Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт насосів 200Д-60 (1од.), 200Д-90 (4 од.) насосної станції №ІІ МК (інв. №101310145) ПК 112+47 Управління Головного Каховського магістрального каналу за адресою: Херсонська область, Каховський район, Зеленопідська сільська рада»
Очікувана вартість
514 739,40 UAH
UA-2021-01-12-001575-a 4b3edd32c1804f659ba4cab70851c7c2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Сергіївна Карасевич

+380553641046 kanal.dzo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ГОЛОВНОГО КАХОВСЬКОГО МАГІСТРАЛЬНОГО КАНАЛУ
Код ЄДРПОУ: 01034662
Місцезнаходження: 74822, Україна , Херсонська обл., Каховський р-н, смт. Любимівка, вул. Індустріальна, буд. 4
Контактна особа: Інна Сергіївна Карасевич
+380553641046
kanal.dzo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 514 739,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 147,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Необхідна інформація щодо характеристик предмету закупівлі зазначена в технічному завданні, яке міститься в Додатку 2 цієї документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт насосів 200Д-60 (1од.), 200Д-90 (4 од.) насосної станції №ІІ МК (інв. №101310145) ПК 112+47 Управління Головного Каховського магістрального каналу за адресою: Херсонська область, Каховський район, Зеленопідська сільська рада»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Херсонська область, Каховський район, Зеленопідська сільська рада
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету України. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2021 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 12:11
Додаток 1.pdf
12 січня 2021 12:11
Документація.pdf
12 січня 2021 12:10
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СТЕЙДЖ АЛЬЯНС 514 739,40
UAH з ПДВ
514 739,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2021 15:02
Електронний підпис
20 січня 2021 14:54
56-Реєстр.pdf
20 січня 2021 14:54
52-Гар лист субпідряд.pdf
20 січня 2021 14:54
47- Дозвил копия.pdf
20 січня 2021 14:54
46-Лист розяст лиценз.pdf
20 січня 2021 14:54
45-Додаток до лиценз.pdf
20 січня 2021 14:54
43-лист код доступу.pdf
20 січня 2021 14:54
42-Статут копия.pdf
20 січня 2021 14:54
40-Витяг з ПДВ.pdf
20 січня 2021 14:54
39-розрах рівня зп.pdf
20 січня 2021 14:54
30-локальний кошторис.pdf
20 січня 2021 14:54
28-договірна ціна.pdf
20 січня 2021 14:54
27-Гар лист довкілля.pdf
20 січня 2021 14:54
25-проект договору.pdf
20 січня 2021 14:54
24-Тех дод 2.pdf
20 січня 2021 14:54
23-Дог оренди мех (1).pdf
20 січня 2021 14:54
20-Дов МТБ.pdf
20 січня 2021 14:54
19-Штат розпис копия.pdf
20 січня 2021 14:54
16-дов працівники.pdf
20 січня 2021 14:54
15-Відгук.pdf
20 січня 2021 14:54
14-Аналог договор.pdf
20 січня 2021 14:54
11-дов фін. звітність.pdf
20 січня 2021 14:54
10-дов. з банку.pdf
20 січня 2021 14:54
6-Дов. повноваження.pdf
20 січня 2021 14:54
1-цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СТЕЙДЖ АЛЬЯНС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СТЕЙДЖ АЛЬЯНС
#43209597
Переможець 514 739,40
UAH з ПДВ
22 січня 2021 14:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СТЕЙДЖ АЛЬЯНС
#43209597
514 739,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 13:49
Звіт про виконання договору про закупівлю.pdf укладений
14 квітня 2021 13:36
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 14:43
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 14:35
Повідомлення про внесення змін до договору 3.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 14:35
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 14:17
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 14:12
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 2.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 14:12
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 12:46
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 12:15
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 1.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 12:15
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 15:51
Договір.pdf укладений
02 лютого 2021 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України, пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9.3 розділу 9, розділу 11 Договору № 27 від 02.02.2021 р. уклали цю Додаткову угоду про наступне: У зв’язку з тривалим строком укладання договору за результатами проведення спрощеної закупівлі, Сторони домовилися внести зміни до Додатку № 3 «Календарний графік виконання робіт» та Додатку № 4 «План фінансування робіт» до Договору підряду № 27 від 02.02.2021 року (надалі - Договір) та викласти їх в новій редакції, що додаються до цієї угоди.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України, уклали цю Додаткову угоду до Договору підряду № 27 від 02.02.2021 року (далі-Договір) про наступне про наступне: У зв’язку з погіршенням погодних умов та відсутністю технологічної можливості Генпідрядника виконати роботи в строки, які передбачені Договором, Сторони домовились: Викласти п. 9.1 Договору в наступній редакції: « п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами та діє до повного виконання Сторонами взятих на себе за Договором зобов’язань, тобто до 31.12.2021 р. Строк виконання робіт – до 23.03.2021р.». Внести зміни до Додатку № 3 «Календарний графік виконання робіт» та Додатку № 4 «План фінансування робіт» до Договору та викласти їх в новій редакції, що додаються до цієї угоди. У зв’язку із зміною банківських реквізитів «ГЕНПІДРЯДНИКА», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору підряду № 27 від 02.02.2021 року та викласти реквізити «ГЕНПІДРЯДНИКА», що містяться в Розділі 6 Договору «Адреси, реквізити, підписи та печатки Сторін» у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України, уклали цю Додаткову угоду про наступне: Враховуючи динамічну договірну ціну Договору підряду № 27 від 02.02.2021 року (надалі – Договір) та відповідно до Акту приймання виконаних будівельних робіт Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 29739,40 грн. (двадцять дев'ять тисяч сімсот тридцять дев'ять грн. 40 коп.). Сторони домовились п. 4.1 Договору викласти в новій редакції: Вартість робіт, передбачених п.1.1 Договору узгоджується Сторонами на підставі динамічної Договірної ціни та локального кошторису і становить 485000,00 грн. (чотириста вісімдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 80833,33 грн. (вісімдесят тисяч вісімсот тридцять три грн. 33 коп.). Усі інші умови Договору, не змінені цією угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують обов'язковість виконання прийнятих по ньому зобов'язань.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 485 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 80 833,33 UAH)