Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15110000-2 – М`ясо (15113000-3 — Свинина)(М'ясо свинини - 1650 кг).
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-01-12-001630-a 3b0e514d3963468d9c062da57a203ce1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Захарченко Людмила Михайлівна

380978834039 romny_srb@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01981477
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, бульвар Московський, 24
Контактна особа: Захарченко Людмила Михайлівна
380978834039
romny_srb@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 20 січня 2021 11:39
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1650 кілограми
15110000-2 – М`ясо (15113000-3 — Свинина)(М'ясо свинини - 1650 кг).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Суми, бульвар Московський, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1.Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 20 банківських днів з дня фактичного постачання товару на адресу Покупця. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2021 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 12:21
Вимоги до кваліфікації учасника.docx
12 січня 2021 12:21
ОГОЛОШЕННЯ.doc
12 січня 2021 12:21
Комерційна пропозиція.docx
12 січня 2021 12:20
проект договору.docx
12 січня 2021 12:20
Технічні вимоги.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Коваль Віктор Іванович 144 540,00
UAH з ПДВ
138 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГРОМА ВІКТОР ПЕТРОВИЧ 146 850,00
UAH з ПДВ
138 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2021 11:03
Електронний підпис
18 січня 2021 11:02
якість товару.pdf
18 січня 2021 11:02
статут.pdf
18 січня 2021 11:02
свідоцтво_ витяг.pdf
18 січня 2021 11:02
працівники.pdf
18 січня 2021 11:02
право власності.pdf
18 січня 2021 11:02
потужності копія.pdf
18 січня 2021 11:02
потужності.pdf
18 січня 2021 11:02
підпис.pdf
18 січня 2021 11:02
печатка.pdf
18 січня 2021 11:02
паспорт_код.pdf
18 січня 2021 11:02
обладнання.pdf
18 січня 2021 11:02
НАССР копія.pdf
18 січня 2021 11:02
НАССР.pdf
18 січня 2021 11:02
лист погодж.договору.pdf
18 січня 2021 11:02
лист згода.pdf
18 січня 2021 11:02
контактні дані.pdf
18 січня 2021 11:02
Журавка.pdf
18 січня 2021 11:02
експл.дозвіл потужн..pdf
18 січня 2021 11:02
експертний звіт мясо.pdf
18 січня 2021 11:02
довкілля.pdf
18 січня 2021 11:02
гарант.лист.pdf
18 січня 2021 11:02
відсутн.ліцензії.pdf
18 січня 2021 11:02
Відгуки.pdf
18 січня 2021 11:02
аналог.договора.pdf
18 січня 2021 11:02
додаток 4.pdf
18 січня 2021 11:02
додаток 3.pdf
18 січня 2021 11:02
додаток1.pdf

Публічні документи

19 січня 2021 18:52
Електронний підпис
19 січня 2021 18:50
18 потужності.PDF
19 січня 2021 18:50
16 Гарантійний лист.PDF
19 січня 2021 18:50
15 лист згода.PDF
19 січня 2021 18:50
11 Сан обробка АВТО.PDF
19 січня 2021 18:50
5 Прописка.PDF
19 січня 2021 18:50
29 Якісне посвідчення.PDF
19 січня 2021 18:50
22 довідка корупція.PDF
19 січня 2021 18:49
4 Паспорт.PDF
19 січня 2021 18:49
1 ВИТЯГ ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Коваль Віктор Іванович

ФОП ГРОМА ВІКТОР ПЕТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Коваль Віктор Іванович
#2077404053
Переможець 138 590,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 10:17

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Коваль Віктор Іванович
#2077404053
138 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2022 10:45
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
03 лютого 2022 10:44
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2022 12:37
дод. уг. 3.pdf зміни до договору
10 січня 2022 12:36
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 11:15
дод. уг. 2.pdf зміни до договору
04 січня 2022 11:14
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 12:18
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 12:17
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 08:20
дог. 30.pdf укладений
26 січня 2021 08:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, а саме до 31.03.2022 року. 2. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов'язковими до виконання Сторонами. 3. Дана Додаткова угода складена української мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі сторін. 4. Дана Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її укладання і діє до повного виконання зобов’язань по даній Додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: № 30
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку зі зменшення обсягів потреби сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 0,27 грн. та викласти п. 3.1. до договору в наступній редакції: «Ціна Договору становить 138589,73 грн. (Сто тридцять вісім тисяч п’ятсот вісімдесят дев’ять грн. 73 коп.) без ПДВ. 2. Усі інші умови Договору , не змінені в цій Додатковій угоді, залишаються чинними у редакції, викладеній у Договорі. 3. Дана додаткова угода складена в 2-х примірниках, українською мовою, по одному для кожної із сторін і є невід'ємною частиною договору та вступає в силу з моменту його підписання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін та діє протягом строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: № 30
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю а саме: 27718,00 грн. (Двадцять сім тисяч сімсот вісімнадцять гривень 00 копійок) без ПДВ, укладеному в попередньому році до 31.03.2022 року. 2. Усі інші умови Договору , не змінені в цій Додатковій угоді, залишаються чинними у редакції, викладеній у Договорі. 3. Дана додаткова угода складена в 2-х примірниках, українською мовою, по одному для кожної із сторін і є невід'ємною частиною договору та вступає в силу з моменту його підписання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін та діє протягом строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: № 30
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», та проведеною процедурою закупівлі на 2022 рік Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму Договору № 30 від 26.01.2021 р. на 26458,00 грн. (Двадцять шість тисяч чотириста п’ятдесят вісім гривень 00 копійок). 2. Викласти п.3.1. розділу 3 Договору в такій редакції: «Ціна Договору з урахуванням пролонгації становить 139849,73 грн. ( Сто тридцять дев’ять тисяч вісімсот сорок дев’ять грн. 73 коп.) без ПДВ. 3. Умови договору № 30 від 26.01.2021 р. згідно суми бюджетних призначень є виконаними в повному обсязі. 3. Усі інші умови Договору , не змінені в цій Додатковій угоді, залишаються чинними у редакції, викладеній у Договорі. 4. Дана додаткова угода складена в 2-х примірниках, українською мовою, по одному для кожної із сторін і є невід'ємною частиною договору та вступає в силу з моменту його підписання Сторонами. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін та діє протягом строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: № 30
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 139 849,73
UAH