Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
канцелярські товари
Очікувана вартість
40 729,07 UAH
UA-2021-01-12-000733-a ● 6254d844ed27431d81eddb398aba20d2
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури, молоді та спорту Куп'янської міської ради Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 33335334 |
Місцезнаходження: | 63701, Україна , Харківська обл., Куп'янськ, 63701, Харківська обл., місто Куп'янськ, вулиця 1 Травня, будинок 6, кабінет 409 |
Контактна особа: |
Юдіна Тетяна Юріївна +380574251587 TUJUDINA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2021 10:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2021 13:24 |
Очікувана вартість: | 40 729,07 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 203,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 пач.
Папір офісний для друку А4 (80 г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 пач.
Папір офсетний для друку А4 (80 г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 пач.
Папір офісний для друку кольоровий А4 (80 г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 упак.
Файли
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт.
Неавтоматична кулькова ручка синя (стрижень 140 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
Неавтоматична кулькова ручка чорна (стрижень 143 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
Стрижень кульковий до неавтоматичних ручок (140 мм, синій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
Стрижень кульковий до неавтоматичних ручок (143 мм, синій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт.
Ручка гелева Axent Delta DG2030-01 чорна (0,5 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт.
Ручки (автоматичні, колір чорнила: чорний, синій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
Гумка для олівця Koh-i-Noor «Слон»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
Ластик (гумка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт.
олівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
Точилка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
Маркер (колір чорнила: чорний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт.
Маркер текстовиділяч
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 упак.
Біндер 51 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 упак.
біндер 32 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
Коректор рідкий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
Коректор стрічковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 упак.
скоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 упак.
Скріпки (25 мл.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Тавня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 упак.
Скріпки (78 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт.
фарба штемпельна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт.
Ватман А1 лист
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 упак.
Кнопки (кнопки - цвяшки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
олівець механічний 0,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 упак.
Стрижні для механічного олівця 0.5 мм (тубус)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 упак.
Індекси (закладки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (видаткової накладної, рахунку-фактури тощо), наданих Учасником при оформленні поставки | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2021 10:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2021 10:33 |
ОГОЛОШЕННЯ_канцтовари.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поставка
Дата подання: 14 січня 2021 17:10
Дата відповіді: 15 січня 2021 08:19
Скільки орієнтовно поставок Ви плануєте здійснити. Важливо для розрахунку тендерної пропозиції
Відповідь: Важко передбачити. Кожні п'ять днів, можливо частіше. Взалежності від потреби структурних підрозділів та проведення заходів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-12-000733-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 27 січня 2021 11:12
Порушення
Відповідно до дадатку 2 оголошення про спрощену закупівлю Замовником вимагалось надати:"Лист-згода на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI працівників, службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати пропозицію та договір, укладений за результатами електронних торгів (Додаток 3)"
ТОВ "ДМД - СЕРВІС" не надав довідки від праціників згідно вищезазначених вимог, а відтак підлягає відхиленню на підставі статей 5 та 14 Закону України "Про публічні закупівлі", як такий що не виконав вимог документації спрощеної процедури.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ "ДМД - СЕРВІС" не надав довідки від праціників згідно вищезазначених вимог, а відтак підлягає відхиленню на підставі статей 5 та 14 Закону України "Про публічні закупівлі", як такий що не виконав вимог документації спрощеної процедури.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2021 13:56
Щиро вибачте, але за умовами даної спрощеної закупівлі відповідно до дадатку 2 оголошення про спрощену закупівлю Замовником вимагалось надати:"Лист-згода на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI працівників, службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати пропозицію та договір, укладений за результатами електронних торгів (Додаток 3)".
ТОВ "ДМД - СЕРВІС" надав Довідку про уповноважену учасником особу вих. №22/01/21/1 від 22.01.2021 р., згідно якої Іващенка Олега Валерійовича уповноважено представляти інтереси ТОВ «ДМД-СЕРВІС» під час проведення процедури закупівлі, підписувати пропозицію електронних торгів та укладати договори. Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних надана за номером вих.№22/01/21/14 від 22.01.2021 р.
ТОВ "ДМД - СЕРВІС" надав Довідку про уповноважену учасником особу вих. №22/01/21/1 від 22.01.2021 р., згідно якої Іващенка Олега Валерійовича уповноважено представляти інтереси ТОВ «ДМД-СЕРВІС» під час проведення процедури закупівлі, підписувати пропозицію електронних торгів та укладати договори. Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних надана за номером вих.№22/01/21/14 від 22.01.2021 р.
Номер вимоги: UA-2021-01-12-000733-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 27 січня 2021 17:20
Щодо порушення
Шановний замовник. Уважно вивчить документацію, особливо додаток 3 до оголошення Форма листа згоди, зокрема, цитую:
* Листи-згоди на здійснення обробки персональних даних подаються посадовою особою або представником учасника закупівлі, які будуть підписувати пропозицію та договір, укладений за результатами торгів
** Листи-згоди на здійснення обробки персональних даних подаються від працівників, персональні дані яких надані учасником у складі пропозиції
Розгорнути
Згорнути
* Листи-згоди на здійснення обробки персональних даних подаються посадовою особою або представником учасника закупівлі, які будуть підписувати пропозицію та договір, укладений за результатами торгів
** Листи-згоди на здійснення обробки персональних даних подаються від працівників, персональні дані яких надані учасником у складі пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2021 15:13
Відповідно до таблиці 2 «Інші документи, що мають бути подані учасником у складі своєї пропозиції» пунктом 3 вимагається листи – згоди від осіб, які будуть підписувати пропозицію та договір, укладений за результатами електронних торгів. Додаток 3 до оголошення є «ЗРАЗОК ФОРМИ» і не вимагає від учасника не відступати від даного зразка.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2021 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" |
33 366,48
UAH з ПДВ
|
32 544,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
34 153,86
UAH з ПДВ
|
32 548,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕФТІБАЙ НАТАЛІЯ ВАЛЕРІЇВНА |
34 199,94
UAH з ПДВ
|
32 777,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
35 618,80
UAH з ПДВ
|
32 777,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РИШКІНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
39 497,00
UAH з ПДВ
|
38 886,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" #31939411 |
Переможець |
32 544,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2021 11:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 09:13
|
дод угод 2-11.PDF | зміни до договору |
10 грудня 2021 09:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2021 08:04
|
дод угода канц (1).PDF | зміни до договору |
12 лютого 2021 08:02
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2021 08:28
|
договор канцтовари.PDF | укладений |
08 лютого 2021 08:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (зі змінами) |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (зі змінами) |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |