Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ХЛІБ
Очікувана вартість
62 160,00 UAH
UA-2021-01-12-001030-a 503491b803974dbb97f1a145d84d7bcf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Юріївна Алферова

+380487375744 internat3_odesa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад «Одеський обласний ліцей №3 Одеської обласної ради»
Код ЄДРПОУ: 25428124
Місцезнаходження: 65038, Україна , Одеська обл., місто ОДЕСА, вулиця ДАЧА КОВАЛЕВСЬКОГО, будинок 18
Контактна особа: Людмила Юріївна Алферова
+380487375744
internat3_odesa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 21 січня 2021 12:46
Очікувана вартість: 62 160,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 310,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
910 штуки
Хліб пшенично-житній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
1680 штуки
Хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно видаткових накладних на товар Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2021 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 11:08
Проект договору.docx
12 січня 2021 11:08
Спрощена процедура хліб.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Дата подання: 17 січня 2021 19:09
Шановний Замовнику. Згідно Вашої тендерній документації Учасник повинен Вам надати документи, які не стосуються предмету Закупівлі за умовами зберігання та перевезення (наявність документів на холодильне обладнання). "У разі наявності власних складських приміщень, автотранспорту та холодильного обладнання необхідно надати копію бухгалтерського документу, що свідчить про наявність на балансі зазначеного вище; у разі оренди складських приміщень автотранспорту та холодильного обладнання необхідно надати договір - довідка в довільній формі з описом технічних можливостей складських приміщень (температурний режим, обладнання тощо) оренди, суборенди; - експлуатаційний дозвіл, виданий органом Держпродспоживслужби (зберігання та реалізація харчових продуктів тваринного походження); - договір про надання послуг щодо проведення лабораторних досліджень, що засвідчують проведення санітарно-гігієнічного контролю (у вигляді санітарно-мікробіологічного дослідження) стану холодильного/ морозильного обладнання та транспортних засобів, згідно ст.7 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» №4004/XII від 24.02.1994р; У разі наявності власних складських приміщень, автотранспорту та холодильного обладнання необхідно надати копію бухгалтерського документу, що свідчить про наявність на балансі зазначеного вище; у разі оренди складських приміщень автотранспорту та холодильного обладнання необхідно надати договір". Оскільки предмет закупівлі не перебачає наявність холодильного обладняння, просимо Виключити вимоги по холодильному обладнанню з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Дата подання: 17 січня 2021 19:33
Шановний Замовнику у звязку зтим, що Ви закуповуєте, згідно Тендерної документації: Хліб пшенично-житній Хліб пшеничний. З метою забезпечення виконання Законодавства України, виключення непорозуміння по формулюванню Тендерної документації з Тендерною пропозицією по конкретній назві предмету закупівлі, яка буде повністю відповідати технічним, якісним вимогами Предмету закупівлі, просимо Вас внести корегування "або еквівалент" . Так як назва Товару, запропонованого для Закупівлі може відрізнятись від Предмету закупівлі, але повністю відповідати технічним та якісним показникам. Законом №922-VIII встановлені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. "Згідно ст. 5 Закону №922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням."
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-12-001030-a.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "Одеса-Хліб", Код ЄДРПОУ:31765191
Дата подання: 26 січня 2021 11:35
Вимога про скасування результату спрощеної закупліві
Рішенням КЗ «Одеський обласний ліцей №3 Одеської обласної ради (далі Замовник), оформленим Протоколом №6 від 22.01.2021 року, вирішено визначити переможцем закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби учасника торгів – ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ», ухвалено також рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Частиною 1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені основні принципи здійснення публічних закупівель до яких відносяться:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо рішення Замовника прийнято з недотриманням основних принципів здійснення спрощеної закупівлі з огляду на наступні обставини.
Так Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі з застосуванням електронного аукціону згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Оголошення) Замовником визначено, що Учасник повинен додати до пропозиції певний перелік документів (п.14 Оголошення).
Зокрема Учасник відповідно до п.п.14.5 Оголошення повинен надати документи, що засвідчують якість та безпеку кожного найменування запропонованого Товару, (декларація виробника (постачальника) та/або посвідчення про якість, або інший документ виробника).
ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» до своєї пропозиції була надана Декларація виробника, однак у наданій Декларації зазначені недостовірні дані щодо одного з найменувань предмету закупівлі – хліб пшенично-житній, а саме його терміну придатності.
Так згідно наданої Декларації виготовлення хліба пшенично-житнього здійснюється за ДСТУ 4583:2006, термін його придатності для неупакованого/упакованого год складає відповідно 36/72 год, що є недостовірною інформацією.
Виготовлення хліба пшенично-житнього здійснюється за ДСТУ-П 4583:2006, а п.9 (Транспортування та зберігання) вказаного ДСТУ визначено, що термін придатності до споживання хліба з суміші житнього сіяного з сортовим пшеничним борошном складає не більше ніж 24 год, а упакованого хліба — не більше ніж 72 год.
Тобто Замовник залишив без увагу надану Учасником недостовірну інформацію щодо вказаного ДСТУ виготовлення хліба пшенично-житнього та терміну його придатності.



Крім того, згідно п.п.14.9 Оголошення Замовником визначені вимоги щодо надання документів, а саме документи, виготовлені безпосередньо Учасником, що подаються у складі пропозиції, повинні бути відскановані з оригіналів документів, та містити такі реквізити: дата, вихідний номер, прізвище, ім'я та підпис уповноваженої особи Учасника. Копії інших документів, що подаються у складі пропозиції, мають бути засвідчені у встановленому законодавством порядку.
Жодний з наданих до пропозиції документів, виготовлених безпосередньо ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» не були оформлені відповідно до вимог Оголошення, а саме надані вказаним Учасником документи не містять реквізитів: дата, вихідний номер.
Правова позиція постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг визнає порушенням з боку тих Учасників, які оформлюють документи не відповідно до вимог закупівлі/спрощеної закупівлі.

Більш того, Замовником було залишено без уваги, що копії всіх інших документів, які безпосередньо Учасником не складались були надані відсканованими з оригіналів документів, тобто не були засвідчені у встановленому законодавством порядку, як того вимагав п.п.14.9 Оголошення.
Встановлений законодавчий порядок засвідчення документів встановлений ДСТУ4163-2003, затверджений наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55, згідно якого відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів: Згідно з оригіналом, назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.
Правова позиція постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг вимагає складення та засвідчення копій документів Учасниками відповідно до вимог ДСТУ4163-2003.
Враховуючи викладене, на підставі п.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо скасувати прийняте рішення про визнання переможцем закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби учасника торгів – ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ».

Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

26 січня 2021 11:35
скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2021 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ОДЕСАПРОДУКТ 51 954,00
UAH з ПДВ
44 003,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Одеса-Хліб" 54 923,40
UAH з ПДВ
44 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2021 20:52
Електронний підпис
20 січня 2021 20:51
ТЧ хліб.pdf
20 січня 2021 20:51
КД 4.pdf
20 січня 2021 20:51
КД 3.pdf
20 січня 2021 20:51
КД 2.pdf
20 січня 2021 20:51
КД 1.pdf
20 січня 2021 20:51
Цінова хліб.pdf

Публічні документи

20 січня 2021 16:15
Електронний підпис
20 січня 2021 16:02
Сан.книжки.pdf
20 січня 2021 15:52
Цінова пропозиція.PDF
20 січня 2021 15:52
УСТАВ_compressed.pdf
20 січня 2021 15:52
СТАТУТ.pdf
20 січня 2021 15:52
СертифікатISO 14001-2015.pdf
20 січня 2021 15:52
СертифікатISO 9001-2015.pdf
20 січня 2021 15:52
Сертифікат ISO 22000.pdf
20 січня 2021 15:52
Свідоцтво ПДВ.pdf
20 січня 2021 15:52
св-во НДС.pdf
20 січня 2021 15:52
Рег.потуж..pdf
20 січня 2021 15:52
рег.мощн..pdf
20 січня 2021 15:52
Опис докум..pdf
20 січня 2021 15:52
Накази.PDF
20 січня 2021 15:52
Мед.книж.pdf
20 січня 2021 15:52
Договір Алюр-Дез.PDF
20 січня 2021 15:52
Договiр лаб хл.PDF
20 січня 2021 15:52
Декларацiя_виробника.PDF
20 січня 2021 15:52
ВН6759ЕК.PDF
20 січня 2021 15:52
ВН5200НМ.PDF
20 січня 2021 15:52
Алюр Дез-сан.оброб..pdf
20 січня 2021 15:52
Акт НАССР_compressed.pdf
20 січня 2021 15:52
АКТ заходу держНАССР.pdf
20 січня 2021 15:52
ISO22000.pdf
20 січня 2021 15:52
ISO 14001.pdf
20 січня 2021 15:52
ISO 9001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ОДЕСАПРОДУКТ

ТОВ "Одеса-Хліб"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ОДЕСАПРОДУКТ
#39234533
Переможець 44 003,40
UAH з ПДВ
22 січня 2021 16:01

Документи

22 січня 2021 16:01
Електронний підпис
22 січня 2021 16:01
Протокол 6 хліб.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ОДЕСАПРОДУКТ
#39234533
44 003,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2021 16:01
Електронний підпис
22 січня 2021 16:01
Протокол 6 хліб.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2022 12:04
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2022 21:23
ДУ_6 ХЛІБ.pdf зміни до договору
28 березня 2022 21:21
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2022 16:10
ДУ_5 хліб.pdf зміни до договору
18 лютого 2022 16:08
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 16:40
ДУ до Дог.2.pdf зміни до договору
05 січня 2022 16:35
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 22:01
ДУ хлеб.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 22:00
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2021 00:22
2 дог. дод уг №2.pdf зміни до договору
11 серпня 2021 00:21
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 16:46
№ 2 ДОг од.pdf зміни до договору
28 травня 2021 16:46
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:46
Договір хліб.pdf укладений
29 січня 2021 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору продовжена до 31 березня 2022 року.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з пролонгацією договору на 2022 р. сума договору збільшується на 8791,20 грн. з ПДВ. Ціна договору становить 52794,60 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 8791,20 грн. Ціна договору становить 42890,94 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 42 890,94
UAH (в тому числі ПДВ 7 148,49 UAH)