Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 15830000-5 - Цукор і супутня продукція (Цукор білий - ДК 021:2015: код 15831200-4)
Очікувана вартість
80 237,48 UAH
UA-2021-01-12-000598-a 4bf0ad7b867b40018edb5f2bc1a3e4c1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарївська сільська рада

380554745249 darsilr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дар’ївська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04401374
Місцезнаходження: 75032, Україна , Херсонська обл., село Дар’ївка, Жовтнева/Соборна, 68а
Контактна особа: Дарївська сільська рада
380554745249
darsilr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 10:18
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 80 237,48 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 802,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція


1. Найменування Замовника: Дар’ївська сільська рада.
2. Місцезнаходження Замовника: 75032, Херсонська область, Білозерський район, село Дар’ївка, вул. Соборна, 68 А.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 04401374.
4. Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель, Славич Ірина Юріївна, заступник головного бухгалтера Дар'ївської сільської ради 75032, Херсонська область, Білозерський район, село Дар’ївка, вул. Соборна, 68 А, телефон +38(05547)45255, E-mail darsilr@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Цукор білий - ДК 021:2015: код 15831200-4.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 15830000-5 - Цукор і супутня продукція
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічній специфікації оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
Цукор білий - ДК 021:2015: код 15831200-4 – 3209 кг.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: підпорядковані заклади Замовника.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 15 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 80 237.48 грн. (Вісімдесят тисяч двісті тридцять сім грн. 48 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Оцінка пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених в оголошені про проведення спрощеної процедури закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3209 кілограми
Цукор білий - ДК 021:2015: код 15831200-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 15 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2021 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 15:07
Додаток_1 (нова редакція).pdf
12 січня 2021 15:07
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi (нова редакція).pdf
12 січня 2021 10:21
Додаток_2.pdf
12 січня 2021 10:21
Додаток_3.pdf
12 січня 2021 10:21
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.pdf
12 січня 2021 10:21
Додаток_1.pdf
12 січня 2021 10:21
Додаток_5.pdf
12 січня 2021 10:21
Додаток_4.pdf
12 січня 2021 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 15:07
Додаток_1 (нова редакція).pdf
12 січня 2021 15:07
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi (нова редакція).pdf
12 січня 2021 10:21
Додаток_2.pdf
12 січня 2021 10:21
Додаток_3.pdf
12 січня 2021 10:21
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.pdf
12 січня 2021 10:21
Додаток_1.pdf
12 січня 2021 10:21
Додаток_5.pdf
12 січня 2021 10:21
Додаток_4.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 79 904,10
UAH з ПДВ
79 904,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 січня 2021 23:39
Електронний підпис
19 січня 2021 23:31
Штатний розклад.pdf
19 січня 2021 23:31
Пропозиція цукор.pdf
19 січня 2021 23:31
Статут МПП ритм.pdf.p7s.zip
19 січня 2021 23:31
Паспорт+ІПН директор.pdf
19 січня 2021 23:31
Лист про потужності.pdf
19 січня 2021 23:31
Копія сан обробки.pdf
19 січня 2021 23:31
Загальні відомості.pdf
19 січня 2021 23:31
Довідка МТБ.pdf
19 січня 2021 23:31
Довідки про санкції.pdf
19 січня 2021 23:31
Копія тех паспорту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
Переможець 79 904,10
UAH з ПДВ
20 січня 2021 15:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2021 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
79 904,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 09:59
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 19:01
018.bmp зміни до договору
30 грудня 2021 19:01
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 15:23
2.pdf зміни до договору
12 жовтня 2021 15:22
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 15:24
Договір № 1.pdf укладений
10 лютого 2021 15:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в додаток №1 до договору 1 від 09.02.2021р. до специфікації та викласти її в наступній редакції. Викласти пункт 2.1 у новій редакції; "Ціна цього Договору визначена Сторонами згідно з Специфікацією Товару( Додаток №1 до Договору) і на дату підписання Сторонами становить:79900,08 ( сімдесят дев'ять тисяч дев'ятсот гривень 08 копійки) у т. ч. ПДВ -13316,68 грн.(тринадцять тисяч триста шістнадцять гривень 68 копійка).
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторни взаємною згодою прийшли до рішення збільшити підписаний договір
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 79 904,10
UAH (в тому числі ПДВ 13 317,35 UAH)