Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з поточного ремонту лабораторного обладнання)
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2021-01-12-000493-b 9e870ed4df3b49aaa6b92feda1329e6d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Легеза Вікторія

+380542611382 LEGEZA.VETLAB@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Код ЄДРПОУ: 00720148
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ЛЮБЛІНСЬКА, будинок 17
Контактна особа: Легеза Вікторія
+380542611382
LEGEZA.VETLAB@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 13:34
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2021 12:00
Початок аукціону: 21 січня 2021 14:55
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Послуги з поточного ремонту лабораторного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з поточного ремонту лабораторного обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2021 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 13:33
Оголошення закупівля 50410000-2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-12-000493-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ВЕЛИЧКО ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2270717118
Дата подання: 24 січня 2021 01:54
Вимога оскарження дискваліфікації (відхилення пропозиції).
Користуючись правом, наданим мені Законом України «Про публічні закупівлі», а саме ст.31, ч.3, прошу Вас надати додаткову інформацію та обґрунтування причин невідповідності моєї пропозиції «Спрощена закупівля» предмет закупівлі: UA-2021-01-12-000493-b, ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з поточного ремонту лабораторного обладнання).

Запит №1. В «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» згідно «п.4.8. Учасник має надати реєстраційні та відповідні дозвільні документи на підтвердження права виконувати зазначені послуги, що вимагаються чинним законодавством України до зазначеного обладнання (ліцензія, дозвіл тощо).
- ФОП Величко О.В. надав документи згідно переліку (Перелік документів, що додаються: Додаток 1 «Кваліфікація» - наданий в повному обсязі, підписаний і з печаткою. Також надана довідка в якій зазначено законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів: «ДОВІДКА ПРО ЛІЦЕНЗУВАННЯ», «Згідно діючого Законодавства України, послуги не регламентується Законом України «Про ліцензування певних видів господарчої діяльності» від 01.06.2000 року № 1775-14. Основні види діяльності ФО-П Величко Олексій Васильович прописані у витягу з реєстру платників єдиного податку».

Запит № 2. В Додатку 2 «Технічні вимоги» «ЗАМОВНИКОМ» закупівлі надається роз’яснення щодо надання документів або лист-роз’яснення в довільній формі (ліцензія, дозвіл тощо), «п.4.8. Учасник має надати реєстраційні та відповідні дозвільні документи на підтвердження права виконувати зазначені послуги, що вимагаються чинним законодавством України до зазначеного обладнання (ліцензія, дозвіл тощо).
В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний подавати вказані документи, такий Учасник надає інший документ або лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника завірений печаткою (у разі її використання) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.»
- ФОП Величко О.В. надав документи згідно переліку (Перелік документів, що додаються: Додаток 1 «Кваліфікація» - наданий в повному обсязі, підписаний і з печаткою. Також надана довідка в якій зазначено законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів: «ДОВІДКА ПРО ЛІЦЕНЗУВАННЯ», «Згідно діючого Законодавства України, послуги не регламентується Законом України «Про ліцензування певних видів господарчої діяльності» від 01.06.2000 року № 1775-14. Основні види діяльності ФО-П Величко Олексій Васильович прописані у витягу з реєстру платників єдиного податку».
- Також згідно тендерної документації немає посилання на вимогу до підприємства- виконавця робіт надати дозвіл на виконання вказаних робіт, а в Протокол № 1 уо - 22/01 уповноваженої особи записана наступна вимога - (… до початку виконання робіт повинні отримати Дозвіл Уповноваженого органу на виконання вказаних робіт. Тобто, при визначенні суб’єктом господарювання підприємства-виконавця робіт потрібно враховувати, чи має спеціалізоване підприємство відповідний Дозвіл.).
Згідно постанови КМУ №1107 від 7лютого 2018р №48, «…. Так, частина перша статті 1 Закону визначає принцип мовчазної згоди, згідно з яким суб'єкту господарювання дозволяється набувати право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності без отримання відповідного документа дозвільного характеру…»

ФОП Величко О.В. вважає, що немає обґрунтованої підстави відхилення моєї пропозиції «Спрощена закупівля» предмет закупівлі: UA-2021-01-12-000493-b, ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з поточного ремонту лабораторного обладнання).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 січня 2021 11:33
Відповідь на вимогу UA-2021-01-12-000493-b.b1

Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) оголошення про проведення спрощеної закупівлі повинно містити інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Жодна фізична/юридична особа в період, який визначений Законом, щодо надання роз’яснень до оголошення про проведення спрощеної закупівлі до Замовника не зверталася, звернення до Замовника з вимогою щодо усунення порушень під час проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель до Замовника не надходили.
Стосовно питання щодо наявності в учасника дозвільних документів на підтвердження права виконувати послуги з поточного ремонту лабораторного обладнання (далі-послуги). Додаток 2 до оголошення UA-2021-01-12-000493-b містить повний перелік лабораторного обладнання, що підлягає поточному ремонту в 2021 році в т.ч. : Стерилізатор паровий ВК-75, обслуговування якого потребує спеціальних дозволів.
Пунктом 4.8 Додатку 2 до оголошення UA-2021-01-12-000493-b Замовником чітко зазначено вимоги до предмету закупівлі, а саме: « Учасник має надати реєстраційні та відповідні дозвільні документи на підтвердження права виконувати зазначені послуги, що вимагаються чинним законодавством України до зазначеного обладнання (ліцензія, дозвіл тощо)».
Замовник мав на меті вказаною вимогою пересвідчитись в наявності належної матеріально-технічної бази та всіх дозвільних документів в Учасників на момент здійснення закупівлі. Під час участі у торгах Учасник бере на себе всі витрати щодо підготовки документів, отримання відповідних дозволів і ліцензій, придбання відповідного обладнання і т. ін. відповідно до законодавства.
Надана ФОП Величко О.В. « ДОВІДКА ПРО НЕ ЛІЦЕНЗУВАННЯ» - підтверджує лише факт того, що згідно діючого Законодавства України, послуги не регламентується Законом України «Про ліцензування певних видів господарчої діяльності» від 01.06.2000 року № 1775-14, проте даний закон не виключає отримання спеціальних дозволів.
Суб’єкти господарювання, незалежно від форм власності та організаційно-правових форм, що займаються монтажем, демонтажем, налагодженням, ремонтом, технічним обслуговуванням, реконструкцією машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки ( в даному випадку посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа ( 0,5 бар): стерилізаторів парових)
згідно вимог Закону України «Про охорону праці», у відповідності до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, до початку виконання робіт повинні отримати Дозвіл Держпраці України (або його територіального органу) на виконання вказаних робіт або мати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (пункт 21). Тобто, при визначенні суб’єктом господарювання підприємства-виконавця робіт потрібно враховувати, чи має спеціалізоване підприємство відповідний дозвіл або декларацію.
Таким чином, вимога щодо дозвільних документів на підтвердження права виконувати послуги з поточного ремонту лабораторного обладнання , а саме Стерилізатора парового ВК-75 є обґрунтованим та необхідним заходом забезпечення належного виконання послуг.
Щодо застосування принципу мовчазної згоди, то учасником не було надано копії звернення до Уповноваженого органу з переліком документів та з відміткою про реєстрацію такого звернення.
Зазначення видів економічної діяльності в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не дає права Учаснику займатися господарською діяльності за відсутністю ліцензії, дозволу тощо, якщо така діяльність передбачає їх отримання відповідно до законодавства.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-12-000493-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ВЕЛИЧКО ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2270717118
Дата подання: 28 січня 2021 23:48
ВИМОГА дискваліфікації переможца спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з поточного ремонту лабораторного обладнання) учасника спрощеної закупівлі - товариство з обмеженою відповідальністю «ДП Медтехсервіс»
Я. фізична особа-підприємець Величко Олексій Васильович , користуючись правом, наданим мені Законом України «Про публічні закупівлі», а саме ст.31, ч.3, прошу Вас надати додаткову інформацію та обґрунтування визнання переможця товариства з обмеженою відповідальністю «ДП Медтехсервіс » по пропозиції «Спрощена закупівля» предмет закупівлі: UA-2021-01-12-000493-b, ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з поточного ремонту лабораторного обладнання).

Запит № 1. В Додатку 2 «Технічні вимоги» «ЗАМОВНИКОМ» закупівлі надається роз’яснення щодо надання документів або лист-роз’яснення в довільній формі (ліцензія, дозвіл тощо), «п.4.8. Учасник має надати реєстраційні та відповідні дозвільні документи на підтвердження права виконувати зазначені послуги, що вимагаються чинним законодавством України до зазначеного обладнання (ліцензія, дозвіл тощо).
В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний подавати вказані документи, такий Учасник надає інший документ або лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника завірений печаткою (у разі її використання) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.»

- Участником товариства з обмеженою відповідальністю «ДП Медтехсервіс » для участі в закупівлі надан дозвіл на виконання робіт за №237.13.59-33.13 згідно коду виду діяльності КВЕД 33.13 дозволяе виконувати наступні види робіт:
■ монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт без застосування зварювання, технічне обслуговування, реконструкція устаткування підвищеної небезпеки (посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа: стерилізаторів парових);
■ монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт без застосування впарювання, технічне обслуговування устаткування підвищеної .; небезпеки (устаткування пов'язаного з використанням, транспортуванням небезпечних речовин систем централізованої подачі продуктів розподілення повітря (кисень, азот, вуглекислий газ та їх сполуки), кисневих концентраторів, апаратів штучної вентиляції легенів, наркозних апаратів, барокамер).
Згідно КВЕД 33.13 Ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устаткування:
Цей клас включає ремонт і технічне обслуговування виробів, виробництво яких включено до груп 26.5, 26.6 і 26.7, крім тих виробів, які відносять до побутової техніки.
Цей клас включає:
• ремонт і технічне обслуговування інструментів і обладнання для вимірювання, дослідження та навігації та контролю, виробництво яких класифікують у групі 26.5:
o устатковання для авіаційних двигунів
o приладів контролю викидів автомобільних вихлопних газів
o метеорологічного устатковання
o приладів для тестування та перевірки фізичних, електричних і хімічних властивостей
o метрологічної апаратури
o устатковання для виявлення та моніторингу радіаційного випромінювання
• ремонт і технічне обслуговування радіологічного, електромедичного й електротерапевтичного устатковання, виробництво якого класифікують у класі 26.60:
o устатковання для одержування магнітно-резонансного зображення
o медичного ультразвукового устатковання
o кардіостимуляторів
o слухових апаратів
o електрокардіографів
o електромедичного ендоскопічного устатковання
o радіологічної апаратури
• ремонт і технічне обслуговування оптичних приладів класу 26.70 непобутового призначення:
o біноклів
o мікроскопів (крім електронних і протонних)
o телескопів
o призм і лінз (крім офтальмологічних)
o фотографічного устаткування

Згідно переліку «Ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устаткування» немає обладнання, що відноситься до типу (класу) «стерилізатор паровий», тому вважаю, наданий товариством з обмеженою відповідальністю «ДП Медтехсервіс » дозвіл на виконання робіт за №237.13.59-33.13 не може бути використаний для виконання робіт, що дає право на дискваліфікацію переможця товариство з обмеженою відповідальністю «ДП Медтехсервіс »
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2021 12:43
Відповідь на вимогу UA-2021-01-12-000493-b.b2
Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки № 237.13.59-33.13 виданий товариству з обмеженою відповідальністю «ДП Медтехсервіс» 20 травня 2013 року, продовжений до 20 травня 2023 року та підписаний начальником управління Держпраці у Сумській області є офіційним документів і у замовника відсутні правові підстави сумніватися в дійсності і правомірності його видання. Цим документом товариству з обмеженою відповідальністю «ДП Медтехсервіс» дозволяється монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт без застосування зварювання, технічне обслуговування, реконструкція устаткування підвищеної небезпеки (посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа: стерилізаторів парових).

Документи подані скаржником

Документи

26 січня 2021 11:33
Відповідь.pdf

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2021 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВЕЛИЧКО ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 99 500,00
UAH з ПДВ
98 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДП МЕДТЕХСЕРВІС" 108 500,00
UAH з ПДВ
99 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 січня 2021 13:04
Електронний підпис
19 січня 2021 13:02
Додаток 3 договір.pdf
19 січня 2021 13:02
Витяг паспорт код.pdf

Публічні документи

20 січня 2021 10:05
Електронний підпис
20 січня 2021 10:00
Тендерная.pdf
20 січня 2021 09:17
Статут.pdf
20 січня 2021 09:17
Протокол.pdf
20 січня 2021 09:17
Відомості ЄДРПОУ 2019.pdf
20 січня 2021 09:17
4 Дозвіл.pdf
20 січня 2021 09:17
7 Проєкт договору.pdf
20 січня 2021 09:17
2 Технічні вимоги.pdf
20 січня 2021 09:17
6 Аналог. договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВЕЛИЧКО ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДП МЕДТЕХСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВЕЛИЧКО ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
#2270717118
Відхилено 98 400,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 14:40
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДП МЕДТЕХСЕРВІС"
#32602392
Переможець 99 499,00
UAH з ПДВ
26 січня 2021 16:45

Документи

22 січня 2021 14:40
Електронний підпис
22 січня 2021 14:39
Протокол Величко.pdf

Документи

26 січня 2021 16:45
Електронний підпис
26 січня 2021 16:44
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2021 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДП МЕДТЕХСЕРВІС"
#32602392
99 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2021 16:45
Електронний підпис
26 січня 2021 16:44
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2022 11:32
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 09:53
ДУ 4.pdf зміни до договору
05 січня 2022 09:53
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 09:40
ДУ 3.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 09:40
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 09:58
ДУ 2.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 09:58
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2021 15:32
ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
20 квітня 2021 15:32
1_ДУ 1.pdf укладений
20 квітня 2021 15:31
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 13:27
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 13:01
Договір.pdf укладений
05 лютого 2021 12:59

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
19 березня 2021 10:28
7 965,00 UAH UA418201720343161002200016096
Сум.рег.держ.лаб.Держпродспоживслужби
UA523510050000026004878947431
ТОВ "ДП МЕДТЕХСЕРВIС"
Оплачений
28 квітня 2021 12:12
5 436,00 UAH UA418201720343161002200016096
Сум.рег.держ.лаб.Держпродспоживслужби
UA523510050000026004878947431
ТОВ "ДП МЕДТЕХСЕРВIС"
Оплачений
28 квітня 2021 12:12
793,00 UAH UA418201720343161002200016096
Сум.рег.держ.лаб.Держпродспоживслужби
UA523510050000026004878947431
ТОВ "ДП МЕДТЕХСЕРВIС"
Оплачений
28 квітня 2021 12:12
2 240,00 UAH UA418201720343161002200016096
Сум.рег.держ.лаб.Держпродспоживслужби
UA523510050000026004878947431
ТОВ "ДП МЕДТЕХСЕРВIС"
Оплачений
27 травня 2021 12:50
3 823,00 UAH UA418201720343161002200016096
Сум.рег.держ.лаб.Держпродспоживслужби
UA523510050000026004878947431
ТОВ "ДП МЕДТЕХСЕРВIС"
Оплачений
27 травня 2021 12:50
3 673,00 UAH UA418201720343161002200016096
Сум.рег.держ.лаб.Держпродспоживслужби
UA523510050000026004878947431
ТОВ "ДП МЕДТЕХСЕРВIС"
Оплачений
18 червня 2021 16:08
4 475,20 UAH UA418201720343161002200016096
Сум.рег.держ.лаб.Держпродспоживслужби
UA523510050000026004878947431
ТОВ "ДП МЕДТЕХСЕРВIС"
Оплачений
27 липня 2021 14:26
4 800,00 UAH UA418201720343161002200016096
Сум.рег.держ.лаб.Держпродспоживслужби
UA523510050000026004878947431
ТОВ "ДП МЕДТЕХСЕРВIС"
Оплачений
21 жовтня 2021 10:56
1 980,00 UAH UA418201720343161002200016096
Сум.рег.держ.лаб.Держпродспоживслужби
UA523510050000026004878947431
ТОВ "ДП МЕДТЕХСЕРВIС"
Оплачений
21 жовтня 2021 10:56
13 260,80 UAH UA418201720343161002200016096
Сум.рег.держ.лаб.Держпродспоживслужби
UA523510050000026004878947431
ТОВ "ДП МЕДТЕХСЕРВIС"
Оплачений
21 жовтня 2021 10:56
2 400,00 UAH UA418201720343161002200016096
Сум.рег.держ.лаб.Держпродспоживслужби
UA523510050000026004878947431
ТОВ "ДП МЕДТЕХСЕРВIС"
Оплачений
21 жовтня 2021 10:56
840,00 UAH UA418201720343161002200016096
Сум.рег.держ.лаб.Держпродспоживслужби
UA523510050000026004878947431
ТОВ "ДП МЕДТЕХСЕРВIС"
Оплачений
12 листопада 2021 12:41
757,00 UAH UA418201720343161002200016096
Сум.рег.держ.лаб.Держпродспоживслужби
UA523510050000026004878947431
ТОВ "ДП МЕДТЕХСЕРВIС"
Оплачений
25 листопада 2021 10:55
4 468,80 UAH UA418201720343161002200016096
Сум.рег.держ.лаб.Держпродспоживслужби
UA523510050000026004878947431
ТОВ "ДП МЕДТЕХСЕРВIС"
Оплачений
25 листопада 2021 10:55
1 040,00 UAH UA418201720343161002200016096
Сум.рег.держ.лаб.Держпродспоживслужби
UA523510050000026004878947431
ТОВ "ДП МЕДТЕХСЕРВIС"
Оплачений
03 грудня 2021 10:35
3 993,60 UAH UA418201720343161002200016096
Сум.рег.держ.лаб.Держпродспоживслужби
UA523510050000026004878947431
ТОВ "ДП МЕДТЕХСЕРВIС"
Оплачений
10 грудня 2021 12:39
6 273,00 UAH UA418201720343161002200016096
Сум.рег.держ.лаб.Держпродспоживслужби
UA523510050000026004878947431
ТОВ "ДП МЕДТЕХСЕРВIС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились змінити Додаток 1 до Договору та викласти його в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 29/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду № 2 (далі - Додаткова угода) до Договору № 29/21 від 05.02.2021 р. про надання послуг (далі – Договір) про наступне: 1. Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 8.2 Договору Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та, відповідно, зменшити суму договору на 31 280,60 грн. 2. Сторони домовились викласти п. 4.9. договору в наступній редакції: «Сума договору 68 218,40 грн. (Шістдесят вісім тисяч двісті вісімнадцять грн. 40 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 29/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 29/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - Сторони уклали цю Додаткову угоду № 4 (далі - Додаткова угода) до Договору № 29/21 від 05.02.2021 р. про надання послуг (далі – Договір) про наступне: 1. Керуючись нормами ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», чинного цивільного та господарського законодавства та пунктом 6.3 Договору, Сторони прийшли до згоди збільшити суму договору на 13000,00 грн. без ПДВ. для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Сторони домовились викласти п. 4.9. договору в наступній редакції: «Сума договору 81218,40 грн. (Вісімдесят одна тисяча двісті вісімнадцять грн. 40 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 29/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 68 218,40
UAH