Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СОКАЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ СОКАЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
Код ЄДРПОУ: | 41829167 |
Місцезнаходження: | 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, Сокальський район, ВУЛИЦЯ ШАШКЕВИЧА, будинок 86 |
Контактна особа: |
Поліщук Орися Олегівна 093-734-24-68 centrosvitasokal@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2021 10:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2021 12:03 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2021 10:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2021 10:56 |
ТД риба.doc | |
12 січня 2021 10:56 |
додаток 5 Проект договору.doc | |
12 січня 2021 10:56 |
додаток 3 Технічні характеристики (1).doc | |
12 січня 2021 10:56 |
додаток 2 стаття 17 (1).doc | |
12 січня 2021 10:56 |
додаток 4 Лист гарантія ст.17.doc | |
12 січня 2021 10:56 |
додаток 1 Тендерна пропозиція.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-16-000017 ● 796a9a63d9984ea5ad0a3873da804d18
- Статус: вирішено ● Дата: 29 липня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2021 11:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.03.2021 № 181
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.03.2021 № 181.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-12-000927-a, 12.01.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про не можливість усунення порушень за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-12-000927-a 19.03.2021 року було опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-12-000927-a. Згідно п.3. розділу ІІ Констатуюча частина цього висновку Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи, що закупівля відбувається з метою забезпечення харчування учнів та вихованців закладів загальної середньої та дошкільної освіти, тому за результатами торгів укладено договір про закупівлю риби хек за ціною 56,99 грн., що є нижчою за середньостатистичну. В результаті проведеної закупівлі зекономлено 345 030,00 грн., що не спричиняє негативного впливу на бюджет. Оскільки, станом на сьогодні розрахунки за поставлений товар не проведені в повному обсязі, тому негайно розірвати укладений договір є неможливим. Згідно п.6.4.1 Договору, Постачальник має право своєчасно та в повному обсязі отримати плату за поставлений Товар. Одночасно повідомляємо, що розірвання договору призведе до зриву повноцінного харчування дітей шкільного та дошкільного віку тривалий час. Разом з тим інформуємо, що при повторному оголошенні відкритих торгів на закупівлю риби хек, враховуючи коливання цін на ринку, можливе збільшення ціни за одиницю товару, що може призвести до негативного впливу на бюджет.
2021-03-25 18:00:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору.
2021-06-04 11:05:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2021 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА ЛЕБІДЬ" |
975 600,00
UAH з ПДВ
|
854 970,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Кукла Ольга Анатоліївна |
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
855 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Микита Іван Степанович |
1 191 000,00
UAH з ПДВ
|
1 191 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА ЛЕБІДЬ" #22395861 |
Переможець |
854 970,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2021 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2021 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2021 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2021 08:58
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 16:39
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 лютого 2021 09:26
|
Файл (1).PDF | зміни до договору |
24 лютого 2021 09:14
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2021 15:36
|
Файл.PDF | укладений |
19 лютого 2021 15:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару та відповідно зменшення загальної суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 03-12/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 лютого 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
44 550,86
UAH (в тому числі ПДВ 7 425,15 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відмова учасника від виконання договору у зв*язку із дефіцитом продукції та високою нестабільністю цін на ринку. |