Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту стелі та заміною світильників в бухгалтерії відділу освіти Солонянської селищної ради Дніпропетровської області за адресою: 52400 Дніпропетровська область, Солонянський район, смт Солоне, вул. Гагаріна, 3 (ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
115 000,00 UAH
UA-2021-01-11-003568-a 9150e0e8b6e34945b739c25dab1a9d00
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Кузнєцова

+380956740140 vosololone@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41760708
Місцезнаходження: 52400, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Солоне, вул. Гагаріна, буд. 7
Контактна особа: Олена Кузнєцова
+380956740140
vosololone@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2021 17:53
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2021 17:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2021 13:00
Початок аукціону: 21 січня 2021 13:59
Очікувана вартість: 115 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Відділ освіти виконавчого комітету Солонянської селищної ради
Місце знаходження замовника: 52400, Дніпропетровська область, Солонянський район, смт. Солоне, вул. Гагаріна, буд.7.
Категорія замовника – підприємства , установи, організації, зазначені у пункті 1 частини третьої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».

Тендерна пропозиція та всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту стелі та заміною світильників в бухгалтерії відділу освіти Солонянської селищної ради Дніпропетровської області за адресою: 52400 Дніпропетровська область, Солонянський район, смт Солоне, вул. Гагаріна, 3 (ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52400, Україна, Дніпропетровська область, смт Солоне, Гагаріна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога щодо санітарних книжок
Дата подання: 13 січня 2021 12:26
Дата відповіді: 13 січня 2021 17:37
Шановний Замовник, вимога зазначена в п.2.2 оголошення, а саме "Надати скан-копії оригіналів особових медичних книжок працівників, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, дійсних на момент подачі тендерної пропозиції" для даної закупівлі є безпідставна та необґрунтованою та суперечить ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Також повідомляємо, що відповідно до Постанови від 23 травня 2001 р. № 559 Кабінету Міністрів України "Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок" є вичерпний перелік працівників. Виходячи з вищевикладеного, прохання видалити цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання. Ваша вимога неправомірна, так як, схиляючись на Постанову від 23 травня 2001 р. № 559 Кабінету Міністрів України "Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок" є вичерпний перелік працівників, до якого входять :Слюсарі, електромонтери та інші працівники, зайняті ремонтними роботами у виробничих та складських приміщеннях. А в умовах пандемії коронавірусу, ця вимога являється актуальною. Та згідно Закону про публічні закупівлі ст.16 п.2 Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв.
Вимога
Дата подання: 13 січня 2021 21:12
Дата відповіді: 14 січня 2021 17:06
Шановний Замовник, цитую Слюсарі, електромонтери та інші працівники, зайняті ремонтними роботами у виробничих та складських приміщеннях. Підкажіть де в Вашій закупівлі "Послуги з поточного ремонту стелі та заміною світильників в бухгалтерії відділу освіти" виробничі та складські приміщення=). А що до пандемії, то мед. книжки Вам не допоможуть. Гарантуємо, що наші робітники будуть забезпечені масками, рукавичками та іншими засобами захисту не переживайте. Приберіть цю вимогу. В іншому випадку ми вимушені надати скаргу до Державної аудиторської служби та на майданчик DOZORRO. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Вашу вимогу до закупівлі відхилено оскільки: Відповідно до ст. 169 Кодексу законів про працю України (далі ― КЗпП) та ст. 17 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 р. № 2694-ХІІ (далі — Закон № 2694) роботодавець зобов’язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов’язкового медичного огляду осіб віком до 21 року. Попередній медичний огляд проводиться під час прийняття на роботу з метою: - визначення стану здоров'я працівника і реєстрації вихідних об'єктивних показників здоров'я та можливості виконання без погіршення стану здоров'я професійних обов'язків в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу; - виявлення професійних захворювань (отруєнь), що виникли раніше при роботі на попередніх виробництвах, та попередження виробничо зумовлених і професійних захворювань (отруєнь). Періодичні медичні огляди проводяться з метою: - своєчасного виявлення ранніх ознак гострих і хронічних професійних захворювань (отруєнь), загальних та виробничо зумовлених захворювань у працівників; - забезпечення динамічного спостереження за станом здоров'я працівників в умовах дії шкідливих та небезпечних виробничих факторів і трудового процесу; - вирішення питання щодо можливості працівника продовжувати роботу в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних виробничих факторів і трудового процесу; - розробки індивідуальних та групових закладів охорони здоров'я та реабілітаційних заходів працівникам, що віднесені за результатами медичного огляду до групи ризику; - проведення відповідних оздоровчих заходів. Метою будь-якого медичного огляду працівника є визначення стану його здоров’я, зокрема, можливості виконання ним певних трудових обов’язків, своєчасного виявлення гострих чи хронічних професійних захворювань, встановлення у разі необхідності медичних протипоказань щодо здійснення окремих видів робіт, а також попередження виникненню та розповсюдженню інфекційних хвороб. Процедура проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічному обов’язковому медичному огляді осіб віком до 21 року детально визначена у Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженому наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 травня 2007 р. № 246 (далі — Порядок № 246). Працівникам, які підлягають медичним оглядам, потрібно мати особову медичну книжку. Медичні огляди для працівників, які зайняті на важких роботах і роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці проводяться відповідно до Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язкові попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 4 до Порядку № 246, де вказано безпосередньо сам фактор небезпеки, періодичність оглядів, фах лікарів, які мають брати в них участь, лабораторних досліджень, що повинні бути проведені, а також спеціальні медичні протипоказання (на доповнення до загальних). Так, до шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу належать: — хімічні речовини, їх сполуки та елементи (неорганічного та органічного походження); — складні хімічні суміші, композиції, хімічні речовини визначеного призначення (барвники і пігменти органічні, пестициди, синтетичні мийні засоби, синтетичні полімерні матеріали: смоли, лаки, клей, пластмаси, мастилоохолоджувальні рідини, герметики, фарби, емалі; добрива; фармакологічні засоби); — промислові аерозолі переважно фіброгенного та змішаного типу дії (азбест, цемент, скловолокно, вуглецевий пил); — біологічні фактори (білково-вітамінні концентрати, комбікорми, ферментні препарати, біостимулятори, інфікований матеріал і матеріал, що заражений паразитами, збудники інфекційних захворювань); — фізичні фактори; — фізичне перевантаження та перенапруження окремих органів і систем та інші фактори трудового процесу (підняття та ручне переміщення вантажу, зорово-напружені роботи (з оптичними приладами, спостереження за екраном). За таким самим принципом як додаток 4, побудовано і додаток 5 до Порядку № 246 — у ньому міститься перелік робіт, для виконання яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, періодичність оглядів, участь лікарів, лабораторні дослідження та медичні протипоказання. До таких робіт відносяться: — робота на висоті, верхолазні роботи і роботи, пов’язані з підійманням на висоту, а також з обслуговування підіймальних механізмів; — праця електротехнічного персоналу, що виконує роботи з оперативного обслуговування і ремонту діючих електроустановок постійного струму, а також монтажні й налагоджувальні роботи, дослідження та вимірювання у цих електроустановках; — роботи у лісовій охороні, по валу, сплаву, транспортуванню та первинній обробці лісу; — роботи у нафтовій і газовій промисловості та при морському бурінні; — усі види підземних робіт; — робота на гідрометеорологічних станціях, спорудженнях зв’язку; — геологорозвідувальні, топографічні, будівельні роботи; — роботи, що пов’язані з обслуговуванням ємностей під тиском; — праця машиністів (кочегарів), операторів котельних, працівників служби газнагляду; — роботи, що пов’язані з застосуванням вибухових речовин, роботи у вибухово- і пожежонебезпечних виробництвах; — роботи у військовій охороні, службах спецзв’язку, апараті інкасації, банківських структурах, інших закладах та службах, яким дозволено носити вогнепальну зброю та застосовувати її; — роботи у газорятувальній службі, добровільних газорятувальних дружинах, військових частинах і загонах із попередження виникнення та ліквідації відкритих газових і нафтових фонтанів, військових гірничих, гірничорятувальних служб міністерств та закладів, у пожежній охороні. — аварійно-рятувальні служби (роботи) з ліквідації надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру; — роботи на механічному обладнанні (токарних, фрезерних та інших станках, штампувальних пресах тощо). Роботи виконуються за адресою: вул. Гагаріна,3. З метою охорони здоров'я працівників, які працюють, забезпечення належного рівня надання технічних послуг Замовником обґрунтовано встановлена вимога щодо надання медичних книжок нової форми первинної облікової документації № 1 – ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 №150 працівників підприємства, які будуть залучені для виконання монтажних та будівельних робіт.Більш того, нагадуємо, що відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме Статті 22, п.3 "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації."
Вимога
Дата подання: 15 січня 2021 12:15
Дата відповіді: 15 січня 2021 13:09
Уповноваженій особі Відділ освіти виконавчого комітету Солонянської селищної ради Вимога ТОВ «МЕГАІНВЕСТГРУП» не погоджується з вимогою щодо надання відповідно до п.2.2 оголошення про спрощену закупівлю «Послуги з поточного ремонту стелі та заміною світильників в бухгалтерії відділу освіти Солонянської селищної ради Дніпропетровської області за адресою: 52400 Дніпропетровська область, Солонянський район, смт Солоне, вул. Гагаріна, 3 (ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи) «скан-копії оригіналів особових медичних книжок працівників, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, дійсних на момент подачі тендерної пропозиції». Повідомляємо, що відповідно до Постанови від 23 травня 2001 р. № 559 Кабінету Міністрів України "Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок" є вичерпний перелік працівників, а саме: Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок ( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 170 ( 170-2002-п ) від 15.02.2002 ) Відповідно до статті 21 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" ( 1645-14 ) Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є: Затвердити такі, що додаються: перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам; Порядок проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів та видачі особистих медичних книжок. Перший віце-прем'єр-міністр України Ю. ЄХАНУРОВ Інд. 28 ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. N 559 ПЕРЕЛІК професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам 1. Харчова та переробна промисловість Працівники адміністрації, які мають доступ у виробничі цехи, складські приміщення, холодильники, експедиції, виробничі лабораторії Технологи, начальники цехів Працівники всіх виробничих цехів Працівники лабораторій та заквасного відділення Працівники складів, холодильників Персонал, який миє обладнання, готує мийні засоби та дезінфекційні розчини Медичний персонал Прибиральники приміщень Слюсарі, електромонтери та інші працівники, зайняті ремонтними роботами у виробничих та складських приміщеннях Вантажники Водії, зайняті транспортуванням харчової продукції (на всіх видах транспорту) Працівники пунктів приймання сирого молока 2. Тютюнова промисловість Технологи, начальники виробництв, цехів Працівники виробничих дільниць Працівники складів, холодильників Персонал, який миє обладнання, та прибиральники приміщень Слюсарі, електромонтери та інші працівники, зайняті ремонтними роботами у виробничих та складських приміщеннях Працівники лабораторій Медичний персонал 3. Підприємства продовольчої торгівлі, в тому числі дрібнороздрібної, а також ті, що розташовані на території ринків Адміністрація (крім осіб, що не мають контакту з продукцією, яка зберігається та реалізується) Продавці Працівники складів, холодильників, експедитори Персонал, який миє обладнання, та прибиральники приміщень Слюсарі, електромонтери та інші працівники, зайняті ремонтом торговельного та холодильного обладнання 4. Ринки Адміністрація та персонал продовольчих ринків (крім осіб, що не мають контакту з продукцією, яка зберігається та реалізується) Продавці молокопродуктів та готової до вживання харчової продукції власного виробництва, товарів дитячого асортименту Продавці, що реалізують на ринках харчові продукти промислового виробництва Працівники продовольчих складів, холодильників Слюсарі, електромонтери та інші працівники, зайняті ремонтом торговельного та холодильного обладнання 5. Підприємства громадського харчування Адміністрація Завідуючі виробництвом Кухарі та кухонні працівники Кондитери Офіціанти Робітники кетерингів та цехів бортового харчування на авіатранспорті Працівники відділів бортового харчування авіакомпаній Водії автоліфтів Шипчандлери Працівники вагонів-ресторанів, камбузів Працівники складів, холодильників Персонал, який миє обладнання, та прибиральники приміщень Слюсарі, електромонтери та працівники, зайняті ремонтними роботами у виробничих та складських приміщеннях Працівники, що мають доступ до миття обладнання, посуду, інвентарю (бригади з обслуговування підприємств для проведення прибирання, миття та дезінфекційних робіт), і працівники, що тимчасово залучаються до роботи на харчових об'єктах 6. Дошкільні навчальні заклади (дитячі ясла, дитячі садки, дитячі ясла-садки, будинки дитини, дитячі будинки, інші типи дошкільних навчальних закладів) Завідуючі Вихователі, помічники вихователів та інший педагогічний і технічний персонал Медичний персонал Працівники харчоблоків Інший персонал (слюсарі, столяри, двірники, електромонтери, прибиральники) 7. Загальноосвітні навчальні заклади Адміністрація Викладачі, вчителі, вихователі Медичний персонал Працівники харчоблоків Інший педагогічний і технічний персонал 8. Позашкільні навчальні заклади Адміністрація Викладачі, вчителі, вихователі Медичний персонал Працівники харчоблоків Інший педагогічний і технічний персонал 9. Професійно-технічні навчальні заклади Адміністрація Викладачі, вчителі, вихователі Медичний персонал Працівники харчоблоків Інший педагогічний і технічний персонал Учні перед початком та в період проходження виробничої практики на об'єктах, працівники яких підлягають обов'язковому профілактичному медичному огляду 10. Вищі навчальні заклади III-IV рівнів акредитації Студенти перед початком та в період проходження виробничої практики на об'єктах, працівники яких підлягають обов'язковому профілактичному медичному огляду 11. Притулки для неповнолітніх Адміністрація Викладачі, вчителі, вихователі Медичний персонал Працівники харчоблоків Інший педагогічний і технічний персонал 12. Дитячі і підліткові оздоровчі (сезонні) заклади Адміністрація Викладачі, вчителі, вихователі Медичний персонал Працівники харчоблоків Інший педагогічний і технічний персонал 13. Лікувально-профілактичні заклади для дорослих (санаторії, будинки відпочинку, пансіонати, будинки-інтернати) Адміністрація Вихователі, помічники вихователів Медичний персонал (лікарі, середній та молодший медичний персонал) Технічний персонал, у тому числі прибиральники приміщень Працівники харчоблоків, їдалень та роздавальних пунктів Працівники дитячих молочних кухонь 14. Пологові будинки (відділення), дитячі лікарні (відділення), відділення патології новонароджених, недоношених Адміністрація Медичні працівники (лікарі, середній та молодший медичний персонал) Працівники харчоблоків, їдалень та роздавальних пунктів Технічний персонал, у тому числі прибиральники приміщень 15. Пральні, приймальні пункти білизни, хімчистки Приймальники Пральники, прасувальники 16. Перукарні, косметичні та масажні кабінети Адміністрація Перукарі Манікюрниці Педикюрниці Косметики Масажисти Технічний персонал, у тому числі прибиральники приміщень 17. Лазні, сауни Адміністрація Робітники з обслуговування лазень, саун, душових, у тому числі масажисти Технічний персонал, у тому числі прибиральники приміщень 18. Готелі Адміністрація, що бере участь у процесі обслуговування Чергові Покоївки Кастелянки Технічний персонал, у тому числі прибиральники приміщень 19. Гуртожитки Адміністрація Вихователі Кастелянки Технічний персонал, у тому числі прибиральники приміщень 20. Спортивно-оздоровчі комплекси Адміністрація Тренери Інструктори Медичний персонал Працівники басейнів та лікувальних ванн Інженери Техніки Прибиральники Обслуговуючий персонал 21. Заклади культури (театри, цирки, клуби, будинки культури тощо) Гримери Костюмери Обслуговуючий персонал Технічний персонал, у тому числі прибиральники приміщень 22. Розважальні заклади Обслуговуючий персонал Технічний персонал, у тому числі прибиральники приміщень 23. Підприємства фармацевтичної промисловості Працівники адміністрації, які мають доступ у виробничі цехи, складські приміщення, виробничі лабораторії Фасувальники Гранулювальники Оператори Приймальники Апаратники Провізори Інженери Техніки Таблетувальники Технічний персонал, у тому числі прибиральники приміщень 24. Водоочисні та каналізаційні споруди Адміністрація Працівники цехів Працівники лабораторій Інженери Техніки Технічний персонал, в тому числі прибиральники приміщень Робітники, безпосередньо причетні до водопостачання та збору стічних вод, у тому числі на суднах, у залізничних вагонах, на літаках 25. Метрополітен Контролери Прибиральники рухомого складу та приміщень метрополітену 26. Транспортно-дорожній комплекс а) автомобільні, залізничні, морські та річкові вокзали, аеропорти, аеродроми, морські та річкові порти, кемпінги, мотелі Працівники місць відпочинку локомотивних бригад, водії автобусів, члени екіпажів повітряних, морських та річкових суден Прибиральники приміщень вокзалів, портів та автостанцій Працівники кімнат відпочинку пасажирів на вокзалах у портах та на автостанціях Працівники кімнат матері і дитини вокзалів, портів та автостанцій Мийники літальних апаратів Працівники з приймання та видачі вантажу б) рухомий склад авіаційного, автомобільного, залізничного, морського і річкового транспорту Начальники пасажирських поїздів, провідники, інші працівники поїзних бригад Бортпровідники всіх видів транспорту Працівники пунктів, які безпосередньо пов'язані з підготовкою пасажирських составів до рейсу Працівники рефрижераторних поїздів та секцій Касири, контролери всіх видів пасажирського транспорту Працівники, зайняті транспортуванням харчової продукції (на всіх видах транспорту - авіаційного, автомобільного, залізничного, морського і річкового), у тому числі вантажники 27. Рибне господарство Члени екіпажів суден Рибалки на внутрішніх та закритих водоймах Рибалки, які займаються прибережним ловом Працівники рибоприймальних пунктів 28. Суб'єкти господарювання, що займаються розведенням, вирощуванням і реалізацією тварин Тваринники Працівники тваринницьких ферм Працівники цехів виготовлення кормів Оператори машинного доїння Оператори штучного запліднення тварин 29. Приватні послуги удома Репетитори, гувернантки, доглядальниці, прибиральниці, кухарі, манікюрниці, педикюрниці, масажисти Ваш об`єкт не підпадає під жоден з вищезазначених в постанові, виходячи з вищезазначеного, замовник відділ освіти виконавчого комітету Солонянської селищної ради безпідставно та з надуманих причин включив цю вимогу. Відповіді надані на електронному майданчику «ProZorro» нас не влаштовують. На нашу думку, прослідковується корупційна складова даної закупівлі. Вимагаємо від відділу освіти виконавчого комітету Солонянської селищної ради скасувати вищезазначену вимогу. Директор ТОВ «МЕГАІНВЕСТГРУП» А.О.Лавриненко
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Майбутній виконавець буде працювати в приміщенні з людьми. Нагадуємо, що відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме Статті 22, п.3 "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Наша організація вважає за доцільне в умовах карантину вимагати від Замовника наявність медичних книжок.
Вимога
Дата подання: 15 січня 2021 13:54
Дата відповіді: 15 січня 2021 17:19
Шановний Замовник, даний вид процедури спрощена, вона регламентується ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі". Стаття ст. 22, а саме п.3 "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації" не якого відношення не має. Замовник ви порушуєте п.5 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме "оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На нашу думку, це корупційна складова для приведення "свого" виконавця.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Процедура проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічному обов’язковому медичному огляді осіб віком до 21 року детально визначена у Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженому наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 травня 2007 р. № 246 (далі — Порядок № 246). Працівникам, які підлягають медичним оглядам, потрібно мати особову медичну книжку. Медичні огляди для працівників, які зайняті на важких роботах і роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці проводяться відповідно до Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язкові попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 4 та додатку 5 до Порядку № 246. Оскільки проектом передбачено виконання, робіт підвищеної небезпеки, а саме "роботи на висоті більш 1,3 м.", а також роботи з оперативного обслуговування та ремонту діючих електроустановок ( що відносяться до списку вищевказаних робіт ) замовник не вбачає дискримінації учасників.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-11-003568-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ МЕГАІНВЕСТГРУП, Код ЄДРПОУ:42635335
Дата подання: 14 січня 2021 13:56
Вимога щодо санітарних книжок
Шановний Замовник, виключити вимогу яка зазначена в п.2.2 оголошення, а саме "Надати скан-копії оригіналів особових медичних книжок працівників, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, дійсних на момент подачі тендерної пропозиції" для даної закупівлі є безпідставна та необґрунтованою та суперечить ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Також повідомляємо, що відповідно до Постанови від 23 травня 2001 р. № 559 Кабінету Міністрів України "Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок" є вичерпний перелік працівників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 січня 2021 17:08
Шановний учасник! Вашу вимогу до закупівлі відхилено оскільки: Відповідно до ст. 169 Кодексу законів про працю України (далі ― КЗпП) та ст. 17 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 р. № 2694-ХІІ (далі — Закон № 2694) роботодавець зобов’язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов’язкового медичного огляду осіб віком до 21 року. Попередній медичний огляд проводиться під час прийняття на роботу з метою: - визначення стану здоров'я працівника і реєстрації вихідних об'єктивних показників здоров'я та можливості виконання без погіршення стану здоров'я професійних обов'язків в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу; - виявлення професійних захворювань (отруєнь), що виникли раніше при роботі на попередніх виробництвах, та попередження виробничо зумовлених і професійних захворювань (отруєнь). Періодичні медичні огляди проводяться з метою: - своєчасного виявлення ранніх ознак гострих і хронічних професійних захворювань (отруєнь), загальних та виробничо зумовлених захворювань у працівників; - забезпечення динамічного спостереження за станом здоров'я працівників в умовах дії шкідливих та небезпечних виробничих факторів і трудового процесу; - вирішення питання щодо можливості працівника продовжувати роботу в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних виробничих факторів і трудового процесу; - розробки індивідуальних та групових закладів охорони здоров'я та реабілітаційних заходів працівникам, що віднесені за результатами медичного огляду до групи ризику; - проведення відповідних оздоровчих заходів. Метою будь-якого медичного огляду працівника є визначення стану його здоров’я, зокрема, можливості виконання ним певних трудових обов’язків, своєчасного виявлення гострих чи хронічних професійних захворювань, встановлення у разі необхідності медичних протипоказань щодо здійснення окремих видів робіт, а також попередження виникненню та розповсюдженню інфекційних хвороб. Процедура проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічному обов’язковому медичному огляді осіб віком до 21 року детально визначена у Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженому наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 травня 2007 р. № 246 (далі — Порядок № 246). Працівникам, які підлягають медичним оглядам, потрібно мати особову медичну книжку. Медичні огляди для працівників, які зайняті на важких роботах і роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці проводяться відповідно до Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язкові попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 4 до Порядку № 246, де вказано безпосередньо сам фактор небезпеки, періодичність оглядів, фах лікарів, які мають брати в них участь, лабораторних досліджень, що повинні бути проведені, а також спеціальні медичні протипоказання (на доповнення до загальних). Так, до шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу належать: — хімічні речовини, їх сполуки та елементи (неорганічного та органічного походження); — складні хімічні суміші, композиції, хімічні речовини визначеного призначення (барвники і пігменти органічні, пестициди, синтетичні мийні засоби, синтетичні полімерні матеріали: смоли, лаки, клей, пластмаси, мастилоохолоджувальні рідини, герметики, фарби, емалі; добрива; фармакологічні засоби); — промислові аерозолі переважно фіброгенного та змішаного типу дії (азбест, цемент, скловолокно, вуглецевий пил); — біологічні фактори (білково-вітамінні концентрати, комбікорми, ферментні препарати, біостимулятори, інфікований матеріал і матеріал, що заражений паразитами, збудники інфекційних захворювань); — фізичні фактори; — фізичне перевантаження та перенапруження окремих органів і систем та інші фактори трудового процесу (підняття та ручне переміщення вантажу, зорово-напружені роботи (з оптичними приладами, спостереження за екраном). За таким самим принципом як додаток 4, побудовано і додаток 5 до Порядку № 246 — у ньому міститься перелік робіт, для виконання яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, періодичність оглядів, участь лікарів, лабораторні дослідження та медичні протипоказання. До таких робіт відносяться: — робота на висоті, верхолазні роботи і роботи, пов’язані з підійманням на висоту, а також з обслуговування підіймальних механізмів; — праця електротехнічного персоналу, що виконує роботи з оперативного обслуговування і ремонту діючих електроустановок постійного струму, а також монтажні й налагоджувальні роботи, дослідження та вимірювання у цих електроустановках; — роботи у лісовій охороні, по валу, сплаву, транспортуванню та первинній обробці лісу; — роботи у нафтовій і газовій промисловості та при морському бурінні; — усі види підземних робіт; — робота на гідрометеорологічних станціях, спорудженнях зв’язку; — геологорозвідувальні, топографічні, будівельні роботи; — роботи, що пов’язані з обслуговуванням ємностей під тиском; — праця машиністів (кочегарів), операторів котельних, працівників служби газнагляду; — роботи, що пов’язані з застосуванням вибухових речовин, роботи у вибухово- і пожежонебезпечних виробництвах; — роботи у військовій охороні, службах спецзв’язку, апараті інкасації, банківських структурах, інших закладах та службах, яким дозволено носити вогнепальну зброю та застосовувати її; — роботи у газорятувальній службі, добровільних газорятувальних дружинах, військових частинах і загонах із попередження виникнення та ліквідації відкритих газових і нафтових фонтанів, військових гірничих, гірничорятувальних служб міністерств та закладів, у пожежній охороні. — аварійно-рятувальні служби (роботи) з ліквідації надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру; — роботи на механічному обладнанні (токарних, фрезерних та інших станках, штампувальних пресах тощо). Роботи виконуються за адресою: вул. Гагаріна,3. З метою охорони здоров'я працівників, які працюють, забезпечення належного рівня надання технічних послуг Замовником обґрунтовано встановлена вимога щодо надання медичних книжок нової форми первинної облікової документації № 1 – ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 №150 працівників підприємства, які будуть залучені для виконання монтажних та будівельних робіт.Більш того, нагадуємо, що відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме Статті 22, п.3 "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації."
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-11-003568-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ МЕГАІНВЕСТГРУП, Код ЄДРПОУ:42635335
Дата подання: 15 січня 2021 14:01
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник, даний вид процедури спрощена, вона регламентується ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі". Стаття ст. 22, а саме п.3 "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації" не якого відношення не має.
Замовник ви порушуєте п.5 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме "оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На нашу думку, це корупційна складова для приведення
"свого" виконавця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2021 17:20
Доброго дня!
Процедура проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічному обов’язковому медичному огляді осіб віком до 21 року детально визначена у Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженому наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 травня 2007 р. № 246 (далі — Порядок № 246). Працівникам, які підлягають медичним оглядам, потрібно мати особову медичну книжку. Медичні огляди для працівників, які зайняті на важких роботах і роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці проводяться відповідно до Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язкові попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 4 та додатку 5 до Порядку № 246. Оскільки проектом передбачено виконання, робіт підвищеної небезпеки, а саме "роботи на висоті більш 1,3 м.", а також роботи з оперативного обслуговування та ремонту діючих електроустановок ( що відносяться до списку вищевказаних робіт ) замовник не вбачає дискримінації учасників.
Номер вимоги: UA-2021-01-11-003568-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ МЕГАІНВЕСТГРУП, Код ЄДРПОУ:42635335
Дата подання: 15 січня 2021 14:09
корупційна складова
Замовник ви порушуєте п.5 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме "оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На нашу думку, це корупційна складова для приведення
"свого" виконавця.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2021 17:22
Доброго дня! Ваша вимога незрозуміла. Уточніть, де саме в оголошенні ви вбачаєте корупційну складову?

Документи подані скаржником

15 січня 2021 12:12
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2021 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САН-РАМ" 82 662,03
UAH з ПДВ
63 998,99
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СЕРЕБРЯКОВ ДМИТРО ДМИТРОВИЧ" 80 655,20
UAH з ПДВ
63 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "УКР.БУД" 106 955,64
UAH з ПДВ
64 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ДОРБУДСТРОЙ СЕРВІС ПЛЮС 93 344,00
UAH з ПДВ
73 848,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" 95 591,06
UAH з ПДВ
73 849,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕТАЛУРГБУДСЕРВІС" 115 000,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕС НІКОПОЛЬ 101 560,00
UAH з ПДВ
101 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АРТЕМОШІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 113 879,11
UAH з ПДВ
104 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2021 10:56
Електронний підпис
20 січня 2021 10:55
Трудові договори.pdf
20 січня 2021 10:38
528_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1 (1) (1).rtf
20 січня 2021 10:37
528_ДЦ_ДЦ (1).rtf
20 січня 2021 10:37
528_ДЦ_ДФ_2-1-1 (1).rtf
20 січня 2021 10:37
528_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
20 січня 2021 10:37
528_ДЦ_ЛС1_2-1-1 (1).rtf
20 січня 2021 10:37
528_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1 (1).rtf
19 січня 2021 18:36
Електронний підпис
19 січня 2021 18:34
Статут (1).pdf
19 січня 2021 18:34
Проект договору.pdf
19 січня 2021 18:34
Трудові договори (1).pdf
19 січня 2021 18:34
Опис (1).pdf
19 січня 2021 18:34
Цінова пропозиція.pdf
19 січня 2021 18:34
Лист-довідка.pdf
19 січня 2021 18:34
Ліцензія (1).pdf
19 січня 2021 18:34
Інформаційний лист.pdf
19 січня 2021 18:34
Довідка.pdf
19 січня 2021 18:34
Декларація з ОП (1).pdf
19 січня 2021 18:34
Гарантійний лист (1).pdf
19 січня 2021 18:34
Відомості з ЄДРПОУ (1).pdf
19 січня 2021 18:34
Відгук Музей (1).pdf
19 січня 2021 18:34
Витяг з ЄДР (1).pdf
19 січня 2021 18:34
528.imd

Публічні документи

20 січня 2021 09:41
Електронний підпис
20 січня 2021 09:39
Мед_довідки.pdf
20 січня 2021 09:39
Довідки.pdf
20 січня 2021 01:17
Електронний підпис
20 січня 2021 01:01
Електронний підпис
20 січня 2021 00:59
Диплом_серебряков.pdf
20 січня 2021 00:39
Електронний підпис
20 січня 2021 00:36
Довідки.pdf
20 січня 2021 00:36
Конт_данні.pdf
20 січня 2021 00:36
Робітники_та_наказ.pdf
20 січня 2021 00:36
Проект_договора.pdf
20 січня 2021 00:36
Цінов_проп.pdf
20 січня 2021 00:36
Проф_Кобваса_С_С.pdf
20 січня 2021 00:36
Паспорт_Серебряков.pdf
20 січня 2021 00:36
Кошторис.pdf
20 січня 2021 00:36
ЄП.pdf
20 січня 2021 00:36
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

20 січня 2021 12:30
Електронний підпис
20 січня 2021 12:29
акт_огляду_Сол.pdf
20 січня 2021 12:29
Тендер_СОЛ1.pdf
20 січня 2021 12:29
Досвід_Сол_Днепрогаз.pdf
20 січня 2021 12:29
статутні_Сол.pdf
20 січня 2021 12:29
Кошторис_Сол.pdf

Публічні документи

20 січня 2021 09:45
Електронний підпис
20 січня 2021 09:44
Цінова.pdf
20 січня 2021 09:44
трудові книжки.pdf
20 січня 2021 09:44
ТЗ.pdf
20 січня 2021 09:44
самостійно витрати.pdf
20 січня 2021 09:44
Робота без печатки.pdf
20 січня 2021 09:44
проект договору.pdf
20 січня 2021 09:44
працівники.pdf
20 січня 2021 09:44
перс данні.pdf
20 січня 2021 09:44
МТБ.pdf
20 січня 2021 09:44
мед книжки.pdf
20 січня 2021 09:44
кошторис.pdf
20 січня 2021 09:44
контакті данні.pdf
20 січня 2021 09:44
дозвіл та ліцензія.pdf
20 січня 2021 09:44
Довідка статут.pdf
20 січня 2021 09:44
Витяг единий податок.pdf
20 січня 2021 09:44
без авансу.pdf
20 січня 2021 09:44
аналог. договір.pdf
20 січня 2021 09:44
20_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
20 січня 2021 09:44
20_ДЦ_ИВР.rtf
20 січня 2021 09:44
20_ДЦ_ДЦ.rtf

Публічні документи

19 січня 2021 16:03
Електронний підпис
19 січня 2021 16:02
витяг.pdf
19 січня 2021 16:02
ліцензія.pdf
19 січня 2021 16:02
довідка працівників.pdf
19 січня 2021 16:02
наказ+рішення.pdf
19 січня 2021 16:02
акт огляду об'єкту.pdf
19 січня 2021 16:02
дозвіл2.pdf
19 січня 2021 16:02
гарантійний лист.pdf
19 січня 2021 16:02
лист-згода.pdf
19 січня 2021 16:02
референц-лист,.pdf
19 січня 2021 16:02
Статут 2020.pdf
19 січня 2021 16:02
лист-довідка.pdf
19 січня 2021 16:02
дозвіл 1.pdf
19 січня 2021 16:02
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 січня 2021 11:54
Електронний підпис
19 січня 2021 11:52
Протокольнерішення.pdf
19 січня 2021 11:43
ЦНАП.rar
19 січня 2021 11:43
відгук.pdf
19 січня 2021 11:43
Борисівська.pdf
19 січня 2021 11:43
Амбулаторія.pdf
19 січня 2021 11:43
АктАмбулаторія.pdf
19 січня 2021 11:43
Солоне.zip
19 січня 2021 11:43
трудови.pdf
19 січня 2021 11:43
Статут.pdf
19 січня 2021 11:43
Пожбезпека.pdf
19 січня 2021 11:43
ПаспортДиректор.pdf
19 січня 2021 11:43
Огляд.pdf
19 січня 2021 11:43
Накази_працівники.pdf
19 січня 2021 11:43
Наказ_правопідпису.pdf
19 січня 2021 11:43
Наказ на директора.PDF
19 січня 2021 11:43
Кошторис.pdf
19 січня 2021 11:43
Код.pdf
19 січня 2021 11:43
Договори_оренди.pdf
19 січня 2021 11:43
ДеклараціяОП.pdf
19 січня 2021 11:43
ВитягЄДР.PDF
19 січня 2021 11:43
Витяг_платника.pdf
19 січня 2021 11:43
ЦП_довідки.pdf

Публічні документи

19 січня 2021 14:36
Електронний підпис
19 січня 2021 14:36
кошторис.rar
19 січня 2021 14:36
Кошти на відрядження.pdf
19 січня 2021 14:36
Кошторис.pdf
19 січня 2021 14:36
Опис.pdf
19 січня 2021 14:36
Декларація оригінал.pdf
19 січня 2021 14:36
Витяг з ЄДР 24.09.2020.pdf
19 січня 2021 14:36
Виписка з ЄДР.pdf
19 січня 2021 14:36
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САН-РАМ"

ФОП "СЕРЕБРЯКОВ ДМИТРО ДМИТРОВИЧ"

ПП "УКР.БУД"

ПП ДОРБУДСТРОЙ СЕРВІС ПЛЮС

ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ"

ПП "МЕТАЛУРГБУДСЕРВІС"

ТОВ ТЕС НІКОПОЛЬ

ФОП "АРТЕМОШІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САН-РАМ"
#40961018
Переможець 63 998,99
UAH з ПДВ
25 січня 2021 18:04

Документи

25 січня 2021 18:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2021 18:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САН-РАМ"
#40961018
63 998,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2021 18:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 10:13
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 14:13
Договір ремонт освітлення бухгалтерія 46.pdf укладений
01 лютого 2021 14:12

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
11 лютого 2021 10:53
63 998,99 UAH UA798201720344290014000024191
Відділ освіти
UA313395000000026009567428001
ТОВ "САН-РАМ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 63 998,99
UAH (в тому числі ПДВ 10 666,49 UAH)