Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцелярські товари
Очікувана вартість
40 729,07 UAH
UA-2021-01-12-000733-a 6254d844ed27431d81eddb398aba20d2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юдіна Тетяна Юріївна

+380574251587 TUJUDINA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури, молоді та спорту Куп'янської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 33335334
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., Куп'янськ, 63701, Харківська обл., місто Куп'янськ, вулиця 1 Травня, будинок 6, кабінет 409
Контактна особа: Юдіна Тетяна Юріївна
+380574251587
TUJUDINA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 10:34
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 25 січня 2021 13:24
Очікувана вартість: 40 729,07 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 203,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 пач.
Папір офісний для друку А4 (80 г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 пач.
Папір офсетний для друку А4 (80 г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 пач.
Папір офісний для друку кольоровий А4 (80 г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 упак.
Файли
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт.
Неавтоматична кулькова ручка синя (стрижень 140 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
Неавтоматична кулькова ручка чорна (стрижень 143 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
Стрижень кульковий до неавтоматичних ручок (140 мм, синій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
Стрижень кульковий до неавтоматичних ручок (143 мм, синій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт.
Ручка гелева Axent Delta DG2030-01 чорна (0,5 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт.
Ручки (автоматичні, колір чорнила: чорний, синій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
Гумка для олівця Koh-i-Noor «Слон»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
Ластик (гумка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт.
олівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
Точилка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
Маркер (колір чорнила: чорний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт.
Маркер текстовиділяч
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 упак.
Біндер 51 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 упак.
біндер 32 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
Коректор рідкий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
Коректор стрічковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 упак.
скоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 упак.
Скріпки (25 мл.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Тавня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 упак.
Скріпки (78 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт.
фарба штемпельна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт.
Ватман А1 лист
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 упак.
Кнопки (кнопки - цвяшки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
олівець механічний 0,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 упак.
Стрижні для механічного олівця 0.5 мм (тубус)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 упак.
Індекси (закладки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, Куп'янськ, 1Травня буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (видаткової накладної, рахунку-фактури тощо), наданих Учасником при оформленні поставки Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2021 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 10:33
ОГОЛОШЕННЯ_канцтовари.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка
Дата подання: 14 січня 2021 17:10
Дата відповіді: 15 січня 2021 08:19
Скільки орієнтовно поставок Ви плануєте здійснити. Важливо для розрахунку тендерної пропозиції
Відповідь: Важко передбачити. Кожні п'ять днів, можливо частіше. Взалежності від потреби структурних підрозділів та проведення заходів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-12-000733-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 27 січня 2021 11:12
Порушення
Відповідно до дадатку 2 оголошення про спрощену закупівлю Замовником вимагалось надати:"Лист-згода на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI працівників, службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати пропозицію та договір, укладений за результатами електронних торгів (Додаток 3)"
ТОВ "ДМД - СЕРВІС" не надав довідки від праціників згідно вищезазначених вимог, а відтак підлягає відхиленню на підставі статей 5 та 14 Закону України "Про публічні закупівлі", як такий що не виконав вимог документації спрощеної процедури.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2021 13:56
Щиро вибачте, але за умовами даної спрощеної закупівлі відповідно до дадатку 2 оголошення про спрощену закупівлю Замовником вимагалось надати:"Лист-згода на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI працівників, службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати пропозицію та договір, укладений за результатами електронних торгів (Додаток 3)".
ТОВ "ДМД - СЕРВІС" надав Довідку про уповноважену учасником особу вих. №22/01/21/1 від 22.01.2021 р., згідно якої Іващенка Олега Валерійовича уповноважено представляти інтереси ТОВ «ДМД-СЕРВІС» під час проведення процедури закупівлі, підписувати пропозицію електронних торгів та укладати договори. Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних надана за номером вих.№22/01/21/14 від 22.01.2021 р.
Номер вимоги: UA-2021-01-12-000733-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 27 січня 2021 17:20
Щодо порушення
Шановний замовник. Уважно вивчить документацію, особливо додаток 3 до оголошення Форма листа згоди, зокрема, цитую:
* Листи-згоди на здійснення обробки персональних даних подаються посадовою особою або представником учасника закупівлі, які будуть підписувати пропозицію та договір, укладений за результатами торгів
** Листи-згоди на здійснення обробки персональних даних подаються від працівників, персональні дані яких надані учасником у складі пропозиції
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2021 15:13
Відповідно до таблиці 2 «Інші документи, що мають бути подані учасником у складі своєї пропозиції» пунктом 3 вимагається листи – згоди від осіб, які будуть підписувати пропозицію та договір, укладений за результатами електронних торгів. Додаток 3 до оголошення є «ЗРАЗОК ФОРМИ» і не вимагає від учасника не відступати від даного зразка.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2021 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" 33 366,48
UAH з ПДВ
32 544,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 34 153,86
UAH з ПДВ
32 548,98
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕФТІБАЙ НАТАЛІЯ ВАЛЕРІЇВНА 34 199,94
UAH з ПДВ
32 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 35 618,80
UAH з ПДВ
32 777,78
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РИШКІНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" 39 497,00
UAH з ПДВ
38 886,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2021 19:12
Електронний підпис
22 січня 2021 19:10
Технічні вимоги.pdf
22 січня 2021 19:10
Статут (новий).pdf
22 січня 2021 19:10
Протокол.pdf
22 січня 2021 19:10
Наказ.pdf
22 січня 2021 19:10
Витяг ПДВ 05,05.pdf
22 січня 2021 19:10
Наказ новий.pdf
22 січня 2021 19:10
Гарантійний лист.pdf
22 січня 2021 19:10
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
22 січня 2021 19:10
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
22 січня 2021 19:10
Пропозиція.pdf
22 січня 2021 19:10
Свідоцтво.pdf
22 січня 2021 19:10
Свідоцтво ПДВ.pdf
22 січня 2021 19:10
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

20 січня 2021 17:30
Електронний підпис
20 січня 2021 17:30
Статут Самтекс.pdf.p7s
20 січня 2021 17:30
Статут Самтекс.pdf
20 січня 2021 17:30
Рішення власника.pdf.p7s
20 січня 2021 17:30
Рішення власника.pdf
20 січня 2021 17:30
Проект договору.pdf.p7s
20 січня 2021 17:30
Проект договору.pdf
20 січня 2021 17:30
Приказ 36-К.pdf.p7s
20 січня 2021 17:30
Приказ 36-К.pdf
20 січня 2021 17:30
Повноваження.pdf.p7s
20 січня 2021 17:30
Повноваження.pdf
20 січня 2021 17:30
опис.pdf.p7s
20 січня 2021 17:30
опис.pdf
20 січня 2021 17:30
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 січня 2021 17:30
9 Персонал.pdf.p7s
20 січня 2021 17:30
9 Персонал.pdf
20 січня 2021 17:30
5 Гарантійний лист.pdf.p7s
20 січня 2021 17:30
5 Гарантійний лист.pdf
20 січня 2021 17:30
3 Підтвердження ТХ.pdf.p7s
20 січня 2021 17:30
3 Підтвердження ТХ.pdf
20 січня 2021 17:30
10 Заява пропозиція.pdf.p7s
20 січня 2021 17:30
10 Заява пропозиція.pdf

Публічні документи

22 січня 2021 13:51
Електронний підпис
22 січня 2021 13:51
Електронний підпис
22 січня 2021 13:51
Висновки СЕС.7z
22 січня 2021 13:51
9. Відс. заборгов.PDF
22 січня 2021 13:51
8. Відс. судимості.PDF
22 січня 2021 13:51
7. витяг платника.pdf
22 січня 2021 13:51
6. Перс. дані Пефтібай.PDF
22 січня 2021 13:51
4.2 Паспорт директора.pdf
22 січня 2021 13:51
2. Дов. про працівн.PDF
22 січня 2021 13:51
14. Техн. част..PDF
22 січня 2021 13:51
13. Про печатку.pdf
22 січня 2021 13:51
11. Пропозиція.PDF
22 січня 2021 13:51
10. Гар. лист поставка.PDF

Публічні документи

23 січня 2021 19:31
Електронний підпис
22 січня 2021 18:45
Висновки СЕС_ TRODAT.pdf
22 січня 2021 18:45
Папір IK Eco.pdf
22 січня 2021 18:45
Протокол № 36_.pdf
22 січня 2021 18:45
Протокол №26_.pdf
22 січня 2021 18:45
Св_доцтво ПДВ_.pdf
22 січня 2021 18:45
Статут_.pdf
22 січня 2021 18:45
Гарантійний лист.pdf
22 січня 2021 18:45
Довідка_досвід.pdf
22 січня 2021 18:45
Довідка_обладнання.pdf
22 січня 2021 18:45
Лист-згода.pdf
22 січня 2021 18:45
Проект договору.pdf
22 січня 2021 18:45
Тех.вимоги.pdf
22 січня 2021 18:45
Пропозиція.pdf

Публічні документи

22 січня 2021 16:24
договор.rar
22 січня 2021 16:24
Код.pdf
22 січня 2021 16:24
Договор аренды.pdf
22 січня 2021 16:24
Паспорт.pdf
22 січня 2021 16:24
працівники.pdf
22 січня 2021 16:24
згода тех умови.pdf
22 січня 2021 16:24
гарантійний лист.pdf
22 січня 2021 16:24
відсутність підстав.pdf
22 січня 2021 16:24
аналогічні договора.pdf
22 січня 2021 16:24
цінова пропозиція.pdf
22 січня 2021 16:24
Свідоцтво Ришкіна.bmp

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕФТІБАЙ НАТАЛІЯ ВАЛЕРІЇВНА

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП "РИШКІНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
#31939411
Переможець 32 544,00
UAH з ПДВ
27 січня 2021 11:00

Документи

27 січня 2021 11:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2021 11:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
#31939411
32 544,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 січня 2021 11:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 09:14
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 09:13
дод угод 2-11.PDF зміни до договору
10 грудня 2021 09:12
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 08:04
дод угода канц (1).PDF зміни до договору
12 лютого 2021 08:02
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 08:28
договор канцтовари.PDF укладений
08 лютого 2021 08:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (зі змінами)
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (зі змінами)
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 27 491,80
UAH (в тому числі ПДВ 4 581,97 UAH)