Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Борошно, рис, гречка, пшоно, перлова крупа, пшенична крупа, вівсяні пластівці, крупа ячмінна - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Очікувана вартість
165 881,00 UAH
UA-2021-01-12-001358-c 1b2acbec9a78439184837d68265f3c19
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестер Світлана Миколаївна

+380686200030 gorodokgum@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гуманітарне управління Городоцької міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 44101707
Місцезнаходження: 81500, Україна , Львівська обл., місто Городок, вулиця Джерельна, 16
Контактна особа: Нестер Світлана Миколаївна
+380686200030
gorodokgum@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 23:38
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2021 18:00
Очікувана вартість: 165 881,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 830,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2516 кг
Борошно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15612100-2 — Борошно пшеничне
1322 кг
рис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15614000-5 — Рис оброблений
1185 кг
гречка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
230 кг
пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
235 кг
перлова крупа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
210 кг
пшенична крупа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613300-1 — Злакові продукти
401 кг
вівсяні пластівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613380-5 — Вівсяні пластівці
140 кг
крупа ячмінна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дня підписання рахунків-фактур та/або видаткових накладних. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2021 23:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 23:38
ДОДАТОК 3.doc
12 січня 2021 23:38
1_Оголошення_крупи.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ" 165 630,48
UAH з ПДВ
165 630,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2021 15:11
Електронний підпис
21 січня 2021 15:11
паспорт ст 6-7.jpg
21 січня 2021 15:11
паспорт ст 8-9.jpg
21 січня 2021 13:06
Електронний підпис
21 січня 2021 13:05
6. Паспорт Яблонський.pdf
21 січня 2021 13:05
36. штатний розпис.pdf
21 січня 2021 13:05
9. Рішення №1.pdf
21 січня 2021 11:44
25. якісне букпак (1).jpg
21 січня 2021 11:44
25. хатинка сертиф (1).jpg
21 січня 2021 11:44
12. пдв свідоцтво.jpg
21 січня 2021 11:44
36. штатний розпис.pdf
21 січня 2021 11:44
35. розрахунок ціни.pdf
21 січня 2021 11:44
31.працівники.pdf
21 січня 2021 11:44
28. ISO 22000.pdf
21 січня 2021 11:44
28. ISO 14001.pdf
21 січня 2021 11:44
28. ISO 9001 2018.pdf
21 січня 2021 11:44
28. ISO 9001 2015.pdf
21 січня 2021 11:44
18 Договір дез..pdf
21 січня 2021 11:44
14. витяг.pdf
21 січня 2021 11:44
13. Виписка з ЄДР.pdf
21 січня 2021 11:44
11. Cтатут.pdf
21 січня 2021 11:44
9. Рішення №2.pdf
21 січня 2021 11:44
9. Рішення №1.pdf
21 січня 2021 11:44
8. Наказ №1.pdf
21 січня 2021 11:44
5. накладна крупи.pdf
21 січня 2021 11:44
5. аналогічний крупи.pdf
21 січня 2021 11:44
3. технічні вимоги.pdf
21 січня 2021 11:44
2. договір.pdf
21 січня 2021 11:44
1. цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ"
#43875854
Переможець 165 630,48
UAH з ПДВ
28 січня 2021 19:22

Документи

28 січня 2021 19:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 19:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ"
#43875854
165 630,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2021 19:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2022 11:49
Електронний підпис укладений
18 квітня 2022 16:25
дод уг 6.pdf зміни до договору
18 квітня 2022 16:24
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 16:42
ду 5 С21-01.pdf зміни до договору
02 лютого 2022 16:33
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 17:58
ду 4 до С21-01.pdf зміни до договору
05 січня 2022 17:57
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 12:47
ДУ _3 Дог _С21-01 від 08.02.21р..pdf зміни до договору
30 грудня 2021 12:43
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 18:56
дод дог 1 до дог С21-01 крупи.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 18:51
дод дог 1 до дог С21-01 крупи.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 18:47
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 17:58
Договір С21-01 укладений
10 лютого 2021 16:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зменшити обсяги закупівлі. Детальніше у файлі додаткової угоди 1
Номер договору про закупівлю: С21-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 132`275
Номер договору про закупівлю: С21-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зменшити обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: С21-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили продовжити термін дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: С21-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили ціну додаткової угоди на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: С21-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодили зменшити обсяги закупівлі визначені у додатковій угоді 5
Номер договору про закупівлю: С21-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2021 — 25 квітня 2022
Сума оплати за договором: 96 438,36
UAH (в тому числі ПДВ 16 073,06 UAH)