Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, булочка здобна)
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2021-01-12-002329-a a4a25939c9d84d6385aca9b304296e03
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козловський Андрій

380672161493 ankozlovskij@outlook.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ВИННИКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ"
Код ЄДРПОУ: 04545328
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., Винники, вулиця Галицька, будинок 88 А
Контактна особа: Козловський Андрій
380672161493
ankozlovskij@outlook.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 20 січня 2021 11:49
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


1. Хліб пшеничний вищого ґатунку орієнтовна кількість 3500 кг. 2. Хліб житньо-пшеничний 4000 кг. 3. Булочка здобна, вагою приблизно по 100 г з начинкою (сир, родзинка) 600 кг.
Особливі умови:
1. Дотримання строків придатності продуктів харчування.

2. Умови поставки – виключно в асортименті та обсязі, зазначених у заявці Замовника.

3. Термін придатності до споживання – не більше 48 год.

4. Товар постачається окремими партіями, згідно з замовленнями в узгоджені з ними терміни. Доставка до місця призначення, навантаження та розвантаження товару здійснюється Учасником за його власний рахунок.

5. Товар повинен постачатись відповідно до заявок (графік поставок та дні завозу продуктів харчування можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби дитячої установи) у тарі, що відповідає вимогам санітарних правил і норм.
6. Продукція, що постачається, повинна супроводжуватись відповідними документами, наявність яких передбачена законодавством (накладні, товарно-транспортні накладні, сертифікати якості, або посвідчення про якість, або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, інші).
7. Продукція повинна відповідати вимогам до продуктів, які використовуються для харчування дітей.Без додавання підсолоджувачів та вмістом цукру не більше 10 грам на 100 грам готового продукту.
8. Транспортування продуктів проводиться спеціалізованим транспортом, що має підтверджуючі документи про санітарну обробку.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 кілограми
Хліб пшеничний вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
4000 кілограми
Хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
600 кілограми
Булочка, здобна вагою приблизно по 100 г з начинкою ( сир,родзинка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяплата в розмірі 100% від вартості поставленого товару протягом 30 днів з моменту постачання за наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2021 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2021 12:53
05 Додаток №3 Проект договору.docx
13 січня 2021 12:52
03 Оголошення.docx
12 січня 2021 16:26
04 Додаток №1 ТЗ хліб.doc
13 січня 2021 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2021 12:53
05 Додаток №3 Проект договору.docx
12 січня 2021 17:01
05 Додаток №3 Проект договору.docx
12 січня 2021 13:56
05 Додаток №3 Проект договору.docx
13 січня 2021 12:52
03 Оголошення.docx
12 січня 2021 14:24
03 Оголошення.docx
12 січня 2021 13:56
03 Оголошення.docx
12 січня 2021 16:26
04 Додаток №1 ТЗ хліб.doc
12 січня 2021 13:56
04 Додаток №1 ТЗ хліб.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2021 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Спільне підприємство "Київ-Захід" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю 163 500,00
UAH з ПДВ
163 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ" 188 000,00
UAH з ПДВ
188 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 січня 2021 16:58
Електронний підпис
19 січня 2021 16:57
Специфікація хліб (8).pdf
19 січня 2021 16:57
8.Виписка.pdf
19 січня 2021 16:57
6.Копія Свідоцтво ПДВ.pdf
19 січня 2021 16:57
45.Проект договору (2).pdf
19 січня 2021 16:57
44.Копія звіту 1-ДФ.pdf
19 січня 2021 16:57
38.Технічні вимоги .pdf
19 січня 2021 16:57
1.Копія статуту .pdf

Публічні документи

19 січня 2021 15:53
Виписка ПрАТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Спільне підприємство "Київ-Захід" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю

ПрАТ "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Спільне підприємство "Київ-Захід" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю
#20780000
Переможець 163 500,00
UAH з ПДВ
25 січня 2021 12:20

Документи

25 січня 2021 12:20
Електронний підпис
25 січня 2021 12:19
07 Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2021 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Спільне підприємство "Київ-Захід" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю
#20780000
163 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2021 12:20
Електронний підпис
25 січня 2021 12:19
07 Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 16:52
дод угода хліб 7.pdf зміни до договору
01 лютого 2022 16:50
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2022 12:32
дод угода хліб 6 20% .pdf зміни до договору
19 січня 2022 12:27
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:46
дод угода хліб 5.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:45
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:41
дод угода хліб 4.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:39
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2021 15:39
дод угода хліб 3 29 52.pdf зміни до договору
14 вересня 2021 15:36
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 12:39
дод угода хліб 2.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 12:32
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 12:31
дод угода хліб.pdf зміни до договору
07 травня 2021 12:23
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 14:07
Договір.pdf укладений
01 лютого 2021 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із коливанням ціни товару на ринку, сторони, керуючись п. 2. ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", домовились збільшити ціну за одиницю товару, але не більше ніж на 10%.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із коливанням ціни товару на ринку, сторони, керуючись п. 2. ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", домовились збільшити ціну за одиницю товару, але не більше ніж на 10%.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 29.52 грн.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 14.94 грн.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору для проведення процедури закупівлі на початок року в обсязі, що не перевищує 20% від суми договору до 31.03.2022 Загальна вартість додаткової угоди становить 25020,00 грн., що не перевищує 20% від суми договору.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору до 172372.56 грн.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 172 372,56
UAH