Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування та ремонт РРО (реєстраторів розрахункових операцій)
Очікувана вартість
49 680,00 UAH
UA-2021-01-12-001279-a 6d7ed44b88f44bceb42aebbe4e0bd811
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Олексійович Тукайло

+380442596217 zakupivli1@feofaniya.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами
Код ЄДРПОУ: 05415792
Вебсайт: http://www.feofaniya.org/
Місцезнаходження: 03143, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21
Контактна особа: Сергій Олексійович Тукайло
+380442596217
zakupivli1@feofaniya.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Технічне обслуговування та ремонт РРО (реєстраторів розрахункових операцій)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування та ремонт РРО (реєстраторів розрахункових операцій) (За рахунок коштів Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03143, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Академіка Заболотного, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

12 січня 2021 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АССА"
#30108372
Переможець 49 680,00
UAH з ПДВ
12 січня 2021 11:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:58
Д.У. 2 1101 П.П. АССА.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 09:57
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 09:01
Д.У. П.П. АССА.pdf зміни до договору
25 березня 2021 08:59
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 11:39
Договір ПП АССА.pdf укладений
12 січня 2021 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 1101/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі послуг. 2) Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 31.03.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 1101/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML