Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 15530000 - 2 - Вершкове масло
Очікувана вартість
76 875,00 UAH
UA-2021-01-12-001580-a be9b46bc4fa9461eb195574aea048fc5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Кудря

+380966436615 vlad_kudrya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Навчально-виховний комплекс "Олександрійський колегіум-спеціалізована школа"
Код ЄДРПОУ: 23230339
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, , вул. 6 грудня, буд. 97
Контактна особа: Владислав Кудря
+380966436615
vlad_kudrya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2021 12:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2021 12:10
Початок аукціону: 25 січня 2021 11:43
Очікувана вартість: 76 875,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 768,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Відповідно до оголошення, договору та специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
375 кілограми
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, місто Олександрія, вулиця 6-го Грудня, будинок 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2021 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 12:11
Оголошення.docx
12 січня 2021 12:11
Проект договору масло.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-12-001580-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3079523651
Дата подання: 02 лютого 2021 01:01
Неправомірна дискваліфікація
Не згода з дискваліфікацією
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2021 10:06
ПОЯСНЕННЯ щодо вимоги фізичної особи – підприємця Коваля Євгена Григорійовича на рішення уповноваженої особи з питань публічних закупівель НВК «Олександрійський колегіум – спеціалізована школа» Олександрійської міської ради про дискваліфікацію учасника Вважаю, що вимога фізичної особи – підприємця Коваля Євгена Григорійовича на рішення уповноваженої особи з питань публічних закупівель НВК «Олександрійський колегіум – спеціалізована школа» Олександрійської міської ради про дискваліфікацію учасника є необґрунтованою та такою, що не підлягає розгляду з огляду на наступні обставини:
подану ФОП «Коваль Є.Г.». копію експертного висновку №005001 п/20 від 02 грудня 2020 року не можна вважати належно засвідченою, оскільки надана копія документа стосується іншої юридичної особи, а саме ТОВ ТД «Центр харчових технологій», що свідчить про неможливість засвідчення копії такого документа самим учасником, так як відповідно до п.2 ч.10 Розділу ІІ Наказу Міністерства юстиції України №1000/5 від 18.06.2015 року «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», установа має право засвідчувати копії документів, що створюються в ній, за винятком копій документів, які відповідно до законодавства потребують засвідчення в нотаріальному порядку.
Крім того, у примітці до наданої ФОП «Коваль Є.Г.». копії експертного висновку міститься пряма заборона на його відтворення, тиражування та розповсюдження, повністю чи частково, як офіційного документа без дозволу керівництва лабораторії. При цьому, дозволу керівництва лабораторії, якою надано експертний висновок, на його відтворення, тиражування та розповсюдження, повністю чи частково, як офіційного документа, «ФОП Коваль Є.Г.». у складі пропозиції не надано, що виключає його прийняття замовником.
Зазначені обставини у відповідності до вимог чинного законодавства України є підставою для дискваліфікації учасника
Номер вимоги: UA-2021-01-12-001580-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Нетеса В.Є., Код ЄДРПОУ:3425205312
Дата подання: 04 лютого 2021 21:55
Оскарження
Шановний Замовник!

За результатами проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель по предмету закупівлі : ДК 021:2015-15530000-2-Вершкове масло, оприлюднено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 23 від 02.02.2021р. про визначення переможця.
Згідно зазначеного протоколу визначено переможцем ТОВ «САВВА ГРУПП» .
Однак, Замовник не врахував, що пропозиція учасника ТОВ «САВВА ГРУПП» не відповідає Документації про проведення спрощеної закупівлі в системі електронних закупівель з наступних причин:

Згідно Додатку 2 Кваліфікаційних критеріїв для учасників учасник повинен викласти в систему (в сканованому вигляд) в складі своєї пропозиції :
«6) Довідка в довільній формі щодо наявності власного (них) або орендованого (них) транспортного (них) засобу (бів) або надання послуг з перевезення вантажу автомобільним транспортом, яким (ми) буде здійснюватися постачання продуктів харчування.
7) Для орендованого транспортного засобу, учасник повинен надати скановану копію або оригінал чинного договору оренди оформленого згідно чинного законодавства, або договір про надання послуг з перевезення вантажу автомобільним транспортом.
8) Оригінал або копія свідоцтва про реєстрацію транспортного них засобу(бів) на транспортний/ні засіб(би) який (кі) обстежувалися та вказані в акті.»
На підтвердження вимог ТОВ «САВВА ГРУПП» надав Договір оренди автотранспортних засобів № 4 від 19 жовтня 2020р., згідно з яким ФОП Пономаренко О.І. передає ТОВ «САВВА ГРУПП» в особі представника Руденка С.В. в оренду транспортний засіб RENAULT MASTER - спеціалізований вантажний фургон-рефрижератор, реєстраційний номер ВА7788ВН.
Факт передачі вищезазначеного транспортного засобу зафіксовано Актом прийому-передачі автотранспортних засобів від 19 жовтня 2020р., згідно якого Пономаренко О.І. передав, а представник ТОВ «САВВА ГРУПП» Руденко С.В. прийняв вказаний транспортний засіб як вказано в акті «разом з свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу та комплектом ключів».
Разом з тим в довідці №18 від 26 січня 2021 року «Інформація про учасника», вказано, що особою, яка уповноважена підписувати документи є директор ТОВ «САВВА ГРУПП» Пономаренко О.І. Повноваження Руденка С.В. на право підпису вищевказаних договорів та актів не підтверджені і не надано листів- роз’яснень.
Крім того, пункт 2.5 Договору оренди автотранспортних засобів № 4 від 19 жовтня 2020р. зазначає, що «жодна із Сторін не має права передавати свої права за цим договором третій Стороні без письмової згоди іншої Сторони, в т.ч. надавати автотранспортні засоби в суборенду чи передавати їх в користування і/чи володіння».
Однак, ФОП Пономаренко О.І. одночасно з передачею автотранспорту RENAULT MASTER – реєстраційний номер ВА7788ВН ТОВ «САВВА ГРУПП» передав цей же транспортний засіб ФОП Штукіну О.Л. згідно з Договором оренди автотранспортних засобів № 6 від 19 жовтня 2020р., і теж з підписанням Акту прийому-передачі автотранспортних засобів від 19 жовтня 2020р.
ФОП Штукін О.Л. разом з наданим йому в оренду ФОП Пономаренко О.І. транспортним засобом RENAULT MASTER – реєстраційний номер ВА7788ВН приймає участь у спрощеній процедурі закупівлі масла вершкового у закладах дошкільної освіти Олександрійскої міської ради Кіровоградсьскої області:
1) ЗДО №43 (ідент. закупівлі UA-2020-12-18-012864-c);
2) ЗДО № 29 (ідент. закупівлі UA-2020-12-21-005270-с);
3) ЗДО №42 (ідент. закупівлі UA-2020-12-21-011951-с);
4) ЗДО № 25 (ідент. закупівлі UA-2020-12-22-014421-с);
5) ЗДО №16 (ідент. закупівлі UA-2020-12-28-003245-а);
6) ЗДО №39 (ідент. закупівлі UA-2020-12-23-018778-с).
Таким чином, ТОВ «САВВА ГРУПП» в складі пропозиції не надав інформації про розірвання з ФОП Штукіним О.Л. «Договору оренди автотранспортних засобів № 6 від 19 жовтня 2020р.» або письмової згоди (відповідно до п.3 та 4 Договору оренди) ФОП Штукіна О.Л. на передачу своїх прав орендованих транспортних засобів у ФОП Пономаренко О.І. третій стороні – ТОВ «САВВА ГРУПП» на надання транспортних засобів в суборенду, чи передачі їх в користування, чи володіння.
Зазначене в письмовому підтвердженні ТОВ «САВВА ГРУПП» б/н від 24.01.2021 про те, що «транспортний засіб/засоби Учасника не буде задіяний в інших роботах/послугах протягом періоду безпосереднього виконання Учасником договору», свідчить про не відповідність дійсності та містить недостовірну інформацію.
Також, ТОВ «САВВА ГРУПП» в складі пропозиції надає Договір оренди автотранспортних засобів №3 від 19 жовтня 2020р., про те, що ФОП Жадан В.Г. передає ТОВ «САВВА ГРУПП» в особі директора Пономаренко О.І. транспортні засоби RENAULT MASTER – спеціалізований вантажний фургон-рефрижератор-В реєстраційний номер ВА1114ВЕ та FIAT DUCATO 14 – спеціалізований вантажний фургон рефрижератор, реєстраційний номер ВА3322ВН. Разом з зазначеним договором надається Акт прийому-передачі транспортних засобів від 19 жовтня 2020р.про те, ФОП Жадан В.Г. передала, а ТОВ «САВВА ГРУПП» в особі директора Пономаренко О.І., прийняв вищезазначені транспортні засоби разом з свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів та комплектом ключів.
Згідно з пунктом 2.5 Договору оренди автотранспортних засобів № 3 від 19 жовтня 2020р. зазначено, що жодна із Сторін не має права передавати свої права за цими договорами третій Стороні без письмової згоди іншої Сторони, в т.ч. надавати автотранспортні засоби в субаренду чи передавати їх в користування і/чи володіння.
Однак, ще 01 жовтня 2020р. відповідно до Договору оренди транспортних засобів № 1 від 01 жовтня 2020р. ФОП Жадан В.Г. передала ФОП Кравченко О.С. в оренду ті ж самі транспортні засоби марки RENAULT MASTER – спеціалізований вантажний фургон-рефрижератор-В реєстраційний номер ВА1114ВЕ та FIAT DUCATO 14 – спеціалізований вантажний фургон рефрижератор реєстраційний номер ВА3322ВН, про що свідчить акт прийому передачі автотранспортних засобів від 01 жовтня 2020р.
ФОП Кравченко О.С. разом з наданими йому в оренду ФОП Жадан В.Г. транспортними засобами RENAULT MASTER реєстраційний номер ВА1114ВЕ та FIAT DUCATO 14 р/№ ВА3322ВН приймав участь у спрощеній процедурі закупівлі по предмету закупівлі м’ясо охолоджене в закладах дошкільної освіти Олександрійскої міської ради Кіровоградсьскої області:
1) ЗДО № 43 - 05.01.21 (UA-2020-12-18-014406-с) (де у Довідці №1 від 30.12.2020р. зазначено, що ФОП Жадан В.Г. повідомляє, що транспортні засоби ФОП Кравченко О.С. відповідно до договору №1 від 01.10.20 не будуть задіяні в інших роботах/послугах протягом періоду безпосереднього виконання учасником договору)
2) ЗДО № 29 -05.01.21 (ідент. закупівлі UA-2020-12-21-005735-с)
3) ЗДО № 2 -06.01.21 (ідент. закупівлі UA-2020-12-22-016043-с)
4) ЗДО № 25 -06.01.21 (ідент. закупівлі UA-2020-12-22-019475-с) та інші
Таким чином, ТОВ «САВВА ГРУПП» в складі пропозиції не надав інформації про розірвання з ФОП ФОП Кравченко О.С. «Договору оренди автотранспортних засобів № 1 від 01 жовтня 2020р.» або письмової згоди (відповідно до п.3 та 4 Договору оренди) ФОП Кравченко О.С. на передачу своїх прав орендованих транспортних засобів у ФОП Жадан В.Г. третій стороні – ТОВ «САВВА ГРУПП» на надання транспортних засобів в суборенду, чи передачі їх в користування, чи володіння.

Отже , «Договір оренди автотранспортних засобів № 3 від 19 жовтня 2020р.» та «Договір оренди автотранспортних засобів № 4 від 19 жовтня 2020р.» є нечинними та не оформлені згідно чинного законодавства відповідно до вимог п.7 Додатку 2 Кваліфікаційних критеріїв до учасників, так як транспортні засоби вказані в цих договорах перебувають в оренді ФОП Кравченко О.С. та ФОП Штукіна О.Л.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «САВВА ГРУПП» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі та згідно п.1 ч. 13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» та підлягає відхиленню.

Додатки:
1. Копія Договору оренди автотранспортних засобів № 1 від 01.10.2020р. між Орендодавцем ФОП Жадан В.Г. та Орендарем Кравченко В.Г.
2. Додаток 1 Договору оренди автотранспортних засобів № 1 від 01.10.2020р. «Акт прийому – передачі автотранспортних засобів від 19.01.2020р між Орендодавцем ФОП Жадан В.Г. та Орендарем Кравченко В.Г.

3. Копія Договору оренди автотранспортних засобів № 6 від 19.10.2020р. між Орендодавцем ФОП Пономаренко О.І. та Орендарем Штукіним О.Л.
4. Додаток 1 Договору оренди автотранспортних засобів № 6 від 19.10.2020р. «Акт прийому – передачі автотранспортних засобів від 19.01.2020р між Орендодавцем ФОП Пономаренко О.І. та Орендарем Штукіним О.Л.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2021 15:55
Шановний учасник ФОП Нетеса В.Є.
Зазначаємо, що умовами закупівлі не вимагалось надання документів, які підверджують право підпису осіб, на документи, які надано в складі тендерної пропозиції.
Слід зазначити, що оголошення до проведення спрощеної процедури закупівлі встановлювало умови щодо зазначення інформації та надання документів на право підпису господарського договору та документів тендерної пропозиції. Замовник не вимагає надання в складі пропозиції документів, що підтверджують право підпису інших осіб (в т.ч. банківських документів, аналогічних договорів, замовників по аналогічним договорам тощо). Тому ваша вимога є безпідставною.
Стосовно зазначення автомобілів, які «пересікаються» з іншими замовниками.
Звертаємо увагу, що умови тендерної документаці (оголошення) не порушено, в складі пропозиції містяться всі необхідні довідки та документи, які вимагались Замовником.
В зв’язку з тим, що автомобілі, які вказані в довідці – більше ніж один, то Учасник має право і можливості вибрати конкретний автомобіль, який буде виконувати постачання продукції на вимоги Замовника.
Законних підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «САВВА ГРУПП» - немає.
Номер вимоги: UA-2021-01-12-001580-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Нетеса В.Є., Код ЄДРПОУ:3425205312
Дата подання: 04 лютого 2021 23:09
Додатки
Додатки
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2021 15:55
Шановний учасник ФОП Нетеса В.Є.
Зазначаємо, що умовами закупівлі не вимагалось надання документів, які підверджують право підпису осіб, на документи, які надано в складі тендерної пропозиції.
Слід зазначити, що оголошення до проведення спрощеної процедури закупівлі встановлювало умови щодо зазначення інформації та надання документів на право підпису господарського договору та документів тендерної пропозиції. Замовник не вимагає надання в складі пропозиції документів, що підтверджують право підпису інших осіб (в т.ч. банківських документів, аналогічних договорів, замовників по аналогічним договорам тощо). Тому ваша вимога є безпідставною.
Стосовно зазначення автомобілів, які «пересікаються» з іншими замовниками.
Звертаємо увагу, що умови тендерної документаці (оголошення) не порушено, в складі пропозиції містяться всі необхідні довідки та документи, які вимагались Замовником.
В зв’язку з тим, що автомобілі, які вказані в довідці – більше ніж один, то Учасник має право і можливості вибрати конкретний автомобіль, який буде виконувати постачання продукції на вимоги Замовника.
Законних підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «САВВА ГРУПП» - немає.

Документи подані скаржником

02 лютого 2021 01:01
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2021 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ 70 500,00
UAH з ПДВ
50 625,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САВВА ГРУПП 58 500,00
UAH з ПДВ
58 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Нетеса В.Є. 72 375,00
UAH з ПДВ
69 375,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2021 12:03
Електронний підпис
22 січня 2021 12:03
Документи.pdf

Публічні документи

20 січня 2021 18:39
Електронний підпис

Публічні документи

22 січня 2021 00:12
Електронний підпис
22 січня 2021 00:11
Масло_цінова_НВЄ.pdf
22 січня 2021 00:11
Кваліф_НВЄ_2.pdf
22 січня 2021 00:11
Кваліф НВЕ _1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ

ТОВ САВВА ГРУПП

ФОП Нетеса В.Є.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ
#3079523651
Відхилено 50 625,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 12:03
ТОВ САВВА ГРУПП
#43094935
Переможець 58 500,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 14:43

Документи

01 лютого 2021 12:03
Електронний підпис
01 лютого 2021 12:02
Протокол 1.pdf

Документи

02 лютого 2021 14:43
Електронний підпис
02 лютого 2021 14:40
Протокол№23.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ САВВА ГРУПП
#43094935
58 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 лютого 2021 14:43
Електронний підпис
02 лютого 2021 14:40
Протокол№23.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 09:09
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 10:46
ДУ 4 до 31-Т.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 10:45
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 15:01
ДУ 3 до 31-Т.pdf зміни до договору
23 листопада 2021 15:00
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 13:55
ДУ 2 до 31-Т.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 13:52
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 09:35
ДУ№1від11лютого21до Д№31-Т.pdf зміни до договору
11 лютого 2021 09:25
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 07:52
ДОГВІР№31-Т.pdf укладений
09 лютого 2021 09:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з фактичним фінансуванням та відповідно до кошторису закладу на 2021 рік: 1. Доповнити розділ 3 «Ціна та загальна сума договору» пункт 3.1. в наступній редакції: «Відповідно до кошторисних призначень, бюджетні зобов’язання по даному договору виникають на суму 36500,00 грн. (тридцять шість тисяч п’ятсот гривень 00 копійок.) Подальше взяття зобов’язань по даному договору буде збільшуватися по мірі збільшення кошторисних призначень та регламентуватись шляхом укладення додаткових угод, але не більше суми проведеної закупівлі зазначеної в п. 3.1. Договору». 2. Інші умови вище зазначеного Договору цією Угодою не змінені, і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову угоду укладено в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному для кожної Сторони. 4. Дана Угода вступає в силу з моменту підписання і діє на протязі строку дії договору про закупівлю товарів № 31-Т від 08 лютого 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 31-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 3.4 Договору Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару – на сирні продукти пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку, у зв'язку з коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору. 2. У зв’язку із застосуванням п. 1 цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти п. 1 Додатку №1 (Специфікація) до Договору у наступній редакції: «Загальна кількість – 362,858 кг) 3. У зв’язку із застосуванням п. 1 цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти п. 1 Додатку №1 (Специфікація) до Договору у наступній редакції: Ціна з ПДВ, грн: - 161,22 грн.».
Номер договору про закупівлю: 31-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з фактичним фінансуванням та відповідно до кошторису закладу на 2021 рік: Внести зміни до п. 3.1.1. розділу ІІІ «Ціна та загальна сума договору» та викласти його в наступній редакції: «Відповідно до кошторисних призначень, бюджетні зобов’язання по даному договору збільшуються на суму 11 000,00 грн. (одинадцять тисяч гривень 00 копійок.) та становлять 47 500,00 (сорок сім тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) Подальше взяття зобов’язань по даному договору буде збільшуватися по мірі збільшення кошторисних призначень та регламентуватись шляхом укладення додаткових угод, але не більше суми проведеної закупівлі зазначеної в п. 3.1. Договору»
Номер договору про закупівлю: 31-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з фактичним фінансуванням та відповідно до кошторису закладу на 2021 рік: Внести зміни до п. 3.1.1. розділу ІІІ «Ціна та загальна сума договору» та викласти його в наступній редакції: «Відповідно до кошторисних призначень, бюджетні зобов’язання по даному договору збільшуються на суму 2 830,16 грн. (одинадцять тисяч гривень 00 копійок.) та становлять 50 330,16 (п’ятдесят тисяч триста тридцять гривень 16 копійок) Подальше взяття зобов’язань по даному договору буде збільшуватися по мірі збільшення кошторисних призначень та регламентуватись шляхом укладення додаткових угод, але не більше суми проведеної закупівлі зазначеної в п. 3.1. Договору».
Номер договору про закупівлю: 31-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 50 330,16
UAH (в тому числі ПДВ 8 388,36 UAH)