Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Послуги з охорони об’єкта, розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Садова, 21»
Очікувана вартість
336 000,00 UAH
UA-2021-01-11-003799-a ● f7d1e4432b98436c859c5e4ad2af697b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Буц Ольга Леонідівна zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2021 20:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2021 17:30 |
Початок аукціону: | 28 січня 2021 14:01 |
Очікувана вартість: | 336 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 680,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою.
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
79713000-5 Послуги з охорони об'єктів та особистої охорони
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
79713000-5 Послуги з охорони об'єктів та особистої охорони
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги з охорони об’єкта, розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Садова, 21»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2021 20:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2021 20:11 |
проект договору Охрана.docx | |
11 січня 2021 20:10 |
6Т ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 14 січня 2021 11:43
Дата відповіді: 18 січня 2021 15:40
На одному посту одночасно задіюється 2 (два) охоронника чи 1 (один)?
Відповідь: Уважніше читайте технічне завдання тендерної документації де вказані:Кількість постiв: 2 (1 денний, 1 нічний).Кількість співробітників: 4.- один денний пост охорони (08.00-20.00)- два співробітника, один нічний пост охорони(20.00-08.00) два співробітника
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 14 січня 2021 11:49
Дата відповіді: 18 січня 2021 15:39
Згідно з Наказом Міністерства соціальної політики України від 25 вересня 2013 року №25.09.2013 року №621 внесено зміни до кваліфікаційної характеристики такої поширеної у нас час професії як «Охоронник». Зокрема, встановлено кваліфікаційні вимоги максимально 4 розрядами охоронців відповідно до ступеня ризику об'єкта охорони, визначеної за критеріями, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження охоронної діяльності, зокрема:
3-й розряд(**)
Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта
або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на
виробництві. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією
охоронника 2 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за
професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом
громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів
та майна, - не менше 3 років.
Охорона об'єктів з високим ступенем ризику(*).
4-й розряд(**)
Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта.
Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника
3 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією
(службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського
порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та
майна, - не менше 4 років.
Тобто охоронці 3-го та 4-го розряду наділені рівними правами та мають право охороняти об’єкти державної власності, тому виникає запитання – чому Замовник вказує саме наявність охоронців не менше 4-го розряду так як охоронник 3-го розряду повністю відповідає кваліфікаційним критеріям?
Відповідно до Постанови КМУ від 05.09.2018 року №175 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки Державною службою з надзвичайних ситуацій» Замовник НЕ НАЛЕЖИТЬ до суб’єкту господарювання з високим ступенем ризику.
Отже, можна зробити висновок, що такі об’єкти можуть бути віднесені до об’єктів, які підпадають під класифікацію, як об’єкти з низьким та середнім ступенем ризику. А значить, для охорони яких цілком достатньо задіювати охоронців, які мають відповідну кваліфікацію на рівні третього розрядів. Вимагаємо видалити дану вимогу. Крім цього такої ж думки дотримується АМКУ, рішення якого можна знайти у вільному доступі. Крім цього, хочемо зазначити, для нашої компанії дана вимога є дискримінаційною саме тому, що відповідно до чинного законодавства України для надання охоронних послуг на об’єктах низького, середнього ступеня ризику (яким і є Замовник) НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ наявність охоронника 4 розряду, а тому наша компанія НЕ МАЄ і НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНА МАТИ охоронника саме 4 розряду.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для посилення постів під час нештатних ситуацій потрібні висококваліфіковані працівники не нижче четвертого кваліфікаційного розряду, які мають відповідний досвід та стаж роботи.
Щодо відгука
Дата подання: 14 січня 2021 11:50
Дата відповіді: 18 січня 2021 15:38
У документації наявна вимога, що відгук має бути не раніше дати виходу оголошення. Навіщо, брати новий відгук за договорами, які були виконані у минулий період і відразу були надані відгуки після виконання робіт? Одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Отримання відгуку за минулі роки, може призвести до затягування часу і таким чином Учасники будуть дискваліфіковані не надавши його. Просимо внести зміни до документації, та видалити абсурдну вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Управління капітального будівництва вимагає , відгук (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro. gov. ua) для підтверження відсутності зауважень виконання договору, станом на теперешній час.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2021 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ОДА "Легіон" |
320 250,00
UAH з ПДВ
|
320 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛІМП-ЮГ" |
336 000,00
UAH з ПДВ
|
336 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ОДА "Легіон" #31502211 |
Переможець |
320 250,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2021 10:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 13:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 15:54
|
Доп угода 1.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2021 11:58
|
договір 4-21О.pdf | укладений |
12 лютого 2021 11:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 4-21/О |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |