Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів;учнів 5-11 класів пільгових категорій:діти- сироти, діти, позбавлені батьківської опіки, діти- напівсироти, діти ,батьки яких мобілізовані,загинули в зоні АТО, діти,внутрішнього переміщення осіб; учні 5-11 класів,які перебувають на інклюзивному навчанні;учні 5-11 класів з інвалідністю;учні 5-11 класів з малозабезпечених сімей ) на перше півріччя 2021 року
Очікувана вартість
4 238 780,00 UAH
UA-2021-01-12-003480-a 2cc626928d364ac9b6d38ff303167de4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипко Галина Вікторівна

+380679935290 mr_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Миронівського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 43122946
Місцезнаходження: 08801, Україна , Київська обл., Миронівка, Соборності,48
Контактна особа: Пилипко Галина Вікторівна
+380679935290
mr_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 09:00
Початок аукціону: 29 січня 2021 14:12
Очікувана вартість: 4 238 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 193,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
124670 порцій
Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів;учнів 5-11 класів пільгових категорій:діти- сироти, діти, позбавлені батьківської опіки, діти- напівсироти, діти ,батьки яких мобілізовані,загинули в зоні АТО, діти,внутрішнього переміщення осіб; учні 5-11 класів,які перебувають на інклюзивному навчанні;учні 5-11 класів з інвалідністю;учні 5-11 класів з малозабезпечених сімей ) на перше півріччя 2021 року
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08801, Україна, Київська область, Миронівка, Соборності,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів;учнів 5-11 класів пільгових категорій:діти- сироти, діти, позбавлені батьківської опіки, діти- напівсироти, діти ,батьки яких мобілізовані,загинули в зоні АТО, діти,внутрішнього переміщення осіб; учні 5-11 класів,які перебувають на інклюзивному навчанні;учні 5-11 класів з інвалідністю;учні 5-11 класів з малозабезпечених сімей ) на перше півріччя 2021 року Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

12 січня 2021 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 15:36
ТД послуги їдалень 2021 перше півріччя.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-10-000056 ● 16cb6aaebbae4b6a94c948c43143cb09
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021 14:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.02.2021 № 40

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
82 UA-2021-01-12-003480-a 12.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-12 08:53:01

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів;учнів 5-11 класів пільгових категорій:діти- сироти, діти, позбавлені батьківської опіки, діти- напівсироти, діти ,батьки яких мобілізовані, загинули в зоні АТО, діти, внутрішнього переміщення осіб; учні 5-11 класів,які перебувають на інклюзивному навчанні;учні 5-11 класів з інвалідністю; учні 5-11 класів з малозабезпечених сімей) на перше півріччя 2021 року» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-12-003480-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-12 09:48:03

Відповідь на запитання

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблялися відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1591 від 22.11.04р. «Про затвердження норм харчування у навчальних закладах», наказу Міністерства Економіки України № 265 від 01.08.2006 р. «Про затвердження Методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Товариство з обмеженою відповідальністю «Миронівське громадське харчування»(надалі Учасник) на протязі багатьох років надає послуги з організації гарячого харчування пільгових категорій учнів загальноосвітніх навчальних закладів.(Всього 21 навчальний заклад ,з кількістю учнів – 1781 особа). Претензій,зі сторони батьків ,на якість харчування за всі роки не було. 12.01.2021 року Гуманітарним відділом,було оголошено відкриті торги по предмету закупівлі- Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів;учнів 5-11 класів пільгових категорій:діти- сироти, діти, позбавлені батьківської опіки, діти- напівсироти, діти ,батьки яких мобілізовані,загинули в зоні АТО, діти,внутрішнього переміщення осіб; учні 5-11 класів,які перебувають на інклюзивному навчанні;учні 5-11 класів з інвалідністю;учні 5-11 класів з малозабезпечених сімей ) на перше півріччя 2021 року Класифікація за ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень. 29.01.2021 року ,після проведеного аукціону, було визначено найбільш економічно вигідну пропозицію від ТОВ «Миронівське громадське харчування».Після розгляду пропозицій ,уповноваженою особою,було прийнято ріщення про намір укласти договір з Учасником. Пропозиція ФОП Свистун Світлана Григорівна,не відповідала вимогам тендерної документації. Відхилення пропозиції Учасника, призвело б до відміни відкритих торгів, а це в свою чергу спонукало б до підриву навчального процесу в частині харчування учнів,яке не можливо було допустити. Щодо ненадання Учасником довідки про кількість учнів,шкіл про які ідеться в висновку органу державного фінансового контролю надаємо відповідь: В довідці № 2 від 27.01.2021 року,яку надав Учасник є копії аналогічно виконаних договорів та копії відгуків,які ж ми і надавали. В колонці 3 довідки ,є вказана кількість дітей по кожному договору .(Скан копія довідки додається) У 2019 році в липні місяці було створено Гуманітарний відділ,шляхом відокремлення навчальних закладів , які ввійшли до Миронівської територіальної громади. Було проведено окремо відкриті торги , Сектором освіти Миронівської РДА та Гуманітарним відділом виконавчого комітету Миронівської міської ради(кількість дітей відображена позиціями 5 та 6 довідки ) тому кількість дітей була розділена на двоє, а послуги надавалися Учасником одночасно. З січня місяця 2021 року до Миронівської територіальної громади приєднано всі села району,тому відкриті торги оголошено на всі школи разом на перше півріччя 2021 року ,(21 школа ,1781 дитина). Терміни проведення процедури займають деякий період часу, а договір підписаний до 30 травня 2021 року, тому потрібно зазначити, що розірвання договору призведе до зростання соціального напруження у суспільстві, оскільки на період проведення нової процедури закупівлі без безкоштовного харчування залишаться вразливі верстви населення, зокрема учні 1-4 класів, діти-сироти, діти позбавлені батьківської опіки, діти – напівсироти, діти, батьки яких позбавлені батьківського піклування, діти, батьки яких мобілізовані, загинули в зоні АТО, діти внутрішньо переміщених осіб, діти, що перебувають на інклюзивному навчанні, діти з інвалідністю та діти з малозабезпечених сімей.

2021-03-09 11:53:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: П/320/3310/21 від 26.03.2021
Дата публікації: 02 квітня 2021

Документи:

02 квітня 2021 11:55
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Миронівське громадське харчування 4 176 445,00
UAH з ПДВ
4 176 445,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Свистун Світлана Григорівна 4 226 313,00
UAH з ПДВ
4 183 925,18
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 січня 2021 16:46
Тендер.pdf
27 січня 2021 16:46
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Миронівське громадське харчування

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП Свистун Світлана Григорівна

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Миронівське громадське харчування
#25299365
Переможець 4 176 445,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 11:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Миронівське громадське харчування
#25299365
4 176 445,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 16:27
Електронний підпис укладений
16 червня 2021 14:46
IMG_0002.pdf зміни до договору
16 червня 2021 14:43
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 13:29
IMG_0002.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 13:28
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 14:06
додат.угода послуги їдалень.PDF зміни до договору
16 лютого 2021 14:03
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 14:52
договір укладений
15 лютого 2021 14:51

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 лютого 2021 10:49
343 466,20 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
26 лютого 2021 10:49
24 322,10 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
26 лютого 2021 10:49
20 059,60 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
26 лютого 2021 10:49
5 931,20 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
26 лютого 2021 10:49
4 587,00 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
26 лютого 2021 10:49
693,00 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
09 березня 2021 12:15
217 074,00 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
09 березня 2021 12:15
20 526,00 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
09 березня 2021 12:15
13 431,00 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
09 березня 2021 12:15
3 168,00 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
09 березня 2021 12:15
5 577,00 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
09 березня 2021 12:15
792,00 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
16 березня 2021 11:00
303 303,00 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
16 березня 2021 11:00
47 091,00 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
16 березня 2021 11:00
3 597,00 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
16 березня 2021 11:00
6 897,00 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
16 березня 2021 11:00
4 059,00 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
26 березня 2021 11:19
284 493,00 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
26 березня 2021 11:19
43 164,00 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
26 березня 2021 11:19
3 432,00 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
26 березня 2021 11:19
7 194,00 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
26 березня 2021 11:19
2 541,00 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
06 квітня 2021 10:34
120 153,00 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
09 квітня 2021 10:51
77 187,00 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
14 травня 2021 10:47
150 536,10 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
14 травня 2021 10:47
23 667,60 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
14 травня 2021 10:47
2 069,10 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
14 травня 2021 10:47
3 738,90 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
14 травня 2021 10:47
1 960,20 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
18 травня 2021 10:34
1 254,00 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
18 травня 2021 10:34
66,00 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
18 травня 2021 10:34
66,00 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
25 травня 2021 11:09
60 657,30 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
25 травня 2021 11:09
5 481,30 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
25 травня 2021 11:09
9 510,60 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
25 травня 2021 11:09
5 481,30 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
25 травня 2021 11:09
398 828,10 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
07 червня 2021 11:24
332 907,30 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
07 червня 2021 11:24
101 712,60 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
07 червня 2021 11:24
50 856,30 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
07 червня 2021 11:24
16 226,10 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
07 червня 2021 11:24
4 973,10 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
07 червня 2021 11:24
1 524,60 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
07 червня 2021 11:24
7 405,20 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
07 червня 2021 11:24
2 649,90 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
07 червня 2021 11:24
4 464,90 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений
07 червня 2021 11:24
1 379,40 UAH UA228201720344280014000100407
Гуманітарний відділ міської ради
UA053226690000002600230039672
ТОВ"Миронiвське громадське харчування"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 п.2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 п.1 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2021 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 2 750 154,00
UAH