Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
149 902,00 UAH
UA-2021-01-12-001110-c ● 4911a604e15c4394872e338c180b3fd9
Спрощена/Допорогова закупівля
Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ЖКС" Порто-Франківський" |
Код ЄДРПОУ: | 35303262 |
Місцезнаходження: | 65023, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Льва Толстого,5 |
Контактна особа: |
Малай Олег Йосипович +380487057423 porto_franko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2021 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2021 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2021 17:11 |
Початок аукціону: | 25 січня 2021 13:07 |
Очікувана вартість: | 149 902,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Відсутній |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 499,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
413 од
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Л. Толстого, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | джерело фінансування-кошти підприємства | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2021 16:49 |
Електронний цифровий підпис |
12 січня 2021 16:42 |
оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-12-001110-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:42401192
Дата подання: 15 лютого 2021 12:42
відхилення пропозиції
відхилення пропозиції
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 лютого 2021 15:15
Згідно з ч.1, ч.2 ст.16 Закону, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Згідно з ч.3. ст.16 Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Кваліфікаційний критерій, що регламентує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачає встановлення Замовником для учасників закупівлі вимог для участі в закупівлі з метою залучення до участі в тендері тільки добре підготовлених та добросовісних учасників, які мають можливість якісно надавати послуги, що є предметом закупівлі.
Відповідно до Додатка № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме згідно п. 15 не обхідно було надати Лист-згоду з технічним завданням (Додаток 4 ) та інші документи передбачені цією документацією.
У складі тендерної пропозиції Згідно додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учаснику необхідно було надати лист-згоду з повністю заповненою таблицею.
В п. 15 до додатку № 2 до оголошення не була вказана вимога щодо довільного заповнення таблиці.
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі».- пропозиція учасника ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС" , не відповідає умовам тендерної документації.
Замовник має право самостійно визначати вимоги тендерної документації. Отже причини для задоволення скарги відсутні.
Відповідно до Додатка № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме згідно п. 15 не обхідно було надати Лист-згоду з технічним завданням (Додаток 4 ) та інші документи передбачені цією документацією.
У складі тендерної пропозиції Згідно додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учаснику необхідно було надати лист-згоду з повністю заповненою таблицею.
В п. 15 до додатку № 2 до оголошення не була вказана вимога щодо довільного заповнення таблиці.
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі».- пропозиція учасника ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС" , не відповідає умовам тендерної документації.
Замовник має право самостійно визначати вимоги тендерної документації. Отже причини для задоволення скарги відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2021 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Тимофеєв Д.О. |
33 527,00
UAH з ПДВ
|
33 527,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТАНДАРТ СЕРВІС ГРУП" |
63 049,74
UAH з ПДВ
|
63 049,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІТЕС ЛТД" |
74 980,00
UAH з ПДВ
|
73 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС" |
77 392,62
UAH з ПДВ
|
77 392,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
93 176,76
UAH з ПДВ
|
93 176,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Озеровський Геннадій Михайлович" |
132 395,00
UAH з ПДВ
|
132 395,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РАДЧЕНКО МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ |
142 105,00
UAH з ПДВ
|
142 105,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Тимофеєв Д.О. #3089724432 |
Відхилено |
33 527,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2021 11:19
|
ТОВ "СТАНДАРТ СЕРВІС ГРУП" #39890866 |
Відхилено |
63 049,74
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2021 14:25
|
ТОВ "ІТЕС ЛТД" #33988036 |
Відхилено |
73 480,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 10:01
|
ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС" #42401192 |
Відхилено |
77 392,62
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 13:17
|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Відхилено |
93 176,76
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 13:20
|
ФОП "Озеровський Геннадій Михайлович" #1857511634 |
Відхилено |
132 395,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2021 10:52
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РАДЧЕНКО МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ #3217816718 |
Переможець |
142 105,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2021 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
01 березня 2021 16:53
|
Актуальні тендери
-
91 985,00UAHТехнічне обслуговування і ремонт офісної технікиЮжнеКомпанія:Управління освіти Южненської міської ради Одеського району Одеської областіДетальніше
-
108 220,00UAH50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій MINI)ЛьвівКомпанія:РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"Детальніше
-
100 060,00UAHДК 021:2015: 50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та регенерація (відновлення) картриджів)КременчукКомпанія:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" М. КРЕМЕНЧУКАДетальніше
-
111 650,00UAHТехнічне обслуговування та ремонт офісної техніки ( відновлення та заправка картриджів)місто Білгород-ДністровськийКомпанія:Управління освіти Білгород-Дністровської міської радиДетальніше
-
76 000,00UAHПослуги по заправці та відновленню картриджівБучаКомпанія:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИДетальніше
-
199 665,00UAHПослуги із технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, код ДК 021-2015 - 50310000-1 (код ДК 021:2015 - 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки).місто ТернопільКомпанія:ГУНП в Тернопільській областіДетальніше