Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи (картопля, капуста, цибуля, морква, буряк)
Очікувана вартість
82 020,00 UAH
UA-2021-01-12-000142-c c9300e900ed3460791e8c7e910ac006b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мартинюк Інна Анатоліївна

+380978338750 detstvo4@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська дитяча лікарня №4"Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02007259
Місцезнаходження: 50008, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул.Володимира Великого, буд. 33д
Контактна особа: Мартинюк Інна Анатоліївна
+380978338750
detstvo4@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 10:01
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2021 08:30
Очікувана вартість: 82 020,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 410,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Згідно наявної потреби у закупівлі. Місцезнаходження замовника - 50081, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, будинок 33д. Категорія замовника - юридична особа є розпорядником, одержувачем державних коштів, зазначені у першому абзаці, пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 1)Картопля, 2)Цибуля, 3)Капуста, 4)Морква, 5) Буряк. Код визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 1)03221120-3 ; 2)03221113-1; 3)03221410-3; 4)03221112-4; 5)03221111-7
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5100 кілограми
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Володимира Великого.33д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
480 кілограми
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Володимира Великого.33д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1050 кілограми
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Володимира Великого.33д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
660 кілограми
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Володимира Великого.33д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
700 кілограми
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Володимира Великого.33д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2021 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 10:01
оголошення овочі, проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2021 08:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП РОМАШКО ЛЮБОВ АРХИПІВНА 75 010,50
UAH з ПДВ
75 010,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2021 04:37
Електронний підпис
24 січня 2021 20:36
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП РОМАШКО ЛЮБОВ АРХИПІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП РОМАШКО ЛЮБОВ АРХИПІВНА
#2156610269
Переможець 75 010,50
UAH з ПДВ
26 січня 2021 09:13

Документи

26 січня 2021 09:12
Електронний підпис
26 січня 2021 09:12
рішення на овочі.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2021 09:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП РОМАШКО ЛЮБОВ АРХИПІВНА
#2156610269
75 010,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2021 09:12
Електронний підпис
26 січня 2021 09:12
рішення на овочі.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 10:06
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 10:05
дод угода 2 Дог 9.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 10:04
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 12:18
Договір 9.PDF укладений
01 лютого 2021 12:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML