Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунтранссервіс |
Код ЄДРПОУ: | 37368735 |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., місто Кам'янець-Подільський, вулиця Пушкінська, дім 44 |
Контактна особа: |
Воронюк Руслан Вікторович +380974944219 komuntransservis@ukrpost.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2021 13:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2021 13:10 |
Очікувана вартість: | 2 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2021 13:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2021 13:24 |
ТД ДЗ.doc | |
12 січня 2021 13:24 |
Додаток 2 (3).doc | |
12 січня 2021 13:24 |
Додаток 1 .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-16-000010 ● 3cb9c091384648978bc92ac70c6155c7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 10:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
13.08.2021 № 507
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 13.08.2021 № 507
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3 UA-2021-01-12-002096-a 12.01.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-17 09:51:37
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-12-002096-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані та документально підтверджені підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок тощо) компетентних органів (установ, організацій) щодо коливання цін на ринку відповідної продукції. Інформацію щодо коливання ціни товару на ринку можуть надавати уповноважені на те згідно з законодавством органи, установи, організації.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: які документи були використанні для обґрунтування коливання ціни товару на ринку під час укладання додаткових угод від 04.03.2021 № 1, від 13.04.2021 № 2, від 12.05.2021 № 3, від 02.08.2021 № 4 до договору від 16.02.2021 за № 0821-КП?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-25 16:12:33
пояснення
На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо моніторингу закупівлі № UA-2021-01-12-002096-a можемо повідомити наступне.
Згідно з пунктом 2 частини 5 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії.
1) 04.03.2021 року, між Постачальником - ТОВ ПОДІЛ АВТОГАЗ та Замовником – КП Комунтранссервіс було підписано Додаткову угоду №1 до договору про закупівлю товарів за державні кошти №0821-КП від 16 лютого 2021 року. Разом з додатковою угодою №1, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №45 від 01.03.2021 року.(додається).
2) 13.04.2021 року, між Постачальником - ТОВ ПОДІЛ АВТОГАЗ та Замовником – КП Комунтранссервіс було підписано Додаткову угоду №2 до договору про закупівлю товарів за державні кошти №0821-КП від 16 лютого 2021 року. Разом з додатковою угодою №2, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №69 від 25.03.2021 року.(додається).
3) 12.05.2021 року, між Постачальником - ТОВ ПОДІЛ АВТОГАЗ та Замовником – КП Комунтранссервіс було підписано Додаткову угоду №3 до договору про закупівлю товарів за державні кошти №0821-КП від 16 лютого 2021 року. Разом з додатковою угодою №3, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №22-05/375 від 06.05.2021 року.(додається).
4) 02.08.2021 року, між Постачальником - ТОВ ПОДІЛ АВТОГАЗ та Замовником – КП Комунтранссервіс було підписано Додаткову угоду №4 до договору про закупівлю товарів за державні кошти №0821-КП від 16 лютого 2021 року. Разом з додатковою угодою №4, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №22-05/718 від 30.07.2021 року.(додається).
Згідно п. 11.6. Договору про закупівлю товарів за державні кошти №0821-КП від 16 лютого 2021 року (внесення таких змін можливе за наявності пред’явленого учасником обґрунтованого документального підтвердження коливання ціни такого товару на ринку, отриманого від уповноваженого органу (довідка з Торгово-промислової палати України чи її територіального відділення, територіальних підрозділів Головного управління статистики або іншого органу, який має на це повноваження. Документ, що надається Постачальником повинен містити інформацію про ринкову (середньо ринкову) ціну на товар станом на дату укладання договору та ринкову (середньо ринкову) ціну на товар станом на момент укладання додаткової угоди).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо моніторингу закупівлі № UA-2021-01-12-002096-a можемо повідомити наступне. Згідно з пунктом 2 частини 5 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. 1) 04.03.2021 року, між Постачальником - ТОВ ПОДІЛ АВТОГАЗ та Замовником – КП Комунтранссервіс було підписано Додаткову угоду №1 до договору про закупівлю товарів за державні кошти №0821-КП від 16 лютого 2021 року. Разом з додатковою угодою №1, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №45 від 01.03.2021 року.(додається). Згідно наданої довідки ТПП підтверджується коливання ціни товару в бік збільшення в межах до 10 % від моменту укладення Договору до моменту укладення Додаткої угоди. 2) 13.04.2021 року, між Постачальником - ТОВ ПОДІЛ АВТОГАЗ та Замовником – КП Комунтранссервіс було підписано Додаткову угоду №2 до договору про закупівлю товарів за державні кошти №0821-КП від 16 лютого 2021 року. Разом з додатковою угодою №2, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №69 від 25.03.2021 року.(додається). Згідно наданої довідки ТПП підтверджується коливання ціни товару в бік збільшення в межах до 10 % від моменту укладення Додаткої угоди №1 до моменту укладення Додаткої угоди №2. 3) 12.05.2021 року, між Постачальником - ТОВ ПОДІЛ АВТОГАЗ та Замовником – КП Комунтранссервіс було підписано Додаткову угоду №3 до договору про закупівлю товарів за державні кошти №0821-КП від 16 лютого 2021 року. Разом з додатковою угодою №3, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №22-05/375 від 06.05.2021 року.(додається). Згідно наданої довідки ТПП підтверджується коливання ціни товару в бік збільшення в межах до 10 % від моменту укладення Додаткої угоди №2 до моменту укладення Додаткої угоди №3. 4) 02.08.2021 року, між Постачальником - ТОВ ПОДІЛ АВТОГАЗ та Замовником – КП Комунтранссервіс було підписано Додаткову угоду №4 до договору про закупівлю товарів за державні кошти №0821-КП від 16 лютого 2021 року. Разом з додатковою угодою №4, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №22-05/718 від 30.07.2021 року.(додається). Згідно наданої довідки ТПП підтверджується коливання ціни товару в бік збільшення в межах до 10 % від моменту укладення Додаткої угоди №3 до моменту укладення Додаткої угоди №4. Згідно п. 11.6. Договору про закупівлю товарів за державні кошти №0821-КП від 16 лютого 2021 року (внесення таких змін можливе за наявності пред’явленого учасником обґрунтованого документального підтвердження коливання ціни такого товару на ринку, отриманого від уповноваженого органу (довідка з Торгово-промислової палати України чи її територіального відділення, територіальних підрозділів Головного управління статистики або іншого органу, який має на це повноваження. Документ, що надається Постачальником повинен містити інформацію про ринкову (середньо ринкову) ціну на товар станом на дату укладання договору та ринкову (середньо ринкову) ціну на товар станом на момент укладання додаткової угоди.).
2021-09-07 13:12:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2021 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПОДІЛ АВТОГАЗ |
2 088 000,00
UAH з ПДВ
|
2 088 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ" |
2 148 000,00
UAH з ПДВ
|
2 148 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" |
2 172 000,00
UAH з ПДВ
|
2 172 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПОДІЛ АВТОГАЗ #43126516 |
Переможець |
2 088 000,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2021 16:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 лютого 2021 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 16:40
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2021 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 14:42
|
сканирование1536.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2021 13:52
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2021 12:21
|
скан договір _5 (1).pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2021 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2021 11:20
|
сканирование0821(4).pdf | зміни до договору |
03 серпня 2021 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2021 14:26
|
сканирование1891.pdf | зміни до договору |
13 травня 2021 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 15:17
|
скан додаткова угода _2.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2021 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 15:01
|
Скан додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
05 березня 2021 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2021 10:56
|
Договір | укладений |
17 лютого 2021 10:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 0821-КП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 0821-КП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 0821-КП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 0821-КП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закуіпвлі" |
Номер договору про закупівлю: | 0821-КП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 0821-КП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 0821-КП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |