Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Миронівського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 43122946 |
Місцезнаходження: | 08801, Україна , Київська обл., Миронівка, Соборності,48 |
Контактна особа: |
Пилипко Галина Вікторівна +380679935290 mr_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2021 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2021 14:12 |
Очікувана вартість: | 4 238 780,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 193,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів;учнів 5-11 класів пільгових категорій:діти- сироти, діти, позбавлені батьківської опіки, діти- напівсироти, діти ,батьки яких мобілізовані,загинули в зоні АТО, діти,внутрішнього переміщення осіб; учні 5-11 класів,які перебувають на інклюзивному навчанні;учні 5-11 класів з інвалідністю;учні 5-11 класів з малозабезпечених сімей ) на перше півріччя 2021 року | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2021 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2021 15:36 |
ТД послуги їдалень 2021 перше півріччя.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-10-000056 ● 16cb6aaebbae4b6a94c948c43143cb09
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 14:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
82 UA-2021-01-12-003480-a 12.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-12 08:53:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів;учнів 5-11 класів пільгових категорій:діти- сироти, діти, позбавлені батьківської опіки, діти- напівсироти, діти ,батьки яких мобілізовані, загинули в зоні АТО, діти, внутрішнього переміщення осіб; учні 5-11 класів,які перебувають на інклюзивному навчанні;учні 5-11 класів з інвалідністю; учні 5-11 класів з малозабезпечених сімей) на перше півріччя 2021 року» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-12-003480-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-12 09:48:03
Відповідь на запитання
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблялися відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1591 від 22.11.04р. «Про затвердження норм харчування у навчальних закладах», наказу Міністерства Економіки України № 265 від 01.08.2006 р. «Про затвердження Методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Товариство з обмеженою відповідальністю «Миронівське громадське харчування»(надалі Учасник) на протязі багатьох років надає послуги з організації гарячого харчування пільгових категорій учнів загальноосвітніх навчальних закладів.(Всього 21 навчальний заклад ,з кількістю учнів – 1781 особа). Претензій,зі сторони батьків ,на якість харчування за всі роки не було. 12.01.2021 року Гуманітарним відділом,було оголошено відкриті торги по предмету закупівлі- Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів;учнів 5-11 класів пільгових категорій:діти- сироти, діти, позбавлені батьківської опіки, діти- напівсироти, діти ,батьки яких мобілізовані,загинули в зоні АТО, діти,внутрішнього переміщення осіб; учні 5-11 класів,які перебувають на інклюзивному навчанні;учні 5-11 класів з інвалідністю;учні 5-11 класів з малозабезпечених сімей ) на перше півріччя 2021 року Класифікація за ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень. 29.01.2021 року ,після проведеного аукціону, було визначено найбільш економічно вигідну пропозицію від ТОВ «Миронівське громадське харчування».Після розгляду пропозицій ,уповноваженою особою,було прийнято ріщення про намір укласти договір з Учасником. Пропозиція ФОП Свистун Світлана Григорівна,не відповідала вимогам тендерної документації. Відхилення пропозиції Учасника, призвело б до відміни відкритих торгів, а це в свою чергу спонукало б до підриву навчального процесу в частині харчування учнів,яке не можливо було допустити. Щодо ненадання Учасником довідки про кількість учнів,шкіл про які ідеться в висновку органу державного фінансового контролю надаємо відповідь: В довідці № 2 від 27.01.2021 року,яку надав Учасник є копії аналогічно виконаних договорів та копії відгуків,які ж ми і надавали. В колонці 3 довідки ,є вказана кількість дітей по кожному договору .(Скан копія довідки додається) У 2019 році в липні місяці було створено Гуманітарний відділ,шляхом відокремлення навчальних закладів , які ввійшли до Миронівської територіальної громади. Було проведено окремо відкриті торги , Сектором освіти Миронівської РДА та Гуманітарним відділом виконавчого комітету Миронівської міської ради(кількість дітей відображена позиціями 5 та 6 довідки ) тому кількість дітей була розділена на двоє, а послуги надавалися Учасником одночасно. З січня місяця 2021 року до Миронівської територіальної громади приєднано всі села району,тому відкриті торги оголошено на всі школи разом на перше півріччя 2021 року ,(21 школа ,1781 дитина). Терміни проведення процедури займають деякий період часу, а договір підписаний до 30 травня 2021 року, тому потрібно зазначити, що розірвання договору призведе до зростання соціального напруження у суспільстві, оскільки на період проведення нової процедури закупівлі без безкоштовного харчування залишаться вразливі верстви населення, зокрема учні 1-4 класів, діти-сироти, діти позбавлені батьківської опіки, діти – напівсироти, діти, батьки яких позбавлені батьківського піклування, діти, батьки яких мобілізовані, загинули в зоні АТО, діти внутрішньо переміщених осіб, діти, що перебувають на інклюзивному навчанні, діти з інвалідністю та діти з малозабезпечених сімей.
2021-03-09 11:53:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | П/320/3310/21 від 26.03.2021 |
Дата публікації: | 02 квітня 2021 |
Документи:
02 квітня 2021 11:55
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2021 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Миронівське громадське харчування |
4 176 445,00
UAH з ПДВ
|
4 176 445,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Свистун Світлана Григорівна |
4 226 313,00
UAH з ПДВ
|
4 183 925,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Миронівське громадське харчування #25299365 |
Переможець |
4 176 445,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2021 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2021 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2021 14:46
|
IMG_0002.pdf | зміни до договору |
16 червня 2021 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2021 13:29
|
IMG_0002.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2021 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2021 14:06
|
додат.угода послуги їдалень.PDF | зміни до договору |
16 лютого 2021 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2021 14:52
|
договір | укладений |
15 лютого 2021 14:51
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
26 лютого 2021 10:49
|
343 466,20 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
26 лютого 2021 10:49
|
24 322,10 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
26 лютого 2021 10:49
|
20 059,60 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
26 лютого 2021 10:49
|
5 931,20 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
26 лютого 2021 10:49
|
4 587,00 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
26 лютого 2021 10:49
|
693,00 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
09 березня 2021 12:15
|
217 074,00 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
09 березня 2021 12:15
|
20 526,00 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
09 березня 2021 12:15
|
13 431,00 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
09 березня 2021 12:15
|
3 168,00 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
09 березня 2021 12:15
|
5 577,00 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
09 березня 2021 12:15
|
792,00 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
16 березня 2021 11:00
|
303 303,00 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
16 березня 2021 11:00
|
47 091,00 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
16 березня 2021 11:00
|
3 597,00 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
16 березня 2021 11:00
|
6 897,00 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
16 березня 2021 11:00
|
4 059,00 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
26 березня 2021 11:19
|
284 493,00 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
26 березня 2021 11:19
|
43 164,00 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
26 березня 2021 11:19
|
3 432,00 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
26 березня 2021 11:19
|
7 194,00 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
26 березня 2021 11:19
|
2 541,00 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
06 квітня 2021 10:34
|
120 153,00 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
09 квітня 2021 10:51
|
77 187,00 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
14 травня 2021 10:47
|
150 536,10 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
14 травня 2021 10:47
|
23 667,60 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
14 травня 2021 10:47
|
2 069,10 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
14 травня 2021 10:47
|
3 738,90 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
14 травня 2021 10:47
|
1 960,20 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
18 травня 2021 10:34
|
1 254,00 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
18 травня 2021 10:34
|
66,00 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
18 травня 2021 10:34
|
66,00 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
25 травня 2021 11:09
|
60 657,30 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
25 травня 2021 11:09
|
5 481,30 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
25 травня 2021 11:09
|
9 510,60 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
25 травня 2021 11:09
|
5 481,30 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
25 травня 2021 11:09
|
398 828,10 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
07 червня 2021 11:24
|
332 907,30 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
07 червня 2021 11:24
|
101 712,60 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
07 червня 2021 11:24
|
50 856,30 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
07 червня 2021 11:24
|
16 226,10 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
07 червня 2021 11:24
|
4 973,10 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
07 червня 2021 11:24
|
1 524,60 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
07 червня 2021 11:24
|
7 405,20 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
07 червня 2021 11:24
|
2 649,90 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
07 червня 2021 11:24
|
4 464,90 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
07 червня 2021 11:24
|
1 379,40 UAH | UA228201720344280014000100407 Гуманітарний відділ міської ради |
UA053226690000002600230039672 ТОВ"Миронiвське громадське харчування" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 п.2 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 п.1 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |