Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені овочі (ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі)
Очікувана вартість
181 862,80 UAH
UA-2021-01-12-002740-a aa027e89dd99408a90019acfe43ee35c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вашечко Марина Валеріївна

+380950949674 sportintkrem@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛІЦЕЙ-ІНТЕРНАТ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ"
Код ЄДРПОУ: 40694163
Місцезнаходження: 92900, Україна , Луганська обл., Кремінна, вул. Піддубна,18
Контактна особа: Вашечко Марина Валеріївна
+380950949674
sportintkrem@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 181 862,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 909,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
254.4 кг.
Ікра кабачкова консервована, скляна банка 0,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
58.8 кг.
Щавель консервований, скляна банка 0,490
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
400 кг.
Томатна паста 25%, скляна банка 0,480
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
950 кг.
Капуста квашена, пластикове відро 5 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
55.2 кг.
Консервований зелений горошок, скляна банка 0,460
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
800 кг.
Морква консервована, пластикове відро 3кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
800 кг.
Консервовані огірки, скляна банка 3л (1,5 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
800 кг.
Томати солоні, пластикове відро 3,5 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 5 календарних днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2021 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 14:34
Оголошення_овочі обр..pdf
12 січня 2021 14:34
Додатки.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Постельга Єгор Сергійович 180 170,40
UAH з ПДВ
180 170,40
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Постельга Єгор Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Постельга Єгор Сергійович
#3318906637
Переможець 180 170,40
UAH з ПДВ
22 січня 2021 10:15

Документи

22 січня 2021 10:15
Електронний підпис
22 січня 2021 09:43
Електронний підпис
22 січня 2021 09:33
Протокол 99.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Постельга Єгор Сергійович
#3318906637
180 170,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2021 10:15
Електронний підпис
22 січня 2021 09:43
Електронний підпис
22 січня 2021 09:33
Протокол 99.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 15:58
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 16:51
Дод угода Постельга 19.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 16:51
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 08:45
Договір 19 Постельга оброблені овочі.pdf укладений
27 січня 2021 08:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 144 742,40
UAH