Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво злітно-посадкового майданчику гвинтокрилів у КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука,9» (Код за ДК 021:2015 – 45235000-3 - Будівництво аеродромів, злітно- посадкових і маневрувальних смуг)
Очікувана вартість
19 571 228,00 UAH
UA-2021-01-12-000877-b ● 590e866e586d4d75a483dad26c28d19d
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова" |
Код ЄДРПОУ: | 01996639 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9 |
Контактна особа: |
Федорович Людмила Михайлівна +380322587021 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2021 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 19 571 228,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 97 856,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 95000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження Замовника: вул. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою викладено - українська. Замовник вимагає забезпечення тендерної пропозиції. Детальніше в п.2 Розділу 3 Документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво злітно-посадкового майданчику гвинтокрилів у КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука,9» (Код за ДК 021:2015 – 45235000-3 - Будівництво аеродромів, злітно- посадкових і маневрувальних смуг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45235000-3 — Будівництво аеродромів, злітно-посадкових і маневрувальних смуг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 16:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 16:06 |
ДОДАТОК 2 Технічне завдання_із змінами.docx | |
22 січня 2021 16:06 |
Зміни до тендерної документації_.docx | |
12 січня 2021 15:57 |
Додаток 5 Проект_договору.doc | |
12 січня 2021 15:57 |
Додаток _ 4 Цінова пропозиція.docx | |
12 січня 2021 15:57 |
Додаток _3 Вимоги на виконання ст.17.docx | |
12 січня 2021 15:57 |
Додаток _1 Кваліфікаційні критерії.doc | |
12 січня 2021 15:57 |
Тендерна документація.docx |
22 січня 2021 16:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 січня 2021 16:06 |
ДОДАТОК 2 Технічне завдання_із змінами.docx
|
|||
22 січня 2021 16:06 |
Зміни до тендерної документації_.docx
|
|||
12 січня 2021 15:57 |
Додаток 5 Проект_договору.doc
|
|||
12 січня 2021 15:57 |
Додаток _ 4 Цінова пропозиція.docx
|
|||
12 січня 2021 15:57 |
Додаток _3 Вимоги на виконання ст.17.docx
|
|||
12 січня 2021 15:57 |
Додаток _1 Кваліфікаційні критерії.doc
|
|||
12 січня 2021 15:57 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо електроної моделі кошторису
Дата подання: 14 січня 2021 14:06
Дата відповіді: 14 січня 2021 14:25
Доброго дня,
Просимо завантажити електронну модель кошторису до складу тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику! Перелік видів та обсягів робіт відображено у технічному завданні процедури.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-12-000877-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "С-БУД-Д", Код ЄДРПОУ:42000301
Дата подання: 16 січня 2021 22:49
Оскарження умов тендерної документації
Тендерною документацією на закупівлю робіт по об’єкту Будівництво злітно-посадкового майданчику гвинтокрилів у КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука,9» (Код за ДК 021:2015 – 45235000-3 - Будівництво аеродромів, злітно- посадкових і маневрувальних смуг), а саме пунктом 1 Розділу №3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку 1 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям замовником передбачено надання сканованих з оригіналу копій аналогічного (-их) договору (-ів), виконаного повністю в період 2017-2020 р.р., інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” з характером робіт – капітальний ремонт та/або реконструкція (або реконструкція об’єктів будь-якої форми власності в склад яких входить благоустрій, водовідведення та електроосвітлення). Вартість аналогічного договору має становити не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі.
Вказана вимога суперечить нормам Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме п. 3 ч.2 ст. 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі», у якому зазначено, що замовник установлює кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), причому Закон не передбачає того, що вартість аналогічного договору має становити не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі.
Тому, з огляду на наведене, вимагаємо вилучити із даної тендерної документації вимогу щодо вартості аналогічного договору, яка має становити не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі, оскільки:
• Замовник не довів необхідності встановлення вищевказаної вимоги у тендерній документації, яка є дискримінаційною стосовно учасників, які мають досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів), подібного за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” з характером робіт – капітальний ремонт та/або реконструкція (або реконструкція об’єктів будь-якої форми власності в склад яких входить благоустрій, водовідведення та електроосвітлення), проте вартість його (їх) є нижчою від очікуваної вартості даної закупівлі. Фактично, замовник виключає можливість участі таких суб’єктів господарювання у процедурі закупівлі, тоді як Закон України «Про публічні закупівлі» не містить жодних обмежень щодо обсягів виконання аналогічних договорів.
У даному випадку, ВАРТІСТЬ аналогічного договору, яка має становити не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі, не є визначальним критерієм підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, а визначальним є досвід виконання аналогічних робіт відповідно до предмету закупівлі.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є найважливішим кваліфікаційним критерієм, визначеним ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», який дає можливість замовнику переконатись у наявності функціональної можливості учасника виконати договір за результатами проведення процедури закупівлі. Виконання суб’єктом господарювання договору, що за обсягом відповідає вартості предмету закупівлі не свідчить про спроможність та потенціал цього суб’єкта виконати всі заплановані роботи.
• Наголошуємо, що наше підприємство має успішний досвід виконання аналогічних договорів, подібних за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” з характером робіт – капітальний ремонт та/або реконструкція (або реконструкція об’єктів будь-якої форми власності в склад яких входить благоустрій, водовідведення та електроосвітлення). А замовник в частині встановлення наведеного вище критерію дискримінує нас як учасника закупівлі та порушує принцип здійснення закупівель – недискримінація учасників та рівне ставлення до них та вимоги ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, звужуючи коло потенційних учасників процедури закупівлі лише тими, які вже на даний час мають досвід виконання аналогічн(-их) договору(-ів), вартість якого становить не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі.
• Встановивши зазначену дискримінаційну вимогу, тим самим порушивши ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник безпідставно розширює перелік причин для відхилення пропозицій учасників, чим відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує принципи недискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Водночас рекомендуємо Вам керуватись нормами Закону України "Про публічні закупівлі" та практикою Антимонопольного комітету України щодо прийнятих численних рішень стосовно цього питання.
Розгорнути
Згорнути
Вказана вимога суперечить нормам Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме п. 3 ч.2 ст. 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі», у якому зазначено, що замовник установлює кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), причому Закон не передбачає того, що вартість аналогічного договору має становити не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі.
Тому, з огляду на наведене, вимагаємо вилучити із даної тендерної документації вимогу щодо вартості аналогічного договору, яка має становити не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі, оскільки:
• Замовник не довів необхідності встановлення вищевказаної вимоги у тендерній документації, яка є дискримінаційною стосовно учасників, які мають досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів), подібного за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” з характером робіт – капітальний ремонт та/або реконструкція (або реконструкція об’єктів будь-якої форми власності в склад яких входить благоустрій, водовідведення та електроосвітлення), проте вартість його (їх) є нижчою від очікуваної вартості даної закупівлі. Фактично, замовник виключає можливість участі таких суб’єктів господарювання у процедурі закупівлі, тоді як Закон України «Про публічні закупівлі» не містить жодних обмежень щодо обсягів виконання аналогічних договорів.
У даному випадку, ВАРТІСТЬ аналогічного договору, яка має становити не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі, не є визначальним критерієм підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, а визначальним є досвід виконання аналогічних робіт відповідно до предмету закупівлі.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є найважливішим кваліфікаційним критерієм, визначеним ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», який дає можливість замовнику переконатись у наявності функціональної можливості учасника виконати договір за результатами проведення процедури закупівлі. Виконання суб’єктом господарювання договору, що за обсягом відповідає вартості предмету закупівлі не свідчить про спроможність та потенціал цього суб’єкта виконати всі заплановані роботи.
• Наголошуємо, що наше підприємство має успішний досвід виконання аналогічних договорів, подібних за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” з характером робіт – капітальний ремонт та/або реконструкція (або реконструкція об’єктів будь-якої форми власності в склад яких входить благоустрій, водовідведення та електроосвітлення). А замовник в частині встановлення наведеного вище критерію дискримінує нас як учасника закупівлі та порушує принцип здійснення закупівель – недискримінація учасників та рівне ставлення до них та вимоги ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, звужуючи коло потенційних учасників процедури закупівлі лише тими, які вже на даний час мають досвід виконання аналогічн(-их) договору(-ів), вартість якого становить не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі.
• Встановивши зазначену дискримінаційну вимогу, тим самим порушивши ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник безпідставно розширює перелік причин для відхилення пропозицій учасників, чим відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує принципи недискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Водночас рекомендуємо Вам керуватись нормами Закону України "Про публічні закупівлі" та практикою Антимонопольного комітету України щодо прийнятих численних рішень стосовно цього питання.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 січня 2021 13:52
Шановний учаснику, замовник не вбачає у вищенаведених вимогах жодної дискримінації, адже відповідно до п.3. ч.2 статті 16 Закону він вправі зазначати в тендерній документації перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям. При цьому, нормами Закону Замовник не обмежується у можливості вибору та встановленні порядку надання документального підтвердження інформації про відповідність встановленим критеріям. Тобто, Закон не обмежує Замовника у можливості конкретизації, який саме має бути аналогічний договір та надає замовнику право самостійно визначати форму підтвердження даної кваліфікаційної вимоги, враховуючи специфіку предмету закупівлі.
Предметом даної закупівлі є Будівництво злітно-посадкового майданчику гвинтокрилів у КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука,9» (Код за ДК 021:2015 – 45235000-3 - Будівництво аеродромів, злітно- посадкових і маневрувальних смуг), де очікувана вартість виконаних робіт становить 19 571 228,00 грн, враховуючи вищенаведене, а також специфіку за даним видом робіт, тендерний комітет вважає дану кваліфікаційну вимогу тендерної документації, а саме, визначення: «Вартість аналогічного договору має становити не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі» прийнятною для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору (договорів).
Жодний нормативний акт не містить чіткої вказівки, щодо методології чи механізму встановлення критеріїв до підтвердження аналогічного договору, тобто досвіду Учасника. Замовник керується виключно рекомендаціями Уповноваженого органу та напрацьованою за роки практикою під час встановлення цього кваліфікаційного критерію.
Предметом даної закупівлі є Будівництво злітно-посадкового майданчику гвинтокрилів у КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука,9» (Код за ДК 021:2015 – 45235000-3 - Будівництво аеродромів, злітно- посадкових і маневрувальних смуг), де очікувана вартість виконаних робіт становить 19 571 228,00 грн, враховуючи вищенаведене, а також специфіку за даним видом робіт, тендерний комітет вважає дану кваліфікаційну вимогу тендерної документації, а саме, визначення: «Вартість аналогічного договору має становити не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі» прийнятною для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору (договорів).
Жодний нормативний акт не містить чіткої вказівки, щодо методології чи механізму встановлення критеріїв до підтвердження аналогічного договору, тобто досвіду Учасника. Замовник керується виключно рекомендаціями Уповноваженого органу та напрацьованою за роки практикою під час встановлення цього кваліфікаційного критерію.
Номер вимоги: UA-2021-01-12-000877-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:40390404
Дата подання: 04 лютого 2021 10:23
Уточнення інформації щодо неправомірного відхилення пропозиції ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД"
Відповідно до статті 29 п.16. Закону - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Шановний замовнику! Чому вами не було надано 24-х годин на усунення невідповідностей кваліфікаційних критеріїв нашої тендерної пропозиції відповідно до закону?
Розгорнути
Згорнути
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Шановний замовнику! Чому вами не було надано 24-х годин на усунення невідповідностей кваліфікаційних критеріїв нашої тендерної пропозиції відповідно до закону?
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 лютого 2021 08:45
Шановний учаснику. Ваша вимога прийнята до розгляду. Поряд з тим, інформуємо вас, що у Замовника відсутня технічна можливість щодо скасування нашого рішення. Після розгляду вашої скарги в Антимонопольному комітеті України нами буде повторно розглянута ваша пропозиція.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-12-000877-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:40390404
Дата подання: 04 лютого 2021 16:05
Дата подання: 04 лютого 2021 16:05
Скарга на неправомірні дії замовника
ЗАМОВНИК НЕ НАДАВ МОЖЛИВОСТІ УСУНУТИ НЕВІДПОВІДНОСТІ В ДОКУМЕНТАХ відповідно до статті 29 пункт 16 Закону, А ВІДРПАЗУ НЕПРАВОМІРНО ВІДХИЛИВ ПРОПОЗИЦІЮ СКАРЖНИКА.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 лютого 2021 17:27
рішення від 08.02.2021 №2084 (+лист замовнику).pdf
Дата публікації: 09 лютого 2021 17:26
інформація про перенесення розгляду скарги від 17.02.2021 № №1936.pdf
Дата публікації: 18 лютого 2021 09:04
інформація про перенесення розгляду скарги від 24.02.2021 № 2297.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2021 11:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.03.2021 №3950.pdf
Дата публікації: 03 березня 2021 20:51
рішення від 02.03.2021 №3950.pdf
Дата публікації: 05 березня 2021 21:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "СПЕЦБУД-ЗАХІД" у процедурі закупівлі — "Будівництво злітно-посадкового майданчику гвинтокрилів у КНП "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова" на вул. І. Миколайчука,9" (Код за ДК 021:2015 – 45235000- 3 - Будівництво аеродромів, злітно- посадкових і маневрувальних смуг).
Дата виконання рішення замовником: 11 березня 2021 16:13
Номер скарги: UA-2021-01-12-000877-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:40390404
Дата подання: 02 квітня 2021 16:35
Дата подання: 02 квітня 2021 16:35
Скарга на неправомірне обрання переможця
Замовник неправомірно визначив переможцем ТОВ ЗАХІДБУДПРОЕКТ в якого виявлено ряд невідповідностей!
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 квітня 2021 10:39
рішення від 06.04.2021 №7010+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2021 10:38
Інформація про перенесення розгляду скарги від 15.04.2021 №6209.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2021 19:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.04.2021 №9091.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2021 19:31
рішення від 26.04.2021 №9091.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2021 21:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ буде виконано та буде скасовано рішення про визначення ТОВ «ЗАХІДБУДПРОЕКТ» переможцем процедури закупівлі — Будівництво аеродромів, злітно-посадкових і маневрувальних смуг за ДК 021:2015: 45235000-3.
Дата виконання рішення замовником: 05 травня 2021 11:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" |
18 417 552,00
UAH з ПДВ
|
17 149 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" |
18 582 504,37
UAH з ПДВ
|
17 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЗАХІДБУДПРОЕКТ |
18 927 100,80
UAH з ПДВ
|
17 402 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
18 589 047,60
UAH з ПДВ
|
17 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" |
19 100 000,00
UAH з ПДВ
|
19 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" #40390404 |
Рішення скасоване |
17 149 999,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 16:13
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" #40452418 |
Рішення скасоване |
17 150 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 16:13
|
|
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" #40390404 |
Очікує рішення |
17 149 999,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2021 11:30
|
|
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" #40390404 |
Рішення скасоване |
17 149 999,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2021 11:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2021 15:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" #40452418 |
Рішення скасоване |
17 150 000,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2021 11:30
|
|
ТОВ ЗАХІДБУДПРОЕКТ #35630286 |
Рішення скасоване |
17 402 000,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2021 11:30
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 05 травня 2021 11:37 |
Кінець періоду оскарження: | 16 травня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 16 травня 2021 00:05 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Згідно ч. 5 ст. 32 Закону, а саме: «скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг». |
Документи:
05 травня 2021 11:37
|
Електронний підпис |
05 травня 2021 11:36
|
Протокол |