Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектної документації по об'єкту: «Реконструкція будівлі Лісівщинського ліцею ім. О. Дубінчука за адресою: Житомирська область, Коростенський район, с. Лісівщина, вул. Чкалова, 4»
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2021-01-12-002418-a 268a89386f4d41a5a98d2cd306e38d9c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Мошківська

+380680195873 marina5959@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ушомирська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04348131
Місцезнаходження: 11571, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Березюка, буд. 15
Контактна особа: Марина Мошківська
+380680195873
marina5959@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2021 18:00
Початок аукціону: 27 січня 2021 15:42
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 2 до оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектної документації по об'єкту: «Реконструкція будівлі Лісівщинського ліцею ім. О. Дубінчука за адресою: Житомирська область, Коростенський район, с. Лісівщина, вул. Чкалова, 4»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11571, Україна, Житомирська область, Коростенський район, село Ушомир, вул. Березюка, буд.15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 12 січня 2021 16:35
Дата відповіді: 13 січня 2021 14:53
Шановний Замовник! Просимо уточнити наступне питання: чи буде вважатися аналогічним договір на нове будівництво з класом наслідків відповідальності СС 2? Чи лише реконструкція?
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне.
Відповідно до Додатку 3 до оголошення під аналогічними договорами згідно умов даного оголошення необхідно розуміти договори щодо розроблення проектної документації на реконструкцію та/або будівництво (нове будівництво) та/або капітальний ремонт , що за класом наслідків (відповідальності відносяться до СС2 або СС3.
Щодо субпідрядників
Дата подання: 12 січня 2021 16:43
Дата відповіді: 13 січня 2021 14:53
Шановний Замовник! Просимо уточнити наступне питання: чи потрібно подавати окреми довідку у разі незалучення субпідрядників? Чи довідку надавати лише у випадку залучення субпідрядників. Дякуємо.
Відповідь: Відповідь
За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне.
Відповідно до п.12 Розділу ІІІ оголошення, У зв’язку із здійсненням Замовником закупівлі робіт учасник процедури закупівлі зазначає у пропозиції інформацію, згідно Додатку №5, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/субпідрядниківв обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт субпідрядника/субпідрядників в обсязі понад 20 % від вартості договору про закупівлю, у складі пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до виконання робіт субпідрядника/субпідрядників в обсязі понад 20 %.
Обстеження існуючої будівлі
Дата подання: 13 січня 2021 13:52
Дата відповіді: 13 січня 2021 14:53
Відповідно до предмету закупівлі передбачається виконання проектної документації на реконструкцію булівлі. Всвою чергу для виконання зазначених проектних робіт необхідне виконання технічного обстежання існуючої будівлі, про що взагалі ні чого не сказано в оголошені. Просимо надати розяснення, щодо необхідності виконання даних робіт. У разі необхідності просимо надати відповіднє завдання
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь
За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне. Повідомляємо, що в замовника наявний ЗВІТ про проведення технічного обстеження.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 13 січня 2021 14:09
Дата відповіді: 13 січня 2021 14:56
Просимо надати нормативне обгрунтування вимозі надання копії саме 2-х аналогічних договорів.Також просимо пояснити чому аналогічні договори повинні бути на виконання проектних робіт класу наслідків СС 2 або СС3.
Відповідь: Повідомляємо, що замовник самостійно встановлює кваліфікаційні критерії. Відповідно до ч.2 ст.16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Вихідні данні
Дата подання: 13 січня 2021 14:21
Дата відповіді: 13 січня 2021 14:57
Відповідно до п.13 Додатку 2 для визначення вартості проектних робіт просимо надати відповідні вихідні данні стосовно існуючої свердловини з механічною подачею води.
Відповідь: Вихідні дані будуть надані учаснику-переможцю

Вихідні данні
Дата подання: 13 січня 2021 14:21
Дата відповіді: 13 січня 2021 14:57
Відповідно до п.13 Додатку 2 для визначення вартості проектних робіт просимо надати відповідні вихідні данні стосовно індивідуальне теплопостачання від існуючої котельні на твердому паливі
Відповідь: Вихідні дані будуть надані учаснику-переможцю
Вихідні данні
Дата подання: 13 січня 2021 14:22
Дата відповіді: 13 січня 2021 14:58
Відповідно до п.13 Додатку 2 для визначення вартості проектних робіт просимо надати відповідні вихідні данні стосовно існуючих мереж звязку
Відповідь: Вихідні дані будуть надані учаснику-переможцю
Вихідні данні
Дата подання: 13 січня 2021 14:23
Дата відповіді: 13 січня 2021 14:58
Відповідно до п.13 Додатку 2 для визначення вартості проектних робіт просимо надати відповідні вихідні данні стосовно електропостачання
Відповідь: Вихідні дані будуть надані учаснику-переможцю
містобудівні умови та обмеження
Дата подання: 13 січня 2021 14:26
Дата відповіді: 13 січня 2021 15:00
Просимо надати розяснення впродовж якого строку після підписання договору будуть надані містобудівні умови та обмеження
Відповідь: Містобудівні умови та обмеження будуть надані у обумовлений сторонами Договору строк
Інженерні вишукування
Дата подання: 13 січня 2021 14:29
Дата відповіді: 13 січня 2021 15:00
Відповідно до Додатку 2 Інженерно-геодезичні та інженерно-геологічні вишукування надаються Замовником. Просимо надати їх для подачі пропозиції
Відповідь: Інженерно-геодезичні та інженерно-геологічні вишукування будуть надані учаснику-переможцю
Не відповідність вимог
Дата подання: 13 січня 2021 14:38
Дата відповіді: 13 січня 2021 15:01
Просимо розяснити пункт 16 та 17 Додатку 2 оскільки оди протиріччить іншому
Відповідь: Пункти 16 та 17 Додатку 2 до оголошення зазначені у відповідності до вимог діючого законодавства
Запитання
Дата подання: 15 січня 2021 15:21
Дата відповіді: 15 січня 2021 17:03
Відповідно до пп. 2.1. п.2 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник вимагає від Учасника : «Обов’язкова наявність в учасника у штаті головного інженера проекту та інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника) (для підтвердження надати у складі пропозиції накази про прийняття таких працівників на роботу)». Дану вимогу Замовника, ми вважаємо дискримінаційною і такою, що суперечить принципам проведення закупівель зазначених в частині 1 статті 5 Закону, а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників; принципу недискримінація учасників та рівного ставлення до них. Відповідно до частини 4 ст.5 Закону: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників». Відповідно до частини 3 статті 16 Закону «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». Тому Учасник може залучати для виконання робіт чи надання послуг працівників за цивільно-правовими угодами або договором субпідряду. Відповідно вони можуть бути як штатними так і не штатними. Вимагаємо видалити дану вимогу та внести зміни до пп. 2.1. п.2. Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі наступного змісту: «Обов’язкова наявність в учасника головного інженера проекту та інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника) (для підтвердження надати у складі пропозиції накази про прийняття таких працівників на роботу або договори цивільного правового-характеру)».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що замовником встановлені кваліфікаційні критерії, які не обмежують потенційних учасників. Потенційний учасник не обмежений прийняти на роботу оловного інженера проекту та інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника)
Запитання
Дата подання: 15 січня 2021 15:22
Дата відповіді: 15 січня 2021 17:05
Відповідно до п.10 Розділу ІІІ Подання пропозицій учасниками до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник вимагає від Учасника надати: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасник повинен виконати роботи, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно-правовим актам з питань дотримання вимог санітарних норм та охорони навколишнього природного середовища (захисту довкілля). Засобом документального підтвердження Учасником застосовування заходів із захисту довкілля під час виконання робіт є наданий Учасником гарантійний лист, складений у довільній формі, в якому Учасник гарантує застосування вищезазначених заходів». З метою уникнення безпідставної дискваліфікації просимо пояснити, що саме має на увазі Замовник під висловом «застосування вищезазначених заходів».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під висловом «застосування вищезазначених заходів» необхідно розуміти виконання робіт із дотриманням нормативно-правових актів, що регламентують дотримання вимог санітарних норм та охорони навколишнього природного середовища
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-12-002418-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 12 січня 2021 19:24
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник. Згідно зі змістом п. 15 Розділу ІІІ Замовником передбачено, що у складі пропозиції учасники закупівлі повинні надати дійсний сертифікат ISO 9001:2015 стосовно надання інженерних послуг в галузі проектно-конструкторських робіт у сфері будівництва, що виданий учаснику закупівлі. Вищевказана вимога, на нашу думку, є завищеною та дискримінаційною з наступних причин: Відповідність Товару вимогам державних стандартів визначається Сертифікатом відповідності продукції вимогам ТУ (технічних умов), або ДСТУ Державної системи сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. У той же час, сертифікат ISO 9001 підтверджує не якість самої продукції, а, згідно з ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Національний стандарт України. Системи управління якістю» установлює вимоги до системи управління якістю. Вимоги цього стандарту – загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. Тобто сертифікації за ISO 9001 підлягає не якість самої продукції, а система управління (менеджмент) виробника. Згідно з чинним законодавством України Сертифікація за стандартами ISO 9001 не є обов’язковою. Таким чином, учасник, який є безпосереднім сертифікованим Державною системою сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України виробником зазначеного у документації обладнання, має власні технічні можливості та працівників відповідного кваліфікаційного рівня для забезпечення самостійного якісного проектування, виготовлення, а також гарантійного та післягарантійного сервісне обслуговування продукції власного виробництва, не потребує обов’язкової сертифікації за стандартами ISO 9001. Вимогою до учасників закупівлі надання у складі тендерної пропозиції сертифікату за стандартами ISO 9001 Замовник обмежує коло учасників, у тому числі і безпосередніх виробників предмету закупівлі, такими, які мають вказаний необов’язковий сертифікат. Тобто, для учасників створюються дискримінаційні умови, які негативно впливають на конкуренцію, що у свою чергу перешкоджає максимальній економії та ефективності використання бюджетних коштів, виділених на цю закупівлю. Враховуючи викладене, зміст та вимоги тендерної документації Замовника порушують вимоги ч. 3 ст. 5 «Недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якими «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», а також частини 4 ст. 22 «Тендерна документація» вказаного Закону, згідно з якою Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі викладеного, з метою дотримання вимог щодо принципів публічної закупівлі, викладених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимог ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 вказаного Закону та усунення дискримінації учасників вимогами вищевказаної тендерної документації, керуючись частиною 1 статті 23. «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» вищевказаного Закону, просимо виключити зі змісту тендерної документації за оголошенням про публічну закупівлю , а саме п. 15 Розділу ІІІ Оголошення, вимогу «15. У складі пропозиції учасники закупівлі повинні надати дійсний сертифікат ISO 9001:2015 стосовно надання інженерних послуг в галузі проектно-конструкторських робіт у сфері будівництва, що виданий учаснику закупівлі.».
Заздалегідь вдячні за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 січня 2021 15:07
За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне. За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне.
Згідно із ч. 3 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Зазначена вимога обумовлена тим, що для забезпечення якісного виконання робіт учасником, останній повинен мати впроваджену систему управління якістю, що відповідає національному стандарту ДСТУ ISO 9001.
Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001 "Системи управління якістю. ВИМОГИ" був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001). Вимога Замовника щодо надання у складі Пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Впровадити систему управління якістю та пройти сертифікацію за стандартом ДСТУ ISO9001 може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності якісно та своєчасно виконувати обов’язки за договором та не є дискримінаційною.

Окрім того, обґрунтованість встановлення Замовниками вимог щодо надання міжнародних сертифікатів на систему якості підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема №18408-р/пк-пз від 11.12.2019, № 3463-р/пк-пз від13.04.2018.

А тому, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Оголошення по зазначеній підставі.

Номер вимоги: UA-2021-01-12-002418-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 12 січня 2021 19:27
Дискримінаційна вимога
Просимо видалити вимогу, зазначену в пункті 2 Розділу ІІІ до Оголошення, адже вимога про надання акту візуального обстеження з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 січня 2021 15:07
Повідомляємо, що зазначена вимога встановлена задля якісної підготовки учасниками пропозиції. Будь-хто із потенційних учасників не обмежений у можливості здійснити огляд об'єкту. При цьому, повідомляємо, що рішення Органу оскарження є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Номер вимоги: UA-2021-01-12-002418-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 12 січня 2021 19:38
Невідповідність законодавству
Просимо видалити вимогу (пункт 2 Розділу VI) щодо надання копії ліцензії або документа дозвільного характеру. Відповідно до вимог Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" визначений предмет даної закупівлі (розроблення проектної документації) не підлягає ліцензуванню. Таким чином, зазначена вимога Замовника суперечить положенням Закону України "Про публічні закупівлі" (ч. 4 ст.5).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 січня 2021 15:06
Відповідно до п.2 Розділу VI оголошення, Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Дана вимога дублюється із положеннями ч.2 ст.41 Закону, а тому є правомірною. Крім того, в оголошенні зазначено, що такі документи надаються якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом
Номер вимоги: UA-2021-01-12-002418-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 13 січня 2021 12:17
Невідповідність законодавству
Просимо внести зміни в пункт 1.2 проекту Договору, а саме: відповідно до вимог Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 року № 45 та відповідно до вимог ДБН А.2.2-3-2014 для об'єктів з класовм наслідків відповідальності СС 2 проектування передбачено в дві стадіі, у Вас зазначено одностадійне проектування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 січня 2021 15:06
Замовником будуть внесені зміни до Оголошення та проекту договору
Номер вимоги: UA-2021-01-12-002418-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЖИТОМИРСЬКА АРХІТЕКТУРНО-ПЛАНУВАЛЬНА МАЙСТЕРНЯ", Код ЄДРПОУ:36549029
Дата подання: 13 січня 2021 13:44
Дискримінаційні вимоги
Відповідно до статті 19 Конституції України "Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України." Вимагаємо надати нормативне обгрунтування (з посиланням на норми Закону) вимог щодо надання учасниками дійсний сертифікат ISO 9001:2015, та необхідності "надання акту візуального обстеження з обов'язковим виїздом Учасника". Зазначимо, що Ваші вимоги прямо суперечать порядку тавимогам визначеним ЗУ Про архітектурну діяльність, ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 та іншим діючим заокнодавчим та нормативним актам
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 січня 2021 15:05
За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне. За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне.
Згідно із ч. 3 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Зазначена вимога обумовлена тим, що для забезпечення якісного виконання робіт учасником, останній повинен мати впроваджену систему управління якістю, що відповідає національному стандарту ДСТУ ISO 9001.
Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001 "Системи управління якістю. ВИМОГИ" був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001). Вимога Замовника щодо надання у складі Пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Впровадити систему управління якістю та пройти сертифікацію за стандартом ДСТУ ISO9001 може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності якісно та своєчасно виконувати обов’язки за договором та не є дискримінаційною.

Окрім того, обґрунтованість встановлення Замовниками вимог щодо надання міжнародних сертифікатів на систему якості підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема №18408-р/пк-пз від 11.12.2019, № 3463-р/пк-пз від13.04.2018.

А тому, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Оголошення по зазначеній підставі.
Номер вимоги: UA-2021-01-12-002418-a.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЖИТОМИРСЬКА АРХІТЕКТУРНО-ПЛАНУВАЛЬНА МАЙСТЕРНЯ", Код ЄДРПОУ:36549029
Дата подання: 13 січня 2021 14:14
Дискримінаційна вимога
Замовник в Додатку 3 вимагає від потенційних учасників надання "висновків державної будівельної ексертизи". Дана вимога єдискримінаційною і такою, що грубо порушує вимоги чинного законодавства в звязку з тим що:
1. Висновки експертизи знаходяться у замовників і не можуть бути в оргинілі в учасників
2. На сьогоднішній день на території України діють експертизи різних форм власності і право замовників та проектувальників на власний розсуд вибирати будь-яку експертну органзацію не залежно від її форми власності,в свою чергу вимога надання висновку саме держаної експертизи є такою, що грубо порушує основні нормативні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 січня 2021 15:04
Повідомляємо, що замовником самостійно встановлюються кваліфікаційні критерії у відповідності до вимог чинного законодавства
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-12-002418-a.c7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Проектна компанія АРКОН, Код ЄДРПОУ:40833722
Дата подання: 14 січня 2021 15:07
Усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовник, пункті 2 Розділу ІІІ зазначено наступне: "2. Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період уточнень, особисто відвідати та оглянути будівлю, в якій буде здійснюватися реконструкція, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, погодити з Замовником власну візуалізацію запланованих архітектурних рішень, а пропозиції. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано. ".
Дана вимога є дискримінаційною та суперечить вимогам статей 5, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки при огляді об’єкту учасник буде змушений ідентифікувати себе, тобто Замовник буде мати орієнтовний перелік потенційних учасників, що дасть можливість прогнозувати хід аукціону та порядок проведення закупівлі! Окрім цього постійно діюча адміністративна колегія АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надала роз'яснення щодо незаконності встановлення такої вимоги Замовником.
Замовник даною вимогою порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників та наступні принципи закупівель а, саме запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Відповідно до оголошення дана вимога встановлена як зазначає Замовник для : «повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму…» проте відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Тобто Закон встановлює вимогу до Замовника, щодо повноти відображення всієї інформації та характеристик робіт у технічній специфікації, відповідно обов’язок щодо повноти інформації щодо об’єму предмету закупівлі покладена на Замовника, таким чином вимога щодо огляду об’єкту встановлена через те, що Замовник не в повній мірі надає всю інформацію щодо технічної специфікації чим порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» і цим самим ставить потенційних Учасників в незручне та проблематичне становище при підготовці пропозиції!
Окрім цього надання візуалізації запланованих архітектурних рішень є не законним оскільки Замовник хоче до укладення договору та проведення процедури Закупівлі отримати частину робіт, що відповідно до Додатку Д ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво є складовою РП. Таким чином Замовник хоче від Учасників безоплатного виконання архітектурних рішень об’єкту, при цьому Замовник даною вимогою залишає за собою право не погодити такі рішення, що дає можливість просто завадити в участі у закупівлі та знову ж таки обмежує потенційних Учасників.


Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги наведені вище шляхом виключення зазначеної вимоги та привести Оголошення у відповідність до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Звертаємо увагу Замовника, що у разі не задоволення даної вимоги буде здійснено звернення до Державної аудиторської служби України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2021 17:07
Повідомляємо, що потенційні учасники закупівлі не обмежені у можливості здійснити огляд об'єкта. Крім того, описані вами норми Закону стосуються процедури відкритих торгів. При цьому, Замовником здійснюється спрощена закупівля

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2021 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Осадца Тарас Романович 554 000,00
UAH з ПДВ
554 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ОГОРИЛЬЦЕВСЬКА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА 580 000,00
UAH з ПДВ
576 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 597 207,56
UAH з ПДВ
578 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2021 17:59
Лист-відгук (3).pdf
26 січня 2021 17:59
Договір 558-Дубно.pdf
26 січня 2021 17:59
ФОП_Живко_2.jpg
26 січня 2021 17:59
ФОП_Живко_1.jpg
26 січня 2021 17:59
Лист згода.pdf
26 січня 2021 17:59
Договір_С-039.pdf
26 січня 2021 17:59
Договір_С-01.pdf
26 січня 2021 17:59
_37_Тендер_Гарант Лист.pdf

Публічні документи

26 січня 2021 15:08
Електронний підпис
26 січня 2021 15:03
Ушомир.rar

Публічні документи

21 січня 2021 15:51
Електронний підпис
21 січня 2021 15:50
34. Кошторис.PDF
21 січня 2021 15:50
31. Огляд обєкту.PDF
21 січня 2021 15:50
26. Сертифікати ISO.pdf
21 січня 2021 15:50
25. Експертні звіти.pdf
21 січня 2021 15:50
19. Відомості ЄДРПОУ.pdf
21 січня 2021 15:50
18.Витяг ПДВ 21.10.20.pdf
21 січня 2021 15:50
17. Витяг ЄДРПОУ.pdf
21 січня 2021 15:50
14. Проект договору.PDF
21 січня 2021 15:50
11. Технічне завдання.PDF
21 січня 2021 15:50
07. Паспорт директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Осадца Тарас Романович

ФОП ОГОРИЛЬЦЕВСЬКА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА

ТОВ Проектна компанія АРКОН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Осадца Тарас Романович
#3167421651
Відхилено 554 000,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 11:57
ФОП ОГОРИЛЬЦЕВСЬКА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА
#2359714847
Переможець 576 500,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 12:00

Документи

01 лютого 2021 11:57
Електронний підпис

Документи

01 лютого 2021 12:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ОГОРИЛЬЦЕВСЬКА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА
#2359714847
576 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2021 12:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 15:51
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 14:12
sndtb24d ду 3.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 14:10
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2021 08:59
sndtfe1d ду №2 від 01.10.2021 .pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 08:58
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2021 12:31
дод.угода 1 від 11 .05.2021.pdf зміни до договору
11 травня 2021 12:30
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 15:23
договір 04 від 04 лютого 2021.pdf укладений
04 лютого 2021 15:21

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
18 березня 2021 10:28
120 000,00 UAH UA868201720344281019100022324
Ушомирська с/р
UA813223130000026007000039264
ФОП Огорильцевська С.В.
Оплачений
09 листопада 2021 11:17
456 500,00 UAH UA868201720344281019100022324
Ушомирська с/р
UA813223130000026007000039264
ФОП Огорильцевська С.В.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із затримкою отримання вихідних даних, сторони дійшли згоди внести зміни в п. 1.8 розділу 1 «Предмет договору», щодо строків розроблення документації, Договору про закупівлю робіт №04 від 04 лютого 2021 року по об'єкту: «Реконструкція будівлі Лісівщинського ліцею ім. О. Дубінчука за адресою: Житомирська область, Коростенський район, с. Лісівщина, вул. Чкалова, 4» (код ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування), та викласти Додаток №1 «Графік виконання проектних робіт та розрахунків» до договору №04 від 04.02.2021 року у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із виникненням додаткові« робіт та подовженням терміну проходження експертизи, сторони дійшли згоди внести зміни в п. 1.8 розділу 1 «Предмет договору», щодо строків розроблення документації. Договору про закупівлю робіт №04 від 04 лютого 2021 року по об’єкту: «Реконструкція будівлі Лісівішшського ліцею ім. О. Дубінчука за адресою: Житомирська область, Коростєнський район, с. Лісівщина, вул. Чкалова, 4» (код ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування), та викласти Додаток №1 «Графік виконання проектних робіт та розрахунків» до договору №04 від 04.02.2021 року у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 04
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із виникненням додаткових робіт, під час проходження комплексної експертизи, які не були передбачені завданням на проектування, сторони дійшли згоди викласти Додаток №3 «Завдання на проектування» до договору про закупівлю робіт №04 від 04 лютого 2021 року по об'єкту: «Реконструкція будівлі Лісівщинського ліцею і\і. О. Дубінчука за адресою: Житомирська область, Коростенський район, с. Лісівіцииа, вул. Чкалова, 4» (код ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування), у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 04
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 576 500,00
UAH