Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яйце куряче - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція
Очікувана вартість
161 469,00 UAH
UA-2021-01-12-001351-c f0a8dc5bf3824ba18f0c742ed30ff638
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестер Світлана Миколаївна

+380686200030 gorodokgum@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гуманітарне управління Городоцької міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 44101707
Місцезнаходження: 81500, Україна , Львівська обл., місто Городок, вулиця Джерельна, 16
Контактна особа: Нестер Світлана Миколаївна
+380686200030
gorodokgum@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 22:16
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2021 18:00
Очікувана вартість: 161 469,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 810,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41940 шт
Яйце куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03142500-3 — Яйця

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дня підписання рахунків-фактур та/або видаткових накладних. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2021 22:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 22:17
ДОДАТОК 3.doc
12 січня 2021 22:17
1_Оголошення_Яйце_куряче.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ" 161 049,60
UAH з ПДВ
161 049,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2021 15:18
Електронний підпис
21 січня 2021 15:15
паспорт ст 6-7.jpg
21 січня 2021 15:15
паспорт ст 8-9.jpg
21 січня 2021 13:16
Електронний підпис
21 січня 2021 13:15
6. Паспорт Яблонський.pdf
21 січня 2021 13:15
36. штатний розпис.pdf
21 січня 2021 13:15
9. Рішення №1.pdf
21 січня 2021 11:04
36. штатний розпис.pdf
21 січня 2021 11:04
29. Якісне яйце (1).jpg
21 січня 2021 10:53
12. пдв свідоцтво.jpg
21 січня 2021 10:53
36. штатний розпис.pdf
21 січня 2021 10:53
35. розрахунок ціни.pdf
21 січня 2021 10:53
31.працівники.pdf
21 січня 2021 10:53
29. декларація яйце.pdf
21 січня 2021 10:53
28. ISO 22000.pdf
21 січня 2021 10:53
28. ISO 14001.pdf
21 січня 2021 10:53
28. ISO 9001 2018.pdf
21 січня 2021 10:53
28. ISO 9001 2015.pdf
21 січня 2021 10:53
18 Договір дез..pdf
21 січня 2021 10:53
14. витяг.pdf
21 січня 2021 10:53
13. Виписка з ЄДР.pdf
21 січня 2021 10:53
11. Cтатут.pdf
21 січня 2021 10:53
9. Рішення №2.pdf
21 січня 2021 10:53
9. Рішення №1.pdf
21 січня 2021 10:53
8. Наказ №1.pdf
21 січня 2021 10:53
5. накладна.pdf
21 січня 2021 10:53
3. технічні вимоги.pdf
21 січня 2021 10:53
2. договір.pdf
21 січня 2021 10:53
1. цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ"
#43875854
Переможець 161 049,60
UAH з ПДВ
28 січня 2021 18:49

Документи

28 січня 2021 18:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 18:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ"
#43875854
161 049,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2021 18:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2022 10:13
Електронний підпис укладений
18 квітня 2022 16:44
дод уг 5.pdf зміни до договору
18 квітня 2022 16:43
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 17:02
ду 4 С21-08.pdf зміни до договору
02 лютого 2022 17:01
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 17:49
ду 3 до С21-08.pdf зміни до договору
05 січня 2022 17:48
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 14:46
ДУ _2 Дог _С21-08 від 08.02.21р..pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:44
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 10:39
дод дог 1 до дог С21-08 яйце.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 08:54
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 18:34
Договір С21-08 укладений
10 лютого 2021 18:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зменшити обсяги закупівлі. Детальніше у файлі додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: С21-08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зменшити обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: С21-08
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили продовжити термін дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: С21-08
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили ціну додаткової угоди на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: С21-08
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодили зменшити обсяги закупівлі визначені у додатковій угоді 4
Номер договору про закупівлю: С21-08
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодили зменшити обсяги закупівлі визначені у додатковій угоді 4
Номер договору про закупівлю: С21-08
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2021 — 26 квітня 2022
Сума оплати за договором: 97 881,60
UAH (в тому числі ПДВ 16 313,60 UAH)