Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по дератизації, дезінсекції та проведення протиблошиних заходів
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2021-01-12-003479-a 0a4f9d8e5cc24b42a5b5bb86f7307ad8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цимбаленко Ольга Миколаївна

+380632464120 tendergo_943@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет "Одеська морська академія"
Код ЄДРПОУ: 01127799
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул.Дідріхсона, 8
Контактна особа: Цимбаленко Ольга Миколаївна
+380632464120
tendergo_943@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 28 січня 2021 15:04
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Дератизація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Дідріхсона, 8; вул. Дідріхсона, 13; вул. Маловського, 10; вул. Пастера, 16; вул. Приморська, 26 (Військова частина А - 2238 НВС «Дружба»)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90923000-3 — Послуги з дератизації
1 послуга
Дезінсекція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Дідріхсона, 8; вул. Дідріхсона, 13; вул. Маловського, 10; вул. Пастера, 16; вул. Приморська, 26 (Військова частина А - 2238 НВС «Дружба»)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90923000-3 — Послуги з дератизації
1 послуга
Протиблошині заходи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Дідріхсона, 8; вул. Дідріхсона, 13; вул. Маловського, 10; вул. Пастера, 16; вул. Приморська, 26 (Військова частина А - 2238 НВС «Дружба»)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90923000-3 — Послуги з дератизації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2021 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2021 16:06
Оголошення.docx
18 січня 2021 16:06
Додаток 4 _ Проект договору.doc
18 січня 2021 16:06
Додаток 3 _Технічні вимоги_дератизация_2021.docx
18 січня 2021 16:06
Оголошення.docx
18 січня 2021 16:06
Додаток 3 _Технічні вимоги_дератизация_2021.docx
18 січня 2021 16:06
Додаток 4 _ Проект договору.doc
18 січня 2021 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2021 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2021 16:06
Оголошення.docx
15 січня 2021 15:26
Оголошення.docx
18 січня 2021 16:06
Додаток 4 _ Проект договору.doc
15 січня 2021 15:26
Додаток 4 _ Проект договору.doc
18 січня 2021 16:06
Додаток 3 _Технічні вимоги_дератизация_2021.docx
15 січня 2021 15:26
Додаток 3 _Технічні вимоги_дератизация_2021.docx
18 січня 2021 16:06
Оголошення.docx
12 січня 2021 15:37
Оголошення.docx
18 січня 2021 16:06
Додаток 3 _Технічні вимоги_дератизация_2021.docx
12 січня 2021 15:37
Додаток 3 _Технічні вимоги_дератизация_2021.docx
12 січня 2021 15:34
Додаток 3 _Технічні вимоги_дератизация_2021.docx
18 січня 2021 16:06
Додаток 4 _ Проект договору.doc
12 січня 2021 15:34
Додаток 4 _ Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 13 січня 2021 13:12
Дата відповіді: 14 січня 2021 16:06
У Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі Замовником вимагається обов’язкова наявність "щонайменше одного фахівця про проходження курсу навчання згідно ISO 22000 (HACCP) та вимог EN 16636:2015, які пройшли навчання або перепідготовку та здали тестування в акредитованому закладі освіти, згідно затверджених навчальних програм, що необхідно підтвердити відповідними документами, виданими акредитованим закладом, згідно діючого законодавства України (підтвердити відповідним Сертифікатом)". Про те Національним класифікатором України «Класифікатор професій» ДК 003:2010 не передбачено професії «Фахівець з ISO 22000 (HACCP) та вимог EN 16636:2015». Вимагаємо припинити обмеження конкуренції та відмінити дискримінаційні вимоги, що прописані в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Повідомляємо Вас що мова іде не про професію «фахівець» а фахівця, тобто спеціаліста, який пройшов курс навчання згідно ISO 22000 (HACCP) та ДСТУ EN 16636:2015 “Послуги щодо боротьби зі шкідниками. Вимоги та компетенції”.
Згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної процедури повинно містити серед іншого інформацію про якісні характеристики предмету закупівлі. Для підтвердження якості наданих послуг й вимагається документ про проходження курсу навчання згідно ISO 22000 (HACCP) та вимог ДСТУ EN 16636:2015 “Послуги щодо боротьби зі шкідниками. Вимоги та компетенції”, які пройшли навчання або перепідготовку та здали тестування в акредитованому закладі освіти, згідно затверджених навчальних програм, що необхідно підтвердити відповідними документами, виданими акредитованим закладом, згідно діючого законодавства України (підтвердити відповідним Сертифікатом)".
У Додатку № 3 викладені у Дислокації об’єктів Національного університету «Одеська морська академія» є обробка Їдальні та складів їдальні
які потребують особливої уваги та виконання всіх необхідних заходів з обробки цих об’єктів кваліфікованими спеціалістами.
Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 15 січня 2021 16:31
Дата відповіді: 18 січня 2021 16:08
У Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі Замовником вимагається обов’язкова наявність "щонайменше одного фахівця про проходження курсу навчання згідно ISO 22000 (HACCP) та вимог EN 16636:2015, які пройшли навчання або перепідготовку та здали тестування в акредитованому закладі освіти, згідно затверджених навчальних програм, що необхідно підтвердити відповідними документами, виданими акредитованим закладом, згідно діючого законодавства України (підтвердити відповідним Сертифікатом)". ISO 22000 (HACCP) є програмою безпеки харчової продукції в цілому, в склад якої входить боротьба зі шкідниками. EN 16636:2015 міжнародний текст вимог щодо боротьби зі шкідниками, прийнятий до використання в Україні. Вважаємо вимогу щодо проходження курсу навчання саме згідно ISO 22000 (HACCP) незаконною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, як Ви правильно відмітили, ISO 22000 (HACCP) є програмою безпеки харчової продукції в цілому, в склад якої входить боротьба зі шкідниками та EN 16636:2015- міжнародний текст вимог щодо боротьби зі шкідниками, прийнятий до використання в Україні. В структурі матеріальної бази НУ “ОМА” є харчовий блок та буфети у в зв'язку з цим виставляються такі вимоги. Усі заходи з боротьби зі шкідниками повинні здійснюватись так, щоб не виникла загроза безпечності харчових продуктів через перехресне забруднення. Таким чином, вважаємо вимогу щодо проходження курсу навчання саме згідно ISO 22000 (HACCP) законною.
Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 18 січня 2021 18:10
Дата відповіді: 19 січня 2021 14:59
- Чи має харчовий блок та буфети НУ “ОМА” сертифікат ISO 22000; - Чи має харчовий блок та буфети НУ “ОМА” впроваджену систему HACCP; Прохання дати відповідь по кожному пункту окремо. Наполягаємо що вимога щодо проходження навчання по вивченню ISO 22000 (HACCP) в цілому, є незаконною. Згідно заявленій закупівлі, спеціаліст повинен бути кваліфікованій саме по напряму боротьби с шкідниками, цілком допустимо що це може бути EN 16636:2015, при умові що на харчових потужностях замовника впроваджена система HACCP.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, харчовий блок та буфети НУ “ОМА” сертифікат ISO 22000 та впроваджену систему HACCP не мають. Відносно другого питання, просимо надати пояснення, зі ссилкою на законодавчі підстави, чому замовник лише за умовою впровадження системи HACCP на харчових потужностях може висувати вимоги щодо проходження навчання по вивченню ISO 22000 (HACCP). Обгрунтована відповідь буде врахована у подальшій роботі. Нагадуємо, що згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної процедури повинно містити серед іншого інформацію про якісні характеристики предмету закупівлі. Для підтвердження якості наданих послуг й вимагається документ про проходження курсу навчання згідно ISO 22000 (HACCP) та вимог ДСТУ EN 16636:2015.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-12-003479-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЗ-ЕЛЬТОР", Код ЄДРПОУ:36419818
Дата подання: 15 січня 2021 16:14
Усунення дискримінаційних вимог
У додатку один оголошення Замовником вимагається обов’язкова наявність працівника, не менше одного, що має вищу медичну освіту та диплом за фахом «Дезінфекційна справа» (підтвердити відповідними документами згідно діючого законодавства). Державна установа не має права вимагати, документів що не передбачені законодавством України. Дана вимога була припинена з моменту відміни Ліцензування, і відповідно припинення ліцензійних умов. Просимо прибрати дану вимогу, або дати посилання на пункти закону що її підтвердять.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 січня 2021 16:07
Ваша вимога врахована
в даній документації були внесені зміни
Номер вимоги: UA-2021-01-12-003479-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Озон-Дез, Код ЄДРПОУ:37913870
Дата подання: 03 лютого 2021 12:55
Оскарження щодо вимоги Замовника про проходження навчання фахівця
ТОВ "Озон-Дез" оскаржує відхилення своєї пропозиції з найменьшою ціною(по результатам електронного аукціону).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2021 11:52
Відповідно до п,14 ст,14 Закону "Про публічні закупівлі": " Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь". Поясніть, будь-ласка, яка додаткова аргументація Вам потрібна стосовно відхилення Вашої пропозиції?
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Озон-Дез 123 016,63
UAH з ПДВ
123 016,63
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Метакса Н.Л. 141 272,23
UAH з ПДВ
137 305,05
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП" 147 050,64
UAH з ПДВ
139 116,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Одеська обласна дезінфекційна станція 155 447,07
UAH з ПДВ
145 769,37
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Стоп! Кукарача" 155 754,94
UAH з ПДВ
155 754,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2021 22:38
Електронний підпис
27 січня 2021 22:35
Документи ФОП.pdf
27 січня 2021 13:44
Електронний підпис
27 січня 2021 13:42
Екологічна безпека.pdf
27 січня 2021 13:42
Працівники.pdf
27 січня 2021 13:42
Гуртожиток 3.pdf
27 січня 2021 13:42
Гуртожиток 2.pdf
27 січня 2021 13:42
Гуртожиток 1.pdf
27 січня 2021 13:42
код Метакса.pdf
27 січня 2021 13:42
Єдиний податок.pdf
27 січня 2021 13:42
Виписка Метакса.pdf

Публічні документи

27 січня 2021 15:41
Електронний підпис
27 січня 2021 15:40
Цінова пропозиція.pdf
27 січня 2021 15:40
серт_9001_ТК АНТ ГРУП.pdf.p7s
27 січня 2021 15:40
серт_9001_ТК АНТ ГРУП.pdf
27 січня 2021 15:40
серт_22000_ТК АНТ ГРУП.pdf
27 січня 2021 15:40
Перелік препаратів.pdf
27 січня 2021 15:40
ПДВ свідоцтво.pdf.p7s
27 січня 2021 15:40
ПДВ свідоцтво.pdf
27 січня 2021 15:40
Опис та Статут.pdf.p7s
27 січня 2021 15:40
Опис та Статут.pdf
27 січня 2021 15:40
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

25 січня 2021 12:07
Електронний підпис
25 січня 2021 11:44
Гарантійний лист.PDF
25 січня 2021 11:44
Лист-згода.PDF
25 січня 2021 11:44
Лист-згода.PDF
25 січня 2021 11:44
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Озон-Дез

ФОП Метакса Н.Л.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП"

ТОВ Одеська обласна дезінфекційна станція

ТзОВ "Стоп! Кукарача"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Озон-Дез
#37913870
Відхилено 123 016,63
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 15:59
ФОП Метакса Н.Л.
#1736106382
Переможець 137 305,05
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 13:12

Документи

01 лютого 2021 15:59
Електронний підпис
01 лютого 2021 15:53
Протокол 5.pdf

Документи

02 лютого 2021 13:12
Електронний підпис
02 лютого 2021 13:07
Протокол_6.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Метакса Н.Л.
#1736106382
137 305,05
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 лютого 2021 13:12
Електронний підпис
02 лютого 2021 13:07
Протокол_6.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2022 17:38
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 11:17
Дод. угода 3 до Дог.5.pdf зміни до договору
21 січня 2022 11:12
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 11:35
Дод.угода 2 до дог. 5.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 11:32
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 11:16
Додаткова угода_1.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 11:14
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 11:04
Договір _5.pdf укладений
10 лютого 2021 11:01

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
19 лютого 2021 09:47
12 482,27 UAH UA438201720343131002200001167
НУ "ОМА"
UA633287040000026007054340472
ФОП Метакса Наталія Леонідовна
Оплачений
22 березня 2021 11:58
12 482,27 UAH UA438201720343131002200001167
НУ "ОМА"
UA633287040000026007054340472
ФОП Метакса Наталія Леонідовна
Оплачений
20 квітня 2021 17:44
12 482,27 UAH UA438201720343131002200001167
НУ "ОМА"
UA633287040000026007054340472
ФОП Метакса Наталія Леонідовна
Оплачений
27 травня 2021 10:19
12 482,27 UAH UA438201720343131002200001167
НУ "ОМА"
UA633287040000026007054340472
ФОП Метакса Наталія Леонідовна
Оплачений
24 червня 2021 17:48
12 482,27 UAH UA438201720343131002200001167
НУ "ОМА"
UA633287040000026007054340472
ФОП Метакса Наталія Леонідовна
Оплачений
27 липня 2021 14:45
12 482,27 UAH UA438201720343131002200001167
НУ "ОМА"
UA633287040000026007054340472
ФОП Метакса Наталія Леонідовна
Оплачений
26 серпня 2021 11:16
12 482,27 UAH UA438201720343131002200001167
НУ "ОМА"
UA633287040000026007054340472
ФОП Метакса Наталія Леонідовна
Оплачений
20 вересня 2021 12:54
12 482,27 UAH UA438201720343131002200001167
НУ "ОМА"
UA633287040000026007054340472
ФОП Метакса Наталія Леонідовна
Оплачений
21 жовтня 2021 14:10
12 482,27 UAH UA438201720343131002200001167
НУ "ОМА"
UA633287040000026007054340472
ФОП Метакса Наталія Леонідовна
Оплачений
22 листопада 2021 14:24
12 482,27 UAH UA438201720343131002200001167
НУ "ОМА"
UA633287040000026007054340472
ФОП Метакса Наталія Леонідовна
Оплачений
15 грудня 2021 14:23
12 482,27 UAH UA438201720343131002200001167
НУ "ОМА"
UA633287040000026007054340472
ФОП Метакса Наталія Леонідовна
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.8 ч.5 ст. 41 Закону
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни керуючись п. 8 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 162 269,51
UAH