2005@GMAIL.COM
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of Utilities and improvement Chornomorsk city council
National ID: 33647570
Contact point: Varnikova Julia
+380486860078
OKHIB2005@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 січня 2021 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 22 лютого 2021 12:31
Очікувана вартість: 14 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 74 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400000 UAH
Publication date: 12 січня 2021 15:53
Enquiries until: 02 лютого 2021 00:00
Complaints submission until: до 08 лютого 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 лютого 2021 00:00

Information

Estimated total value: 14 900 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 74 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Утримання вулично-дорожньої мережі, прибирання, зимове утримання (ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Maintenance of street and road network, cleaning, winter maintenance (DK 021: 2015 - 90610000-6 Services for cleaning and sweeping of streets)
CPV: 90610000-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Підставою для оплати виконаних послуг є Акт здачі-приймання наданих послуг. Розрахунки за надані послуги здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України з відстрочкою платежу до 30 банківських днів. Вид закупівлі: відкриті торги з публікацією англ.мовою Критерії оцінки: ціна (питома вага критерію – 100%). Умови подання забезпечення: забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) банка-гаранта. Відповідність підставам відмови в участі в процедурі закупівлі по вимогам ст..17 Учасник подає в формі документу довільної форми. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Закон України "Про санкції"
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

12 січня 2021 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 15:50
Тендерна документація.doc
12 січня 2021 15:50
Додаток 5.docx
12 січня 2021 15:50
Додаток 4.docx
12 січня 2021 15:50
Додаток 3.docx
12 січня 2021 15:50
Додаток 2.docx
12 січня 2021 15:50
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Електронний документ
Дата подання: 18 січня 2021 08:51
Дата відповіді: 18 січня 2021 13:53
Шановний Замовник! Чи можливе надання документів, які готує Учасник у формі "електронного документа" (з накладанням КЕП)?
Відповідь: Шановний учасник! Так, Ви має можливість подавати документи у формі "електронного документа" (з накладанням КЕП), це передбачено законодавством та вимогами тендерної документації, а саме: п. 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-10-000189 ● fefebbcc23504a20b6903fdfb1a640da
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2021 22:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.06.2021 № 255
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

9 UA-2021-01-12-003657-a 12.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-18 13:34:15

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Утримання вулично-дорожньої мережі, прибирання, зимове утримання (ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць) Maintenance of street and road network, cleaning, winter maintenance (DK 021: 2015 - 90610000-6 Services for cleaning and sweeping of streets)» (код ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за UA-2021-01-12-003657-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-23 16:59:11

Утримання вулично-дорожньої мережі, прибирання, зимове утримання (ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць) Maintenance of street and road network, cleaning, winter maintenance (DK 021: 2015 - 90610000-6 Services for cleaning and sweeping of streets)» (код ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за UA-2021-01-12-003657-a)

На Ваш запит від 18 червня 2021 року відділ комунального господарства та благоустрою Чорноморської міської ради повідомляє наступне.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість було здійснено на підставі:
- рішення виконавчого комітету Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області від 28.03.2019 за №57 «Про затвердження дислокацій утримання вулично-дорожньої мережі, зовнішнього освітлення, зеленої зони, території загального користування на 2019-2022 роки»;
- пункту 1.8 додатку №5 Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 за №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» (зі змінами);
- рішення Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області від 24.12.2020 за № 13 -VIII «Про бюджет Чорноморської міської територіальної громади на 2021 рік»;
- кошторису, складеного підрядною організацією, яка надавала аналогічні послуги в попередній бюджетний період у 2020 році.
19.12.2020 набула чинності Постанова КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266, відповідно до якої державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. Постанова №1266 вносить зміни до іншої Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 (далі – Постанова) і стосується наступних категорій замовників:
• правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
• органів місцевого самоврядування;
• головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
• суб’єктів господарювання державного сектору економіки (з реєстром можна ознайомитися за посиланням).
Відповідно до п. 3 та п. 4 Постанови першим двом категоріям лише рекомендується оприлюднювати таке обґрунтування, а від решти – вимагається.
Так як відділ комунального господарства та благоустрою Чорноморської міської ради є органом місцевого самоврядування, то відповідно до Постанови, відділу рекомендовано (це не є обов’язок) розміщувати дану інформацію на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Тому, на той момент, подібна інформація на власному веб-сайті не розміщувалася.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення проти висновків держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-12-003657-a Утримання вулично-дорожньої мережі, прибирання, зимове утримання (ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць) Maintenance of street and road network, cleaning, winter maintenance (DK 021: 2015 - 90610000-6 Services for cleaning and sweeping of streets) На висновок Державної аудиторської служби України Північно-східний офіс Держаудитслужби Відділ комунального господарства та благоустрою Чорноморської міської ради повідомляє наступне. 1) Щодо зазначення інформації про місце надання послуг. Відповідно до ч. 2 ст. 21 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію зокрема, відповідно до п. 5, строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг. При заповненні полів в електронній системі, дане поле про строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг є обов’язковим. Без зазначення цієї інформації система технічно не пропустить на публікацію відповідне оголошення. Також, при заповненні даного поля є можливість зазначити інформацію щодо одного конкретного місця або, у разі якщо поставка товарів, виконання робіт, надання послуг за декількома адресами, то ставиться відповідна відмітка «Відповідно до документації» (технічної можливості внесення декількох адрес на майданчиках немає (лист від майданчика додається)). У додатку 3 тендерної документації знаходиться дислокація утримання вулично–дорожньої мережі Чорноморської міської ради Одеської області. В оголошенні,яке система формує автоматично, також зазначена наступна інформація: «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг - Україна, Відповідно до документації». Відповідно до вищезазначеного, замовником не було допущено порушень з даного питання. 2) Щодо невідповідності ВКФ «Кварц» кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Відповідно до підпункту 1) пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники повинні були надати інформаційну довідку у довільній формі, про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для постачання товару (надання послуг, виконання робіт). (автотранспорт, складські приміщення, обладнання, інші основні засоби тощо), де зазначити найменування, марка машини, механізму, устаткування, обладнання; кількість одиниць; технічний стан; власна чи орендована. (у довідці зазначається тільки інформація, яка може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі). Довідка подається за підписом керівника підприємства (Учасника) (зразок 1 Додаток №5 до тендерної документації). В складі тендерної пропозиції ВКФ «Кварц» було надано довідку «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.pdf» де зазначено "п. 10 Газонокосарка" без інформації про марку. Також в складі тендерної пропозиції ВКФ «Кварц» наявний файл «"Договір оренди транспортних та технічних засобів.pdf"». При детальному вивченні цього файлу, уповноваженою особою було з’ясовано, що відповідно до додатку № 3 до договору оренди транспортних та технічних засобів № 16-19 від 05.08.2019 р. та акту приймання-передавання майна № 2 до договору оренди транспортних та технічних засобів № 16-19 від 05.08.2019 р. у пункті 66 зазначено «Газонокосарка» без марки та номеру. Всі інші транспортні та технічні засоби мають марку та номер, окрім цієї газонокосарки. Також на запит замовника, учасник-переможець надав копію «Інвентарної картки обліку основних засобів», відповідно до якої ТОВ «АВТОДОР» передавав на баланс орендовану техніку. Відповідно до цієї картки, ця газонокосарка не містить моделі, типу та марки і зазначено точно таким самим чином, як і у тендерній пропозиції учасника, і в договорі про передачу майна в оренду «Газонокосарка». Тому, відповідно до вищезазначеного та основі документів, які підтверджують дану обставину, у уповноваженої особи не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ВКФ «Кварц» з даного питання та замовником не було допущено порушень з даного питання. Дане зауваження описане у цій частині висновку держаудитслужби, відповідно до частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", є необґрунтованим і не містить підстав для застосування пункту 1 частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки ніяким чином не впливає на зміст пропозиції та змогу учасника виконати зобов’язання за договором, оскільки даний факт, а саме відсутність марки та номеру, підтверджено і документально. 3) Щодо ненадання надання листа-згода на обробку персональних даних на засновників. Відповідно до умов тендерної документації, учасники в складі своїх тендерних пропозицій повинні були надати лист-згоду на обробку персональних даних (Додаток № 2). В складі тендерної пропозиції учасника є лист-згода на обробку персональних даних уповноваженої особи, яка залучена до підготовки, підпису тендерної пропозиції та договору, за результатами проведеної процедури закупівлі, що повністю відповідає умовам тендерної документації і причин для відхилення з даного питання учасника у уповноваженої особи не було. Також хочемо зауважити, що тендерною документацією не вимагалося та не передбачалося надання учасниками закупівлі підтвердження про надання листів-згод на обробку персональних даних про всіх людей, які зазначені у тендерній пропозиції учасника, в тому числі: їх засновників (учасників); працівників, які залучені до виконання замовлення; інших замовників, які підписували аналогічні договори та відгуки, ліцензії, договори оренди тощо. Засновники, якими є Гончаренко Олег Васильович, Гончаренко Олександр Васильович, Гапуніч Аркадій Вікторович, Гапуніч Валентин Вікторович, Кам’янецька Олена Костянтинівна не мають ніякого відношення до підготовки та підпису тендерної пропозиції та договору, за результатами проведеної процедури закупівлі, та не є уповноваженими особами, які уповноважені представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, тому замовнику не потрібні були їхні листи-згоди на обробку персональних даних. Разом з тим, інформація про засновників (часників) є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" та міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua). Таким чином, порушення описане у цій частині висновку держаудитслужби є необґрунтованим і не містить підстав для застосування пункту 1 частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки ніяким чином не впливає на зміст пропозиції та змогу учасника виконати зобов’язання за договором. 4) Щодо розміщення інформації на власному веб-сайті. Додатково повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі також не було оприлюднено на власному веб-сайті установи у зв’язку з карантинними обмеженнями та відсутністю на період карантинних обмежень адміністратора ВЕБ – сайту, тому чисто фізично та технічно, було неможливо виконати дану вимогу. 5) Щодо вимог держаудитслужби про усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором. Перелічені у висновку держаудитслужби невідповідності тендерних пропозицій учасників вимогам тендерної документації не мали жодного впливу на зміст тендерної пропозиції переможця ВКФ «Кварц» та на результати закупівлі, який визначений за умовою найбільш економічно вигідної ціни. Захід реагування у вигляді зобов`язання розірвати укладений договір, є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Однак, всі без виключення зауваження держаудитслужби зводяться до невідповідності пропозицій вимогам тендерної документації, що носять суто формальний характер, так як жодне з них не пов`язано із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції. Вимога держаудитслужби про усунення виявлених порушень, у даному випадку, порушує принцип (критерій) пропорційності. Критерій "пропорційності" який є предметом регулювання ст. 1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов`язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. "Справедлива рівновага" передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. У практиці ЄСПЛ напрацьовано три критерії, які слід оцінювати на предмет сумісності заходу втручання у право особи на мирне володіння майном із гарантіями ст. 1 Першого протоколу до Конвенції, а саме: чи є втручання законним; чи має воно на меті "суспільний", "публічний" інтерес; чи є такий захід (втручання) пропорційним визначеним цілям. Згідно підпунктом 3 пункту 3 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 втручання органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим в разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів). Разом з тим, у висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується із вимогою відповідача про розірвання укладеного договору підряду. Також, у висновку про результати моніторингу закупівлі відсутні будь-які застереження щодо вартості предмету закупівлі, тим самим підтверджено відповідність такої вартості ринковим цінам. Тобто, Держаудитслужбою не висувається претензій, до переможця тендеру, відносно того, що його пропозиція призведе до завдання збитків місцевому бюджету. Статтею 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Варто зазначити, ні вказаним Законом, ні іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Крім того, відповідно до статті 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір від 10.03.2021 № 2/18 не передбачає розірвання договору в односторонньому порідку, тому, в односторонньому порядку, цей договір може бути змінено або розірвано виключно за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Таким чином розірвання договору на вимогу держаудитслужби спричинить порушення інтересів обох сторін та негативно відобразиться на утримання вулично-дорожньої мережі міста Чорноморськ, як суспільно необхідного інтересу та призведе до відшкодування завданих збитків, зі сторони Замовника, за неналежне виконання умов договору. Крім того, звертаємо увагу, що виявлені порушення були зафіксовані в той час (25.06.2021 19:15) коли торги вже відбулись (24 лютого 2021 16:43), і було укладено договір з переможцем (10 березня 2021 року). Щодо застосування вимог статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" Верховний Суд в постанові №120/1297/20-а від 21.01.2021 висловив правову позицію, згідно якої: «даною нормою передбачено відміну торгів замовником чи визнання їх такими, що не відбулися. Зокрема, замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Проте вимоги даної норми не можна застосувати до спірних правовідносин, оскільки виявлені порушення були зафіксовані оскаржуваним висновком від 4 березня 2020 року, а торги станом на той час вже відбулися, результатом чого стало укладення договору поставки № 52 від 28 лютого 2020 року.». Вирішуючи даний спір суди першої та апеляційної інстанцій правомірно виходили з принципу пропорційності, як одного з елементів верховенства права, та враховували співмірність між виявленим порушенням та засобами його усунення, визначеними відповідачем. З огляду на вищевикладене, висновки держаудитслужби є необґрунтованим і невмотивованим, та не відповідають вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки належним чином не встановлені обставини відсутності або наявності невідповідності Тендерної пропозиції Переможця Тендерній документації та яким чином інформація викладена у висновку впливає на зміст тендерної пропозиції учасника та призводить до незмоги виконання зобов’язань за договором та який воно має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів) тощо.

2021-07-02 16:07:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 лютого 2021
UA-2021-01-12-003657-a907b0dd83bba4afb94797953390de5c4
Найменування: Відділ комунального господарства та благоустрою Чорноморської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33647570
Місцезнаходження: 68003, Україна, Одеська область обл., Чорноморськ, Проспект Миру, будинок 33
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КВАРЦ" (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ) Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

05 березня 2021 14:24
Електронний підпис
05 березня 2021 14:23
Довідка про несудимість.pdf
10 лютого 2021 14:26
Електронний підпис
10 лютого 2021 14:26
Електронний підпис
10 лютого 2021 14:19
Image_413.pdf
10 лютого 2021 14:19
Image_411.pdf
10 лютого 2021 14:19
Image_412.pdf
10 лютого 2021 14:19
Договірна ціна.pdf
10 лютого 2021 14:19
Статут ВКФ КВАРЦ.pdf
10 лютого 2021 14:19
Підтвердження техніки.pdf
10 лютого 2021 14:19
Ліцензія ВКФ КВАРЦ.pdf
10 лютого 2021 14:19
22552-1 ВКФ КВАРЦ p7s.zip

Документи

Публічні документи

11 лютого 2021 16:30
Електронний підпис
11 лютого 2021 16:30
Електронний підпис
11 лютого 2021 16:30
15. Договірна ціна.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:30
15. Договірна ціна.pdf
11 лютого 2021 16:30
1. Тендерна пропозиція.pdf
11 лютого 2021 16:30
5. Довідка про МТБ.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:30
5. Довідка про МТБ.pdf
11 лютого 2021 16:30
10. Статут.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:30
10. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КВАРЦ" (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ)

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Image_412.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб’єкт господарювання ВКФ «КВАРЦ» (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про юридичну особу – ВКФ «КВАРЦ» (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ), яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі - Директора Гончаренко Олега Васильовича, якого уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, який є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією.

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Image_411.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Image_413.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

ВКФ «КВАРЦ» (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ) не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

До ВКФ «КВАРЦ» (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ) не застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції».

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб'єкт господарювання (учасник) , ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, Четвертаков Юрій Олегович, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД", яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі, ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі, ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2021 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КВАРЦ" (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ) 14 849 017,20
UAH з ПДВ
14 849 017,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" 14 886 000,00
UAH з ПДВ
14 886 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 березня 2021 14:24
Електронний підпис
05 березня 2021 14:23
Довідка про несудимість.pdf
10 лютого 2021 14:26
Електронний підпис
10 лютого 2021 14:26
Електронний підпис
10 лютого 2021 14:19
Image_413.pdf
10 лютого 2021 14:19
Image_411.pdf
10 лютого 2021 14:19
Image_412.pdf
10 лютого 2021 14:19
Договірна ціна.pdf
10 лютого 2021 14:19
Статут ВКФ КВАРЦ.pdf
10 лютого 2021 14:19
Підтвердження техніки.pdf
10 лютого 2021 14:19
Ліцензія ВКФ КВАРЦ.pdf
10 лютого 2021 14:19
22552-1 ВКФ КВАРЦ p7s.zip

Публічні документи

11 лютого 2021 16:30
Електронний підпис
11 лютого 2021 16:30
Електронний підпис
11 лютого 2021 16:30
15. Договірна ціна.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:30
15. Договірна ціна.pdf
11 лютого 2021 16:30
1. Тендерна пропозиція.pdf
11 лютого 2021 16:30
5. Довідка про МТБ.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:30
5. Довідка про МТБ.pdf
11 лютого 2021 16:30
10. Статут.pdf.p7s
11 лютого 2021 16:30
10. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КВАРЦ" (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ)

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Image_412.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб’єкт господарювання ВКФ «КВАРЦ» (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про юридичну особу – ВКФ «КВАРЦ» (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ), яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі - Директора Гончаренко Олега Васильовича, якого уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, який є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією.

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Image_411.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Image_413.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

ВКФ «КВАРЦ» (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ) не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

До ВКФ «КВАРЦ» (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ) не застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції».

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб'єкт господарювання (учасник) , ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, Четвертаков Юрій Олегович, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД", яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі, ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі, ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КВАРЦ" (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ)
#21034486
Переможець 14 849 017,20
UAH з ПДВ
24 лютого 2021 16:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2021 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КВАРЦ" (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ)
#21034486
14 849 017,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2022 13:31
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2022 10:33
Додаткова угода №3.PDF зміни до договору
24 січня 2022 10:33
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:38
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 15:38
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 14:45
Договір.PDF укладений
10 березня 2021 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 2/18
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 2/18
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 17 818 817,20
UAH (в тому числі ПДВ 2 969 802,87 UAH)