Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво резервуару аварійного скиду стічної води з обладнанням для виділення твердих відходів на території каналізаційно – насосної станції за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна,4/13
Очікувана вартість
2 534 244,80 UAH
UA-2021-01-12-002369-a ● 1baa732b36af408fb93187c003372df1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700595 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2021 14:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 14:39 |
Очікувана вартість: | 2 534 244,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 342,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Оголошення
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: Нове будівництво резервуару аварійного скиду стічної води з обладнанням для виділення твердих відходів на території каналізаційно – насосної станції за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна,4/13.
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 45220000-5: Інженерні та будівельні роботи.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 534 244,80 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 01.11.2021 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 02.02.2021 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на 2021 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__). Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. Замовник при наявності бюджетних коштів перераховує аванс Підряднику протягом 30 календарних днів з моменту надання Підрядником рахунку-фактури.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 25 342,45 грн. (1%).
Розгорнути
Згорнути
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: Нове будівництво резервуару аварійного скиду стічної води з обладнанням для виділення твердих відходів на території каналізаційно – насосної станції за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна,4/13.
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 45220000-5: Інженерні та будівельні роботи.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 534 244,80 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 01.11.2021 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 02.02.2021 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на 2021 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__). Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. Замовник при наявності бюджетних коштів перераховує аванс Підряднику протягом 30 календарних днів з моменту надання Підрядником рахунку-фактури.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 25 342,45 грн. (1%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво резервуару аварійного скиду стічної води з обладнанням для виділення твердих відходів на території каналізаційно – насосної станції за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна,4/13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. Замовник при наявності бюджетних коштів перераховує аванс Підряднику протягом 30 календарних днів з моменту надання Підрядником рахунку-фактури. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2021 10:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2021 10:15 |
Перелік змін.doc | |
20 січня 2021 10:15 |
Додаток 3 (нова редакція).doc | |
20 січня 2021 10:14 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
12 січня 2021 14:04 |
Оголошення.docx | |
12 січня 2021 14:04 |
Додаток 6.docx | |
12 січня 2021 14:04 |
Додаток 5.docx | |
12 січня 2021 14:04 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
12 січня 2021 14:03 |
Додаток 2.docx | |
12 січня 2021 14:03 |
Додаток 1.doc |
20 січня 2021 10:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 січня 2021 10:15 |
Перелік змін.doc
|
|||
20 січня 2021 10:15 |
Додаток 3 (нова редакція).doc
|
|||
20 січня 2021 10:14 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
|||
12 січня 2021 14:04 |
Оголошення.docx
|
|||
12 січня 2021 14:04 |
Додаток 6.docx
|
|||
12 січня 2021 14:04 |
Додаток 5.docx
|
|||
12 січня 2021 14:04 |
Додаток 4 Проект договору.docx
|
|||
12 січня 2021 14:03 |
Додаток 2.docx
|
|||
12 січня 2021 14:03 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проектна докуменація
Дата подання: 18 січня 2021 12:00
Дата відповіді: 18 січня 2021 13:26
Доброго дня! Яким чином можна ознайомитись з проектною документацією на будівництво?
Відповідь: Доброго дня. Обсяг робіт до виконання детально викладений в Додатку 3 до тендерної документації.
Проектна документація 2
Дата подання: 18 січня 2021 13:56
Дата відповіді: 18 січня 2021 16:12
Дякуємо за швидку відповідь. Але запитання залишається відкритим. Перелік обсягів робіт не дає жодного уявлення про застосовані у проекті матеріали, конструкції тощо. (Наприклад, арматура у залізобетонних конструкціях, специфікація металу для виготовлення металоконструкцій тощо). На основі обсягів робіт, що наведені у Додатку 3 до ТД неможливо коректно визначити кошторисну вартість робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації в частині викладення Додатку 3 будуть внесені найближчим часом з урахуванням вашого питання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СМАРТРЕМ" |
2 445 000,00
UAH з ПДВ
|
2 445 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП "МІСЬКВОДОКАНАЛ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
2 534 244,27
UAH з ПДВ
|
2 534 244,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СМАРТРЕМ" #41221958 |
Переможець |
2 445 000,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2021 14:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 лютого 2021 13:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2021 10:14
|
Додаткова угода №2_0001.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2021 08:57
|
Додаткова угода №1_0001.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2021 08:56
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2021 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2021 10:51
|
Додаток №1_0001.pdf | укладений |
17 лютого 2021 10:51
|
Додаток №2_0001.pdf | укладений |
17 лютого 2021 10:51
|
Додаток №3_0001.pdf | укладений |
17 лютого 2021 10:51
|
Договір №48-к_0001.pdf | укладений |
17 лютого 2021 10:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв"язку із коригуванням проекту термін виконання робіт за Договором від 17.02.2021 р. №48-к продовжено до 03.12.2021 р. |
Номер договору про закупівлю: | 48-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку із фактичним виконанням робіт за Договором №48-к від 17.02.2021 р. сума Договору зменшена на 1 879 грн. 12 коп. та становить 2 443 120 грн. 88 коп. (з ПДВ). |
Номер договору про закупівлю: | 48-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |