Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне пальне
Очікувана вартість
455 280,00 UAH
UA-2021-01-11-003807-a 3c2f721118434046a3e7f76b68696743
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Груненко Олексій Валентинович

+380668777487 aeroport.Ks@yandex.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ХЕРСОНСЬКІ АВІАЛІНІЇ"
Код ЄДРПОУ: 38386582
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, АЕРОПОРТ ЦА
Контактна особа: Груненко Олексій Валентинович
+380668777487
aeroport.Ks@yandex.ru
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2021 20:14
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2021 20:19
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2021 20:19
Початок аукціону: 21 січня 2021 13:37
Очікувана вартість: 455 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 552,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15560 кг
Дизельне паливо(ДП-Євро5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, Аеропорт ЦА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2021 20:15
ОС Дизпаливо.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-11-003807-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 13 січня 2021 14:32
ВИМОГА вилучення дискримінаційних умов

В Додатку 2 до тендерної документації визначено:
"Учасник повинен надати перелік не менше 2 (двох) діючих ВЛАСНИХ (ОРЕНДОВАНИХ) автомобільних заправних станцій (АЗС) м. Херсон та Херсонській області (одна з яких (основна) повинна бути на відстані не більше ніж 7 км від фактичної адреси розташування замовника: 73000, м. Херсон, Аеропорт ЦА)."
Вимагаючи від Учасників наявність ВЛАСНИХ або ОРЕНДОВАНИХ АЗС – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Вимога ТД щодо наявності в учасника саме ВЛАСНОЇ або Орендованої матеріально-технічної бази (АЗС) – ЗВУЖУЄ КОЛО потенційних учасників торгів та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерської матеріально-технічної бази.
В своїх Рекомендаціях, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, Антимонопольним комітет України зазначив, «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС.».
Зазначене вище підтверджує думку, що вимогою щодо наявності власних (орендованих) АЗС, Замовник обмежує коло учасників, зокрема ДИСКРИМІНУЄ ТА ПРИЗВОДИТЬ до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
Зокрема, аналогічної думки Антимонопольний комітет України, який у своїх Рекомендаціях, які спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу наголосив, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є саме наявність в учасника саме власних або орендованих АЗС / складів пально-мастильних матеріалів, при тому, що заправка пальним може здійснюватися через партнерські АЗС.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2021 12:34
Згідно ч.7 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «у період уточнення інформації учасники
спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему
закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення
спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з
вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Вимога иА-2021-01 -11-003807-а.а1 містить міркування подавана вимоги стосовно змісту
Додатку 2 до тендерної документації.
У вимозі не сформульовано жодних вимог до Замовника.
Додатково пояснюємо, що Вимога до Учасників мати власні або орендовані АЗС не
є дискримінаційною, а прямо встановлена чинним законодавством.
Чинним законодавством України не передбачено самостійного виду договору -
«партнерський»;
Таким чином неможливо дискримінувати потенційних учасників, які мають
«партнерські АЗС» у зв’язку з тим, що «партнерські АЗС» - термін, який відсутній в
чинному законодавстві України
Відпуск товару з АЗС здійснюється відповідно Правил роздрібної торгівлі
нафтопродуктами (далі - Правила), затверджених ПКМУ від 20.12.97 №1442.
Згідно п.2 Правил термін "роздрібна торгівля пальним" вживається у значенні,
наведеному в Законі України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту
етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального"
від 19.12.95 №481/95-ВР (далі - Закон №481/95-ВР).
Ст. 1 Закону №481/95-ВР дає визначення терміну «місце роздрібної торгівлі
пальним» - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або
ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві
власності або користування;
Отже, для розташування місця роздрібної торгівлі пальним необхідно мати
відповідні споруди та/або обладнання, та/або ємності на праві власності (а) або
користування (б).
(а) згідно ст. ст. 316,319 ЦК України, право власності полягає в праві особи на річ
(майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших
осіб. Право власності надає особі права на володіння, користування та розпорядження своїм
майном.
(б) користування майном (для забезпечення законної роздрібної торгівлі пальним)
можливе на підставі, іншій, ніж право власності - на підставі найму (оренди).
Згідно ст.759 ЦК України за договором найму (оренди) наймодавець передає або
зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.
Відповідно до Правил:
п.З «Роздрібна торгівля нафтопродуктами здійснюється за наявності у
суб’єкта господарювання відповідних документів дозвільного характеру та
ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.»
- п. 9. Розрахунки за реалізовані нафтопродукти здійснюються готівкою та/або
у безготівковій формі (із використанням електронних платіжних засобів,
паливних карток, талонів, відомостей на відпуск пального тощо) в
установленому законодавством порядку. Разом з продукцією споживачеві
в обов’язковому порядку видається розрахунковий документ
установленої форми на повну суму проведеної операції, який підтверджує
факт купівлі товару.
Отже, для роздрібної торгівлі нафтопродуктами необхідно дотримання, зокрема,
наступних умов:
1. Продавець має бути власником (КОРИСТУВАЧЕМ) або орендарем майна
(КОРИСТУВАЧЕМ), з допомогою якого здійснюється роздрібна торгівля пальним;
2 . Продавець (КОРИСТУВАЧ) повинен мати дозвільні документи та відповідну ліцензію
на право торгівлі;
3. Продавець (КОРИСТУВАЧ) повинен видавати розрахунковий документ
установленої форми на повну суму проведеної операції (реалізації нафтопродуктів),
разом з виданою споживачеві продукцією. При цьому, під відпуску пального на
АЗС необхідно проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги)
через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний
режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних
розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у
випадках, передбачених Законом «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій
у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», із застосуванням зареєстрованих у
встановленому порядку розрахункових книжок;
Таким чином Замовник, керуючись чинним законодавством України правомірно
зазначив в Технічних вимогах до предмету закупівлі вимоги до АЗС (власна або
орендована), так це повністю відповідає вимогам Закону №481/95-ВР.
Власне, будь-яких вимог до Замовника у вимозі ЦА-2021-01-11-003807-а.а1 не
сформульовано.
На підставі викладеного, керуючись ч.7 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», роз’яснюємо,
що вимога: \JA-202l-0l-l 1-003807-а.а1 відхиляється в повному обсязі, для забезпечення дотримання Замовником вимог чинного законодавства про публічні закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-01-11-003807-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 14 січня 2021 11:22
ВИМОГА вилучення дискримінаційних умов
Тендерна документація містить дискримінаційні умови та суперечать ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Керуючись Додатком 2 Оголошення учасникам була висунута наступна умова:
«Учасник повинен надати перелік не менше 2 (двох) діючих власних (орендованих) автомобільних заправних станцій (АЗС) м. Херсон та Херсонській області (одна з яких (основна) повинна бути на відстані не більше ніж 7 км від фактичної адреси розташування замовника: 73000, м. Херсон, Аеропорт ЦА)»
Після проведеного аналізу було виявлено, що вимогу місцерозташування АЗС в м. Херсон на відстані до 7 км від фактичної адреси розташування находження Замовника зможе виконати лише одиниці постачальників.
Отже, тендерна документація прописана під конкретних постачальників, які пропонують Замовнику здійснювати заправку автомобілів підприємства через власні мережі.
Таким чином, Замовник повинен УСУНУТИ наведені вище невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації а саме, ВИМАГАЄМО ЗМІНИТИ УМОВУ в п.1.4. Технічних вимог предмету закупівлі щодо розташування пропонованих АЗС до Замовника (м. Дрогобич, вул. Індустріальна, 1а), збільшивши відстань до 12 км.
Досвід аналогічних звернень - ПОЗИТИВНИЙ. Якщо Замовником не буде вилучено вищезазначену умову – звернутись до правоохороних органів, органів державного фінансового контролю, зокрема до ДАСУ з вимогою про проведення моніторингу даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2021 12:42
По змісту вимоги: Замовник не готував тендерну документацію, так як її підготовка не
передбачена ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Так як тендерна документація відсутня (не передбачена) то вона не може містити дискримінаційні умови і суперечити ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
По обґрунтуванню вимоги: В радіусі 7км. від місця розташування Замовника розташовані
наступні АЗС, представлені в м. Херсоні: Амік, Okko, Shell, WOG, БРСМ, Glusco, Укрнафта,Авіас-плюс, SunOil. Таким чином, всі бренди, представлені на малюнку Заявника мають АЗС в радіусі 7км. від місця розташування Замовника.Отже, Замовник передбачив можливість залучення до торгів всіх відомих брендів АЗС загальною кількість 9(дев’ять), розташованих в м. Херсоні та поряд з містом, виключивши можливість дискримінації, забезпечивши дотримання вимог п.4 ч.І ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додатково повідомляємо, що спосіб отримання товару Замовником - самовивіз і
витрати на отримання товару - витрати Замовника, тому передбачена наявність у Учасників АЗС на максимально близькій відстані до фактичної адреси з одночасним залученням якомога більшої кількості брендів АЗС, в даному випадку - 9ти (всіх). Таким чином Замовник безпечив дотримання що одного важливого принципу закупівель: «максимальної економії»,передбаченого п.2 ч. 1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Отже, твердження заявника вимоги про те, що вимогу місцерозташування АЗС в м.
Херсон на відстані до 7 км від фактичної адреси розташування находження Замовника зможе виконати лише одиниці постачальників неаргументоване, так як зазначену вимогу спроможні виконати всі відомі потенційні постачальники, кількістю 9 (дев’ять).
По вимозі: «Замовник повинен УСУНУТИ наведені вище невідповідності шляхом
внесення змін до тендерної документації а саме, ВИМАГАЄМО ЗМІНИТИ УМОВУ в п.1.4.
Технічних вимог предмету закупівлі щодо розташування пропонованих АЗС до Замовника (м.Дрогобич, вул. Індустріальна, 1а), збільшивши відстань до 12 км.» Після проведеного аналізу встановлено:
1. Змінити умову в п.1.4. Технічних вимог предмету закупівлі неможливо у зв’язку з
відсутністю такого пункту.
2. Збільшення відстані з 7км. до 12км. не призведе до збільшення кількості потенційних
постачальників, але призведе до збільшення витрат Замовника на отримання товару.
Таким чином заявник вимоги спонукає Замовника до порушення принципу закупівель:
«максимальної економії», передбаченого п.2 ч.І ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
3. Сама вимога нелогічна і не зрозуміла по змісту: «ЗМІНИТИ УМОВУ в п.1.4. Технічних
вимог предмету закупівлі щодо розташування пропонованих АЗС до Замовника (м.
Дрогобич, вул. Індустріальна, 1а), збільшивши відстань до 12 км.»
- незрозуміло, чому заявник вимоги зазначає адресу Замовника: м. Дрогобич, вул.
Індустріальна, 1 а, хоча насправді адреса Замовника: м. Херсон, аеропорт ЦА.
За адресою (інформація отримана з відкритих джерел:
https://youcontrol.com.ua/ru/catalog/company_details/05445563): м. Дрогобич, вул.
Індустріальна, 1а знаходиться КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДРОГОБИЧТЕПЛОЕНЕРГО" ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, яке не має жодного
відношення до Замовника: КП ХОР «Херсонські авіалінії». Таким чином, прив’язувати місце розташування АЗС потенційних постачальників до адреси іншої юридичної особи, яка заходиться на відстані понад 900км. не передбачено чинним законодавством.

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2021 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" 346 988,00
UAH з ПДВ
326 759,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Діском Юкрейн 360 992,00
UAH з ПДВ
326 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 373 440,00
UAH з ПДВ
373 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2021 17:30
Електронний підпис
20 січня 2021 17:27
Якість Дт-Л.pdf
20 січня 2021 17:27
Якість ДТ-З.pdf
20 січня 2021 17:27
Уставні документи zip.zip
20 січня 2021 17:27
Мотто-Вест Кард+.pdf
20 січня 2021 17:27
Технічни вимоги.pdf
20 січня 2021 17:27
Пропозиція.pdf
20 січня 2021 17:27
Проект договору ДТ.pdf
20 січня 2021 17:27
Ліцензія.pdf
20 січня 2021 17:27
Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

19 січня 2021 14:28
Електронний підпис
19 січня 2021 14:27
Проект договору0001.PDF
19 січня 2021 14:27
Пропозиція0001.PDF
19 січня 2021 14:27
Рішення 1706.PDF
19 січня 2021 14:27
Паспорт.PDF
19 січня 2021 14:27
Ліцензія.PDF
19 січня 2021 14:27
Договір АМІК 2021.PDF
19 січня 2021 14:27
Довідка ЄДРПОУ.PDF
19 січня 2021 14:27
Витяг 15.01.2021.PDF
19 січня 2021 14:27
Витяг 15.01.2021 Копія.PDF
19 січня 2021 14:27
Баланс 30.09.2020.PDF
19 січня 2021 14:27
Накладна 2019.PDF
19 січня 2021 14:27
Копія накладна 2019.PDF
19 січня 2021 14:27
Ивановка 2019.PDF
19 січня 2021 14:27
Иванівка 2019 Копія.PDF
19 січня 2021 14:27
Відгук 2019.PDF
19 січня 2021 14:27
Статут Оригінал 2020.PDF
19 січня 2021 14:27
Рішення 1706.PDF
19 січня 2021 14:27
Рішення 2.PDF
19 січня 2021 14:27
Опис.PDF
19 січня 2021 14:27
Наказ оригінал.PDF
19 січня 2021 14:27
Ліцензія.PDF
19 січня 2021 14:27
Листи.PDF
19 січня 2021 14:27
Документи.PDF
19 січня 2021 14:27
Договір АМІК 2021.PDF
19 січня 2021 14:27
Довідка ЄДРПОУ.PDF
19 січня 2021 14:27
Банк 19.11.2020.PDF
19 січня 2021 14:27
Баланс на 31 03 2020.PDF
19 січня 2021 14:27
Баланс на 30.09.2020.PDF
19 січня 2021 14:27
Технични та якисни0001.PDF
19 січня 2021 14:27
Сертифікат Дп.PDF
19 січня 2021 14:27
Довідки.PDF

Публічні документи

20 січня 2021 12:48
Електронний підпис
20 січня 2021 12:45
Уставні документи.pdf
20 січня 2021 12:45
Технічні вимоги.pdf
20 січня 2021 12:45
Ліцензія ГКУ (копія).pdf
20 січня 2021 12:45
Захист довкілля.pdf
20 січня 2021 12:45
Довідка щодо ан. дог..pdf
20 січня 2021 12:45
Витяг 24.12.2020.pdf
20 січня 2021 12:45
АЗС.pdf
20 січня 2021 12:45
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард"

ТОВ Діском Юкрейн

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард"
#43603592
Рішення скасоване 326 759,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 13:40
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард"
#43603592
Відхилено 326 759,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 13:49
ТОВ Діском Юкрейн
#37464769
Переможець 326 760,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 14:20

Документи

27 січня 2021 11:39
Електронний підпис
27 січня 2021 11:38
Протокол № 7

Документи

28 січня 2021 13:49
Електронний підпис
28 січня 2021 13:47
протокол №13

Документи

28 січня 2021 14:20
Електронний підпис
28 січня 2021 14:19
протокол №14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Діском Юкрейн
#37464769
326 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2021 14:20
Електронний підпис
28 січня 2021 14:19
протокол №14

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода ДП 4.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 15:01
Додаткова угода ДП 3.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 16:50
Додаткова угода ДП_2.pdf зміни до договору
04 березня 2021 13:39
Додаткова угода ДП _1 .pdf зміни до договору
09 лютого 2021 15:34
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 15:39
Договір поставки 22 зміни до договору
02 лютого 2021 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 6 статті 41 Закону дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML