Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2021-01-12-003364-a 65f14789753d4ee4aee0f993cbe56b21
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковбаса Юлія Володимирівна

380542687825 y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 05408289
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Ковбаса Юлія Володимирівна
380542687825
y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2021 17:00
Початок аукціону: 25 січня 2021 12:52
Очікувана вартість: 105 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про вартість послуг з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій MINI-400 ME (виробник ТОВ «Юнісістем») в кількості 29 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Санаторна, 1; вул. Р.-Корсакова, 2; вул. Петропавлівська, 57; вул. Прокоф'єва, 38/2; вул. Люблінська, 10; вул. Рибалка, 5; вул. Соборна, 39; вул. Троїцька, 5; вул. Івана Сірка, 3; вул. Санаторна, 31; вул. Замостянська, 7; вул. Замостянська, 5; вул. Герасима Кондратьєва, 165; вул. Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50311400-2 — Технічне обслуговування і ремонт калькуляторів та обчислювальної техніки
12 місяць
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій ЕКСЕЛЛІО DP – 25 (виробник ТОВ «Інфотакс плюс») в кількості 5 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Санаторна, 31; вул. Р.-Корсакова, 2; вул. Академічна, 9; вул. Покровська, 9/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50311400-2 — Технічне обслуговування і ремонт калькуляторів та обчислювальної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата Послуг здійснюється Замовником в безготівковій формі у національній валюті України (гривня) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця відповідно до виставленого рахунку протягом 7 банківських днів з моменту підписання Акту наданих Послуг. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2021 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МБП "ДЕЛОТА" 104 652,00
UAH з ПДВ
104 652,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПВЕЛДІНГ" 104 896,80
UAH з ПДВ
104 896,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2021 15:52
Електронний підпис
21 січня 2021 15:51
Протокол директор.pdf
21 січня 2021 15:51
Наказ директор.pdf
21 січня 2021 15:51
код доступу Статут.pdf
21 січня 2021 15:51
СТАТУТ.pdf
21 січня 2021 15:51
Пропозиція.pdf
21 січня 2021 15:51
Проєкт договору.pdf

Публічні документи

22 січня 2021 13:48
Договір проєкт.pdf
22 січня 2021 13:48
Статут.pdf
22 січня 2021 13:48
Протокол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МБП "ДЕЛОТА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПВЕЛДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МБП "ДЕЛОТА"
#35068282
Переможець 104 652,00
UAH з ПДВ
25 січня 2021 17:15

Документи

25 січня 2021 17:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2021 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МБП "ДЕЛОТА"
#35068282
104 652,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2021 17:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 червня 2022 13:42
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 16:14
ДУ №3 від 26.01.2022 до дог №5.pdf зміни до договору
27 січня 2022 16:13
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:28
ДУ №2 від 30.12.2021р. до дог №5.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:27
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 16:28
Договір №5 від 26.01.2021р..pdf укладений
26 січня 2021 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися продовжити дію Договору на строк до 31.03.2022 року, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року або спрощеної закупівлі на початку 2022 року
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк надання Послуг: до 28.02.2022 р. Загальна сума Договору за 2021 рік становить 104 652,00 грн. з урахуванням ПДВ. Сума цього Договору з 01.01.2022 р. по 28.02.2022 р. не перевищує 20% від загальної суми Договору за 2021 рік та становить 17 442,00 грн. з урахуванням ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 111 321,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 553,50 UAH)