Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція тваринництва та супутня продукція(яйце куряче)
Очікувана вартість
56 922,00 UAH
UA-2021-01-12-000577-c cca11d04b9fc4683af5e4f5f86e7bac6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алергуш Лариса Вікторівна

+380373445550 karapcivbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Карапчівська сільська рада Чернівецького району Чернівецької області
Код ЄДРПОУ: 04417091
Місцезнаходження: 60421, Україна , Чернівецька обл., Йорданешти, вул.Головна,652 Б
Контактна особа: Алергуш Лариса Вікторівна
+380373445550
karapcivbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2021 10:00
Початок аукціону: 25 січня 2021 12:57
Очікувана вартість: 56 922,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 285,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18974 шт
яйце куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60421, Україна, Чернівецька область, с.Йорданешти, Головна 652 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Товару Постачальником здійснюється залежно від потреби, а оплата Товару відповідно до Договору про закупівлю – по мірі надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника та перерахування на розрахунковий рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2021 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 13:43
ОГОЛОШЕННЯ_яйця (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2021 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РОЙХМАН ДАВИД ГЕРШКОВИЧ" 56 922,00
UAH з ПДВ
56 630,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗОЛОТАРЮК СІЛЬВІЯ МИКОЛАЇВНА" 56 922,00
UAH з ПДВ
56 922,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2021 18:19
Електронний підпис
21 січня 2021 18:17
Якість яйце.jpg
21 січня 2021 18:17
ТЕХПАСПОРТ ЛУПУЛЯК.PDF
21 січня 2021 18:17
Техпаспорт Войтко.PDF
21 січня 2021 18:17
СТ.17.PDF
21 січня 2021 18:17
реквізити.doc
21 січня 2021 18:17
проект договору.PDF
21 січня 2021 18:17
паспорт + код.PDF
21 січня 2021 18:17
МЕДИЧНА ЗОЛОТАРЮК.PDF
21 січня 2021 18:17
МЕДИЧНА АЛУНГУЛЕСЕ.PDF
21 січня 2021 18:17
лист реквізити.PDF
21 січня 2021 18:17
дОКУМЕНТИ СКЛАД.PDF
21 січня 2021 18:17
ДОДАТОК 5.PDF
21 січня 2021 18:17
ДОДАТОК 3.PDF
21 січня 2021 18:17
ДОГОВІР ЯЙЦЕ.rar
21 січня 2021 18:17
Довідки транспорт.PDF
21 січня 2021 18:17
довідка склад.PDF
21 січня 2021 18:17
довідка ПДВ.PDF
21 січня 2021 18:17
Гарантія НАСССР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РОЙХМАН ДАВИД ГЕРШКОВИЧ"

ФОП "ЗОЛОТАРЮК СІЛЬВІЯ МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "РОЙХМАН ДАВИД ГЕРШКОВИЧ"
#1927113094
Переможець 56 630,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 15:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "РОЙХМАН ДАВИД ГЕРШКОВИЧ" #1927113094

№ рішення у справі

72/39-р/к

Дата рішення у справі

12.05.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

28 січня 2021 15:16
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РОЙХМАН ДАВИД ГЕРШКОВИЧ"
#1927113094
56 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2021 15:16
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2022 12:34
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 20:01
дог2-21.pdf зміни до договору
20 січня 2022 20:00
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:25
5.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:47
02-21.jpg зміни до договору
30 грудня 2021 13:25
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 20:36
ду2.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 20:34
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 18:48
img002.pdf зміни до договору
09 березня 2021 18:46
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 16:50
договір зміни до договору
05 лютого 2021 16:48
договір укладений
05 лютого 2021 16:48
договір укладений
05 лютого 2021 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 02-21/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку із збільшенням ціни на ринку
Номер договору про закупівлю: 02-21/9
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку із збільшенням ціни на ринку
Номер договору про закупівлю: 02-21/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку із фактичною потребою
Номер договору про закупівлю: 02-21/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на наступний рік на строк достатній для проведення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 02-21/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): для проведення процедури закупівлі в обсязі,що не перевищує 20%суми,визначеної в початковому договорі
Номер договору про закупівлю: 02-21/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2021 — 15 березня 2022
Сума оплати за договором: 29 406,06
UAH (в тому числі ПДВ 4 901,01 UAH)